SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat hoeft niet hoor, tijd zat anders liggen ze hier in de kastquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Dan ga ik ze zelf wel kijken en ze netjes terugsturen, anders liggen ze hier maanden en dat vind ik ook weer niet netjes
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Superspul, dat calcium
Het hondenmiddel baat dus niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,beterschap
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Neuh, nog steeds waterquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef indaha het volgende:
Het hondenmiddel baat dus niet erg,beterschap
Hé bah.... misschien op Beetle voer?quote:
Leuke foto's dat hele stel op de bank.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:19 schreef Strega het volgende:
Hé bah.... misschien op Beetle voer?![]()
Die doet het toch alweer goed?
Tja, het is zo rot. Bij mij is het vaak hollen of stilstaan, afhankelijk van de meds.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ja! * terugzoeken gaat naar post van Greys
Dat moet idd. niet hebben. Daarom moet ik de calcium en vitamine D ook m'n hele leven blijven gebruiken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Het probleem is bij mij met name dat ik tekorten kan krijgen. En dat gaat vrij snel met mijn stofwisseling.
Het blijft er in elk geval inquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé bah.... misschien op Beetle voer?![]()
Die doet het toch alweer goed?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw soort konijn
[ afbeelding ]
Hij ligt er steeds relaxter bij
Dat was vorig jaar ook zoquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck zeg, van het weekend weer regen !
Ja, sodemieter opquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zomooi voorjaar, klote zomer en mooi najaar, dus nog even geduld eind augustus wordt het prachtig weer
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zomooi voorjaar, klote zomer en mooi najaar, dus nog even geduld eind augustus wordt het prachtig weer
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sodemieter opDan ben ik niet meer dagen vrij. Alhoewel, niks is zeker natuurlijk
Ja zegquote:
Maar is er nog ruimte voor EAN?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw soort konijn
[ afbeelding ]
Ja datquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon zorgen dat je het zonnetje in huis bent
Wij hebben het hier eigenlijk ook altijd wel meegemaakt hoor Greys, met een pup. Ander voer, meer aandacht, wennen, ga maar na, ik heb er zelf ook weleens last van, bij iets nieuws, vreemds, zenuwachtigheid. Als het nu alweer beter gaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het blijft er in elk geval in
Vanavond wel nog dunne poep, maar wel buiten en niet meer binnen en om de paar minuten.
Prins voer, Rewimo!
Nee, snap ik. Gaat ze nog zo lekker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die lag er niet bij dan mag niet
Ik ga nog maar eens even aan een portie calciumquote:
Geen yoghurt? Is misschien wat dunner?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga nog maar eens even aan een portie calciumDoor de kwark, het lijkt wel stijfsel
Ik wilde eens wat afwisselingquote:
Mag ik niet, zit suiker in. De huisarts zal wel wat geschikts weten morgen. Hoop ik. We gaan morgen bbq-en met Christans klas en vrijdag hebben we een etentje bij de Chinees. Zou wel fijn zijn als de boel dan weer normaal werkt van binnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Het schiet niet echt op het rewimo?
Neem je ook iets van ORS in?
Fijn dat het dan wel iets vooruit gaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Niet meer zo slap als van de week. Eten en drinken lukt ook wel gelukkig, daar had ik van het weekend meer moeite mee.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeps, ik moet de kat van pa en ma nog eten geven![]()
Tot zoooo![]()
Sterkte dan,quote:
en wat zeg je dan? "Het is verdomme MIJN kind en ik doe het op mijn manier!"quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ean
-honger heeft
-een speentje wil
-in de kw wil
- in bed wil liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet je aan de 3 r's houden hoor en niet optillen als ze huilen
*insert naam vriend* sliep meteen hoor je geeft haar geen regelmaat hoor. Ze moet veel slapen ik haar bedje hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en amen zeggen en lekker doen wat jij goed vindt voor Eanquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ean
-honger heeft
-een speentje wil
-in de kw wil
- in bed wil liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet je aan de 3 r's houden hoor en niet optillen als ze huilen
*insert naam vriend* sliep meteen hoor je geeft haar geen regelmaat hoor. Ze moet veel slapen ik haar bedje hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, volgens mij niet maar ik vraag morgen wel iets aan de HA.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat fijn dat B1&B3 Prinsvoer lusten en dat B3 niet meer leegloopt![]()
Nu Rewimo nog![]()
Iets van loperamide in huis om in te nemen voor het etentje?
Ik had ze d'r uit getrapt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
en wat zeg je dan? "Het is verdomme MIJN kind en ik doe het op mijn manier!"
of zo?
Dat valt nog reuze mee dan, hebben jullie ook een Limburgs kwartiertjequote:
Nou, hij blijkbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee dan, hebben jullie ook een Limburgs kwartiertje
Wat dacht hij ik eet het kerstdiner nog even op? DM kan toch niks etenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ is altijd een uur later dan afgesproken.![]()
Toen ik met eerste kerstdag zielig lag te wezen met m'n amandelen was ie zelfs twee uur later thuis.
Tja.......quote:
Nou ja, dan had ik ze op zich maar offline moeten halenquote:
Ja, hij ging naar z'n ouders voor het kerstdiner.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat dacht hij ik eet het kerstdiner nog even op? DM kan toch niks eten
Nu, je bent iig niet altijd goed herkenbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dan had ik ze op zich maar offline moeten halen
Ik had alleen niet verwacht dat ze na al die tijd nog weer op zouden duiken uit dichte topics
Nieuw soort baby ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuw soort konijn
[ afbeelding ]
quote:
Nah, begin augustus wordt het al fantastisch en dat duurt gewoon tot half oktober, waarna we een geweldige herfst krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dunno...quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu, je bent iig niet altijd goed herkenbaar.
Maar vind Maes dit leuk?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond en doe wat ik zelf wil
Ik vrees dat mijn katten dat niet accepterenquote:
Neequote:
maar dat is het waard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, wat een prijs voor een borsteltje
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeWant ik verdien nu minder dan toen
Bij mij ook niet allemaal, maar met wat lichte dwang voelen ze zich wel lekkerder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn katten dat niet accepteren
Kreeg net bericht dat ik de waterschapsbelasting teruggestort krijg!![]()
Het gaat eerst het begrotingsgat inquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja, dan hou je het gewoon lekker op je rekening, een extraatje is altijd fijn
Niet zoveel als de vrouw bij je echte leeftijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Ik ga ook nog ff aan de slag danquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Dat heeft Tante Cat goed gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer spoort niet trouwens, die is ECHT nergens bang voor
Kom maar een keertje logeren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Cat! Ik wil ook discobadderen!
Oeh, lekkere/slechte man op Veronica
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Cat! Ik wil ook discobadderen!
Oeh, lekkere/slechte man op Veronica
Ze mag zelfs een washandje tegen de prik in de oogjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?
Dat kannik sellufquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?
Ow, die fase.quote:
Op zich leuk; nichtjes en neefjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik belde net met mijn schoonzus: die zag mijn nummer en schrok al, ze verwachtte een huilende dochter die 40 km verder opgehaald moest worden.
Maar als je ze "alleen " hebt kun je veel meer je eigen plan trekkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich leuk; nichtjes en neefjes.![]()
Maar op een of andere manier heb ik niet de behoefte om ze te laten overnachten![]()
Heb het al als vrienden de kinderen meenemen, dat ik na een uurtje denk "moeten ze niet es op bed ofzo?"
Half 8 op bed vind ik een mooi schema....en niet voor 10 uur wakker wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je ze "alleen " hebt kun je veel meer je eigen plan trekkenzolang je maar het schema van de ouders een klein beetje aanhoudt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Half 8 op bed vind ik een mooi schema....en niet voor 10 uur wakker worden
Ja, hij is al 9 kilo ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef ferrari_rood het volgende:
cat dat heb je goed gedaan.
Tombo alles goed met je neefje? Hij is zeker al heel erg groot?
Frummel weegt nu al 7 kg en is wild van groentehapjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij is al 9 kilo ofzoHet is echt een beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel weegt nu al 7 kg en is wild van groentehapjes
Frummel is nog maar 3 maanden he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ookmaar mn zusje maakt dan ook alles zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |