quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:51 schreef _Bar_ het volgende:
Iemand enig idee waar Draculettetje uithangt
Of als je dit leest, kun je alvast je adres eens pmen zodat de beco jou kant op kan
Ja nou hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind de Zara Caffe een érg mooie doek!
Dan alleen nog een schuifknoop lerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef mignonne het volgende:
T is heel makkelijk hoor, ik zal es zoeken naar een how-to, ik had em, maar ben em kwijt![]()
Misschien is het zelfs wel juist een fijne knoop voor de mrs. omdat hij van te voren geknoopt kan worden dankzij de schuifknoop. Hoef je niet onder het toeziend oog van ramptoeristen te knopen![]()
![]()
De foto's van vandaag zijn in de Ikea genomen trouwens.en we hebben zowaar alleen maar gekocht waar we voor kwamen en niets extra's
![]()
Mja dat staat wel ergens in t topic maar ik ben te lui om t op te zoeken op mijn flyer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef PM-girl het volgende:
Twinkly, mag ik een pm met je adresgegevens?
Even wat praktische vragen Vanyel, wat is jouw wasvoorschrift?
En mag ik hem gewoon via post.nl reguliere pakketpost versturen?
Ik dacht wat een leuke... oh de mijnequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:02 schreef PM-girl het volgende:
De Zara Caffe heeft hier geen spectaculaire trips gemaakt, maar is in en rond het huis gebruikt. Hij knoopt wat stroef maar wel oerdegelijk. Hij is wat warm vind ik, dus wmb een echte winterdoek, ook qua kleur.
Ik knoop maar op 1 manier en dat is de fwcc, daarvoor is hij prima in gebruik.
Ofwel lekker rondkijken:
[ afbeelding ]
Ofwel lekker slapen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht wat een leuke... oh de mijne
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De reisbeco van Wickie was ook dagen niet te vinden via track en trace maar hij is vandaag toch aangekomen en gaat mee op vakantie
Ik had nog helemaal niets zien staan, maar net wel! Het pakje zou maandag opgehaald worden, maar kennelijk is dat vertraagd. Zo te zien komt'ie morgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:11 schreef Vanyel het volgende:
Hij was al eerder kwijt op de track en trace.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |