K(eiharde)P(orno voor)D(anny)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:43 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Cool
Dit weekend moet ik werken
[..]
En wat is KPD ?!
En hoi allemaal
Welke?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef stefanhaan het volgende:
Trouwens, heeft er iemand zin om zaterdag gewoon naar een of andere stad te gaan en te smoken? =D
Geen idee, wat het beste uitkomtquote:
Ben misschien nog niet thuis maar anders eindhoven? Ik ben wel 16 is dat een probleem?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geen idee, wat het beste uitkomt
Mooi pm msn anders, best kans dat ik mag (naar ehv dan)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
Nja ik ben 18 dus ik mag zoiezo halen.
Deurne, treinafstandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:24 schreef stefanhaan het volgende:
Ik woon in veldhoven, dus ehv is loopafstand
okquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
K(eiharde)P(orno voor)D(anny)
En jij moet zaterdag heul niet werken. Dan moet je blowen brah.quote:
Jwz.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
Eens kijken of ik zin hebZaterdag dus?
In Eindhoven de gekste?quote:
Ja of ergens anders maakt me niet zoveel uit, ze hebben overal coffeeshopsquote:
Blowen been there done that. Laat maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja of ergens anders maakt me niet zoveel uit, ze hebben overal coffeeshops
Denk et ook jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef BELASTING het volgende:
Iets zegt me dat dit topic dood is. En AHOTH ook.
Wel jammer, maar te verwachten
De overige leden hebben ritueel zelfmoord gepleegd ik ben de enige die nog over isquote:
Ik dacht dat je dood wasquote:
En ik danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De overige leden hebben ritueel zelfmoord gepleegd ik ben de enige die nog over is
Jij leef blijkbaar ook nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En ik dan
Ik heb dit topic nota bene omhoog geschopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |