Waar? Kerkhof, mortuariumquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef BELASTING het volgende:
Maar iemand enig idee wanneer we een meeting kunnen vaststellen?
En belangrijker, waar we die precies gaan houden?
Toepasselijk ja. Geen wc hokjes met glory holes?quote:
Nee daar gaan we ons eerste album opnemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Toepasselijk ja. Geen wc hokjes met glory holes?
Spookyquote:
Wauwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daar gaan we ons eerste album opnemen
Goed planquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daar gaan we ons eerste album opnemen
Recorded @ the toilet(just like George M. just to do)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:04 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Spooky
[..]
WauwDat zijn nog eens plannen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Recorded @ the toilet(just like George M. just to do)
Roep maar wat, kijken of de rest er ook wat in zietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Goed plan
Maar zonder de gekheid op een stokje. Een meet lijkt ons wel gaaf, al gaan we verder niks met de band doen. Vandaar dit topic.
Dus ergens in het midden? Utrecht of zo?
Martelmuseumquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
[..]
Roep maar wat, kijken of de rest er ook wat in ziet
Mja, ik riep Utrecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
[..]
Roep maar wat, kijken of de rest er ook wat in ziet
Heb je nog tips voor ons?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop voor jullie dat jullie succesvoller zijn dan de plastic spastic shrimps
We zijn Plastic, we zijn Spastisch en Garnaal
maak muziekquote:
Dan zullen wij dat gaan doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maak muziek
(daar ging het bij ons mis)
Of Comets For Tilly...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop voor jullie dat jullie succesvoller zijn dan de plastic spastic shrimps
We zijn Plastic, we zijn Spastisch en Garnaal
Zodra we er uit zijn wat we willen gaan we dat wel doen denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:40 schreef Stokstaart het volgende:
Tof![]()
Kom anders een een keer een live optreden voor 49Radio.Genoeg metalfans
![]()
[Radio 49] #466 C_a in bed. :)
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Of Comets For Tilly...
Do you remember Comets For Tilly?
Erm gewoon bedacht?quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:51 schreef Floxcie het volgende:
TS, hoe kom je aan het woord "FOK! Records"?Stel je kreeg ¤10.000
Ja dat is een goeie waar willen we heen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zodra we er uit zijn wat we willen gaan we dat wel doen denk ik
Vooruit lijkt mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie waar willen we heen?
bijdehandjequote:
Qua muziek bedoel je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie waar willen we heen?
Ja wat voor stijl gaan we maken?quote:
Vorige pagina leek death/doom mij wel wat. Maar het moet ook te realiseren zijn lijkt mij..?quote:
Ja dat lijkt mij wel. Teksten schrijven over depressie, zelfmoord en eenzaamheid zijn mij op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vorige pagina leek death/doom mij wel wat. Maar het moet ook te realiseren zijn lijkt mij..?
Hoe zou jij het vinden om death/doom metal te gaan maken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij wel. Teksten schrijven over depressie, zelfmoord en eenzaamheid zijn mij op het lijf geschreven
Gaafquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden om death/doom metal te gaan maken?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij wel. Teksten schrijven over depressie, zelfmoord en eenzaamheid zijn mij op het lijf geschreven
Yupquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden om death/doom metal te gaan maken?
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n creativiteit daarover de vrije loop laten
[..]
Yup
Mooiquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n creativiteit daarover de vrije loop laten
[..]
Yup
Intro Goetia van Triptykon is gaafquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
Welke bands gaan we riffs van jatten zelf verzinnen is veel te moeilijk
We moeten ze gewoon PM-en/DM-en/Spammen etcquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
[..]
Maarrrr, de rest lijkt niet echt op te komen dagen.. Gaan we daar nog andere leden voor zoeken? Gaan we hen opzoeken of hoe gaan we dat aanpakken?
Dat is wel een goeie band om als inspiratie bron te gebruiken. Misschien kunnen we een paar nummers van hun coveren om ingespeeld te rakenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Intro Goetia van Triptykon is gaafBeetje verdraaien en je hebt een mooie intro voor een eigen nummer!
Lijkt me gaaf. Ook wel een stem die ik enigszins mee kan blèrenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie band om als inspiratie bron te gebruiken. Misschien kunnen we een paar nummers van hun coveren om ingespeeld te raken
Celtic Frost ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf. Ook wel een stem die ik enigszins mee kan blèren
Ik zal ze eens beluisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Celtic Frost ook goed![]()
The 11th hour, Officium Triste, My Dying Bride
Noem jij ook eens watquote:
Aan death/doom? Of gewoon random?quote:
Beidequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Aan death/doom? Of gewoon random?
Of allerlei verschillende soorten metal? Dan zijn we de meest diverse metal bandquote:
Death/doom gaat moeilijk wordenquote:
Erm.... Zal ik 't doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef MixedEmotions het volgende:
Inspirationele kunst...?Looks like arses to me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
Wat moet ik er anders van denkenquote:
En wat vind jij van ons idee om death/doom metal te gaan spelen?quote:
Topquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat moet ik er anders van denken![]()
[..]
En wat vind jij van ons idee om death/doom metal te gaan spelen?
Elk nummer een ander stijlquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Of allerlei verschillende soorten metal? Dan zijn we de meest diverse metal band
Kijk daar kan ik iets mee. De meeste namen ken ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Death/doom gaat moeilijk wordenZoveel ken ik nog niet
Maar toch: Draconian, Made Of Hate
Maar goed @ random kan ik je genoeg geven
Annihilator, Arkan, Behemoth, Crematory, Devil In The Kitchen, Edguy, Elvenking, Grave Digger, Haggard, Karmakanic, Kataklysm, Krieg, Moker, Moonsorrow, Moonspell, Nachtblut, On Broken Wings, Pagan's Mind, Periphery, Pessimist, Powerwolf, Riverside, Sodom, Sonic Syndicate, Tornado, Trollfest, Turisas, Tyr, Van Canto, Vintersorg, Vogelfrey, Winds Of Plague, Wintersun, Witchery, Wuthering Heights.
Nou, ehm.. Veel plezier
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef MixedEmotions het volgende:
Inspirationele kunst...?Ik zie liever wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Was Ektomorf nog in het rijtje vergeten. En Sabaton, Alestorm, Cavalera Conspiracy, Apocalyptica, Iron Maiden, Wolfmother, Porcupine Tree.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk nummer een ander stijlik ben gewoon nieuwsgierig welke bands iedereen leuk vind zodat we een zo groot mogelijk raakvlak kunnen bereiken.
[..]
Kijk daar kan ik iets mee. De meeste namen ken ik
In mijn fobo staat een aardig lijstje check dat maar eensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Was Ektomorf nog in het rijtje vergeten. En Sabaton, Alestorm, Cavalera Conspiracy, Apocalyptica, Iron Maiden, Wolfmother, Porcupine Tree.
En zo vast nog wel meer. Maar ik probeerde de meer onbekende namen op te noemen.
Volgens mij zijn het dat ookquote:
Morgen maar eens doorspitten voor wat leuk werkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een aardig lijstje check dat maar eens
En mixed en die bassist hoe zit het daarmee?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het dat ook![]()
[..]
Morgen maar eens doorspitten voor wat leuk werk
Ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mixed en die bassist hoe zit het daarmee?
Jij jaquote:
Je zus mag ookquote:
Heb geen zus hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zus mag ookWat voor bands vind jij leuk zo dat we kunnen bepalen welke richting we als band uit gaan
Wel balen dat je geen zus hebt zegquote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Heb geen zus haha
Erm
Alles wat ik aan metal leuk vind staat eigenlijk op m'n Fobo:
..Black Metal:.. Algazanth, Shining, Watain, Fen, Enslaved, Aosoth, Ondskapt, Negură Bunget, Dissection, Katharsis, Den Saakaldte, Burzum, Mayhem, 1349, Marduk, Demonaz Doom Occulta, Funeral Mist, Immortal, Limbonic Art, Astarte, Carach Angren, Deathspell Omega, Agalloch
..Female Fronted Metal:.. Nightwish, Lacuna Coil, Epica, the Gathering, I Scintilla, Leaves Eyes, Estatic Fear
..Other metal:.. Devin Townsend, Gojira, Dark Tranquility, Iron Maiden, Godsmack, Sonata Arctica, Steve Vai, Metallica, Rammstein, Tiamat, Type O Negative, System Of A Down, KOrn, Marilyn Manson, Slayer, Fear Factory, Dimmu Borgir, The Kovenant, Amon Amarth, Siebenbürgen, Seigmen, Dethklok, Cradle of Filth, Beseech, SlipKnot, In Flames, Ram-Zet, Apocalyptica, Ayreon, Dark Tranquillity, Anaal Nathrakh, Arch Enemy
Zusje is ook goedquote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Heb geen zus haha
Erm
Alles wat ik aan metal leuk vind staat eigenlijk op m'n Fobo:
..Black Metal:.. Algazanth, Shining, Watain, Fen, Enslaved, Aosoth, Ondskapt, Negură Bunget, Dissection, Katharsis, Den Saakaldte, Burzum, Mayhem, 1349, Marduk, Demonaz Doom Occulta, Funeral Mist, Immortal, Limbonic Art, Astarte, Carach Angren, Deathspell Omega, Agalloch
..Female Fronted Metal:.. Nightwish, Lacuna Coil, Epica, the Gathering, I Scintilla, Leaves Eyes, Estatic Fear
..Other metal:.. Devin Townsend, Gojira, Dark Tranquility, Iron Maiden, Godsmack, Sonata Arctica, Steve Vai, Metallica, Rammstein, Tiamat, Type O Negative, System Of A Down, KOrn, Marilyn Manson, Slayer, Fear Factory, Dimmu Borgir, The Kovenant, Amon Amarth, Siebenbürgen, Seigmen, Dethklok, Cradle of Filth, Beseech, SlipKnot, In Flames, Ram-Zet, Apocalyptica, Ayreon, Dark Tranquillity, Anaal Nathrakh, Arch Enemy
Zou jij eventueel bereid zijn ook een bijdrage aan deze geweldige band in wording te leveren?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:48 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom heb ik hier niks van meegekregen? Vandaag ergens eens kijken of het iets is.
Ons bandlogo op je voorhuidquote:Op zondag 24 juli 2011 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
Volgende week zaterdag ken ik niet, tattoo af laten maken
Volgende zaterdag op Suikerrock. Daarna wel vrijquote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
Zaterdag ja dat zou goed kunnen. Zeg het maar waar?
In welke vorm? Ik ben bijvoorbeeld niet erg muzikaal.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij eventueel bereid zijn ook een bijdrage aan deze geweldige band in wording te leveren?
Dat maakt niet uit. Desnoods verzorg jij het eten, de website, verkoop je onze shirts en cd'squote:Op zondag 24 juli 2011 15:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
In welke vorm? Ik ben bijvoorbeeld niet erg muzikaal.
Als jullie in 013 komen te spelen mogen jullie best bij mij crashen na afloopquote:Op zondag 24 juli 2011 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Desnoods verzorg jij het eten, de website, verkoop je onze shirts en cd's
Dealquote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als jullie in 013 komen te spelen mogen jullie best bij mij crashen na afloop
Spannend!!! Als ie klaar is wel een foto plaatsen he?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
Volgende week zaterdag ken ik niet, tattoo af laten maken
2 en half uur voor de lijnen. En volgens mij ook zoiets voor de onderkant en de bovenkant zal ook zoiets worden dus zon 9 uur ofsoquote:Op zondag 24 juli 2011 18:06 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Spannend!!! Als ie klaar is wel een foto plaatsen he?
Ben benieuwd naar 't eindresultaat
Hoe lang is de zit in totaal voor je tatt?
en voor Jou plaats ik altijd een fotoquote:Op zondag 24 juli 2011 18:06 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Spannend!!! Als ie klaar is wel een foto plaatsen he?
Ben benieuwd naar 't eindresultaat
Hoe lang is de zit in totaal voor je tatt?
Yayquote:Op zondag 24 juli 2011 18:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en voor Jou plaats ik altijd een foto
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Valt er al wat te beluisteren offe... ???
Help ons dat dit bij ons niet gebeurdquote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, klinkt als het ska-bandje waarin ik gespeeld heb.
Voordat ik me besefte dat ik bandlid was, was ik het al niet meer wegens gebrek aan een band...
Succes in ieder geval!!
We moeten gewoon even zuipen jammen om wat in elkaar te flanzen. en een band te vormen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Help ons dat dit bij ons niet gebeurd
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
We moeten gewoon even zuipen jammen om wat in elkaar te flanzen. en een band te vormen.
Jongen tochquote:Op maandag 25 juli 2011 09:53 schreef stefanhaan het volgende:
Tering deze week dinsdag t/m vrijdag van 9 tot 5 werken
ff geld verdienen bitches
Ik....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik....
Ach iemand moet de economie draaiende houden. En zonder mij draait de economie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Sounds like a big responsibilityquote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach iemand moet de economie draaiende houden. En zonder mij draait de economie niet
Echt wel jammer dat ik er niet naar betaald krijg. Iedere keer houd ik aan het eind van mijn geld een stuk van de maand over.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Sounds like a big responsibility
Da's echt rot....quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel jammer dat ik er niet naar betaald krijg. Iedere keer houd ik aan het eind van mijn geld een stuk van de maand over.
Iedere maand weer, logisch ook ik krijg per 4 weken betaaldquote:
Hm jaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedere maand weer, logisch ook ik krijg per 4 weken betaald
Doeg, veel plezier bij Suikerrockquote:Op maandag 25 juli 2011 22:37 schreef BELASTING het volgende:
Morgen Suikerrock![]()
Spreek jullie 2 augustus weerBen benieuwd naar de plannen die er in die tijd gemaakt zijn!
Groeten
Dan kan ik doen of ik nog enige sinds een leven heb of iets dat daarop lijkt. Zaterdag? Waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:16 schreef BELASTING het volgende:
Erg stil geweest hier moet ik zeggen
Nog iemand zin om te meeten komend weekend?
Vuige negers, dan houd ik mijn verjaardag. Doe het dan zondag ofsoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan ik doen of ik nog enige sinds een leven heb of iets dat daarop lijkt. Zaterdag? Waar?
Dan komen wij op jouw verjaardagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vuige negers, dan houd ik mijn verjaardag. Doe het dan zondag ofso![]()
Goed planquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan komen wij op jouw verjaardag
Gezelligquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Goed planVier ik de mijne ook gelijk
Gezellig met de fam erbij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:43 schreef BELASTING het volgende:
Vertel maar waar we heen mogen komen Stefan
Blijkbaar hebben sommige van ons een levenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef MixedEmotions het volgende:
Hehehehe nog steeds geen datum/locatie geprikt?
Ja het is verrassend en ik werd net wakker en ik ben nog steeds dronkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben sommige van ons een leven
Hoezo vroegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja het is verrassend en ik werd net wakker en ik ben nog steeds dronkenen ik zit alweer aan de whiskey
Je bent gewoon jaloers dat ik 3 dagen lang dronken ben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hoezo vroegAlcoholist aan het worden?
Waarom zou ik daar jaloers op moeten zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik 3 dagen lang dronken ben.
Omdat.... dat episch is. =Dquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar jaloers op moeten zijn?
Op maandag een kater van 3 dagen hebben is episch?quote:
Laat de jam sessie dan maar komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
Tattoo staat nu helemaal, morgen laat ik ons pap ff een goeie foto maken.
En ehmmm ff kijken ik heb deze zaterdag niks te doen, wie nog meer?
Coolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
Tattoo staat nu helemaal, morgen laat ik ons pap ff een goeie foto maken.
En ehmmm ff kijken ik heb deze zaterdag niks te doen, wie nog meer?
En wat is KPD ?!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:32 schreef stefanhaan het volgende:
Niemand anders plannen?
Btw het valt me wel op dat bijna iedereen in dit topic ook in KPD actief is
K(eiharde)P(orno voor)D(anny)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:43 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Cool
Dit weekend moet ik werken
[..]
En wat is KPD ?!
En hoi allemaal
Welke?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef stefanhaan het volgende:
Trouwens, heeft er iemand zin om zaterdag gewoon naar een of andere stad te gaan en te smoken? =D
Geen idee, wat het beste uitkomtquote:
Ben misschien nog niet thuis maar anders eindhoven? Ik ben wel 16 is dat een probleem?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geen idee, wat het beste uitkomt
Mooi pm msn anders, best kans dat ik mag (naar ehv dan)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
Nja ik ben 18 dus ik mag zoiezo halen.
Deurne, treinafstandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:24 schreef stefanhaan het volgende:
Ik woon in veldhoven, dus ehv is loopafstand
okquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
K(eiharde)P(orno voor)D(anny)
En jij moet zaterdag heul niet werken. Dan moet je blowen brah.quote:
Jwz.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
Eens kijken of ik zin hebZaterdag dus?
In Eindhoven de gekste?quote:
Ja of ergens anders maakt me niet zoveel uit, ze hebben overal coffeeshopsquote:
Blowen been there done that. Laat maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja of ergens anders maakt me niet zoveel uit, ze hebben overal coffeeshops
Denk et ook jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef BELASTING het volgende:
Iets zegt me dat dit topic dood is. En AHOTH ook.
Wel jammer, maar te verwachten
De overige leden hebben ritueel zelfmoord gepleegd ik ben de enige die nog over isquote:
Ik dacht dat je dood wasquote:
En ik danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De overige leden hebben ritueel zelfmoord gepleegd ik ben de enige die nog over is
Jij leef blijkbaar ook nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En ik dan
Ik heb dit topic nota bene omhoog geschopt
Natuurlijk leef ik nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij leef blijkbaar ook noganders postten je niet natuurlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Natuurlijk leef ik nog![]()
Iemand zin om de 'band' nog een leven in te blazen?
Dat heb ik dus ook ja. We zouden binnenkort eens iets af kunnen spreken om wat dingen door te nemen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookgelukkig
Ik heb eigenlijk nog steeds interesse om een echte band te beginnen. Maar dan wel wat serieuzer dan dit AHOTH![]()
Doom/death lijkt mij wel wat
Ik vind dat een goed planquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook ja. We zouden binnenkort eens iets af kunnen spreken om wat dingen door te nemen?
Even kijken wat er allemaal bij komt kijken om een band te zijn zeg maar.
Andere gegadigden die ook serieus mee willen doen mogen mij een PM sturen.
Mogelijk, misschien eerst wat over en weer PM'en? Voor je het weet is het weer zo'n flop, en blijft het alleen bij plannen. Dat zou ik jammer vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind dat een goed planMisschien een nieuw topic openen?
Goed ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mogelijk, misschien eerst wat over en weer PM'en? Voor je het weet is het weer zo'n flop, en blijft het alleen bij plannen. Dat zou ik jammer vinden.
Die naam moet inderdaad veranderen als we echt serieus willen worden en zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
In ieder geval een serieuzere naam
Ahoth klinkt wel vet
Maar die betekenis
De naam moet wel bij de muziek passen en dat doet deze naam niet. Tenminste als we doomdeath zouden gaan spelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
Ahoth klinkt wel vet, maar die betekenis kan gewoon niet
iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De naam moet wel bij de muziek passen en dat doet deze naam niet. Tenminste als we doomdeath zouden gaan spelen
Ik ga eens brainstormen op een naamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd
Ach mij maakt het niet uit wat we gaan spelen, kvind alle metal wel cool.
Maakt niet uit welke vorm want metalquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De naam moet wel bij de muziek passen en dat doet deze naam niet. Tenminste als we doomdeath zouden gaan spelen
Dat gaat nog lastig worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke vorm want metal![]()
Tevens doe ik graag mee mits goede plaats om te oefenen, die te bereiken is per trein (of als iemand met een auto me op wil komen halen, ook goed), en niet te ver weg is.
tilburg is wel goed bereikbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastig worden.die plaatst
Inderdaad dat is zeker goed te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tilburg is wel goed bereikbaar.
Agreeable. Moet wel wachten tot ik weer geld heb, lange afstandsrelatie kost teveel geldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat is zeker goed te doen
Daarom reis ik telkens met de trein op vrijdag en maandag naar mijn vriendin dan kost het niks, Studenten week OVquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Agreeable. Moet wel wachten tot ik weer geld heb, lange afstandsrelatie kost teveel geld
Habknie, tevens als ik nog een uur school mis zonder goede reden moet ik naar haltquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom reis ik telkens met de trein op vrijdag en maandag naar mijn vriendin dan kost het niks, Studenten week OV
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Habknie, tevens als ik nog een uur school mis zonder goede reden moet ik naar halt
Wat heb je gedaan dan dat je zo weinig op school zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Habknie, tevens als ik nog een uur school mis zonder goede reden moet ik naar halt
Ik weet wel wat toch Newbiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat je zo weinig op school zit
Ja een dekmantel om naar de koffieshop te gaan en te gaan blowenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef minibeer het volgende:
hoe zit het nou?
Dit topic was dus alleen om een meet af te spreken uiteindelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |