quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef As1981 het volgende:
De Zara is gewassen en gestreken, maar de eerste poging tot dragen is mislukt.
Alleen al bij het optillen om hem op mijn rug te gooien, ging hij al gillen alsof ik hem mishandelde. Terwijl hij dan normaal leuk vind.
Straks hopelijk een nieuwe poging.
ja hij s veilig hier!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:58 schreef Asyniur het volgende:
mignonne, is de doek van Jeetjejom aangekomen?
Nee hoor, van mij mag je mijn plekje wel hebben. Ik draag eigenlijk altijd met dezelfde doeken/drager en dat is toch heel vaak de Manducaquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je! Maar als je hem zelf graag probeert moet je dat niet voor mij doen. Ik ben laat met aanmelden dus zijn de consequenties ook voor mij.
Dat vind ik heel lief van je!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef mrien het volgende:
Late reactie op:
[..]
Nee hoor, van mij mag je mijn plekje wel hebben. Ik draag eigenlijk altijd met dezelfde doeken/drager en dat is toch heel vaak de Manduca
Super! Ik vroeg het me af omdat Fok kuren had vanaf de iPhone. Posts kwamen niet goed door, vandaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef As1981 het volgende:
PM-girl, ja hoor. Sorry een beetje druk hier met alle verjaardagsvoorbereidingen voor morgen.
Hij is afgegeven bijhet postkantoor. Zal je even een PM sturen met de code.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |