quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef mignonne het volgende:
Hahaha hij stond me beter dan mn rooie doekmaar ik hou wel van veilige kleurtjes, lekker makkelijk
![]()
spraakgebrek, kapot oor, kaal hoofd, krassen in mn nek. Met recht draagdoekgeweld![]()
herkenbare foto's straks weer weg
de Indio van Wup (mooooi die kleur! maar zo vlekgevoelig) en de Zara van Vanyel. Ik kan de kleur van de Zara niet goed vangen maar ik vind hem mooi warm bruin.
Wij hammockten waarbij papa 836 keer een hartverzakking kreegnote to self, niet meer vragen of ie voor vangnet wil spelen, t gaat veiliger zonder, hoe lief bedoelt ook.
![]()
morgen ga ik die doek van Wup eens goed bekijken op losse draden en toestanden en dan gaat ie (afhankelijk van de weersvoorspellingen ivm drogen) in de was.
*Like*quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag op FB de caffe voorbijkomen, die is mooi zeg!! Ik ben ook weer begonnen met dragen, met mijn Storch.
Ik ga even zoeken naar het reisschema zoeken van de Caffe, zou ik evt nog kunnen aansluiten?
Zelf nieuw lijstje postenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag op FB de caffe voorbijkomen, die is mooi zeg!! Ik ben ook weer begonnen met dragen, met mijn Storch.
Ik ga even zoeken naar het reisschema zoeken van de Caffe, zou ik evt nog kunnen aansluiten?
Ha! Ja, ik zag je reactie, maar mijn telefoon was bijna leeg en fb deed raar, dus rende ik hierheen!quote:
Als je het te laat vindt, moet je het ook melden, ik was vest brutaal door hier zo ineens naar binnen te walsen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel de grens, tegen die tijd wil ik m wel graag weer terug. Knoopt met die punten toch t lekkerst.
Ook goed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:15 schreef Vanyel het volgende:
Of je doet m een weekje? Mooie compromis.
Anders wil ik m'n plekje wel afstaan pm-girl. Ik heb eigenlijk genoeg doeken die ik zelf regelmatig moet dragen en zo krijg ik ze nooit zachtquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel de grens, tegen die tijd wil ik m wel graag weer terug. Knoopt met die punten toch t lekkerst.
Dat vind ik heel lief van je! Maar als je hem zelf graag probeert moet je dat niet voor mij doen. Ik ben laat met aanmelden dus zijn de consequenties ook voor mij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:41 schreef mrien het volgende:
[..]
Anders wil ik m'n plekje wel afstaan pm-girl. Ik heb eigenlijk genoeg doeken die ik zelf regelmatig moet dragen en zo krijg ik ze nooit zacht
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:45 schreef mignonne het volgende:
Ik vond hem niet dramatisch stug eigenlijk
Vanyel, bedankt voor het lenen![]()
Jeetjejom doet hem zelf ook altijd in de droger. Dus ik heb het ook gedaan. Ik zie er niks vreemds aan. Geen rare vervormingen ofzo.quote:
Okido komt in orde! jemig t is alweer bijna augustusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef WupWup het volgende:
Ik kon er ook vrij weinig mee. Eerst gewassen, gedroogd en gevingerhaakt en gelustrokken en toen wilde hij buigen![]()
2 augustus mag je 'm doorsturen naar asyniur.
Ik zat net te denken. Dan kan hij wel mee op vakantie maar dan hou ik hem ietsje langer. We gaan van 3 t/m 17 september. En dan kan hij daarna door naar Juud.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef wickie het volgende:
Smelt, rammel![]()
Veeg me op
![]()
![]()
DML, je kan nog aansluiten, misschien wil iemand met je ruilen. Juud wil jij nog aansluiten als laatste voor de Beco?
Dat vroeg ik ook pas op fb, dus ik lees mee voor het antwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef Ticootje het volgende:
mignonne, is die jongste van je nou wat roodachtig? Of lijkt dat zo op de foto?
Ik vind het goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zat net te denken. Dan kan hij wel mee op vakantie maar dan hou ik hem ietsje langer. We gaan van 3 t/m 17 september. En dan kan hij daarna door naar Juud.
Ik weet niet of dat kan?
Hoe staat het hier mee Wickie? Kan ik na Draakje nog aansluiten en dan naar Juud sturen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik vind het goed
Ik zal even aan Juud vragen of ze het ook goed vind. Of Juud als je dit leest, wat denk jij??
Volgens mij had ssserpente zoiets. Pm haar anders eens?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef TimeJumper het volgende:
En ik ben niet zo van de draagdoeken, omdat je altijd met zo'n "sjerp" zit die overblijft.
Maar heeft iemand ervaring met zo'n kant-en-klare sling? Het lijkt mij handig voor korte stukjes
Zoals hier op het plaatje
[ afbeelding ]
Het lijkt mij makkelijker met weinig "gedoe"
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:09 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Lukte het dan niet door de Zara of door de knoop? Ik merk nu met andere doeken eigenlijk pas hoeveel makkelijker ik het vind om een knoop te leggen door die punten.
Nou snap ik ook waarom jij de knoop van wups doek zo dik vond. Want ik vond hem heel normaal!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk heb mijn zara gekocht zonder doekenkennis verder ofzo maar met terugwerkende kracht viel het me bij alle reisdoeken op hoe fijn die zara knoopt met de punten. Mooie dunne knoop. Ik voel me eigenlijk bij alle doeken wel een soort gebochelde ofzo met die bult op je rug
Met uitzondering van de dubbele hammock daar vindt ik de knoop bij andere doeken dan weer minder storend.
Ssserpente heeft inderdaad zo'n buidelsling, te koop zelfs.
Precies dat! Het is moeilijk om de doek goed op spanning te houden met een Zara als je de punten in knoopt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef Asyniur het volgende:
dat je dus een heel stuk doek niet knoopt en dus niet overal spanning op hebt staan.
Ja, dan heb je zo'n rare 'vleugeltjes' die je dan weer moet wegrollen/vouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef WupWup het volgende:
[..]
Precies dat! Het is moeilijk om de doek goed op spanning te houden met een Zara als je de punten in knoopt.
Ik ben bang dat het helemaal niet zo makkelijk is. Het is heel belangrijk dat een buidelsling precies op maat is. En dan nog: je kind wordt groter! Je kunt de sling niet afstellen, even aantrekken als je het wat losjes vindt zitten. Bovendien draag je asymmetrisch en dat is relatief zwaar. Kortom: ziet er mooi uit maar lijkt me niet zo heel praktisch. Voor heel kleine stukjes kun je wel overwegen er een te kopen en uit te proberen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef TimeJumper het volgende:
En ik ben niet zo van de draagdoeken, omdat je altijd met zo'n "sjerp" zit die overblijft.
Maar heeft iemand ervaring met zo'n kant-en-klare sling? Het lijkt mij handig voor korte stukjes
Zoals hier op het plaatje
[ afbeelding ]
Het lijkt mij makkelijker met weinig "gedoe"
Kijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:59 schreef Asyniur het volgende:
Ow ik heb trouwens een soort van alternatief op de DH gemaakt maar dan voor torso. Ik moet er nog een beetje aan sleutelen maar het zit vooralsnog prima! Vraag me af of het een bestaande knoop is
Ja, alleen het stuk moestuin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:05 schreef Twinkly het volgende:
Wat een leuke foto Asy!Harry helpt mee! Is dat de tuin van opa?
DML hij kan naar jou toe na Draakje. Je kan hem na je vakantie terugsturen naar mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe staat het hier mee Wickie? Kan ik na Draakje nog aansluiten en dan naar Juud sturen?
Oeh, ik word wel erg nieuwsgierig naar z'n toestand als jij zo enthousiast bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:53 schreef Asyniur het volgende:
Vandaag naar het Gaiapark geweest met de doek van Wup. Helaas geen foto's ervan (of mijn zusje moet ze op de camera hebben staan). Hij is wel heerlijk zacht aan het worden maar hij blijft monsterlijk lang
wup, als je hem ooit wegdoet, denk je dan aan mij?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef As1981 het volgende:
De Zara is gewassen en gestreken, maar de eerste poging tot dragen is mislukt.
Alleen al bij het optillen om hem op mijn rug te gooien, ging hij al gillen alsof ik hem mishandelde. Terwijl hij dan normaal leuk vind.
Straks hopelijk een nieuwe poging.
ja hij s veilig hier!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:58 schreef Asyniur het volgende:
mignonne, is de doek van Jeetjejom aangekomen?
Nee hoor, van mij mag je mijn plekje wel hebben. Ik draag eigenlijk altijd met dezelfde doeken/drager en dat is toch heel vaak de Manducaquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je! Maar als je hem zelf graag probeert moet je dat niet voor mij doen. Ik ben laat met aanmelden dus zijn de consequenties ook voor mij.
Dat vind ik heel lief van je!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef mrien het volgende:
Late reactie op:
[..]
Nee hoor, van mij mag je mijn plekje wel hebben. Ik draag eigenlijk altijd met dezelfde doeken/drager en dat is toch heel vaak de Manduca
Super! Ik vroeg het me af omdat Fok kuren had vanaf de iPhone. Posts kwamen niet goed door, vandaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef As1981 het volgende:
PM-girl, ja hoor. Sorry een beetje druk hier met alle verjaardagsvoorbereidingen voor morgen.
Hij is afgegeven bijhet postkantoor. Zal je even een PM sturen met de code.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |