abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:00:43 #251
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99743365
Baaf , check jij lekker je eigen ballen :D _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99743432
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Neeeee ik heb geen knobbel.
Maar juist omdat mijn moeder wel borstkanker kreeg en mijn eigen 'down there' verhaal vond de dokter in het z'huis destijds dat ik dat ook een keer moest laten checken ;) Geen haast, geen spoed, maar gewoon omdat het bij mij niet goed te voelen is (alles lijkt 'bobbelig' te voelen, maar dat hebben er veel :) ).

En ik moet ook al lang weer op controle voor dat ene, dus dat combineer ik dan wel. Oh yeah :')
Je hebt mastopathie? 'alles voelt bobbelig'
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:02:34 #253
163650 Greys
pi_99743454
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je moeder Greys?
Goed :Y
Voor zover ze er iets over zegt :+ Want da's net zo'n struisvogel, alleen gaat die wel braaf naar controles.

En ze bleef laatst met haar duim achter een schildersezel hangen bij het inklappen en toen was haar hele pees afgescheurd, kwam ze pas achter toen het een paar dagen later toch nog wel pijn deed en... ze haar hele duim niet kon bewegen. :') Toen toch maar naar de dokter. Meteen naar het z'huis, geopereerd om het weer te repareren en daarna tig keer revalidatie en eh... ik wil neuroloog zeggen, maar da's vast niet logisch bij een duim? Ik weet het woord niet meer :@
Maar die blijft ook gewoon roepen dat er niets aan de hand is _O-

Gister was ze jarig O+
En mijn vader hintte dat ze een paar dagen naar Malaga gaan en daar bij kennissen gaan kijken die er wonen (die hebben ze in Z-Afrika ontmoet) omdat ze misschien in het buitenland willen gaan wonen maar Z-Afrika te ver is voor als er iets met ons zou gebeuren ofzo. Vanuit Zuid-Spanje ben je dan toch iets sneller op en neer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:04:18 #254
163650 Greys
pi_99743515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je hebt mastopathie? 'alles voelt bobbelig'
Geen idee :') Ik ken dat woord niet.
Alleen voelt al dat klierweefsel nogal bobbelig - altijd al zo geweest voor zover ik weet - dus ik zou een knobbeltje niet zelf ontdekken denk ik. Vandaar dat het een keer met zo'n apparaat wordt gecheckt, omdat mijn moeder enzo ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 12:04:20 #255
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99743518
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Baaf , check jij lekker je eigen ballen :D _O-
En ik had nog niet eens aangeboden gratis borstonderzoeken te doen (no cure, no pay en in geval van ook maar enige twijfel raad ik een second opinion aan :P ).

Maar hier is alles kits achter de rits, de jongens zijn geen vreemden van me ^O^
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:05:15 #256
163650 Greys
pi_99743565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
:D Maar je weet dat zelf ook allemaal wel natuurlijk, je hebt ons daar niet voor nodig om je daarop te wijzen toch?
Vriendin van me had t zelfde als jij eerst, alleen werd ze maar niet ongesteld na de ingreep.
Bleek na een half jaar dat de hele handel dichtgegroeid was en vol zat met oude rommel qua bloed en meuk :X
Die heeft daar nog steeds allemaal vervelende toestanden mee nu :X
Ik heb nul klachten en gedoe, vandaar dat ik vond dat ik nog even mocht struisvogelen :+

Maar voor het foute uitstrijkje had ik idd ook geen klachten en gedoe en ja ik weet het ook. Maar zolang ik er niet mee bezig ben bestaat het niet, ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:06:39 #257
163650 Greys
pi_99743607
Beetle gaat ook al 'af' voor de bal *O*

En haar kluif verstopt ze nog steeds achter de muziekbox :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99743659
Beetle O+
En wat is een beter plekje voor je kluif dan de muziekbox

Bedoel je orthopeed greys? [sub]en wil niks over duimen horen die van mij doet ook nog pijn[/sub]
pi_99743682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen idee :') Ik ken dat woord niet.
Alleen voelt al dat klierweefsel nogal bobbelig - altijd al zo geweest voor zover ik weet - dus ik zou een knobbeltje niet zelf ontdekken denk ik. Vandaar dat het een keer met zo'n apparaat wordt gecheckt, omdat mijn moeder enzo ;)
Klinkt als mastopathie. Mijn moeder had dat dus en moest daar voor minstens 1x per jaar naar het ziekenhuis voor controles; mamografie, punctie en dat soort dingen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:08:52 #260
163650 Greys
pi_99743693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Beetle O+
En wat is een beter plekje voor je kluif dan de muziekbox
Ah, dan moeten jij en Beetle mij die logica maar eens uitleggen :D ;)

quote:
Bedoel je orthopeed greys? [sub]en wil niks over duimen horen die van mij doet ook nog pijn[/sub]
Nee het was iets met de zenuwen. Geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:09:29 #261
163650 Greys
pi_99743729
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef Oognip het volgende:

[..]

Klinkt als mastopathie. Mijn moeder had dat dus en moest daar voor minstens 1x per jaar naar het ziekenhuis voor controles; mamografie, punctie en dat soort dingen.
Ik heb mastopathie net opgezocht en daar schijn je dan nog wel klachten bij te hebben enzo? En die heb ik niet. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:09:44 #262
163650 Greys
pi_99743737
Nou ja, niet daarover in elk geval :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99743824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb nul klachten en gedoe, vandaar dat ik vond dat ik nog even mocht struisvogelen :+

Maar voor het foute uitstrijkje had ik idd ook geen klachten en gedoe en ja ik weet het ook. Maar zolang ik er niet mee bezig ben bestaat het niet, ofzo.
Ik hou ook wel van struisvogelen maar ik vergeef het mezelf nooit als ik niet nu naar de huisarts ga maar over een paar maanden als het misschien te laat is. borstkanker merk je vaak pas als het al uitgezaaid is dus dat je geen klachten hebt zegt niet veel.
Even dramatisch: het is wel je leven waar je het over hebt en hoe langer je wacht hoe moeilijker de stap wordt toch te gaan.
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:12:10 #264
176471 oh-oh
pi_99743838
Heb je eigenlijk al een speelgoedbox of zo voor Biet?
Mijnes zijn dr dol op.
Zelfs Chico vindt het nog geweldig om die hele bak door te graven en leeg te mikken op zoek naar dat ene speeltjevandedag O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99743843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef Greys het volgende:

Nee het was iets met de zenuwen. Geloof ik.
Dan weet ik het niet. Daarvoor moest ik gewoon naar de anesthesist
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2011 @ 12:13:06 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99743880
Oognip, sterkte, laat het maar snel checken! :*

Greys, hop, bellen voor afspraak o|O Uitstellen helpt niet en hoe eerder je weet dat er niks aan de hand is hoe beter toch? :* En als er wel iets is kun je er maar beter snel bij zijn

Zo, dat was weer een enerverend bezoekje aan de huisarts :')

Blijkbaar heeft onze huisarts gejongd want we hebben er nu ineens twee. Ook weer een vrouwelijke arts, we hebben een all-women praktijk, heel gezellig :)

Buiten op de stoep werd ik al aangesproken door onze buurman, die in zijn auto al sinds half 9 (het was 10 over 10) op zijn vrouw zat te wachten. Hij had van de week namelijk de bak van zijn tuintrekker op haar grote teen geparkeerd :X Dus binnen zat de buuv met een blauwe teen (ze gaan morgen op vakantie, goeie timing).

Ik ging er dus vanuit dat het allemaal wel een tijdje zou duren en installeerde me met mijn Kindle. Van lezen kwam niet veel want de buuv wilde natuurlijk wel even bijkletsen en ineens werd ik al weggeroepen naar een spreekkamer. Frau Doktor kwam ook al snel (de nieuwe) en die heeft mijn verhaal aangehoord en begon meteen te sputteren toen ze hoorde dat ik koolhydraatarm aan het eten was. Ganz falsch, ik moet witbrood en zoute stengels, geen fruit, groente of vet. Kortom, precies wat ik van de diëtiste niet moet eten :D Alleen over kip zijn ze het eens, en drinkbouillon :+

Afijn ik heb dus een darminfectie en daardoor zijn alle goeie darmbacteriën op de loop en zitten er nu alleen nog maar slechte die mijn darmen van slag brengen. Ik moet medicijnen slikken die de goeie bacteriën bevatten en dan jagen die de verkeerde hopelijk weer weg.

Medicijnen zijn er vanmiddag, dus ik ga zo maar eens genieten van een witte boterham :9 en ik heb zoute stokjes en tucjes gehaald. En dan de diëtiste maar even mailen dat ik noodgedwongen mijn dieet moet onderbreken tot mijn darmen zich weer gedragen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:13:29 #267
176471 oh-oh
pi_99743896
Ja zal wel een neuroloog geweest zijn, dr zullen wel zenuwen doorgeknapt zijn en hersteld zijn en zo ;)
( Groucho Marx )
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:14:27 #268
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99743939
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Greys het volgende:
Nou ja, niet daarover in elk geval :+
_O- _O- _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:14:38 #269
176471 oh-oh
pi_99743950
En je gedoe met je darmen zou geen reactie kunnen zijn op dat dieet?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:15:31 #270
163650 Greys
pi_99743986
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik hou ook wel van struisvogelen maar ik vergeef het mezelf nooit als ik niet nu naar de huisarts ga maar over een paar maanden als het misschien te laat is. borstkanker merk je vaak pas als het al uitgezaaid is dus dat je geen klachten hebt zegt niet veel.
Even dramatisch: het is wel je leven waar je het over hebt en hoe langer je wacht hoe moeilijker de stap wordt toch te gaan.
Is ook zo :)
Maar ik heb het gevoel dat ik dan elke maand wel kan laten controleren.
Want als het nu goed is, wie zegt dat het dan over een half jaar nog zo is.
Ik wil het niet dramatischer maken allemaal dan het is ;)

Bij het uitstrijkje was ik achteraf (!) heel erg blij dat Vivi me destijds haast naar die controle heeft gejaagd letterlijk. Nadat ik al twee keer de oproep genegeerd had. Want dat was kennelijk destijds toch wel nodig en anders was ik was weer vijf jaar later gegaan bij de volgende oproep. Of niet :X Vond het heel goed dat de huisarts toen zelf belde en zei 'trek NU je agenda'. Anders was ik echt niet gegaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:16:47 #271
163650 Greys
pi_99744041
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
:P Mogguh! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99744053
Fijn dat je nu medicijnen krijgt Rewimo. Hopelijk knap je snel op!
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:17:17 #273
176471 oh-oh
pi_99744068
Ja maar na zo een ingreep is er toch een bepaald protocol qua controles?
Dat is er niet voor niks, daar kun je je maar beter gewoon aan houden :P
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 12:17:24 #274
163650 Greys
pi_99744072
Rewimo, nou lekker, alles weer omgooien :D
Maar wellicht dat het dan heel snel helpt! Ik zal duimen!
En moet je dan ook Yakult ofzo, ivm die 'goede bacterieën'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:17:46 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99744092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, sterkte, laat het maar snel checken! :*

Greys, hop, bellen voor afspraak o|O Uitstellen helpt niet en hoe eerder je weet dat er niks aan de hand is hoe beter toch? :* En als er wel iets is kun je er maar beter snel bij zijn

Zo, dat was weer een enerverend bezoekje aan de huisarts :')

Blijkbaar heeft onze huisarts gejongd want we hebben er nu ineens twee. Ook weer een vrouwelijke arts, we hebben een all-women praktijk, heel gezellig :)

Buiten op de stoep werd ik al aangesproken door onze buurman, die in zijn auto al sinds half 9 (het was 10 over 10) op zijn vrouw zat te wachten. Hij had van de week namelijk de bak van zijn tuintrekker op haar grote teen geparkeerd :X Dus binnen zat de buuv met een blauwe teen (ze gaan morgen op vakantie, goeie timing).

Ik ging er dus vanuit dat het allemaal wel een tijdje zou duren en installeerde me met mijn Kindle. Van lezen kwam niet veel want de buuv wilde natuurlijk wel even bijkletsen en ineens werd ik al weggeroepen naar een spreekkamer. Frau Doktor kwam ook al snel (de nieuwe) en die heeft mijn verhaal aangehoord en begon meteen te sputteren toen ze hoorde dat ik koolhydraatarm aan het eten was. Ganz falsch, ik moet witbrood en zoute stengels, geen fruit, groente of vet. Kortom, precies wat ik van de diëtiste niet moet eten :D Alleen over kip zijn ze het eens, en drinkbouillon :+

Afijn ik heb dus een darminfectie en daardoor zijn alle goeie darmbacteriën op de loop en zitten er nu alleen nog maar slechte die mijn darmen van slag brengen. Ik moet medicijnen slikken die de goeie bacteriën bevatten en dan jagen die de verkeerde hopelijk weer weg.

Medicijnen zijn er vanmiddag, dus ik ga zo maar eens genieten van een witte boterham :9 en ik heb zoute stokjes en tucjes gehaald. En dan de diëtiste maar even mailen dat ik noodgedwongen mijn dieet moet onderbreken tot mijn darmen zich weer gedragen.
Wat een ellende :{ :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')