Ja,niet eensquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Die doekoe heb je natuurlijk allang weer opgezopen , van je broekoe
Dus wacht ff, jij hebt na je " down there" verhaal een knobbel... en dat heb je nog niet laten checken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat alles in orde is. Goed dat je het even laat checken.
Bij borstkanker doet het knobbeltje vaak juist géén pijn, dus hopelijk is het gewoon iets onschuldigs![]()
Ik ga het binnenkort ook laten checken. Nu wel lang genoeg uitgesteld
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
HOERIGE KUT DEKAMARKT!
Jezus godverdomme zegWat een incompetent kut bedrijf
Zo, dat is eruit. De teeeering.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds mijn fucking broek niet vergoedt, smerige kutkneuzen. Mag al ruim 6 weken duren bijna!
Ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Qwea het volgende:
Ooh heuj, het geld is al overgemaakt volgens het HK!
Ja, en tot hoelang denk je dat uit te stellen? 2043? Jezus, kap es met dat gestruisvogel stomme trut. Straks is er wel wat aan de hand en dan ben je er mooi te laat bij omdat je je kop zo in het zand hebt lopen stekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Neeeee ik heb geen knobbel.
Maar juist omdat mijn moeder wel borstkanker kreeg en mijn eigen 'down there' verhaal vond de dokter in het z'huis destijds dat ik dat ook een keer moest laten checkenGeen haast, geen spoed, maar gewoon omdat het bij mij niet goed te voelen is (alles lijkt 'bobbelig' te voelen, maar dat hebben er veel
).
En ik moet ook al lang weer op controle voor dat ene, dus dat combineer ik dan wel. Oh yeah![]()
Ik niet want het staat nog niet op mijn rekeningquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moest heel hard lachen
Sorry
Ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en tot hoelang denk je dat uit te stellen? 2043? Jezus, kap es met dat gestruisvogel stomme trut. Straks is er wel wat aan de hand en dan ben je er mooi te laat bij omdat je je kop zo in het zand hebt lopen steken
Ja, trut dan is het al te laatquote:
Ja, dus? Ze heten niet voor niks controles.quote:Dat zijn gewoon controles. En ja idd, je hebt gelijk, dat moet ik doen. Maar de kans dat er wat aan de hand is lijkt me vrij klein
Je kan ook nu bellen. Opbokken met je gestruisvogelquote:Ik zal deze week nog bellen voor een afspraak.
En help deze ouwe seniele ff... wat is HK?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik niet want het staat nog niet op mijn rekening
Dat zei mijn moeder ook. En net voor wij op vakantie gingen ging ze toch maar even langs de ha. Het bloedprikken stelde ze ook nog een paar dagen uit. En toen ze het eindelijk deed mocht ze zich dezelfde dag nog melden in het z-huis en kon de vakantie geannuleerd worden we zouden 1 dag later vertrekkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van![]()
Dat zijn gewoon controles. En ja idd, je hebt gelijk, dat moet ik doen. Maar de kans dat er wat aan de hand is lijkt me vrij klein
Ik zal deze week nog bellen voor een afspraak. Ik ga als Maes terug is van vakantie, want die gaat dan altijd mee
Ok, got a point therequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
En je wil het natuurlijk niet horen maar bij die uitstrijkjes gaat iedereen er toch ook vanuit dat dr niks aan de hand is?
Lalalalalalalalalaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |