Erm.... Zal ik 't doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef MixedEmotions het volgende:
Inspirationele kunst...?Looks like arses to me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
Wat moet ik er anders van denkenquote:
En wat vind jij van ons idee om death/doom metal te gaan spelen?quote:
Topquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat moet ik er anders van denken![]()
[..]
En wat vind jij van ons idee om death/doom metal te gaan spelen?
Elk nummer een ander stijlquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Of allerlei verschillende soorten metal? Dan zijn we de meest diverse metal band
Kijk daar kan ik iets mee. De meeste namen ken ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Death/doom gaat moeilijk wordenZoveel ken ik nog niet
Maar toch: Draconian, Made Of Hate
Maar goed @ random kan ik je genoeg geven
Annihilator, Arkan, Behemoth, Crematory, Devil In The Kitchen, Edguy, Elvenking, Grave Digger, Haggard, Karmakanic, Kataklysm, Krieg, Moker, Moonsorrow, Moonspell, Nachtblut, On Broken Wings, Pagan's Mind, Periphery, Pessimist, Powerwolf, Riverside, Sodom, Sonic Syndicate, Tornado, Trollfest, Turisas, Tyr, Van Canto, Vintersorg, Vogelfrey, Winds Of Plague, Wintersun, Witchery, Wuthering Heights.
Nou, ehm.. Veel plezier
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:29 schreef MixedEmotions het volgende:
Inspirationele kunst...?Ik zie liever wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Was Ektomorf nog in het rijtje vergeten. En Sabaton, Alestorm, Cavalera Conspiracy, Apocalyptica, Iron Maiden, Wolfmother, Porcupine Tree.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk nummer een ander stijlik ben gewoon nieuwsgierig welke bands iedereen leuk vind zodat we een zo groot mogelijk raakvlak kunnen bereiken.
[..]
Kijk daar kan ik iets mee. De meeste namen ken ik
In mijn fobo staat een aardig lijstje check dat maar eensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Was Ektomorf nog in het rijtje vergeten. En Sabaton, Alestorm, Cavalera Conspiracy, Apocalyptica, Iron Maiden, Wolfmother, Porcupine Tree.
En zo vast nog wel meer. Maar ik probeerde de meer onbekende namen op te noemen.
Volgens mij zijn het dat ookquote:
Morgen maar eens doorspitten voor wat leuk werkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een aardig lijstje check dat maar eens
En mixed en die bassist hoe zit het daarmee?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het dat ook![]()
[..]
Morgen maar eens doorspitten voor wat leuk werk
Ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mixed en die bassist hoe zit het daarmee?
Jij jaquote:
Je zus mag ookquote:
Heb geen zus hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zus mag ookWat voor bands vind jij leuk zo dat we kunnen bepalen welke richting we als band uit gaan
Wel balen dat je geen zus hebt zegquote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Heb geen zus haha
Erm
Alles wat ik aan metal leuk vind staat eigenlijk op m'n Fobo:
..Black Metal:.. Algazanth, Shining, Watain, Fen, Enslaved, Aosoth, Ondskapt, Negură Bunget, Dissection, Katharsis, Den Saakaldte, Burzum, Mayhem, 1349, Marduk, Demonaz Doom Occulta, Funeral Mist, Immortal, Limbonic Art, Astarte, Carach Angren, Deathspell Omega, Agalloch
..Female Fronted Metal:.. Nightwish, Lacuna Coil, Epica, the Gathering, I Scintilla, Leaves Eyes, Estatic Fear
..Other metal:.. Devin Townsend, Gojira, Dark Tranquility, Iron Maiden, Godsmack, Sonata Arctica, Steve Vai, Metallica, Rammstein, Tiamat, Type O Negative, System Of A Down, KOrn, Marilyn Manson, Slayer, Fear Factory, Dimmu Borgir, The Kovenant, Amon Amarth, Siebenbürgen, Seigmen, Dethklok, Cradle of Filth, Beseech, SlipKnot, In Flames, Ram-Zet, Apocalyptica, Ayreon, Dark Tranquillity, Anaal Nathrakh, Arch Enemy
Zusje is ook goedquote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Heb geen zus haha
Erm
Alles wat ik aan metal leuk vind staat eigenlijk op m'n Fobo:
..Black Metal:.. Algazanth, Shining, Watain, Fen, Enslaved, Aosoth, Ondskapt, Negură Bunget, Dissection, Katharsis, Den Saakaldte, Burzum, Mayhem, 1349, Marduk, Demonaz Doom Occulta, Funeral Mist, Immortal, Limbonic Art, Astarte, Carach Angren, Deathspell Omega, Agalloch
..Female Fronted Metal:.. Nightwish, Lacuna Coil, Epica, the Gathering, I Scintilla, Leaves Eyes, Estatic Fear
..Other metal:.. Devin Townsend, Gojira, Dark Tranquility, Iron Maiden, Godsmack, Sonata Arctica, Steve Vai, Metallica, Rammstein, Tiamat, Type O Negative, System Of A Down, KOrn, Marilyn Manson, Slayer, Fear Factory, Dimmu Borgir, The Kovenant, Amon Amarth, Siebenbürgen, Seigmen, Dethklok, Cradle of Filth, Beseech, SlipKnot, In Flames, Ram-Zet, Apocalyptica, Ayreon, Dark Tranquillity, Anaal Nathrakh, Arch Enemy
Zou jij eventueel bereid zijn ook een bijdrage aan deze geweldige band in wording te leveren?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:48 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom heb ik hier niks van meegekregen? Vandaag ergens eens kijken of het iets is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |