OK!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef WupWup het volgende:
Twinkly, het boekje mag helemaal volgekliederd hoor
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
[..]
OK!Ik zal het Niels even vertellen
![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef WupWup het volgende:
katoen met linnen, maat 6. doe je mee?
Ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef Twinkly het volgende:
De doeken zijn allebei aangekomen!!!Wat zijn ze mooi en zacht! De Zara vindt ik het mooist en de Indio is het zachts
![]()
Ik had helemaal niet door dat ik twee doeken tegelijkertijd mocht lenenHet moet maar flink goed weer worden de komende tijd, dan kunnen we lekker veel dragen! De Indio mag ik twee weken houden toch? En de Zara?
Oeps. Eigenlijk zat Asy er nog tussen, maar die had opeens andere prio's ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef WupWup het volgende:
Veel plezier ermee! En wat fijn te horen dat de indio het zachtst is
![]()
Was niet de bedoeling dat je ze tegelijk kreeg, ik had het indio-schema erop aangepast. Misschien is er wat geschoven in de zarareis? Hoop dat je genoeg aandacht hebt voor beide
Gaat ie dan vervolgens ook giebelend 10 minuten onder tafel liggen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Twinkly het volgende:
Hij sprong zo met doek en al op m'n rugNah, hij ging wel voor het eerst (! normaal rent hij lachend weg) klaar staan zodat ik hem op mijn rug kon slingeren
Volgens mij vindt hij je doek mooi!
Nee, dat nog net nietquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef WupWup het volgende:
[..]
Gaat ie dan vervolgens ook giebelend 10 minuten onder tafel liggen?
En moet bij Jou ook altijd een auto mee je rug op? (ik zie er één bij de doek liggen namelijk)
Hele leuke foto's!
Nee hoor. Als het nodig is alleen. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb hier de Zara Caffe liggen, vandaag binnengekomen...
Vanyel, moest hij bij elke uitprobeerster gewassen worden? (al zal ik er toch wel niet aan ontsnappen, Bartje wil nog wel eens spugen als hij te snel na een voeding ingeknoopt wordt.)
huup 20 juli - 2 augquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef Sugarsnap het volgende:
Indio met linnen is gearriveerd! Ik weet alleen niet meer hoe lang ik hem mocht lenen en wie er na mij aan de beurt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |