ICM en Plan V geef ik ongeveer dezelfde beoordeling. Jammer dat ICM er niet meer is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
ICM was beter dan Plan V. Mat '54 was beter dan Plan V. ICR was beter dan Plan V.
Komt omdat bij één kaartje voor de hele reis er internationaal tarief geldt. Dan betaal je altijd iets meer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:06 schreef Beardslasher het volgende:
Hoe komt het dat een enkeltje Roosendaal -> Brussel + enkeltje Brussel -> Saint Ghislain bij elkaar ongeveer 18 euro kostte en een enkeltje Saint - Ghislain -> Roosendaal 26,60 kostte? Heeft de NMBS mij een oor aangenaaid of is er op de heenweg iets fout gegaan?
"iets" meerquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt omdat bij één kaartje voor de hele reis er internationaal tarief geldt. Dan betaal je altijd iets meer.
Ik ben toch even verder aan het zoeken. Er moet ergens iets te vinden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Stefanovic83 het volgende:
nou wat een schande![]()
Roestbakken, dat zijn het
Iets wat het met het blauwe bord dus gewoon kan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die 2x 3 schermpjes die nu midden in de hal hangen voldoen alvast niet. Dat is echt veel te klein. Als dat grote blauwe bord dan echt weg moet, vervang het dan door grote schermen. Minstens het formaat wat ze op schiphol hebben, maar dan niet met die achterlijke alfabetische indeling. Dan zijn de eerstvolgende 21 treinen voor een station als Utrecht peanuts, volgens mij amper genoeg voor een kwartier. Je zou op zo'n knooppunt toch zeker een uur vooruit moetem kunnen kijken.
Het blijft tenminste rijden als het sneeuwt. Dat kan ik van die veredelde trams niet zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Kan best betrouwbaar zijn... maar zorg dan voor andere prijzen? Het is toch belachelijk dat ik evenveel geld betaal voor zo'n trein, dan een SLT bijv.?
Edit: natuurlijk zijn ze nostalgisch en hebben ze wel wat. Maar het rijd voor geen meter.
Ik zit liever in een V dan in een DDARquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Indeed. Het zijn geweldige treinen als je ze ziet rijden, niet als je er in zit.
Een guillotine is ook nostalgisch, maar daarom niet direct goed of comfortabel.
Ik zit dan liever in VIRM in plaats van een V'tje of DDAR.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zit liever in een V dan in een DDAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lint 41 is ergerquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef greavy het volgende:
VIRM: Verrot Irritant Rug(slopend) Materieel
...
Ik heb van meer mensen gehoord dat ze VIRM-stoelen niet fijn vinden voor de rug. Bij mij zit het prima, maar dat ligt misschien aan mijn lengte (1.95 m).quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef greavy het volgende:
VIRM: Verrot Irritant Rug(slopend) Materieel
...
jup zelfde geldt voor mijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:02 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik heb van meer mensen gehoord dat ze VIRM-stoelen niet fijn vinden voor de rug. Bij mij zit het prima, maar dat ligt misschien aan mijn lengte (1.95 m).
Vorige week heb ik mijn PR "onafgebroken in VIRM zitten" op 250 km gezet. Da's best een eindquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:08 schreef James1988 het volgende:
VIRMHeerlijke treinen.
Ok, de oudste nummertjes schommelen wel heel erg, maar de VIRM-4-serie vind ik echt prima te doen.
Arme jijquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef greavy het volgende:
Ik heb een keer Maastricht-Amsterdam-Rotterdam (nachtnet) onafgebroken met VIRM gedaan
Jou ontgaat de "/Somda"?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
in before sounddragon met gezeik over afkortingen
InterCity Rijtuigen, geModerniseerd, Tilting DIESEL??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |