Je kent Maarten toch wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
Een serie met bijna alleen maar onbekende Nederlanders dan... alleen die Hadewych ken ik geloof ik![]()
.
Maarten:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik ken Hadewych uit Zwart Water volgens mij, en daar houdt het wel mee op.
Zegt me nog steeds helemaal niks.quote:
Okequote:
Dat zekerquote:Maar goed, ze presteren het sowieso wel om ieder jaar meer onbekende Nederlanders in de groep te gooien.
Je moet zijn boek eens lezen. Kippenvelquote:Op woensdag 20 juli 2011 06:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zegt me nog steeds helemaal niks.
Maar goed, ze presteren het sowieso wel om ieder jaar meer onbekende Nederlanders in de groep te gooien.
Mooi boek zeker?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet zijn boek eens lezen. Kippenvel
Maarten is echt een heldquote:
Staat in het boek beschrevenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maarten is echt een held
Wat was zijn finish op de OS geweldig, en dan voor de reactie van Pieter van den Hoogenband
wil hem zeker nog een keer lezen, was al aan het kijken of dat fragment op YT staat, kan het helaas niet vindenquote:
Aanrader, jep zonde. Kan het fragment ook niet vinden..quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
wil hem zeker nog een keer lezen, was al aan het kijken of dat fragment op YT staat, kan het helaas niet vinden
Karelquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:31 schreef Susi het volgende:
Nogmaals,Louis van Gaal
![]()
Maar alsnog, zonde van de BN'ers en zonde dat Art het dan gaat presenteren. Wie is de Mol moet weer mysterieus worden, dat kan beter met een oudere presentator. Nu wordt het meer zo'n 13 in een dozijnprogramma.
1e seizoen wat ik keek was met hemquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:38 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Karel van de Graaf is een held!
[ afbeelding ]
Anne Marie Jung die heb ik op twitterquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Clauw het volgende:
Anne-Marie & WilliamNu al leuk
Anne-Marie speelde in de musical Petticoat en gaat straks mee op tour met André van Duin.
IJsland.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hier de eerste 'beelden' te zien: http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-257550
Je ziet enkel een cameraman en een natuuromgeving dus we kunnen er slechts mee speculeren welk land het is
Ah zoiets dacht ik al, het zag er in ieder geval vrij frisjes uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
IJsland.
En inderdaad, Karel van de Graaf is een baas en moet terugkomen.
Ik denk dat ik dat moet hebbentwitter:MolNieuws twitterde op zondag 25-09-2011 om 18:24:58TADAA! Het #WIDM Bordspel! http://t.co/VaqVAlAK Zo kan je ook zonder BN'er te worden meedoen aan Wie is de mol.. Fijn he? :-) #Wieisdemol reageer retweet
Mooie twitfunctie op fok!quote:Op zondag 25 september 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik dat moet hebbentwitter:MolNieuws twitterde op zondag 25-09-2011 om 18:24:58TADAA! Het #WIDM Bordspel! http://t.co/VaqVAlAK Zo kan je ook zonder BN'er te worden meedoen aan Wie is de mol.. Fijn he? :-) #Wieisdemol reageer retweet
.
Ik ga toch eens vragen hoe ik me kan opgeven als kandidaat, met al die onbekende Nederlanders... ik ken er wel 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol/Kandidaten/?r=1
alle mensen
Dio, Marit en Maarten. Meer nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga toch eens vragen hoe ik me kan opgeven als kandidaat, met al die onbekende Nederlanders... ik ken er wel 3.
Ik hoop het ook, al zo vaak genomineerd, en ze verdienen de waardering.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ken van naam ook bijna niemand, van gezicht wel meer maar ook niet erg goed. De het is meer met semi-BNers![]()
Hopelijk winnen ze vandaag trouwens de televizierring!
IJsland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Lemming22 het volgende:
Is er al bekend waar ze heen gaan? Die foto op de site ziet er koud uit met al die bontmutsen...
Maar niets is wat het lijkt
Maarten van der Weijden ken je niet?quote:
Ik ga het wel een keertje doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef themole het volgende:
Zag hem, zou ik een keer gaan stemmen voor het televiziergala?
Eigenlijk tegen mijn principes, maar ik gun het de makers wel een keer om in het zonnetje te staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Maarten van der Weijden ken je niet?
[..]
Ik ga het wel een keertje doen
Leuk! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! was bij de rode loper en vroeg een aantal kandidaten over het programma. Dit weekend op FOK!.
Idd, straks nog de 6de keer genomineerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Jabberwocky het volgende:
Zie net op Twitter dat VI de ring heeft gewonnen.
Ik denk niet dat WIDM 'm ooit nog gaat winnen eigenlijk, het duurt te lang.
Begint erg treurig te worden ja.quote:
Tof! Heb er zin in, jammer dat het nog even duurt voor de zoektocht weer fatsoenlijk gaat beginnen!quote:
Ik niet hoor, vind het veel leuker met BN'ers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:47 schreef kenwel het volgende:
Ik ken er 2 Marit en Maarten. De rest is onbekend voor mij en dat is niet erg want zo wordt het extra leuk om de mol te zoeken in het gezelschap. Natuurlijk wil iedereen een editie met gewone (geen BN'er) mensen maar dat komt misschien wel als ze over een paar jaar geen BN'er kunnen vinden die mee willen doen.
Zeg ik ook vaak ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er wordt hier ook vaak gedaan alsof BN'ers niet om het geld zouden geven, maar het is nou ook weer niet zo dat de BN'ers die meedoen extreem rijk zijn ofzo en allemaal tien - of honderduizenden euro's op en rekening hebben staan...
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb gewoon geen zin om ON'ers te leren kennen. Dat doet echt afbreuk aan de eerste 5 afleveringen ofzo, als je die namen enzo nog niet kent. En hoewel ik er dit seizoen ook niet veel ken, denk ik toch dat het leuker is met mediagenieke personen. Zoals vorig seizoen Horace en Pepijn ofzo, die echt iets kunnen en gewoon grappig zijn. Is een stuk leuker dan ON'ers die vast allemaal heel irritant fanatiek en bleh worden.
Helemaal mee eensch...die karakters blijven juist extra hangen. Jantien in Portugal, of die fanatieke Yvon in Schotland...geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...
Onbekende Nederlanders zullen inderdaad tegenwoordig het spel wel een beetje hetzelfde spelen, door. Het leukste is denk ik om mensen te hebben die he spel ook nog niet heel goed kennen, nog moeten aftasten hoe het werkt. Dan kan de mol (denk ik) ook een leukere rol spelen.
Ja, heb ik gezien. Tenminste, het beroemde seizoen met George, en een gedeelte van het seizoen met Nico. Maar ik heb gewoon liever BN'ers bij WIDM. Je leert sommigen die je nog niet zo goed kende op een leuke manier kennen. En tuurlijk kunnen ON'ers ook leuk zijn, maar ik weet niet, ik heb meer genoten van de seizoen met BN'ers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...
@6.45 hebben ze het erover dat er ooit sprake was van een jubileum editie waarin de 10 leukste/beste kandidaten zouden meedoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! was bij de rode loper en vroeg een aantal kandidaten over het programma. Dit weekend op FOK!.
5x verliezen is zielig, maar Derksen is baas hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme zeg, Voetbal InternationalStelletje blaaskaken die het nodig vinden hun zogenaamd belangrijke mening op tv te verkondigen
Ik ben echt niet anti voetbal ofzo, maar ik heb echt een hekel aan zulke programma's, ik gun het WIDM zoveel meer!
idd die C-list celebrities, voegen nix toe en komen slechts om hun imago op te poetsen. levert meestal doodsaaie neppe tv op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb laatst nog de series terug gekeken met de onbekende Nederlanders, maar die waren echt vele malen leuker. Allereerst waren de opdrachten spectaculairder (bungeejumpen, parachute springen etc.), maar ook waren de kandidaten vele malen fanatieker omdat zij echt voor de pot aan het strijden waren.
Ik vind WIDM nog altijd een top programma, maar de onbekende Nederlanders gaven het toch nog een extra dimensie.
Ja ik ook..Balen dat WIDM de ring niet heeft gewonnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik niet hoor, vind het veel leuker met BN'ers.
Haha, heerlijk, om daar nu weer mee te beginnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef Smurfin het volgende:
Leuke kandidaten. Ik verwacht veel van Maarten, Marion, Hadewych en William.
Eerste schot voor de boeg; Tim is de Mol
Bij Expeditie Robinson krijgen ze geld; hoe langer ze er inzitten, hoe hoger de vergoeding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Krijgen die BNers eigenlijk betaald voor het meedoen aan het programma?
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Mja het punt is denk ik een beetje dat je wel alles mag verkloten, maar dit wel stiekem wilt doen en dat als de rest gaat nepmollen, er soms heel weinig echt meer te mollen valt zonder dat het opvalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Wie is de mol!Ik heb hier echt zo'n zin in! Ik hou van dit programma.
Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Ik snap het ook niet echt; als je de mol bent en je hebt de starring role, en je heb volledige toestemming om alles te verkloten, dan wil je je toch ook uitleven? Ik zou het wel weten hoor, als ik de mol zou zijn...![]()
Van de deelnemers ken ik er eigenlijk best wel veel; meer dan andere jaren. Ik ken: Hadewych, Dio, Maarten, Annemarie, William, Marion en Marit. Ik ken dus alleen Liesbeth, Frits en Tim niet. Best wel veel dus, in tegenstelling tot vorig jaar waarin ik bijna niemand kende
Jah vorige 2 jaar was de ontknoping teleurstellend -.- Daar is de mol meer bezig met onverdacht zijn dan te doen wat hij/zij eigenlijk moet doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Nee ze worden niet betaald, maar vrijwel elke BNer doet het omdat hij/zij het leuk vindt en sommigen doen het ook voor de aandacht/naamsbekendheid, dus ze krijgen er iets voor terug waar ze meer aan hebben dan geldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang.quote:Wie is de Mol? wordt vanaf 5 januari 2012 elke donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op Ned.1
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januariquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang.
Door al die promo's, trailer, interviews, televizier-gedoe, heb ik er weer echt zin in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januari
Ik gok dat dat wel gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef jcdragon het volgende:
Maar ze kunnen nog wel later verkassen naar een ander land.
Die trailer is 100% IJslandquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Borizzz het volgende:
Is het al wel zeker dat het IJsland wordt?
Natuurlijk, elke BN-er in een programma ontvangt een "vergoeding". Tis toch hun werk he, met dat achterlijke blije hoofd op TV komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Is dat een beetje leuk, de Pelgrimstocht? Vorig jaar niet gezien.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef megamandy het volgende:
Dit opent weer deuren voor de mensen die zeggen: De presentator is de mol!!!!!Verder vond ik hem wel altijd Peking Express leuk presenteren. Oja en donderdag begint ook weer de Pelgrimstocht?
Ja op zich vond ik het wel leuk, maar het is ook wel een stuk amateuristischer in elkaar gezet. Je moet wel bijbelse verhalen interessant vinden, het blijft de EOquote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef BobW het volgende:
Meh, vind het toch jammer. Art is toch inderdaad te jong en niet zo mysterieus als Pieter-Jan meer was. Art lijkt toch meer op een vriend van de kandidaten terwijl afstand daar tussen juist wel leuk was. Ik ben benieuwd, het zal vast wel meevallen.
[..]
Is dat een beetje leuk, de Pelgrimstocht? Vorig jaar niet gezien.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond Karel ook niet zo. Ik houd het op Angela.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ongeacht hoe Art het doet; PJ blijft voor mij toch dé WIDM presentator!
http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=privequote:Art Rooijakkers moet Waar is de Mol presenteren
van onze redactie
AMSTERDAM - Art Rooijakkers is de aangewezen persoon om de komende editie van Waar is de Mol te presenteren. Dit blijkt uit de poll op Privé.nl
Bijna 4000 mensen brachten hun stem uit op de poll op de website. 45% van de bezoekers van privé.nl is van mening dat Art de perfecte keuze is. Bijna 30% heeft geen voorkeur als het om een presentator gaat, want gekeken wordt er toch.
Karel met zijn hoedquote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Karel de Graaf moet gewoon terugkomen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef jcdragon het volgende:
Gaat Art naast, Wie is de Mol, ook nog een nieuw programma presenteren ?
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=prive
quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Evenement: WIDM Perspresentatie 2012
quote:het bericht is niet gevonden
Leuk gedaan en tof dat je daar heen mochtquote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Leuk gedaan en tof dat je daar heen mocht
Heb er zin in
Baasquote:Op donderdag 10 november 2011 12:54 schreef .aeon het volgende:
Karel blijft toch altijd mijn held![]()
[ afbeelding ]
Leuk stuk.quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Beaudelaire het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Beetje jammer dat een voormalig kandidaat nu de presentator is. En een kutkandidaat ook nog eens.
Enfin, ik vond vorige seizoenen toch al niet zo leuk als dat het ooit was, dus er is weinig te verliezen.
Zeker de MolMail gelezenquote:
Grrrr...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de eerste aflevering.
Dat doen we altijd gewoon in een topic, waarbij 1 iemand een Excel-bestand bijhoudt voor de puntentellingquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Waaghals2010 het volgende:
Er was ook een soort Fok!-pool maar kan de site niet meer vinden.
Ja, weet ik, maar dat is hier nooit echt van de grond gekomen toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Tegan het volgende:
Er was ook een website met basically hetzelfde idee.
Ik heb dat vorig jaar gedaan, maar ik kom nauwelijks meer op fok en heb er ook geen tijd voorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doen we altijd gewoon in een topic, waarbij 1 iemand een Excel-bestand bijhoudt voor de puntentelling
Minder bekend kun je beter zeggen, wat m.i. een verbetering is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Kandidaten worden wel minder elk jaar.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
ha Jordi, jij ook weer van de partij.
Ja, tijdmachine ken ik wel.
Thnx
Dat scheelt, kunnen mensen niet zo tegenvallen in het "echt"quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nog iets langer dan een week...
Kan best wel eens een heel leuk seizoen worden nu ik nauwelijks iemand ken... Een beetje nostalgie: WIDM met Onbekende Nederlanders
Yep... leuk zo'n seizoen met 7 onbekende Nederlandersquote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nog iets langer dan een week...
Kan best wel eens een heel leuk seizoen worden nu ik nauwelijks iemand ken... Een beetje nostalgie: WIDM met Onbekende Nederlanders
Gek genoeg vind ik dat een behoorlijk lastige vraag. Heb ik soms ook met tv series, sommige seizoenen zijn duidelijk beter of slechter dan een andere, maar welke is nou de allerbeste.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef jcdragon het volgende:
Welk seizoen vinden jullie het beste ? Was dat met bn-ers of niet ?
Dick Jol was ik geweldig inderdaad!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vond het seizoen met Dick Jol ook écht leukDat hij niet mee wilde bieden is nog steeds legendarisch.
En verder kon ik ook ongelooflijk lachen om de reacties vorig seizoen in dit topic: mensen die constant Soundosn afkraakten en de bijna collectieve haat tegen Karin, maar ook de Anna in badpak
Was dat niet met die bizarre golven dat ze bijna verdronken? En Soundos verstond ook gewoon Spaansquote:Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuke kandidaten vind ik erg bepalend, maar als het programma staat of valt echt bij een goede mol. Vond de kandidaten vorig jaar niet echt heel geweldig, wel grappig dat Soundos langzaam maar zeker toch wat populairder werd (als ik het me goed herinner!). De omgeving was wel echt fantastisch. Kan aan mijn geheugen liggen maar vorig jaar waren er toch niet echt buitengewoon spectaculaire opdrachten? Wel iets van lopen in een uitgebluste vulkaan (mooie plaatjes), maar de opdracht was geloof ik een kist naar boven sjouwen. Een van mijn favoriete opdrachten is dat ze ooit in zo'n maaiveld waren en achtervolgd werden, super spannend!
[..]
Dick Jol was ik geweldig inderdaad!Ik herinner me vooral hoe hij ooit boos op een vlot stond te zwaaien
Wat ik me verder nog herinner van dat seizoen is
een scene op het strand waar Renate (die het hele seizoen nauwelijks iets zinnigs aan de pot had bijgedragen) opeens een brainwave heeft en uit het niets zegt "Misschien is het wel 'Geef elkaar de hand!'", ipv geef Karel de hand.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De laatste seizoenen heb je toch ook niet teruggekeken mag je daar geen oordeel over vellen? Daarnaast liggen die nog vers in het geheugen, dus ben je eerder geneigd om daar op te stemmen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
De echte die-hards zullen het natuurlijk wel hebben teruggekeken, maar als je vraagt "wat is je favo seizoen?" heb ik soms het gevoel alsof ik ergens een dubbeltje in gooi en dat "seizoen 3" eruit komt. Als je dat gewoon hebt bepaald op basis van herzien vind ik dat natuurlijk prima, maar bij sommige mensen is het echt kuddegedrag, die hebben die serie in 2002 gezien, en daarna nooit meer.
Maar goed, waar maak ik me ook druk om
Ik weet niet helemaal welk punt je wil maken, ik heb de laatste seizoenen in ieder geval wel eens teruggekeken, maar iedereen mag van mij welk oordeel dan ook vellen over welk seizoen het beste is natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De laatste seizoenen heb je toch ook niet teruggekeken mag je daar geen oordeel over vellen? Daarnaast liggen die nog vers in het geheugen, dus ben je eerder geneigd om daar op te stemmen.
Ik vond de seizoenen met onbekendere Nederlanders i.h.a. iets leuker, omdat je toen nog onbevooroordeeld de serie in kan gaan. Bij de bekende Nederlanders heb je al een beeld van ze voor de eerste aflevering. Daarnaast irriteer ik me aan het nepmolgedrag van sommige kandidaten, dat steeds groter wordt. Bij de onbekende Nederlanders gingen ze nog echt voor het geld, dat wordt steeds minder.
