quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:08 schreef WupWup het volgende:
Mag ik jullie nog eens bedanken voor het zacht maken van de linnen draak? We zijn vandaag naar de dierentuin geweest en daar heb ik zonder spiegel, met jas aan, een goede bwcc geknoopt. En ik kan niet eens een bwcc!
ik ook!quote:
Vanaf wellke leeftijd is die te gebruiken!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Keshet het volgende:
Zijn er nog mensen in het lijstje die ook meteen een ringsling willen proberen?
ja ik, lijkt me wel handig om snel even je kleintje bij je te kunnen nemenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Keshet het volgende:
Zijn er nog mensen in het lijstje die ook meteen een ringsling willen proberen?
Ja daarom wil ik hem ook wel proberen. Voor op het schoolplein enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ja ik, lijkt me wel handig om snel even je kleintje bij je te kunnen nemen
Wat voor doek is dat dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:17 schreef Keshet het volgende:
MeNicole, zou jij ook de Simon willen proberen?
Bitterend, ik heb ook niet de sterkste rug maar kan prima dragen met een sling. Ik zou het gewoon een keertje proberen.
Mooie kleuren, past helemaal in mijn straatjequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Keshet het volgende:
SB, dan doe ik de Girasol Chocobanana Ringsling erbij. Bitterend, jij moet 'm maar even negeren dan.
't is deze doek, maar dan in slingversie:
[ afbeelding ]
Die site trouwens.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |