K'benn voal'n die man liet me gewoon iets op Youtube uploaden omdat ik er niet uit kon komen wat hij zeiquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Specularium het volgende:
"Je moet je gevoel laten gaan, dat is het hele leven."
Yeah right, als ik dat doe krijg ik minimaal 3,5 jaar.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
iemand bondscoach noemen die geen bondscoach van het voetbal is
Alleen de voetballers hebben een bondquote:
Was vorig jaar precies zo met Wout Poels vlak voor het WK. Als bondscoach/uniecoach/whatever mag je gerust iets beter op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:06 schreef Redefine het volgende:
Typisch Van Vliet, die kende voor de Dauphiné Ruijgh niet, alleen van naam. Zoveel Nederlandse renners zijn er niet eens. Dan hoor je ze toch wel een beetje te kennen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Ruigh ook niet echt kende voor de Dauphinequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:06 schreef Redefine het volgende:
Typisch Van Vliet, die kende voor de Dauphiné Ruijgh niet, alleen van naam. Zoveel Nederlandse renners zijn er niet eens. Dan hoor je ze toch wel een beetje te kennen.
Ben jij ook bondscoach?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Ruigh ook niet echt kende voor de Dauphine
Ja, maar jij bent ook geen bondscoach..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Ruigh ook niet echt kende voor de Dauphine
16.7quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:09 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Jep. Dit land kent zestien miljoen bondscoaches, toch?
Ik ben vooral benieuwd naar Kruijswijk. Maar volgens mij maken ze dat niet bekend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Szura het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer Leontien van Moorsel komt fietsen?
woensdag 20 juli, morgen dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Szura het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer Leontien van Moorsel komt fietsen?
Nee, maar daar gaat het niet om. Hij hoort de Nederlanders gewoon te kennen. Dat is zijn werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:10 schreef Szura het volgende:
Ruijgh heeft toch weinig te zoeken op het komende WK.
nat asfalt is ook weer anders he, althans, als je door kan glijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Aalbers het volgende:
't lijkt me ook gewoon lef. ik ga liever onderuit in de sneeuw, dan op het asfalt
zekerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nicolien is cool. Echte topsportster.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nicolien is cool. Echte topsportster.
dan nog. dat doet flink meer pijn dan sneeuwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
nat asfalt is ook weer anders he, althans, als je door kan glijden
Vanaf hier ben ik weggezapt...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef Specularium het volgende:
dat ook, maar wie weet hoe goed een workshop van Nicolien sommige renners kan doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Aalbers het volgende:
't lijkt me ook gewoon lef. ik ga liever onderuit in de sneeuw, dan op het asfalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |