Ik vrees dat mijn katten dat niet accepterenquote:
Neequote:
maar dat is het waard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, wat een prijs voor een borsteltje
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeWant ik verdien nu minder dan toen
Bij mij ook niet allemaal, maar met wat lichte dwang voelen ze zich wel lekkerder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn katten dat niet accepteren
Kreeg net bericht dat ik de waterschapsbelasting teruggestort krijg!![]()
Het gaat eerst het begrotingsgat inquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja, dan hou je het gewoon lekker op je rekening, een extraatje is altijd fijn
Niet zoveel als de vrouw bij je echte leeftijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Ik ga ook nog ff aan de slag danquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Dat heeft Tante Cat goed gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer spoort niet trouwens, die is ECHT nergens bang voor
Kom maar een keertje logeren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Cat! Ik wil ook discobadderen!
Oeh, lekkere/slechte man op Veronica
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Cat! Ik wil ook discobadderen!
Oeh, lekkere/slechte man op Veronica
Ze mag zelfs een washandje tegen de prik in de oogjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?
Dat kannik sellufquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet Cat dan ook je haartjes wassen?
Ow, die fase.quote:
Op zich leuk; nichtjes en neefjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik belde net met mijn schoonzus: die zag mijn nummer en schrok al, ze verwachtte een huilende dochter die 40 km verder opgehaald moest worden.
Maar als je ze "alleen " hebt kun je veel meer je eigen plan trekkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich leuk; nichtjes en neefjes.![]()
Maar op een of andere manier heb ik niet de behoefte om ze te laten overnachten![]()
Heb het al als vrienden de kinderen meenemen, dat ik na een uurtje denk "moeten ze niet es op bed ofzo?"
Half 8 op bed vind ik een mooi schema....en niet voor 10 uur wakker wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als je ze "alleen " hebt kun je veel meer je eigen plan trekkenzolang je maar het schema van de ouders een klein beetje aanhoudt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Half 8 op bed vind ik een mooi schema....en niet voor 10 uur wakker worden
Ja, hij is al 9 kilo ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef ferrari_rood het volgende:
cat dat heb je goed gedaan.
Tombo alles goed met je neefje? Hij is zeker al heel erg groot?
Frummel weegt nu al 7 kg en is wild van groentehapjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij is al 9 kilo ofzoHet is echt een beer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel weegt nu al 7 kg en is wild van groentehapjes
Frummel is nog maar 3 maanden he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ookmaar mn zusje maakt dan ook alles zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |