abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:21:05 #276
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106438177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Wat voor doek is dat dan?

Deze. Een lange.
A grand adventure has begun.
pi_106438252
Is dat een dikke doek? Ik heb hier namelijk 2 leendoeken die best wel dik zijn en daar krijg ik Matthias niet lekker in.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106438307
Simon gaat volgende week op reis *O*

Ik heb opzich nog wel doeken om op reis te sturen hoor.
In de aanbieding zijn een Ellevil Paisley Liberty, hij is heerlijk zacht en behoorlijk dun. Ik gebruik hem momenteel niet, kleine mup is heel erg beweeglijk en moeilijk strak en precies te knopen, ik pak dus meestal een dikkere doek.

Ook heb ik een Neobulle Julie voor op reis. Mijn allereerste doek, een echte werkpaard en goede eerste doek om te proberen. Gebruik hem wel redelijk wat maar volgende week komt m'n andere Neobulle weer thuis en die is een zachter en minder dik, dus waarschijnlijk pak ik dan die.

Kiest u maar :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106438929
Zijn dat een beetje lange doeken Wickie? Ik ben namelijk behoorlijk niet-dun en een kort doekje kan ik dan volgens mij niet zo heel veel mee. En gezien het feit dat ik zo veel mogelijk ervaring op wil doen en vergelijkingsmateriaal wil hebben ga ik gewoon lekker brutaal doen ;)
pi_106439129
Wickie, die paarse O+ O+ pretty! Ben ook wel benieuwd naar hoe die dan knoopt, ik vind mijn doek best dik en daardoor wat stug knopen. Als je je ellevil op reis stuurt zou ik 'm heel graag willen proberen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_106439844
Innepin, hij knoopt heel fijn en secuur.

SB, hij is een maatje 6, dat is 4,6 meter. Op de didymos website staat een fijn lijstje met doekmaten die passen bij welke knopen en kledingmaten.

Paisley op reis?
pi_106440261
kom maar op ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106440611
Oeh ik wil paisly wel een keertje proberen! Hopelijk dochterlief ook :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:29:41 #284
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106440669
Anders mag je haar naamgenoot wel even lenen hoor. :+

SB, ik heb ook alleen maar grote doeken. ;)
A grand adventure has begun.
pi_106440716
Tis best lastig hoor, kinderen met een mening :+
pi_106440958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:31 schreef WupWup het volgende:
Tis best lastig hoor, kinderen met een mening :+
Soms wel he!!
Maar ik heb zelf een rekbare doek en dat vind Matthias heerlijk. Maar die dikke doeken zit hem op een of andere manier toch niet lekker en hij blijft wurmen en onrustig doen.
Eigenlijk wil ik heel graag een Boba of Beco proberen. Maar er is niemand die die in de reiswereld gooit :P
pi_106440962
Wup, kan je haar niet omkopen?

Menicole, ik heb een tijdje geleden m'n Beco op reis gedaan, inmiddels is hij verkocht anders had je hem wel mogen proberen.
pi_106441155
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef wickie het volgende:
Wup, kan je haar niet omkopen?

Menicole, ik heb een tijdje geleden m'n Beco op reis gedaan, inmiddels is hij verkocht anders had je hem wel mogen proberen.
Toen had ik nog geen kindje voor erin ;)
pi_106441341
Ooow wickie je wies in doek O+ O+

Ik wil ook wel ss een doek probere voor ik er een koop. (ga ff topic lezen voor regels enzo)
pi_106441460
ooow wickie, die Neobulle Julie is mooi O+
Over 2 maanden weet ik of we nog een dochter of zoon erbij hebben, en dan ga ik ook kijken naar een draagdoek. En dan eerst eentje uitproberen via hier (of een winkel).

Zo mooi, zo'n kleintje dichtbij je O+
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_106441679
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:04 schreef wickie het volgende:
Innepin, hij knoopt heel fijn en secuur.

SB, hij is een maatje 6, dat is 4,6 meter. Op de didymos website staat een fijn lijstje met doekmaten die passen bij welke knopen en kledingmaten.

Paisley op reis?
Een 4,6 meter moet kunnen lukken. Ik hou van de 5.5 meter die ik hier heb echt hele lange slierten over na het knopen, maar die slierten zijn dan weer net niet lang genoeg om nog een keer om te slaan.

Ik sluit me ook graag aan bij de reis van de paisley. Die is mooooooi (en paars O+)
pi_106442254
Lijstje voor de Paisley in willekeurige volgorde:

Innepin
Bitterend
Summerbreeze
Sandous?
Wupwup als je dochterlief kan omkopen?
MeNicole?
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:23:11 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106442877
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef MeNicole2 het volgende:
Is dat een dikke doek? Ik heb hier namelijk 2 leendoeken die best wel dik zijn en daar krijg ik Matthias niet lekker in.
De Laguna (blauwe) is echt een dunne doek hoor! :D
Als je die al dik vindt, dan denk ik niet dat je en echt veel dunnere doek zult vinden...
De Storchenwiege (geel/rode) is wel dik. :Y

Mocht je de doeken niet meer gebruiken, dan mag je ze terug sturen. Heb nog iemand die wel wat zou willen uitproberen.
pi_106446436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:27 schreef WupWup het volgende:
Oeh ik wil paisly wel een keertje proberen! Hopelijk dochterlief ook :')
+1 en zoonlief ;)
pi_106446481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Soms wel he!!
Maar ik heb zelf een rekbare doek en dat vind Matthias heerlijk. Maar die dikke doeken zit hem op een of andere manier toch niet lekker en hij blijft wurmen en onrustig doen.
Eigenlijk wil ik heel graag een Boba of Beco proberen. Maar er is niemand die die in de reiswereld gooit :P
Ik heb wel een Manduca die nog een keer een rondje mag doen wat mij betreft
pi_106447813
:D nou ik ga ze niet omkopen hoor. Geen zin is geen zin, daar wordt het dragen echt niet gezelliger van. Ik wil graag meedoen aan de reis en dan zien we wel hoe haar pet staat.
pi_106449486
Keshet, is Simon al op reis? Ik zou er wel uitwillen.
Ik draag niet met een doek :N Ik heb de bondolino van Morretje te leen en ik vind die veeeel fijner O+

Denk er zelfs over om mijn Timbuktu te koop zetten zodat ik dat geld kan gebruiken om een bondo te kopen..
Vlieg met me mee
pi_106449785
wickie, hoe lang is je paisley?

Mrien, mocht je manduca op reis gaan, wil ik 'm wel eens uitproberen.

Ohw ik zie het al wickie, ik wil 'm wel eens proberen.
*poef* nu is het weg
pi_106454893
Wickie, jaa :Y ik doe ook mee

Er gaat n wereld voor me open, met mn dochtertje zon rekbare gehaald draagdoek.nl denk ik. Vond het niets en kon niet knopen (kwam niet in me op, tegooglen naar forums etc :')

Ga googlen op bondolino, kijken wat dat is :+
pi_106472060
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:09 schreef wickie het volgende:
Lijstje voor de Paisley in willekeurige volgorde:

Innepin
Bitterend
Summerbreeze
Sandous?
Wupwup als je dochterlief kan omkopen?
MeNicole?
Nee deze hoeft voor mij niet. Denk dat Matthias daar niet lekker in zit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')