quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeps, ik moet de kat van pa en ma nog eten geven![]()
Tot zoooo![]()
Sterkte dan,quote:
en wat zeg je dan? "Het is verdomme MIJN kind en ik doe het op mijn manier!"quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ean
-honger heeft
-een speentje wil
-in de kw wil
- in bed wil liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet je aan de 3 r's houden hoor en niet optillen als ze huilen
*insert naam vriend* sliep meteen hoor je geeft haar geen regelmaat hoor. Ze moet veel slapen ik haar bedje hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en amen zeggen en lekker doen wat jij goed vindt voor Eanquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ean
-honger heeft
-een speentje wil
-in de kw wil
- in bed wil liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet je aan de 3 r's houden hoor en niet optillen als ze huilen
*insert naam vriend* sliep meteen hoor je geeft haar geen regelmaat hoor. Ze moet veel slapen ik haar bedje hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, volgens mij niet maar ik vraag morgen wel iets aan de HA.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat fijn dat B1&B3 Prinsvoer lusten en dat B3 niet meer leegloopt![]()
Nu Rewimo nog![]()
Iets van loperamide in huis om in te nemen voor het etentje?
Ik had ze d'r uit getrapt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
en wat zeg je dan? "Het is verdomme MIJN kind en ik doe het op mijn manier!"
of zo?
Dat valt nog reuze mee dan, hebben jullie ook een Limburgs kwartiertjequote:
Nou, hij blijkbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee dan, hebben jullie ook een Limburgs kwartiertje
Wat dacht hij ik eet het kerstdiner nog even op? DM kan toch niks etenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ is altijd een uur later dan afgesproken.![]()
Toen ik met eerste kerstdag zielig lag te wezen met m'n amandelen was ie zelfs twee uur later thuis.
Tja.......quote:
Nou ja, dan had ik ze op zich maar offline moeten halenquote:
Ja, hij ging naar z'n ouders voor het kerstdiner.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat dacht hij ik eet het kerstdiner nog even op? DM kan toch niks eten
Nu, je bent iig niet altijd goed herkenbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dan had ik ze op zich maar offline moeten halen
Ik had alleen niet verwacht dat ze na al die tijd nog weer op zouden duiken uit dichte topics
Nieuw soort baby ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw soort konijn
[ afbeelding ]
Hij ligt er steeds relaxter bij
quote:
Nah, begin augustus wordt het al fantastisch en dat duurt gewoon tot half oktober, waarna we een geweldige herfst krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zomooi voorjaar, klote zomer en mooi najaar, dus nog even geduld eind augustus wordt het prachtig weer
Dunno...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu, je bent iig niet altijd goed herkenbaar.
Maar vind Maes dit leuk?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond en doe wat ik zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |