SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat hoeft niet hoor, tijd zat anders liggen ze hier in de kastquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga ik ze zelf wel kijken en ze netjes terugsturen, anders liggen ze hier maanden en dat vind ik ook weer niet netjes
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Superspul, dat calcium
Het hondenmiddel baat dus niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,beterschap
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Neuh, nog steeds waterquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef indaha het volgende:
Het hondenmiddel baat dus niet erg,beterschap
Hé bah.... misschien op Beetle voer?quote:
Leuke foto's dat hele stel op de bank.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:19 schreef Strega het volgende:
Hé bah.... misschien op Beetle voer?![]()
Die doet het toch alweer goed?
Tja, het is zo rot. Bij mij is het vaak hollen of stilstaan, afhankelijk van de meds.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ja! * terugzoeken gaat naar post van Greys
Dat moet idd. niet hebben. Daarom moet ik de calcium en vitamine D ook m'n hele leven blijven gebruiken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Het probleem is bij mij met name dat ik tekorten kan krijgen. En dat gaat vrij snel met mijn stofwisseling.
Het blijft er in elk geval inquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé bah.... misschien op Beetle voer?![]()
Die doet het toch alweer goed?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw soort konijn
[ afbeelding ]
Hij ligt er steeds relaxter bij
Dat was vorig jaar ook zoquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck zeg, van het weekend weer regen !
Ja, sodemieter opquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zomooi voorjaar, klote zomer en mooi najaar, dus nog even geduld eind augustus wordt het prachtig weer
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zomooi voorjaar, klote zomer en mooi najaar, dus nog even geduld eind augustus wordt het prachtig weer
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sodemieter opDan ben ik niet meer dagen vrij. Alhoewel, niks is zeker natuurlijk
Ja zegquote:
Maar is er nog ruimte voor EAN?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw soort konijn
[ afbeelding ]
Ja datquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon zorgen dat je het zonnetje in huis bent
Wij hebben het hier eigenlijk ook altijd wel meegemaakt hoor Greys, met een pup. Ander voer, meer aandacht, wennen, ga maar na, ik heb er zelf ook weleens last van, bij iets nieuws, vreemds, zenuwachtigheid. Als het nu alweer beter gaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het blijft er in elk geval in
Vanavond wel nog dunne poep, maar wel buiten en niet meer binnen en om de paar minuten.
Prins voer, Rewimo!
Nee, snap ik. Gaat ze nog zo lekker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die lag er niet bij dan mag niet
Ik ga nog maar eens even aan een portie calciumquote:
Geen yoghurt? Is misschien wat dunner?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga nog maar eens even aan een portie calciumDoor de kwark, het lijkt wel stijfsel
Ik wilde eens wat afwisselingquote:
Mag ik niet, zit suiker in. De huisarts zal wel wat geschikts weten morgen. Hoop ik. We gaan morgen bbq-en met Christans klas en vrijdag hebben we een etentje bij de Chinees. Zou wel fijn zijn als de boel dan weer normaal werkt van binnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Het schiet niet echt op het rewimo?
Neem je ook iets van ORS in?
Fijn dat het dan wel iets vooruit gaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Niet meer zo slap als van de week. Eten en drinken lukt ook wel gelukkig, daar had ik van het weekend meer moeite mee.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeps, ik moet de kat van pa en ma nog eten geven![]()
Tot zoooo![]()
Sterkte dan,quote:
en wat zeg je dan? "Het is verdomme MIJN kind en ik doe het op mijn manier!"quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ean
-honger heeft
-een speentje wil
-in de kw wil
- in bed wil liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet je aan de 3 r's houden hoor en niet optillen als ze huilen
*insert naam vriend* sliep meteen hoor je geeft haar geen regelmaat hoor. Ze moet veel slapen ik haar bedje hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en amen zeggen en lekker doen wat jij goed vindt voor Eanquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ean
-honger heeft
-een speentje wil
-in de kw wil
- in bed wil liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet je aan de 3 r's houden hoor en niet optillen als ze huilen
*insert naam vriend* sliep meteen hoor je geeft haar geen regelmaat hoor. Ze moet veel slapen ik haar bedje hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, volgens mij niet maar ik vraag morgen wel iets aan de HA.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat fijn dat B1&B3 Prinsvoer lusten en dat B3 niet meer leegloopt![]()
Nu Rewimo nog![]()
Iets van loperamide in huis om in te nemen voor het etentje?
Ik had ze d'r uit getrapt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
en wat zeg je dan? "Het is verdomme MIJN kind en ik doe het op mijn manier!"
of zo?
Dat valt nog reuze mee dan, hebben jullie ook een Limburgs kwartiertjequote:
Nou, hij blijkbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee dan, hebben jullie ook een Limburgs kwartiertje
Wat dacht hij ik eet het kerstdiner nog even op? DM kan toch niks etenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ is altijd een uur later dan afgesproken.![]()
Toen ik met eerste kerstdag zielig lag te wezen met m'n amandelen was ie zelfs twee uur later thuis.
Tja.......quote:
Nou ja, dan had ik ze op zich maar offline moeten halenquote:
Ja, hij ging naar z'n ouders voor het kerstdiner.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat dacht hij ik eet het kerstdiner nog even op? DM kan toch niks eten
Nu, je bent iig niet altijd goed herkenbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dan had ik ze op zich maar offline moeten halen
Ik had alleen niet verwacht dat ze na al die tijd nog weer op zouden duiken uit dichte topics
Nieuw soort baby ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw soort konijn
[ afbeelding ]
quote:
Nah, begin augustus wordt het al fantastisch en dat duurt gewoon tot half oktober, waarna we een geweldige herfst krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dunno...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu, je bent iig niet altijd goed herkenbaar.
Maar vind Maes dit leuk?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond en doe wat ik zelf wil
Ik vrees dat mijn katten dat niet accepterenquote:
Neequote:
maar dat is het waard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, wat een prijs voor een borsteltje
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeWant ik verdien nu minder dan toen
Bij mij ook niet allemaal, maar met wat lichte dwang voelen ze zich wel lekkerder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn katten dat niet accepteren
Kreeg net bericht dat ik de waterschapsbelasting teruggestort krijg!![]()
Het gaat eerst het begrotingsgat inquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja, dan hou je het gewoon lekker op je rekening, een extraatje is altijd fijn
Niet zoveel als de vrouw bij je echte leeftijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Ik ga ook nog ff aan de slag danquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Dat heeft Tante Cat goed gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer spoort niet trouwens, die is ECHT nergens bang voor
Kom maar een keertje logeren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Cat! Ik wil ook discobadderen!
Oeh, lekkere/slechte man op Veronica
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Cat! Ik wil ook discobadderen!
Oeh, lekkere/slechte man op Veronica
Ze mag zelfs een washandje tegen de prik in de oogjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?
Dat kannik sellufquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?
Ow, die fase.quote:
Op zich leuk; nichtjes en neefjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik belde net met mijn schoonzus: die zag mijn nummer en schrok al, ze verwachtte een huilende dochter die 40 km verder opgehaald moest worden.
Maar als je ze "alleen " hebt kun je veel meer je eigen plan trekkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich leuk; nichtjes en neefjes.![]()
Maar op een of andere manier heb ik niet de behoefte om ze te laten overnachten![]()
Heb het al als vrienden de kinderen meenemen, dat ik na een uurtje denk "moeten ze niet es op bed ofzo?"
Half 8 op bed vind ik een mooi schema....en niet voor 10 uur wakker wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je ze "alleen " hebt kun je veel meer je eigen plan trekkenzolang je maar het schema van de ouders een klein beetje aanhoudt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Half 8 op bed vind ik een mooi schema....en niet voor 10 uur wakker worden
Ja, hij is al 9 kilo ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef ferrari_rood het volgende:
cat dat heb je goed gedaan.
Tombo alles goed met je neefje? Hij is zeker al heel erg groot?
Frummel weegt nu al 7 kg en is wild van groentehapjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij is al 9 kilo ofzoHet is echt een beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel weegt nu al 7 kg en is wild van groentehapjes
Frummel is nog maar 3 maanden he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ookmaar mn zusje maakt dan ook alles zelf
Mag ik ook een pm dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel is nog maar 3 maanden he?![]()
Ik zal morgen ff wat foto's van haar haifs plukken, die PM ik je wel ff.
Ze is zooooo leuk
Vergeleken bij 2,5 maand geleden is het echt al een beertjequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze lijkt hier wel forser dan dat ze is. Maatje 2 van luiers is nog echt te groot.
En ze krijgt al groentehapjes?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is zooooo leuk
OMGquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is zooooo leuk
quote:
Dat zeker en daar ben ik heel blij meequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeleken bij 2,5 maand geleden is het echt al een beertje
Mag officieel nog niet, maar ze zat laatst naast een kindje wat een fruithapje kreeg en ze begon spontaan te kwijlen en het lepeltje met ogen als schoteltjes te volgen.quote:
Hihihi, megababy.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag officieel nog niet, maar ze zat laatst naast een kindje wat een fruithapje kreeg en ze begon spontaan te kwijlen en het lepeltje met ogen als schoteltjes te volgen.
Dus nu krijgt ze 's avonds een paar hapjes groente en een kleine fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en hij geeft nog geen kusjes maar duwt zn hoofd tegen je aan als soort van knuffel, en toen ze weg gingen viel zn speeltje op de grond dus ik liet hem hem zelf pakken, komt sawyer aangerend en geeft hem een kopje, geeft ie een kopje terug
moderator, dat staat op je tag.quote:
Traagje.quote:
Daar mot je geen mot mee krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn lappert was geconfisqueerd door die van 2 metert
Nee, liever nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar mot je geen mot mee krijgen.![]()
Ik ga een kleine meid laten plassen en dan zelf ook door naar bed.
Ik kan hem hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, liever niet![]()
Plasse en slaapse
Het kwam door het beestje dat wél in bed mag slapenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat krijg je dr van als je de beestjes niet in bed laat slapen
Poepje van mequote:
Ik moet na al die jaren na acht uur op weer even leren plukkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ow nou ja, ze hebben gelijk ook, pluk de dag Greys
oeh, dealquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Maar ik ga mijn slaaptekort gewoon lekker op Q afreageren zaterdag
Oeh, voorzichtig een beetje met jezelf!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Good morning
Gisteren was onze CV ketel ineens leeg. Dus bijgevuld geef ik afgelopen vannacht ean de fles hoor ik dat ding toch een herrie maken. Dus stekker er maar uitgetrokken en nu zit ik met hoofdpijn want toen ik op stond afgelopen nacht kreeg een dreun van een mokerhamer zal het weer wel zijn
Nu zit ik met hoofdpijn op de CV meneer te wachten
Ik ben sowieso kneus de afgelopen tijd eerst mijn duim en gisteren huilde ean dus ik liep er snel naar toe raak ik de punt van de salontafel met mijn been daar zit nu een eitje op.
Hoop dat alles in orde is. Goed dat je het even laat checken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van de week een knobbeltje in mijn borst ontdekt. Het deed zeer dus ik ging voelen en ja hoor, er zat wat. Mijn oma heeft borstkanker gehad en mijn moeder heeft mastopathie dus ik ben lichtelijk ongerust en heb maar meteen een afspraak voor morgen bij de huisarts gemaakt.
Ze hebben nog steeds mijn fucking broek niet vergoedt, smerige kutkneuzen. Mag al ruim 6 weken duren bijna!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Qwea , arm poppetje, wat hebben die fuckers je aangedaan?
Heb je ook een knobbeltje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat alles in orde is. Goed dat je het even laat checken.
Bij borstkanker doet het knobbeltje vaak juist géén pijn, dus hopelijk is het gewoon iets onschuldigs![]()
Ik ga het binnenkort ook laten checken. Nu wel lang genoeg uitgesteld
Ja,niet eensquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Die doekoe heb je natuurlijk allang weer opgezopen , van je broekoe
Dus wacht ff, jij hebt na je " down there" verhaal een knobbel... en dat heb je nog niet laten checken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat alles in orde is. Goed dat je het even laat checken.
Bij borstkanker doet het knobbeltje vaak juist géén pijn, dus hopelijk is het gewoon iets onschuldigs![]()
Ik ga het binnenkort ook laten checken. Nu wel lang genoeg uitgesteld
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
HOERIGE KUT DEKAMARKT!
Jezus godverdomme zegWat een incompetent kut bedrijf
Zo, dat is eruit. De teeeering.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds mijn fucking broek niet vergoedt, smerige kutkneuzen. Mag al ruim 6 weken duren bijna!
Ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Qwea het volgende:
Ooh heuj, het geld is al overgemaakt volgens het HK!
Ja, en tot hoelang denk je dat uit te stellen? 2043? Jezus, kap es met dat gestruisvogel stomme trut. Straks is er wel wat aan de hand en dan ben je er mooi te laat bij omdat je je kop zo in het zand hebt lopen stekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Neeeee ik heb geen knobbel.
Maar juist omdat mijn moeder wel borstkanker kreeg en mijn eigen 'down there' verhaal vond de dokter in het z'huis destijds dat ik dat ook een keer moest laten checkenGeen haast, geen spoed, maar gewoon omdat het bij mij niet goed te voelen is (alles lijkt 'bobbelig' te voelen, maar dat hebben er veel
).
En ik moet ook al lang weer op controle voor dat ene, dus dat combineer ik dan wel. Oh yeah![]()
Ik niet want het staat nog niet op mijn rekeningquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moest heel hard lachen
Sorry
Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en tot hoelang denk je dat uit te stellen? 2043? Jezus, kap es met dat gestruisvogel stomme trut. Straks is er wel wat aan de hand en dan ben je er mooi te laat bij omdat je je kop zo in het zand hebt lopen steken
Ja, trut dan is het al te laatquote:
Ja, dus? Ze heten niet voor niks controles.quote:Dat zijn gewoon controles. En ja idd, je hebt gelijk, dat moet ik doen. Maar de kans dat er wat aan de hand is lijkt me vrij klein
Je kan ook nu bellen. Opbokken met je gestruisvogelquote:Ik zal deze week nog bellen voor een afspraak.
En help deze ouwe seniele ff... wat is HK?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik niet want het staat nog niet op mijn rekening
Dat zei mijn moeder ook. En net voor wij op vakantie gingen ging ze toch maar even langs de ha. Het bloedprikken stelde ze ook nog een paar dagen uit. En toen ze het eindelijk deed mocht ze zich dezelfde dag nog melden in het z-huis en kon de vakantie geannuleerd worden we zouden 1 dag later vertrekkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van![]()
Dat zijn gewoon controles. En ja idd, je hebt gelijk, dat moet ik doen. Maar de kans dat er wat aan de hand is lijkt me vrij klein
Ik zal deze week nog bellen voor een afspraak. Ik ga als Maes terug is van vakantie, want die gaat dan altijd mee
Ok, got a point therequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
En je wil het natuurlijk niet horen maar bij die uitstrijkjes gaat iedereen er toch ook vanuit dat dr niks aan de hand is?
Lalalalalalalalalaaaaaaaaaa
Je hebt mastopathie? 'alles voelt bobbelig'quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Neeeee ik heb geen knobbel.
Maar juist omdat mijn moeder wel borstkanker kreeg en mijn eigen 'down there' verhaal vond de dokter in het z'huis destijds dat ik dat ook een keer moest laten checkenGeen haast, geen spoed, maar gewoon omdat het bij mij niet goed te voelen is (alles lijkt 'bobbelig' te voelen, maar dat hebben er veel
).
En ik moet ook al lang weer op controle voor dat ene, dus dat combineer ik dan wel. Oh yeah![]()
Goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je moeder Greys?
Geen ideequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt mastopathie? 'alles voelt bobbelig'
En ik had nog niet eens aangeboden gratis borstonderzoeken te doen (no cure, no pay en in geval van ook maar enige twijfel raad ik een second opinion aanquote:
Ik heb nul klachten en gedoe, vandaar dat ik vond dat ik nog even mocht struisvogelenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar je weet dat zelf ook allemaal wel natuurlijk, je hebt ons daar niet voor nodig om je daarop te wijzen toch?
Vriendin van me had t zelfde als jij eerst, alleen werd ze maar niet ongesteld na de ingreep.
Bleek na een half jaar dat de hele handel dichtgegroeid was en vol zat met oude rommel qua bloed en meuk![]()
Die heeft daar nog steeds allemaal vervelende toestanden mee nu
Klinkt als mastopathie. Mijn moeder had dat dus en moest daar voor minstens 1x per jaar naar het ziekenhuis voor controles; mamografie, punctie en dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ideeIk ken dat woord niet.
Alleen voelt al dat klierweefsel nogal bobbelig - altijd al zo geweest voor zover ik weet - dus ik zou een knobbeltje niet zelf ontdekken denk ik. Vandaar dat het een keer met zo'n apparaat wordt gecheckt, omdat mijn moeder enzo
Ah, dan moeten jij en Beetle mij die logica maar eens uitleggenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Beetle![]()
En wat is een beter plekje voor je kluif dan de muziekbox
Nee het was iets met de zenuwen. Geloof ik.quote:Bedoel je orthopeed greys? [sub]en wil niks over duimen horen die van mij doet ook nog pijn[/sub]
Ik heb mastopathie net opgezocht en daar schijn je dan nog wel klachten bij te hebben enzo? En die heb ik niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Klinkt als mastopathie. Mijn moeder had dat dus en moest daar voor minstens 1x per jaar naar het ziekenhuis voor controles; mamografie, punctie en dat soort dingen.
Ik hou ook wel van struisvogelen maar ik vergeef het mezelf nooit als ik niet nu naar de huisarts ga maar over een paar maanden als het misschien te laat is. borstkanker merk je vaak pas als het al uitgezaaid is dus dat je geen klachten hebt zegt niet veel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nul klachten en gedoe, vandaar dat ik vond dat ik nog even mocht struisvogelen
Maar voor het foute uitstrijkje had ik idd ook geen klachten en gedoe en ja ik weet het ook. Maar zolang ik er niet mee bezig ben bestaat het niet, ofzo.
Dan weet ik het niet. Daarvoor moest ik gewoon naar de anesthesistquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
Nee het was iets met de zenuwen. Geloof ik.
Is ook zoquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van struisvogelen maar ik vergeef het mezelf nooit als ik niet nu naar de huisarts ga maar over een paar maanden als het misschien te laat is. borstkanker merk je vaak pas als het al uitgezaaid is dus dat je geen klachten hebt zegt niet veel.
Even dramatisch: het is wel je leven waar je het over hebt en hoe langer je wacht hoe moeilijker de stap wordt toch te gaan.
Wat een ellendequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, sterkte, laat het maar snel checken!
Greys, hop, bellen voor afspraakUitstellen helpt niet en hoe eerder je weet dat er niks aan de hand is hoe beter toch?
En als er wel iets is kun je er maar beter snel bij zijn
Zo, dat was weer een enerverend bezoekje aan de huisarts
Blijkbaar heeft onze huisarts gejongd want we hebben er nu ineens twee. Ook weer een vrouwelijke arts, we hebben een all-women praktijk, heel gezellig
Buiten op de stoep werd ik al aangesproken door onze buurman, die in zijn auto al sinds half 9 (het was 10 over 10) op zijn vrouw zat te wachten. Hij had van de week namelijk de bak van zijn tuintrekker op haar grote teen geparkeerdDus binnen zat de buuv met een blauwe teen (ze gaan morgen op vakantie, goeie timing).
Ik ging er dus vanuit dat het allemaal wel een tijdje zou duren en installeerde me met mijn Kindle. Van lezen kwam niet veel want de buuv wilde natuurlijk wel even bijkletsen en ineens werd ik al weggeroepen naar een spreekkamer. Frau Doktor kwam ook al snel (de nieuwe) en die heeft mijn verhaal aangehoord en begon meteen te sputteren toen ze hoorde dat ik koolhydraatarm aan het eten was. Ganz falsch, ik moet witbrood en zoute stengels, geen fruit, groente of vet. Kortom, precies wat ik van de diëtiste niet moet etenAlleen over kip zijn ze het eens, en drinkbouillon
Afijn ik heb dus een darminfectie en daardoor zijn alle goeie darmbacteriën op de loop en zitten er nu alleen nog maar slechte die mijn darmen van slag brengen. Ik moet medicijnen slikken die de goeie bacteriën bevatten en dan jagen die de verkeerde hopelijk weer weg.
Medicijnen zijn er vanmiddag, dus ik ga zo maar eens genieten van een witte boterhamen ik heb zoute stokjes en tucjes gehaald. En dan de diëtiste maar even mailen dat ik noodgedwongen mijn dieet moet onderbreken tot mijn darmen zich weer gedragen.
Ja, zeg datquote:
Nee, alles wees op een infectie. Ik had daarvoor ook nergens last van en ik werd echt van het ene op het andere moment ziek, dus dat zou me ook niet logisch lijken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
En je gedoe met je darmen zou geen reactie kunnen zijn op dat dieet?
Ja hallo, je bent vandaag nog niet dood, maar dat wil niet zeggen dat je morgen zomaar in ene voor vrachtswagens kan springen. Get my point?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo
Maar ik heb het gevoel dat ik dan elke maand wel kan laten controleren.
Want als het nu goed is, wie zegt dat het dan over een half jaar nog zo is.
Ik wil het niet dramatischer maken allemaal dan het is![]()
Ja, na de ingreep moest ik drie keer een goede controle hebben (binnen een jaar) en die controles waren nog in het ziekenhuis. Als dat goed is na een jaar nog, dan mag je de controles weer bij de HA laten doen. En dan elk jaar ipv elke vijf jaar, dan kom je dus in een ander adresbakkie voor de oproepen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar na zo een ingreep is er toch een bepaald protocol qua controles?
Dat is er niet voor niks, daar kun je je maar beter gewoon aan houden
Jij treft het wel hèquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Zo, dat was weer een enerverend bezoekje aan de huisarts
Ik ben het even heel erg eens met Qweaquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
Ik vind je echt dom hoor. En dat zei ik net ook al per DMWat let je om *nu* een afspraak te maken? En niet aankomen met kut smoesjes want bellen duurt godsklere nog geen 3 min.
Ja, zijn we die "down there" affaire vergeten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
De laatste keer dat ik checkte kon Greys nog lezen; volgens mij heeft ze de boodschap inmiddels wel
Ik krijg Yakult in capsulevorm zeg maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
Rewimo, nou lekker, alles weer omgooien
Maar wellicht dat het dan heel snel helpt! Ik zal duimen!
En moet je dan ook Yakult ofzo, ivm die 'goede bacterieën'?
Je kan het toch elk half jaar na lagen kijken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo
Maar ik heb het gevoel dat ik dan elke maand wel kan laten controleren.
Want als het nu goed is, wie zegt dat het dan over een half jaar nog zo is.
Ik wil het niet dramatischer maken allemaal dan het is![]()
Bij het uitstrijkje was ik achteraf (!) heel erg blij dat Vivi me destijds haast naar die controle heeft gejaagd letterlijk. Nadat ik al twee keer de oproep genegeerd had. Want dat was kennelijk destijds toch wel nodig en anders was ik was weer vijf jaar later gegaan bij de volgende oproep. Of nietVond het heel goed dat de huisarts toen zelf belde en zei 'trek NU je agenda'. Anders was ik echt niet gegaan.
We do it because we carequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef ElisaB het volgende:
De laatste keer dat ik checkte kon Greys nog lezen; volgens mij heeft ze de boodschap inmiddels wel
Nee, dat klopt. Maar Greys, kom op. Ik ken jou, jij kent jezelf. Je gaat gewoon weer de struisvogel doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
Maar maak het serieus niet erger dan het is
Ik heb nergens last van en jaaaaaaaa ik weet dat dat niets zegt, maar nog 1 extra weekje wachten met bellen zal me niet de das om doen.
Heur heb geen klotenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Qwea het volgende:
Ja, zijn we die "down there" affaire vergeten?Toen had ze de boodschap ook maar duurde het ook eeuwen.
Ik geef dr zaterdag wel op dr kloten
Hou je op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
Anders wacht je nog een paar jaar tot je 50 bent
Infectie staat los van dieet hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef ElisaB het volgende:
Jij treft het wel hè
Ik zou het op zich wel bijzonder vinden als een dieet dit tot gevolg kan hebben. De verstoorde darmen die in het warretje zijn, kan ik snappen. Maar een infectie
Nou moe
Geniet van je witte boterham. Doe er lekker dik roomboter en hagelslag op
Dat is volgend jaar al hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Anders wacht je nog een paar jaar tot je 50 bent tot je rijp bent voor het bevolkingsonderzoek(dan moet je wel gaan natuurlijk)
Dan is het logischer en smakelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Infectie staat los van dieet hoorMaar die witte boterham komt er
Ah! En zei ze toevallig nog iets over Yakult, of dat nou echt zo is met die 'goede bacteriën'?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik krijg Yakult in capsulevorm zeg maarPerenterol heet het.
Beetle moet toch iets hebben om op te kluiven? Denk ook een beetje om het Bietje ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
Nou, je moet het ook zelf maar weten hoorhet zijn jouw tieten.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Heur tetten, heur doos , heur feestje dan maar!
Greys, je weettog dat we t goei bedoelen of niet dan?
Hoi nee. Het kan geen kwaad, maar helpen doet het ook niet. Daarvoor is de hoeveelheid vele malen te klein.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
Ah! En zei ze toevallig nog iets over Yakult, of dat nou echt zo is met die 'goede bacteriën'?
Ik ben daar altijd nieuwsgierig naar, heb het idee dat die goede bacteriën al lang dood zijn tegen de tijd dat jij het drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |