abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102135537
Beco op reis in Europa (sorry ik kon niet kiezen :@ )

In Carcasonne

In Oradour-sur-Glane

In de Pyreneeën

Beco slaapt ook heel lekker :')

Beco was ook nog in Mickey Mouse land

Barcelona, Sagrada Familia

Dank je wel voor het lenen Wickie :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102545686
DML, wat een heerlijke foto's O+
De Beco is momenteel bij Draculettetje, de laatste van de reis.

Wij hebben eergisteren de Indio van Wupwup ontvangen. Vandaag eindelijk tijd om hem te gebruiken. Wiesje ligt lekker bij me te slapen nu O+
Hij is dikker dan ik momenteel gewend ben, maar ik draag momenteel alleen maar met m'n Paisley en die is wel heel erg dun, dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar hij draagt heerlijk en wat is hij mooi zeg. Ik ben geen grote fan van Indio 's maar moet toegeven dat deze Natur echt een beauty is! Zo vind ik het werkje erin helemaal niet storend maar mooi subtiel.

Helemaal happy zijn we dus :)

De Zara van Vanyel komt ook een dezer dagen onze kant op *O* Volgende week veel draagplezier dus! Gelukkig werkt m'n been ook mee :P

Wupwup, wanneer moet ik m nou doorsturen? Ff spitten naar het lijstje...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102546369
Crap :o

Twinks! Je adres plx! dan stuur ik de doek van JJ naar je toe. Sorry schromelijk te laat :@ :@
:)
pi_102546607
Huh, ik wist helemaal niet meer dat ik me opgegeven had :@ :D!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_102547193
:D
pi_102551934
Ik word elke keer zo vrolijk van jullie positieve indio updates!

Had je de doorstuurdatum gevonden wickie?
pi_102552263
De zara is inmiddels ook op het postkantoor afgegeven..

Wij vonden het niet zo'n prettige doek om mee te dragen, misschien onervarenheid van onze kant? Bartje zakte snel weer uit, terwijl wij wel het idee hadden dat we de boel goed spanden...

Maar het was leuk om hem eens te proberen..
pi_102563123
Jammer. Heb je al andere doeken geprobeerd?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102563608
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:49 schreef WupWup het volgende:
Ik word elke keer zo vrolijk van jullie positieve indio updates!

Had je de doorstuurdatum gevonden wickie?
Jup, 11 oktober :)
We hebben er vandaag al erg van genoten, Wies vindt hem heerlijk slapen. Hij heeft ook nog even dienst gedaan als dekentje ( daar heb ik foto's van gemaakt ).
pi_102708115
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Jammer. Heb je al andere doeken geprobeerd?
Ik heb zelf een hoppediz Akaso en een neobulle simon, en die vind ik wel erg prettig..

Is de doek aangekomen Wickie?
pi_102708805
Oh ja sorry, hij is zaterdag aangekomen (volgens mij). Heb hem nog niet kunnen proberen. Maar Vanyel, jeetje hij is inderdaad stug.
pi_102709094
11 man rond, maanden weggeweest en hij is nog stug :'( Dan moet ik straks toch zelf aan de bak.

Tiekje ik heb ook een akaso. Nogal een verschil in soepelheid ja, maar de punten van de Zara maken voor mij wel veel goed.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102709330
Vanyel, ik zal morgen de doek aan Mette geven, misschien kan ze ook nog wat nuttig mishandel werk verrichten :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:20:47 #189
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_102712459
Is mijn doek ondertussen bij twinkly? En wanneer gaat ie nu door dan eigenlijk?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_102712546
Ja maar vanyel, hij wordt toch ook steeds gewassen? Niet zo gek dat hij dan niet snel soepel raakt.
pi_102713118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Is mijn doek ondertussen bij twinkly? En wanneer gaat ie nu door dan eigenlijk?
nee hij gaat morgen op de post naar twinks.
t spijt me twinks en jj :{ t is een beetje organisatorische chaos hier :@
pi_102713250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef WupWup het volgende:
Ja maar vanyel, hij wordt toch ook steeds gewassen? Niet zo gek dat hij dan niet snel soepel raakt.
Zal ik hem niet wassen? Ik was eigenlijk nooit mn doeken. Alleen als ze echt vies zijn, dat is bijna nooit zo.
pi_102721951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef WupWup het volgende:
Volgens mij wordt ie vooral gewassen als ie vies is (hier wordt er nogal eens overheen gekotst). Mijn akaso wordt daar alleen maar soepeler en zachter van.

Van mij hoeft ie niet gewassen hoor wickie.
pi_102765407

[ Bericht 100% gewijzigd door schapenwolkje op 06-10-2011 11:12:28 ]
pi_102765455
JeetjeJom's Zara is aangekomen *O* Wat is hij al lekker zacht O+ Niels wilde direct "bij mama oppe rug" maar dat mislukte een beetje, ik ben nog niet zo goed in rucksack knopen (en toen werd hij heul boos!!)
Ik moest tekenen met "Niels" omdat het pakje aan "Twinkly" en Niels gericht was _O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 6 oktober 2011 @ 14:12:17 #196
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_102770454
Geniet ervan twinkly! En leuk dat Niels hem ook al goedkeurd heeft!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_102773371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:14 schreef Twinkly het volgende:
JeetjeJom's Zara is aangekomen *O* Wat is hij al lekker zacht O+ Niels wilde direct "bij mama oppe rug" maar dat mislukte een beetje, ik ben nog niet zo goed in rucksack knopen (en toen werd hij heul boos!!)
Ik moest tekenen met "Niels" omdat het pakje aan "Twinkly" en Niels gericht was _O-
Van de postbode :?
pi_102773449
Ja, die begreep het niet helemaal geloof ik! :D
pi_102773477
:D
pi_102782244
lololol je postbode :D
ben benieuwd wat je ervan vindt twinks! ik vond het echt een superfijne doek om te gebruiken en idd lekker zacht al. De maat is helemaal goed voor mn schuifknoopgedoetje.
JJ bedankt nog voor het op reis sturen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')