abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103458105
Ik vind het met BN'ers ook erg leuk en denk dat het weinig verschil zal gaan uitmaken als het weer met ON'ers zal zijn. Mensen staan nogal bekend om hun kopieergedrag en veel mensen zullen het op dezelfde manier gaan spelen als BN'ers het nu doen.

Er wordt hier ook vaak gedaan alsof BN'ers niet om het geld zouden geven, maar het is nou ook weer niet zo dat de BN'ers die meedoen extreem rijk zijn ofzo en allemaal tien - of honderduizenden euro's op en rekening hebben staan...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:13:24 #102
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_103459442
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er wordt hier ook vaak gedaan alsof BN'ers niet om het geld zouden geven, maar het is nou ook weer niet zo dat de BN'ers die meedoen extreem rijk zijn ofzo en allemaal tien - of honderduizenden euro's op en rekening hebben staan...
Zeg ik ook vaak ja.

Maar ik heb gewoon geen zin om ON'ers te leren kennen. Dat doet echt afbreuk aan de eerste 5 afleveringen ofzo, als je die namen enzo nog niet kent. En hoewel ik er dit seizoen ook niet veel ken, denk ik toch dat het leuker is met mediagenieke personen. Zoals vorig seizoen Horace en Pepijn ofzo, die echt iets kunnen en gewoon grappig zijn. Is een stuk leuker dan ON'ers die vast allemaal heel irritant fanatiek en bleh worden.
Koel en donker bewaren
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:27:27 #103
88233 Steve
Still the best.
pi_103460025
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb gewoon geen zin om ON'ers te leren kennen. Dat doet echt afbreuk aan de eerste 5 afleveringen ofzo, als je die namen enzo nog niet kent. En hoewel ik er dit seizoen ook niet veel ken, denk ik toch dat het leuker is met mediagenieke personen. Zoals vorig seizoen Horace en Pepijn ofzo, die echt iets kunnen en gewoon grappig zijn. Is een stuk leuker dan ON'ers die vast allemaal heel irritant fanatiek en bleh worden.
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...

Onbekende Nederlanders zullen inderdaad tegenwoordig het spel wel een beetje hetzelfde spelen. Het leukste is denk ik om mensen te hebben die het spel ook nog niet heel goed kennen, nog moeten aftasten hoe het werkt. Dan kan de mol (denk ik) ook een leukere rol spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 23-10-2011 17:36:31 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_103460182
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:

[..]

Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...

Onbekende Nederlanders zullen inderdaad tegenwoordig het spel wel een beetje hetzelfde spelen, door. Het leukste is denk ik om mensen te hebben die he spel ook nog niet heel goed kennen, nog moeten aftasten hoe het werkt. Dan kan de mol (denk ik) ook een leukere rol spelen.
Helemaal mee eensch...die karakters blijven juist extra hangen. Jantien in Portugal, of die fanatieke Yvon in Schotland...geweldig _O_
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:47:51 #105
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103460832
Ik denk dat het niet echt meer over BN'ers of ON'ers gaat maar dat de formule sowieso aan het uitwerken is, dat idee heb ik de laatste twee seizoenen in ieder geval. Eerst waren mensen fanatiek en wilden een spel winnen, waardoor de mol heel inventief te werk moest gaan. Nu is het zo dat iedereen denkt 'ik ga lekker zelf mollen om de verdenking op mij te krijgen, en zo kan ik winnen', met figuren als Art en Joris als de meest extreme gevallen. Op die manier kan de mol lekker achterover leunen, en kan de 'terugkijkaflevering' voor bijna iedere kandidaat gemaakt worden. Als je kijkt naar wat Patrick en Kim deden, dan is dat niet zo veel. En dat is jammer.

Maar als je nu onbekende Nederlanders doet zou het volgens mij een soortgelijk scenario worden, die zien ook hoe het spel tegenwoordig gespeeld wordt.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:59:06 #106
330855 ejiraM
for the greater good
pi_103461401
Dat inderdaad, dat hele nepmollen moet gewoon afgelopen zijn :Y Maar ik las ook ergens een best toffe 'tip', hoewel dat volgens mij niet per sé over WIDM ging, kan het wel van toepassing zijn. Ze zouden gewoon een advertentie neer moeten zetten dat de avro kandidaten zoekt voor een spelshow. Niet vertellen om welke het gaat, tot het laatste moment. Zo krijg je kandidaten die misschien het spel niet eens kennen, maar ook niet die hele horde aan molloten die zich op gaan geven als het bekend wordt dat het kan :P

Trouwens kan ik dit topic eigenlijk voor m'n eigen gemoedsrust beter ontvolgen, maar dat wil ik niet :P Ik zit nu namelijk al weer veel te veel erover na te denken en hints te zoeken in de promo enzo :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:05:36 #107
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103461670
Hier krijg ik zo een zin in als ik de trailer zie!
WIDM _O_
吴 曼 迪
pi_103498217
Gaan ze nou naar Ysland?
Ik zou toch zweren dat ze het bij DWDD over Rusland hadden :S
pi_103529088
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:

[..]

Ja, heb ik gezien. Tenminste, het beroemde seizoen met George, en een gedeelte van het seizoen met Nico. Maar ik heb gewoon liever BN'ers bij WIDM. Je leert sommigen die je nog niet zo goed kende op een leuke manier kennen. En tuurlijk kunnen ON'ers ook leuk zijn, maar ik weet niet, ik heb meer genoten van de seizoen met BN'ers.
Koel en donker bewaren
pi_103530493
Ik denk dat er met ON'ers minder nepmollen zouden zijn omdat die toch graag het geld willen winnen en er dus voor proberen te zorgen dat er zoveel mogelijk geld in de pot zit.De BN'ers vinden het geld misschien wat minder interessant.

Maar met BN'ers kan het ook hartstikke leuk zijn, als ze maar niet overdrijven. De Mol moet wel zelf dingen uitvoeren en niet alleen maar kijken hoe anderen het verpesten.
pi_103530632
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! was bij de rode loper en vroeg een aantal kandidaten over het programma. Dit weekend op FOK!.
@6.45 hebben ze het erover dat er ooit sprake was van een jubileum editie waarin de 10 leukste/beste kandidaten zouden meedoen.

Wie zouden jullie daar zeker bij willen hebben?
Ik moet er nog even over nadenken want het zijn er ook zo veel :P
pi_103530934
Arjen Lubach
Dennis Storm
gewoon een paar van die fanatieke intelligente gasten zeg maar.

En ehhh, wie had je dan nog meer. Marc-Marie was wel grappig, maar of ik die nou nog een keer wil zien...
Horace Cohen (en dan dat hij er langer in blijft)
Roeland Fernhout (en dan dat hij er langer in blijft :P)

Tja, verder.... ik ben niet echt fan van de vrouwen zoals jullie zien.
Koel en donker bewaren
pi_103533103
William Spaay O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:23:26 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103534239
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:29 schreef TheVulture het volgende:
William Spaay O+
Die zie ik binnenkort in de rol van Ramses Shaffy *)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:39:01 #115
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_103534651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme zeg, Voetbal International :r Stelletje blaaskaken die het nodig vinden hun zogenaamd belangrijke mening op tv te verkondigen :{

Ik ben echt niet anti voetbal ofzo, maar ik heb echt een hekel aan zulke programma's, ik gun het WIDM zoveel meer!
5x verliezen is zielig, maar Derksen is baas hoor.

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb laatst nog de series terug gekeken met de onbekende Nederlanders, maar die waren echt vele malen leuker. Allereerst waren de opdrachten spectaculairder (bungeejumpen, parachute springen etc.), maar ook waren de kandidaten vele malen fanatieker omdat zij echt voor de pot aan het strijden waren.

Ik vind WIDM nog altijd een top programma, maar de onbekende Nederlanders gaven het toch nog een extra dimensie.
idd die C-list celebrities, voegen nix toe en komen slechts om hun imago op te poetsen. levert meestal doodsaaie neppe tv op.
Menig leuke realtyserie is hierdoor al om zeep geholpen, bv Expeditie Robinson en WIDM
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:15:19 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103535560
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef Guanabana het volgende:

Ik niet hoor, vind het veel leuker met BN'ers.
Ja ik ook..Balen dat WIDM de ring niet heeft gewonnen ;(
pi_103538415
Leuke kandidaten. Ik verwacht veel van Maarten, Marion, Hadewych en William.

Eerste schot voor de boeg; Tim is de Mol :P
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_103547687
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef Smurfin het volgende:
Leuke kandidaten. Ik verwacht veel van Maarten, Marion, Hadewych en William.

Eerste schot voor de boeg; Tim is de Mol :P
Haha, heerlijk, om daar nu weer mee te beginnen :7

Ik zeg Marit.
Koel en donker bewaren
pi_103549078
Ik ga voor Hadewych :P
Feauteaux
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:56:12 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103549456
Ik hoop vooralsnog dat Hadewych de mol is O+. Vind 'r een leuk mens :Y.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:00:32 #121
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103549588
Zolang er maar niet weer als vorig seizoen enorm gemold word. Wat die Art deed.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_103553285
Wat Art deed vond ik ook niet leuk meer. Ik snap best dat mensen proberen zichzelf verdacht te maken, maar Art was gewoon meer mol dan Patrick en dat gaat me te ver.
Feauteaux
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:38:33 #123
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_103553497
Wilde gok want ik ken hem niet: Tim is de mol.

Heb er wel weer zin an! Ondanks BN'ers/ON'ers; heb hoop op een mooi seizoen met mooie opdrachten, een leuk team én een goede mol!
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:47:32 #125
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_103608947
:)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_103615359
Ik hoop nog het meeste op een uitgebreide finale aflevering waarin dit keer eens àlle hints en streken worden uitgelegd ipv maar een stuk of 5...
Een pagina op de website waar alles aan het eind op komt is ook prima, maar leg iig eens wat meer uit dan alleen maar wat voor de hand liggende zaken die iedereen al van een km afstand had gezien.
pi_103615430
Ja inderdaad, dat viel me afgelopen keer ook zwaar tegen. Maar dat komt denk ik ook wel omdat Patrick niet keiveel heeft hoeven mollen dankzij Art en er dus weinig was om te laten zien...
Feauteaux
pi_103615497
Van mij mogen er zo weer ON in. Al die C artiesten die dit gebruiken om hun carrière nieuw leven in te blazen komen mijn neus uit. Datzelfde geldt voor Expeditie Robinsson, daar zie ik ook liever de voor mij onbekende Belgen. Maar goed, dat is persoonlijk.

Ik zie wel weer uit naar het nieuwe seizoen!
pi_103615981
Krijgen die BNers eigenlijk betaald voor het meedoen aan het programma?
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:21:39 #130
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103617486
Ik denk dat onkosten(onderdak, 3 grote maaltijden per dag, vliegtickets) betaald worden door Avro. Maar ja, er wordt wel weer bepaald waar ze slapen en wat ze eten. Degene die de mol is mag de hele rit uitzitten en de winnaar krijgt de prijzenpot. En ze hoeven niet te acteren, maar mogen zichzelf zijn.
pi_103621307
Wie is de mol! *O* Ik heb hier echt zo'n zin in! Ik hou van dit programma.

Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Ik snap het ook niet echt; als je de mol bent en je hebt de starring role, en je heb volledige toestemming om alles te verkloten, dan wil je je toch ook uitleven? Ik zou het wel weten hoor, als ik de mol zou zijn... :P

Van de deelnemers ken ik er eigenlijk best wel veel; meer dan andere jaren. Ik ken: Hadewych, Dio, Maarten, Annemarie, William, Marion en Marit. Ik ken dus alleen Liesbeth, Frits en Tim niet. Best wel veel dus, in tegenstelling tot vorig jaar waarin ik bijna niemand kende :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_103623500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Bij Expeditie Robinson krijgen ze geld; hoe langer ze er inzitten, hoe hoger de vergoeding.
Maar dat is natuurlijk op de commerciële dus misschien dat WIDM daarvan afwijkt. Maar het zou me dus niet verbazen als ze geld krijgen.
pi_103625148
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Wie is de mol! *O* Ik heb hier echt zo'n zin in! Ik hou van dit programma.

Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Ik snap het ook niet echt; als je de mol bent en je hebt de starring role, en je heb volledige toestemming om alles te verkloten, dan wil je je toch ook uitleven? Ik zou het wel weten hoor, als ik de mol zou zijn... :P

Van de deelnemers ken ik er eigenlijk best wel veel; meer dan andere jaren. Ik ken: Hadewych, Dio, Maarten, Annemarie, William, Marion en Marit. Ik ken dus alleen Liesbeth, Frits en Tim niet. Best wel veel dus, in tegenstelling tot vorig jaar waarin ik bijna niemand kende :)
Mja het punt is denk ik een beetje dat je wel alles mag verkloten, maar dit wel stiekem wilt doen en dat als de rest gaat nepmollen, er soms heel weinig echt meer te mollen valt zonder dat het opvalt.
Feauteaux
pi_103632675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Jah vorige 2 jaar was de ontknoping teleurstellend -.- Daar is de mol meer bezig met onverdacht zijn dan te doen wat hij/zij eigenlijk moet doen

quote:
Nee ze worden niet betaald, maar vrijwel elke BNer doet het omdat hij/zij het leuk vindt en sommigen doen het ook voor de aandacht/naamsbekendheid, dus ze krijgen er iets voor terug waar ze meer aan hebben dan geld
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:19:32 #135
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103646713
quote:
Wie is de Mol? wordt vanaf 5 januari 2012 elke donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op Ned.1
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang. -O-
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:28:09 #136
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103647265
Ijsland O+
Alleen daarom al ga ik kijken :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:20:36 #137
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103650536
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang. -O-
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januari :Y
吴 曼 迪
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:32:57 #138
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103651191
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januari :Y
Door al die promo's, trailer, interviews, televizier-gedoe, heb ik er weer echt zin in.
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:23:26 #139
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103765503
Is het al wel zeker dat het IJsland wordt?
kloep kloep
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:33:57 #140
128056 MrManiak
pi_103766268
Zo goed als zeker :Y
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:38:57 #141
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103766637
Maar ze kunnen nog wel later verkassen naar een ander land.
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:36:57 #142
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103769945
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef jcdragon het volgende:
Maar ze kunnen nog wel later verkassen naar een ander land.
Ik gok dat dat wel gaat gebeuren.
  maandag 31 oktober 2011 @ 07:33:57 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103774686
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Borizzz het volgende:
Is het al wel zeker dat het IJsland wordt?
Die trailer is 100% IJsland :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 10 november 2011 @ 07:27:51 #144
128056 MrManiak
pi_104191440
Het is dus officieel bekendgemaakt dat Art Rooijakkers gaat presenteren. Hij legt dit uit in de Metro van vandaag. Uit het interview is verder op te maken dat:

- hij is geboekt voor een tweede widm (maar hij wist niet te vertellen of er nog een tweede seizoen komt. Uit het interview met De Jong hierboven doet de bedenker enigszins uit de doeken dat er wel een volgend seizoen komt)
- er geen opdracht op schiphol is
- de sfeer van het programma is anders dan voorgaande seizoenen
- de opening is zeer spectaculair, volgens Art.

Ik weet nog niet precies wat ik er van moet denken...Zoals ik al sinds de lek van mening ben is Art in mijn opinie te jong. De andere presentatoren (en presentatrice) waren als een vader (of moeder) voor de kandidaten, ik denk niet dat Rooijakkers het in zich heeft om dit rollenpatroon te vervullen.

[ Bericht 17% gewijzigd door MrManiak op 10-11-2011 07:33:12 ]
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 10 november 2011 @ 07:49:42 #145
128056 MrManiak
pi_104191566
Mijn (inte)r(e)views!
pi_104192330
Maar ach, eerst even afwachten hoe hij het doet. Hij heeft ook Peking Express gepresenteerd toch?
pi_104193702
Vind het ook maar niks.. :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 10 november 2011 @ 10:25:44 #149
42184 crew  DaMart
pi_104194094
Art als presentator van WIDM -O-.

Erg jammer dat Pieter-Jan het niet meer doet en doe anders iemand die niet heeft meegedaan... nu komen de grootste molacties straks van de presentator van het programma :').
  donderdag 10 november 2011 @ 10:27:26 #150
302853 themole
graaft totaal door.
pi_104194142
Mijn Pieter-Jan wat doe je. ;(
Niet altijd serieus
  donderdag 10 november 2011 @ 10:40:23 #151
211083 Angelof9
I must go first
pi_104194473
Art, bah! >:(
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_104194602
;( Dag Pieter Jan
Feauteaux
  donderdag 10 november 2011 @ 11:04:06 #153
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_104195081
quote:
Natuurlijk, elke BN-er in een programma ontvangt een "vergoeding". Tis toch hun werk he, met dat achterlijke blije hoofd op TV komen.

En ja, ik kijk liever naar echte mensen in realitytv.
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 10 november 2011 @ 11:10:16 #154
88233 Steve
Still the best.
pi_104195254
Als ik BN'er was zou ik dit programma met alle liefde voor niks willen doen. :D.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:17:14 #155
211083 Angelof9
I must go first
pi_104195451
Als niet-BN-er ook! ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 11:31:15 #156
330855 ejiraM
for the greater good
pi_104195830
Ach, elke nieuwe presentator is weer reden voor gezeik... En uiteindelijk komt het altijd goed, dus ik wacht af..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:39:29 #157
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104196114
De televizierring winnen zou voor Pieter-Jan een leuke afsluiting geweest zijn.
Maar Art als presentator brrr... Dadelijk zien we alle kandidaten door hem geinspireerd extreem mollen.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:41:37 #158
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_104196184
Dit opent weer deuren voor de mensen die zeggen: De presentator is de mol!!!!!
:') Verder vond ik hem wel altijd Peking Express leuk presenteren. Oja en donderdag begint ook weer de Pelgrimstocht?
吴 曼 迪
pi_104197096
Meh, vind het toch jammer. Art is toch inderdaad te jong en niet zo mysterieus als Pieter-Jan meer was. Art lijkt toch meer op een vriend van de kandidaten terwijl afstand daar tussen juist wel leuk was. Ik ben benieuwd, het zal vast wel meevallen. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef megamandy het volgende:
Dit opent weer deuren voor de mensen die zeggen: De presentator is de mol!!!!!
:') Verder vond ik hem wel altijd Peking Express leuk presenteren. Oja en donderdag begint ook weer de Pelgrimstocht?
Is dat een beetje leuk, de Pelgrimstocht? Vorig jaar niet gezien.
  donderdag 10 november 2011 @ 12:25:53 #160
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_104197885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef BobW het volgende:
Meh, vind het toch jammer. Art is toch inderdaad te jong en niet zo mysterieus als Pieter-Jan meer was. Art lijkt toch meer op een vriend van de kandidaten terwijl afstand daar tussen juist wel leuk was. Ik ben benieuwd, het zal vast wel meevallen. :P

[..]

Is dat een beetje leuk, de Pelgrimstocht? Vorig jaar niet gezien.
Ja op zich vond ik het wel leuk, maar het is ook wel een stuk amateuristischer in elkaar gezet. Je moet wel bijbelse verhalen interessant vinden, het blijft de EO ;)
吴 曼 迪
pi_104198792
Karel blijft toch altijd mijn held 8-)

donderdag 10 november 2011 @ 12:59:16 #162
211083 Angelof9
I must go first
pi_104198933
Ik vond Karel ook niet zo. Ik houd het op Angela.
pi_104199051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond Karel ook niet zo. Ik houd het op Angela.
pi_104202522
Ik zat in dat andere topic te posten, maar:

bah, ik was er al bang voor. :( Er werd zo geheimzinnig over gedaan. Ik vond Pieter Jan echt de leukste presentator. Heel erg geschikt. Art is nog best jong en ook best wel irritant. Naja, wel een beetje eyecandy. Beetje.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 november 2011 @ 19:23:48 #165
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104213065
Blegh, erg jammer weer dit.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:37:33 #166
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_104217770
Ongeacht hoe Art het doet; PJ blijft voor mij toch dé WIDM presentator!
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:46:02 #167
128056 MrManiak
pi_104218319
Angela O+
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 10 november 2011 @ 20:57:28 #168
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104219052
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ongeacht hoe Art het doet; PJ blijft voor mij toch dé WIDM presentator!
Hier ben ik het helemaal mee eens. ^O^
pi_104220415
Karel de Graaf moet gewoon terugkomen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:33:03 #170
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104251034
Gaat Art naast, Wie is de Mol, ook nog een nieuw programma presenteren ? :+

quote:
Art Rooijakkers moet Waar is de Mol presenteren

van onze redactie
AMSTERDAM - Art Rooijakkers is de aangewezen persoon om de komende editie van Waar is de Mol te presenteren. Dit blijkt uit de poll op Privé.nl

Bijna 4000 mensen brachten hun stem uit op de poll op de website. 45% van de bezoekers van privé.nl is van mening dat Art de perfecte keuze is. Bijna 30% heeft geen voorkeur als het om een presentator gaat, want gekeken wordt er toch.
http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=prive
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:40:06 #171
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_104251364
Beetje jammer dat een voormalig kandidaat nu de presentator is. En een kutkandidaat ook nog eens.

Enfin, ik vond vorige seizoenen toch al niet zo leuk als dat het ooit was, dus er is weinig te verliezen. :P
pi_104253502
Waarom is PJ eigenlijk weg?
pi_104253801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
Waarom is PJ eigenlijk weg?
Wil zich meer gaan focussen op Journalistiek werk. ;)
pi_104254328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Karel de Graaf moet gewoon terugkomen.
Karel met zijn hoed _O_
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:54:37 #175
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_104254394
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef jcdragon het volgende:
Gaat Art naast, Wie is de Mol, ook nog een nieuw programma presenteren ? :+

[..]

http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=prive
_O- Typisch Telegraaf weer.
  maandag 28 november 2011 @ 23:28:01 #177
88233 Steve
Still the best.
pi_104950517
quote:
quote:
het bericht is niet gevonden

[ Bericht 4% gewijzigd door Beaudelaire op 28-11-2011 23:29:06 ]
pi_104950558
Klik nog eens. :P
pi_104951005
quote:
Leuk gedaan en tof dat je daar heen mocht :D

Heb er zin in *O*
pi_104951039
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef BobW het volgende:

[..]

Leuk gedaan en tof dat je daar heen mocht :D

Heb er zin in *O*
Ik zeg niks. :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 november 2011 @ 23:45:31 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_104951399
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:54 schreef .aeon het volgende:
Karel blijft toch altijd mijn held 8-)

[ afbeelding ]
Baas _O_!
  maandag 28 november 2011 @ 23:49:14 #182
302853 themole
graaft totaal door.
pi_104951581
quote:
Leuk stuk. ^O^

Keep up the good work, begin nu er wel zin in te krijgen nog iets meer dan een maand. :)
Niet altijd serieus
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:15:59 #183
128056 MrManiak
pi_104952721
Mooi hoor Beautje!
Mijn (inte)r(e)views!
pi_104953620
Gaat iemand weer een prono doen?
  dinsdag 29 november 2011 @ 05:57:13 #185
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104955631
pi_104955969
William O+

Hadewijch O+
pi_104957396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Beetje jammer dat een voormalig kandidaat nu de presentator is. En een kutkandidaat ook nog eens.

Enfin, ik vond vorige seizoenen toch al niet zo leuk als dat het ooit was, dus er is weinig te verliezen. :P
dit dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_104958443
Ik hoop dat ze de deelnemers dit keer goed hebben geïnstrueerd het spel als kandidaat te spelen en niet allemaal als Mol :')
pi_104970160
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:27 schreef themole het volgende:
Mijn Pieter-Jan wat doe je. ;(
Ik hoor het Soundoz zo zeggen :P
  woensdag 30 november 2011 @ 15:11:38 #190
211083 Angelof9
I must go first
pi_105008384
Ik ken alleen Marit van Bohemen. Wie zijn deze mensen in 's-hemelsnaam??
pi_105011127
Dio is de jongste toch?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_105011171
Dio is pas 21.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:23:54 #193
128056 MrManiak
pi_105012936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dio is de jongste toch?
Zeker de MolMail gelezen :P ...
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 30 november 2011 @ 17:25:33 #194
128056 MrManiak
pi_105012988
Ik ben weer zenuwachtig voor De Mol. Vorig jaar had ik dit ook een maand voor de uitzending, maar ik heb er ook nu weer ontzettend veel zin in om naar te kijken.

Geen verrassing, maar net zoals de voorgaande seizoenen zijn Beau en ik weer van de partij om op de Frontpage de afleveringen in theorieen, verhalen, anekdotes en menignen te verslaan ;) .
Mijn (inte)r(e)views!
pi_105013189
Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de eerste aflevering.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:33:43 #196
128056 MrManiak
pi_105013265
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de eerste aflevering.
Grrrr...
Maar wel nieuwsgierig naar de executie
Mijn (inte)r(e)views!
pi_105023246
Er was toch ook zo'n site waar je elke week de Mol, Winnaar en eerstvolgende afvaller kon invullen als een soort pool?

Er was ook een soort Fok!-pool maar kan de site niet meer vinden.
pi_105023342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Waaghals2010 het volgende:
Er was ook een soort Fok!-pool maar kan de site niet meer vinden.
Dat doen we altijd gewoon in een topic, waarbij 1 iemand een Excel-bestand bijhoudt voor de puntentelling ;)
pi_105023560
Er was ook een website met basically hetzelfde idee :).
pi_105023680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Tegan het volgende:
Er was ook een website met basically hetzelfde idee :).
Ja, weet ik, maar dat is hier nooit echt van de grond gekomen toch? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')