Dat blijft bij mij ook altijd erbij...Ergens met gemengde gevoelens omdat Frederique overleed terwijl WIDM nog niet afgelopen was. En ergens prachtig dat zij ook won.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het seizoen met Frederique echt heel tof, met name door haar. Omdat je wist hoeveel het voor haar betekende om bijv. die berg op te fietsen. En dat ze toen ook nog won, echt een heel bijzonder seizoen!
Onze vriend tong vond de juiste spelling van de naam Yvon Jaspers ook erg lastig viel mij op.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben nog even de discussies nagegaan ten tijde van seizoen 5 en het is wel grappig om te zien hoe iedereen tegenwoordig terugkijkt alsof het zo duidelijk was dat Yvon de mol was (de meeste mensen zaten een week voor de finale nog op Lottie, waaronder forumvriend tong!).
Welk overzicht bedoel je?, ow wacht, ja... ik begrijp hem al, zal dat even toevoegen idd.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef vuvuzela het volgende:
Bij deze danKun je niet beter de fok namen in het overzicht zetten?
Zie deze post op de vorige pagina.quote:
Ingeschrevenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
(...)
je kan niet meer voor geen afvaller kiezen of wel?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66
Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt
Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.
Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.
Nee, dat kan niet. Het is uiteraard wel zo dat de punten van de afvallers dan wel anders worden gezien de hoeveelheid deelnemers niet afneemt. Dus qua punten maakt het dan niet veel uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef dhrsander het volgende:
[..]
je kan niet meer voor geen afvaller kiezen of wel?
Jawohlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef MrManiak het volgende:
FOK! is ook weer van de partij! Beaudelaire en ik schrijven net zoals voorgaande jaren weer specials voor de voorpagina van deze website. Beau maakt een afleveringanalyse en ik duik weer in de sinistere wereld van de verdachte Mol-zaken. Alle tips, aanwijzingen en hints kan je hier plaatsen of (en dat is nog mooier) naar mij sturen, zodat ik sneller op de hoogte ben van alles.
Ook de FOK!crew doet dit jaar weer mee, met een flinke waslijst aan deelnemers.
Dames en heren, een goede jacht gewenst.
51 - 31 - 11 --- scheelt 20 per stap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:03 schreef MrManiak het volgende:
Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm
Zit er een hint in?
(ik word nu al paranoďde)
Leuk, ik doe meequote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Organiseer de FOK!-prono, dan vergeet je het ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:47 schreef Steve het volgende:
Via een andere site ga ik dat toch elke week vergeten (ik had die herinneringspm's altijd wel nodig).
Ik zat daar laatst wel even over te denken, maar geen idee hoe zoiets moet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef DaMart het volgende:
Organiseer de FOK!-prono, dan vergeet je het ook niet.
Er zitten hier nog wat ervaringsdeskundigen hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst wel even over te denken, maar geen idee hoe zoiets moet..
Ik verdenk nu gewoon Marionquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf sluit ik alvast de volgende kandidaten (voorlopig) uit inzake het zijn van de mol:
- Dio
- Maarten
- Frits
- Marion
- Hadewych
De bovenste vier vanwege het feit dat de mol tot nu toe altijd acteerde en/of presenteerde.
Verder sluit ik Hadewych uit vanwege het zwangerschapverhaal (al geeft ze wel aan dat ze tips heeft gehad van andere moeders tijdens de serie, en ik weet van Marit en Liesbeth dat ze kinderen hebben).
Van de bovenstaande kandidaten verwacht ik dat Maarten een goede kans maakt om te winnen.
Ik sluit zelf Marit ook nog uit. Ze stelde (weliswaar gecensureerd) de kandidaten van WIDM 2012 officieel voor in een video op de website, waardoor veel mensen de focus op Marit begonnen te leggen. Als programmamaker wil je juist niet de focus op de Mol leggen, het lijkt me hierdoor stug dat zij de Mol is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf sluit ik alvast de volgende kandidaten (voorlopig) uit inzake het zijn van de mol:
- Dio
- Maarten
- Frits
- Marion
- Hadewych
De bovenste vier vanwege het feit dat de mol tot nu toe altijd acteerde en/of presenteerde.
Verder sluit ik Hadewych uit vanwege het zwangerschapverhaal (al geeft ze wel aan dat ze tips heeft gehad van andere moeders tijdens de serie, en ik weet van Marit en Liesbeth dat ze kinderen hebben).
Van de bovenstaande kandidaten verwacht ik dat Maarten een goede kans maakt om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |