Zucht, ben de enige die het weet ;quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
is die dochter niet een ex-je van Tom Boonen?
Dat ja, klassieker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
In the Dutch Mountains, van de Nits. en nee, dat is niet gemaakt voor dit programma.
Ik hou mijn hart vast. Iedereen weet wat er gebeurde met Antonie nadat ie vorige keer bij VI Oranje was.quote:
thanks, wel speciaal over de Alp d'Huez? of ironisch omdat wij geen bergen hebben?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
In the Dutch Mountains, van de Nits. en nee, dat is niet gemaakt voor dit programma.
Anthonie die in de kamer hing?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast. Iedereen weet wat er gebeurde met Antonie nadat ie vorige keer bij VI Oranje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dutch mountains - the Nitsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Aalbers het volgende:
is dat liedje speciaal gecomponeerd voor dit programma? hoe heet dat liedje die wordt gebruikt wanneer de renner wordt geïntroduceerd?
De fohns, werk je bij een kapsalon?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Stond ooit met een collega te grappen over die ontzettende lekkere meid bij de fohns. Vooral over d'r dikke DD's, komt van vliet vanachter een pilaar grinniken en rekent vervolgens een 3000 watt fohn af
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
is die dochter niet een ex-je van Tom Boonen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit is Stefanoquote:
Done!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef exile79 het volgende:
Ow die.Ex-wielrenner zeker. Ik ga wel even googelen.
Ik was even vergeten dat jij zowat de enige vrouw in NL ben die geen GTST kijkt. Wel een knuppel ja..quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij zowat de enige vrouw in NL ben die geen GTST kijkt. Wel een knuppel ja..
quote:
Zal danny leuk vinden, met zijn adsense account.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef TUFKAL het volgende:
Maar gewoon omdat het kan:
Wielrenvrouwen
[ afbeelding ]
en nee dat is niet van Vliet
He bah, net een vampier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bassie. Schijnbaar genoeg vrouwen die daar anders over denken
.
Bassie is Hilaire al, dit is Boris Beckerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bassie. Schijnbaar genoeg vrouwen die daar anders over denken
.
idd, met een zwarte Bianchi ..quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bassie is Hilaire al, dit is Boris Becker
Nouja was ook de meest foute die ik kon vinden. Op andere foto's staat ie er normaal opquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zal danny leuk vinden, met zijn adsense account.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
Gesink.. weer 10 minuten achterstandwat een faler.. inmiddels loopt ie al 8 uur achter ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |