Mag ik ook een pm dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frummel is nog maar 3 maanden he?![]()
Ik zal morgen ff wat foto's van haar haifs plukken, die PM ik je wel ff.
Ze is zooooo leuk
Vergeleken bij 2,5 maand geleden is het echt al een beertjequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze lijkt hier wel forser dan dat ze is. Maatje 2 van luiers is nog echt te groot.
En ze krijgt al groentehapjes?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is zooooo leuk
OMGquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is zooooo leuk
quote:
Dat zeker en daar ben ik heel blij meequote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeleken bij 2,5 maand geleden is het echt al een beertje
Mag officieel nog niet, maar ze zat laatst naast een kindje wat een fruithapje kreeg en ze begon spontaan te kwijlen en het lepeltje met ogen als schoteltjes te volgen.quote:
Hihihi, megababy.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag officieel nog niet, maar ze zat laatst naast een kindje wat een fruithapje kreeg en ze begon spontaan te kwijlen en het lepeltje met ogen als schoteltjes te volgen.
Dus nu krijgt ze 's avonds een paar hapjes groente en een kleine fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en hij geeft nog geen kusjes maar duwt zn hoofd tegen je aan als soort van knuffel, en toen ze weg gingen viel zn speeltje op de grond dus ik liet hem hem zelf pakken, komt sawyer aangerend en geeft hem een kopje, geeft ie een kopje terug
moderator, dat staat op je tag.quote:
Traagje.quote:
Daar mot je geen mot mee krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn lappert was geconfisqueerd door die van 2 metert
Nee, liever nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar mot je geen mot mee krijgen.![]()
Ik ga een kleine meid laten plassen en dan zelf ook door naar bed.
Ik kan hem hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, liever niet![]()
Plasse en slaapse
Het kwam door het beestje dat wél in bed mag slapenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat krijg je dr van als je de beestjes niet in bed laat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |