Jup, 11 oktoberquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:49 schreef WupWup het volgende:
Ik word elke keer zo vrolijk van jullie positieve indio updates!
Had je de doorstuurdatum gevonden wickie?
Ik heb zelf een hoppediz Akaso en een neobulle simon, en die vind ik wel erg prettig..quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Jammer. Heb je al andere doeken geprobeerd?
nee hij gaat morgen op de post naar twinks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Is mijn doek ondertussen bij twinkly? En wanneer gaat ie nu door dan eigenlijk?
Zal ik hem niet wassen? Ik was eigenlijk nooit mn doeken. Alleen als ze echt vies zijn, dat is bijna nooit zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef WupWup het volgende:
Ja maar vanyel, hij wordt toch ook steeds gewassen? Niet zo gek dat hij dan niet snel soepel raakt.
Volgens mij wordt ie vooral gewassen als ie vies is (hier wordt er nogal eens overheen gekotst). Mijn akaso wordt daar alleen maar soepeler en zachter van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef WupWup het volgende:
Ja maar vanyel, hij wordt toch ook steeds gewassen? Niet zo gek dat hij dan niet snel soepel raakt.
Van de postbodequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:14 schreef Twinkly het volgende:
JeetjeJom's Zara is aangekomenWat is hij al lekker zacht
Niels wilde direct "bij mama oppe rug" maar dat mislukte een beetje, ik ben nog niet zo goed in rucksack knopen (en toen werd hij heul boos!!)
Ik moest tekenen met "Niels" omdat het pakje aan "Twinkly" en Niels gericht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |