Poepje van mequote:
Ik moet na al die jaren na acht uur op weer even leren plukkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ow nou ja, ze hebben gelijk ook, pluk de dag Greys
oeh, dealquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Maar ik ga mijn slaaptekort gewoon lekker op Q afreageren zaterdag
Oeh, voorzichtig een beetje met jezelf!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Good morning
Gisteren was onze CV ketel ineens leeg. Dus bijgevuld geef ik afgelopen vannacht ean de fles hoor ik dat ding toch een herrie maken. Dus stekker er maar uitgetrokken en nu zit ik met hoofdpijn want toen ik op stond afgelopen nacht kreeg een dreun van een mokerhamer zal het weer wel zijn
Nu zit ik met hoofdpijn op de CV meneer te wachten
Ik ben sowieso kneus de afgelopen tijd eerst mijn duim en gisteren huilde ean dus ik liep er snel naar toe raak ik de punt van de salontafel met mijn been daar zit nu een eitje op.
Hoop dat alles in orde is. Goed dat je het even laat checken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb van de week een knobbeltje in mijn borst ontdekt. Het deed zeer dus ik ging voelen en ja hoor, er zat wat. Mijn oma heeft borstkanker gehad en mijn moeder heeft mastopathie dus ik ben lichtelijk ongerust en heb maar meteen een afspraak voor morgen bij de huisarts gemaakt.
Ze hebben nog steeds mijn fucking broek niet vergoedt, smerige kutkneuzen. Mag al ruim 6 weken duren bijna!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Qwea , arm poppetje, wat hebben die fuckers je aangedaan?
Heb je ook een knobbeltje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat alles in orde is. Goed dat je het even laat checken.
Bij borstkanker doet het knobbeltje vaak juist géén pijn, dus hopelijk is het gewoon iets onschuldigs![]()
Ik ga het binnenkort ook laten checken. Nu wel lang genoeg uitgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |