abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99760600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:24 schreef Ireyon het volgende:

[..]
of koop ik even een overgangskaartje (komt zelden voor, bij lange ritten reis ik sowieso met een 1ste klas dagkaart).
Dat zou serieus nog handig zijn: dat je een overganskaartje met je mobiel kunt kopen! Kun je gewoon tweede klas gaan zitten, tenzij het daar onprettig druk wordt, overgangskaartje kopen zonder dat je op zoek hoeft naar een automaat en klaar! ^O^
pi_99760899
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit is sneu, gebruik maken van faciliteiten waar je niet voor betaalt.
Ik vind het goeie zaak :D! NS heeft gewoon geen rekening gehouden met het feit hoeveel reizigers ook werken in de trein die geen 1e klas kunnen reizen. Zoals werkgevers die geen 1e klas vergoeden! Prima oplossing zo!

Mag ik de NS dan ook aanspreken op het feit dat ik met een 6 voudige hernia aan kom als ik weer is het stuk Ommen - Emmen moet nemen. Met bijna piepende oren de trein uit kom omdat het zo dramatisch lawaaiig is? Eigenlijk is het zulk oud materiaal dat er eigenlijk geld bij moet om met dat stuk oud ijzer te rijden?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_99760912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Dat zou serieus nog handig zijn: dat je een overganskaartje met je mobiel kunt kopen! Kun je gewoon tweede klas gaan zitten, tenzij het daar onprettig druk wordt, overgangskaartje kopen zonder dat je op zoek hoeft naar een automaat en klaar! ^O^
Het kopen van overgangskaartjes zou inderdaad een stuk makkelijker moeten. 'k Koop ze regelmatig wanneer een vorige trein is uitgevallen in de spits, maar wanneer er bijv. een kortere trein aan komt rijden heb je natuurlijk geen tijd meer om naar de automaat te gaan.

Studiegenoten verklaren me voor gek dat ik er zo vaak geld aan uitgeef, maar met een simpele GTBV krijg je de standaard studentenOV-vergoeding + 50% van het overgangskaartje terug, dus uiteindelijk heb ik voor pakweg een euro comfortabel en rustig gereisd terwijl zij lekker gratis op 't balkon geplet werden :') .
pi_99760971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:37 schreef kebabkever het volgende:
Mag ik de NS dan ook aanspreken op het feit dat ik met een 6 voudige hernia aan kom als ik weer is het stuk Ommen - Emmen moet nemen. Met bijna piepende oren de trein uit kom omdat het zulk oud materiaal is dat er eigenlijk geld bij moet om met dat stuk oud ijzer te rijden?
Houd toch op. :')

Dat materieel (Plan V) rijdt al bijna 50 jaar rond en is het beste stoptreinmaterieel dat Nederland ooit gehad heeft.
pi_99761018
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:39 schreef Socios het volgende:

[..]

Houd toch op. :')

Dat materieel (Plan V) rijdt al bijna 50 jaar rond en is het beste stoptreinmaterieel dat Nederland ooit gehad heeft.
Kan best betrouwbaar zijn... maar zorg dan voor andere prijzen? Het is toch belachelijk dat ik evenveel geld betaal voor zo'n trein, dan een SLT bijv.?

Edit: natuurlijk zijn ze nostalgisch en hebben ze wel wat. Maar het rijd voor geen meter.
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_99761114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef kebabkever het volgende:

[..]

Kan best betrouwbaar zijn... maar zorg dan voor andere prijzen? Het is toch belachelijk dat ik evenveel geld betaal voor zo'n trein, dan een SLT bijv.?
Wees blij dat je niet extra hoeft te betalen voor de aanwezigheid van een wc. Een SLT is geenszins luxer dan het materieel waar je nu mee reist, integendeel.
pi_99761198
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:43 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Wees blij dat je niet extra hoeft te betalen voor de aanwezigheid van een wc. Een SLT is geenszins luxer dan het materieel waar je nu mee reist, integendeel.
:') Wees is even realistisch en haal die trein minded pet is van je hoofd af. Een uur hondekop is echt drastisch minder comfortabel dan een SLT, of noem een andere trein ICRM bijv.
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:47:25 #108
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99761241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:46 schreef kebabkever het volgende:

[..]

:') Wees is even realistisch en haal die trein minded pet is van je hoofd af. Een uur hondekop is echt drastisch minder comfortabel dan een SLT, of noem een andere trein ICRM bijv.
Hondekoppen rijden al 15 jaar niet meer, en waren oneindig veel comfortabeler dan een SLT.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport donderdag 21 juli 2011 @ 18:48:49 #109
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_99761289
Als ze op Utrecht het blauwe bord weghalen kunnen ze mooi het scherm boven de AH gebruiken voor de treinen lijkt me... daar is toch alleen onzin op nu volgens mij
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_99761360
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hondekoppen rijden al 15 jaar niet meer, en waren oneindig veel comfortabeler dan een SLT.
Plan V bij deze
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_99761365
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hondekoppen rijden al 15 jaar niet meer, en waren oneindig veel comfortabeler dan een SLT.
Dat postte ik ook al maar 't verschil tussen een apekop en een hondekop gaat er bij niemand in :'(
pi_99761368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:46 schreef kebabkever het volgende:

[..]

:') Wees is even realistisch en haal die trein minded pet is van je hoofd af. Een uur hondekop is echt drastisch minder comfortabel dan een SLT, of noem een andere trein ICRM bijv.
Ik heb geen 'trein-minded pet' en vindt zowel SLT als Plan V waardeloze treinen. Maar qua comfort is zitten op een laagje stof op een plankje (Plan V) toch echt comfortabeler dan zitten op een plankje (SLT) ;) . Verder heb je in een Plan V nog fatsoenlijk beenruimte als er niemand tegenover zit.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:02:10 #113
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_99761683
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef kebabkever het volgende:

[..]

Kan best betrouwbaar zijn... maar zorg dan voor andere prijzen? Het is toch belachelijk dat ik evenveel geld betaal voor zo'n trein, dan een SLT bijv.?

Edit: natuurlijk zijn ze nostalgisch en hebben ze wel wat. Maar het rijd voor geen meter.
Indeed. Het zijn geweldige treinen als je ze ziet rijden, niet als je er in zit.

Een guillotine is ook nostalgisch, maar daarom niet direct goed of comfortabel.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:04:15 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99761766
Ja Fles, maak je niet druk! :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_99761973
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Indeed. Het zijn geweldige treinen als je ze ziet rijden, niet als je er in zit.

Een guillotine is ook nostalgisch, maar daarom niet direct goed of comfortabel.
Precies :)
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:25:03 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99762644
Nieuw in het assortiment: de NachtInterCityExpress, afgekort NICE *O*

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:26:21 #117
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99762694
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw in het assortiment: de NachtInterCityExpress, afgekort NICE *O*

[ afbeelding ]
whut? Sinds wanneer?
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:27:04 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99762724
Afgelopen nacht :Y Maar het moet een foutje geweest zijn lijkt me ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:51:40 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99763832
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:51 schreef kebabkever het volgende:

[..]

Plan V bij deze
Ook Plan V is comfortabeler dan SLT. :D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99764006
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ook Plan V is comfortabeler dan SLT. :D
Nee, sorry, ik vind van niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_99764142
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

En bier.
Bier _O_ _O_

Trouwens , wat loopt iedereen nou te zeiken op Greavy, het is toch konings om met een verlengsnoer in de 2de klas, onder de afscheiding door stroom te gaan tappen _O_
pi_99764360
Hoe komt het dat een enkeltje Roosendaal -> Brussel + enkeltje Brussel -> Saint Ghislain bij elkaar ongeveer 18 euro kostte en een enkeltje Saint - Ghislain -> Roosendaal 26,60 kostte? Heeft de NMBS mij een oor aangenaaid of is er op de heenweg iets fout gegaan?

Het is friet
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:07:21 #123
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_99764404
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ook Plan V is comfortabeler dan SLT. :D
Volledig met je eens. Wat is er nou niet beter/comfortabeler dan Plan V?
VIRM en SLT mogen ze van mij het eerst slopen. Bestel dan maar goede treinen.
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:15:55 #124
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99764750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:07 schreef greavy het volgende:

[..]

Volledig met je eens. Wat is er nou niet beter/comfortabeler dan Plan V?
VIRM en SLT mogen ze van mij het eerst slopen. Bestel dan maar goede treinen.
ICM was beter dan Plan V. Mat '54 was beter dan Plan V. ICR was beter dan Plan V.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:16:18 #125
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99764764
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nee, sorry, ik vind van niet.
Meningen zijn toegestaan.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:17:41 #126
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_99764830
quote:
3s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

ICM was beter dan Plan V. Mat '54 was beter dan Plan V. ICR was beter dan Plan V.
ICM en Plan V geef ik ongeveer dezelfde beoordeling. Jammer dat ICM er niet meer is.
ICR zal dus hetzelfde gehad hebben, daar heb ik zelden mee gereisd.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 juli 2011 @ 20:45:10 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99766005
quote:
5s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:06 schreef Beardslasher het volgende:
Hoe komt het dat een enkeltje Roosendaal -> Brussel + enkeltje Brussel -> Saint Ghislain bij elkaar ongeveer 18 euro kostte en een enkeltje Saint - Ghislain -> Roosendaal 26,60 kostte? Heeft de NMBS mij een oor aangenaaid of is er op de heenweg iets fout gegaan?
Komt omdat bij één kaartje voor de hele reis er internationaal tarief geldt. Dan betaal je altijd iets meer.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:21:32 #128
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99771115
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Komt omdat bij één kaartje voor de hele reis er internationaal tarief geldt. Dan betaal je altijd iets meer.
"iets" meer :') Pure naaiballerij is het. Daarom kan je ook nergens tariefnfo voor internationale reizen vinden.

Fles maak je niet zo druk :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:15:05 #129
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_99774192
CIV-voorwaarden zijn er inderdaad niet duidelijk mee:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toch even verder aan het zoeken. Er moet ergens iets te vinden zijn.
De TCV-tarieven van 2004 kan ik wel vinden:
http://www.evonet.be/~rvdborgt/trein/ns/ns-tcv-2004.html

Edit: Van de DB heb ik nog een PDF kunnen vinden uit december 2009 (weet niet of tarieven erin staan): http://www.rbo.de/i/view/(...)c_nrt_db20091203.pdf

[ Bericht 2% gewijzigd door greavy op 21-07-2011 23:27:41 ]
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:33:24 #130
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_99775206
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Stefanovic83 het volgende:
nou wat een schande :O
Roestbakken, dat zijn het
:{w Nee, dat zijn tenminste echte treinen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:42:13 #131
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_99775657
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Fixers het volgende:

[..]

Die 2x 3 schermpjes die nu midden in de hal hangen voldoen alvast niet. Dat is echt veel te klein. Als dat grote blauwe bord dan echt weg moet, vervang het dan door grote schermen. Minstens het formaat wat ze op schiphol hebben, maar dan niet met die achterlijke alfabetische indeling. Dan zijn de eerstvolgende 21 treinen voor een station als Utrecht peanuts, volgens mij amper genoeg voor een kwartier. Je zou op zo'n knooppunt toch zeker een uur vooruit moetem kunnen kijken.
Iets wat het met het blauwe bord dus gewoon kan. :Y
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:43:28 #132
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_99775706
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef kebabkever het volgende:

[..]

Kan best betrouwbaar zijn... maar zorg dan voor andere prijzen? Het is toch belachelijk dat ik evenveel geld betaal voor zo'n trein, dan een SLT bijv.?

Edit: natuurlijk zijn ze nostalgisch en hebben ze wel wat. Maar het rijd voor geen meter.
Het blijft tenminste rijden als het sneeuwt. Dat kan ik van die veredelde trams niet zeggen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:45:19 #133
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_99775799
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Indeed. Het zijn geweldige treinen als je ze ziet rijden, niet als je er in zit.

Een guillotine is ook nostalgisch, maar daarom niet direct goed of comfortabel.
Ik zit liever in een V dan in een DDAR :r
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:53:26 #134
250345 lyolyrc
pi_99776178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik zit liever in een V dan in een DDAR :r
Ik zit dan liever in VIRM in plaats van een V'tje of DDAR.

* lyolyrc snel dekking zoekt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:55:21 #135
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_99776263
VIRM: Verrot Irritant Rug(slopend) Materieel
...
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:58:05 #136
-1 #ANONIEM
pi_99776414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef greavy het volgende:
VIRM: Verrot Irritant Rug(slopend) Materieel
...
Een lint 41 is erger
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:02:12 #137
250345 lyolyrc
pi_99776613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef greavy het volgende:
VIRM: Verrot Irritant Rug(slopend) Materieel
...
Ik heb van meer mensen gehoord dat ze VIRM-stoelen niet fijn vinden voor de rug. Bij mij zit het prima, maar dat ligt misschien aan mijn lengte (1.95 m).
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:04:13 #138
-1 #ANONIEM
pi_99776710
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:02 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik heb van meer mensen gehoord dat ze VIRM-stoelen niet fijn vinden voor de rug. Bij mij zit het prima, maar dat ligt misschien aan mijn lengte (1.95 m).
jup zelfde geldt voor mij
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:07:06 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99776853
Nou ben ik geen 1,95, maar toch wel 1,92. En zoals sommigen weten, niet in het bezit van de beste rug van Nederland, maar ik heb met VIRM toch wel andere problemen dan rugproblemen om eerlijk te zijn. Ik word gewoon kotsmisselijk van dat geschommel de hele tijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:08:51 #140
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99776975
VIRM O+ Heerlijke treinen.

Ok, de oudste nummertjes schommelen wel heel erg, maar de VIRM-4-serie vind ik echt prima te doen. :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:11:21 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99777098
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:08 schreef James1988 het volgende:
VIRM O+ Heerlijke treinen.

Ok, de oudste nummertjes schommelen wel heel erg, maar de VIRM-4-serie vind ik echt prima te doen. :D
Vorige week heb ik mijn PR "onafgebroken in VIRM zitten" op 250 km gezet. Da's best een eind :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:13:42 #142
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_99777216
Ik heb een keer Maastricht-Amsterdam-Rotterdam (nachtnet) onafgebroken met VIRM gedaan :(
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:14:26 #143
250345 lyolyrc
pi_99777255
Ik heb nooit last gehad van geschommel, maar voor mijn gevoel gaat VIRM op lage snelheid wel nogal lomp door wissels, wat waarschijnlijk ligt aan het gewicht en het hoge zwaartepunt.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:15:31 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_99777328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef greavy het volgende:
Ik heb een keer Maastricht-Amsterdam-Rotterdam (nachtnet) onafgebroken met VIRM gedaan :(
Arme jij _O-
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:16:22 #145
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_99777372
Dat is ruim 300 kilometer. Onafgebroken in een VIRM. 4 uur. Bij Sittard wou ik er al uit ;(
Gelukkig had ik toen eerste klas.

Dordrecht-Rotterdam met IRM is al te lang ;(
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:27:03 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99783460
WTF? 1751 + ICRm-TD in de 2800!

/Somda
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:34:38 #147
258802 Yreal
henk..!
pi_99783476
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 07:27 schreef Duvel het volgende:
WTF? 1751 + ICRm-TD in de 2800!

/Somda
in before sounddragon met gezeik over afkortingen
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:07:53 #148
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99783657
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 07:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

in before sounddragon met gezeik over afkortingen
Jou ontgaat de "/Somda"?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 08:53:53 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_99784209
Mij ontgaat het sowieso, maar gelukkig hoef ik er ook niet op te reageren O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:54:02 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_99784215
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 07:27 schreef Duvel het volgende:
ICRm-TD
InterCity Rijtuigen, geModerniseerd, Tilting DIESEL?? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')