Erm gewoon bedacht?quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:51 schreef Floxcie het volgende:
TS, hoe kom je aan het woord "FOK! Records"?Stel je kreeg ¤10.000
Ja dat is een goeie waar willen we heen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zodra we er uit zijn wat we willen gaan we dat wel doen denk ik
Vooruit lijkt mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie waar willen we heen?
bijdehandjequote:
Qua muziek bedoel je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie waar willen we heen?
Ja wat voor stijl gaan we maken?quote:
Vorige pagina leek death/doom mij wel wat. Maar het moet ook te realiseren zijn lijkt mij..?quote:
Ja dat lijkt mij wel. Teksten schrijven over depressie, zelfmoord en eenzaamheid zijn mij op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vorige pagina leek death/doom mij wel wat. Maar het moet ook te realiseren zijn lijkt mij..?
Hoe zou jij het vinden om death/doom metal te gaan maken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij wel. Teksten schrijven over depressie, zelfmoord en eenzaamheid zijn mij op het lijf geschreven
Gaafquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden om death/doom metal te gaan maken?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij wel. Teksten schrijven over depressie, zelfmoord en eenzaamheid zijn mij op het lijf geschreven
Yupquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden om death/doom metal te gaan maken?
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n creativiteit daarover de vrije loop laten
[..]
Yup
Mooiquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n creativiteit daarover de vrije loop laten
[..]
Yup
Intro Goetia van Triptykon is gaafquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
Welke bands gaan we riffs van jatten zelf verzinnen is veel te moeilijk
We moeten ze gewoon PM-en/DM-en/Spammen etcquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
[..]
Maarrrr, de rest lijkt niet echt op te komen dagen.. Gaan we daar nog andere leden voor zoeken? Gaan we hen opzoeken of hoe gaan we dat aanpakken?
Dat is wel een goeie band om als inspiratie bron te gebruiken. Misschien kunnen we een paar nummers van hun coveren om ingespeeld te rakenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Intro Goetia van Triptykon is gaafBeetje verdraaien en je hebt een mooie intro voor een eigen nummer!
Lijkt me gaaf. Ook wel een stem die ik enigszins mee kan blèrenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie band om als inspiratie bron te gebruiken. Misschien kunnen we een paar nummers van hun coveren om ingespeeld te raken
Celtic Frost ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf. Ook wel een stem die ik enigszins mee kan blèren
Ik zal ze eens beluisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Celtic Frost ook goed![]()
The 11th hour, Officium Triste, My Dying Bride
Noem jij ook eens watquote:
Aan death/doom? Of gewoon random?quote:
Beidequote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Aan death/doom? Of gewoon random?
Of allerlei verschillende soorten metal? Dan zijn we de meest diverse metal bandquote:
Death/doom gaat moeilijk wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |