Wat loop je nou weer te blatenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beledigt zelfs, waarom heb jij het altijd over spellingnazi's? Zie niets anders dan fouten..
Lijkt wel een Romein met die voornamen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
Leonardus Quirinus Machutus van Vliet - geboren te Honselersdijk en huidig Bondscoach NL'se profrenners
Sanchez jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Sheepcidus het volgende:
Volgens mij zat die niet-bask er ook bij
twitter:ChristianVDV twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 19:10:50I was counting Ryder as a Pseudo Norwegian. reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 19:26:36Just phoned my wife. She's camping in Bourg d'Oisans. Heard that the beer in the General Store is already sold out! #alpisgoingtobecrazy! reageer retweet
Dat van die motor zie ik wel gebeurenquote:
Die ligt elke 2 minuten in een deukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicolien heeft de tijd van haar leven naast Gert.
Zoals ze er vanavond bij zit, zou ik er best een kunstje op kunnen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicolien heeft de tijd van haar leven naast Gert.
die zit achter hemquote:
Die bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:43 schreef tralalala het volgende:
Die chick in het publiek pwnd die rondemissen.
dochter van leoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef exile79 het volgende:
Damn, heb me laten foppen door een dubbele aflevering van the big bang theory. Dacht dat het nog geen 20.30 was.
Nog iets gemist behalve een pruik en twee missen?
In the Dutch Mountains, van de Nits. en nee, dat is niet gemaakt voor dit programma.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Aalbers het volgende:
is dat liedje speciaal gecomponeerd voor dit programma? hoe heet dat liedje die wordt gebruikt wanneer de renner wordt geïntroduceerd?
Kan er ook naast zitten, maar ik associeer dit ook met de europaleague of skoda reclamequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef Aalbers het volgende:
is dat liedje speciaal gecomponeerd voor dit programma? hoe heet dat liedje die wordt gebruikt wanneer de renner wordt geïntroduceerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |