Zeg ik ook vaak ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Er wordt hier ook vaak gedaan alsof BN'ers niet om het geld zouden geven, maar het is nou ook weer niet zo dat de BN'ers die meedoen extreem rijk zijn ofzo en allemaal tien - of honderduizenden euro's op en rekening hebben staan...
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik heb gewoon geen zin om ON'ers te leren kennen. Dat doet echt afbreuk aan de eerste 5 afleveringen ofzo, als je die namen enzo nog niet kent. En hoewel ik er dit seizoen ook niet veel ken, denk ik toch dat het leuker is met mediagenieke personen. Zoals vorig seizoen Horace en Pepijn ofzo, die echt iets kunnen en gewoon grappig zijn. Is een stuk leuker dan ON'ers die vast allemaal heel irritant fanatiek en bleh worden.
Helemaal mee eensch...die karakters blijven juist extra hangen. Jantien in Portugal, of die fanatieke Yvon in Schotland...geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...
Onbekende Nederlanders zullen inderdaad tegenwoordig het spel wel een beetje hetzelfde spelen, door. Het leukste is denk ik om mensen te hebben die he spel ook nog niet heel goed kennen, nog moeten aftasten hoe het werkt. Dan kan de mol (denk ik) ook een leukere rol spelen.
Ja, heb ik gezien. Tenminste, het beroemde seizoen met George, en een gedeelte van het seizoen met Nico. Maar ik heb gewoon liever BN'ers bij WIDM. Je leert sommigen die je nog niet zo goed kende op een leuke manier kennen. En tuurlijk kunnen ON'ers ook leuk zijn, maar ik weet niet, ik heb meer genoten van de seizoen met BN'ers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je de eerste 4 seizoenen gezien? Daar zaten geweldige karakters tussen die voor heerlijke tv zorgden. Alsof alleen Bekende Nederlanders voor goeie tv kunnen zorgen...
@6.45 hebben ze het erover dat er ooit sprake was van een jubileum editie waarin de 10 leukste/beste kandidaten zouden meedoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! was bij de rode loper en vroeg een aantal kandidaten over het programma. Dit weekend op FOK!.
5x verliezen is zielig, maar Derksen is baas hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme zeg, Voetbal InternationalStelletje blaaskaken die het nodig vinden hun zogenaamd belangrijke mening op tv te verkondigen
Ik ben echt niet anti voetbal ofzo, maar ik heb echt een hekel aan zulke programma's, ik gun het WIDM zoveel meer!
idd die C-list celebrities, voegen nix toe en komen slechts om hun imago op te poetsen. levert meestal doodsaaie neppe tv op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb laatst nog de series terug gekeken met de onbekende Nederlanders, maar die waren echt vele malen leuker. Allereerst waren de opdrachten spectaculairder (bungeejumpen, parachute springen etc.), maar ook waren de kandidaten vele malen fanatieker omdat zij echt voor de pot aan het strijden waren.
Ik vind WIDM nog altijd een top programma, maar de onbekende Nederlanders gaven het toch nog een extra dimensie.
Ja ik ook..Balen dat WIDM de ring niet heeft gewonnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik niet hoor, vind het veel leuker met BN'ers.
Haha, heerlijk, om daar nu weer mee te beginnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef Smurfin het volgende:
Leuke kandidaten. Ik verwacht veel van Maarten, Marion, Hadewych en William.
Eerste schot voor de boeg; Tim is de Mol
Bij Expeditie Robinson krijgen ze geld; hoe langer ze er inzitten, hoe hoger de vergoeding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Krijgen die BNers eigenlijk betaald voor het meedoen aan het programma?
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Mja het punt is denk ik een beetje dat je wel alles mag verkloten, maar dit wel stiekem wilt doen en dat als de rest gaat nepmollen, er soms heel weinig echt meer te mollen valt zonder dat het opvalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Wie is de mol!Ik heb hier echt zo'n zin in! Ik hou van dit programma.
Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Ik snap het ook niet echt; als je de mol bent en je hebt de starring role, en je heb volledige toestemming om alles te verkloten, dan wil je je toch ook uitleven? Ik zou het wel weten hoor, als ik de mol zou zijn...![]()
Van de deelnemers ken ik er eigenlijk best wel veel; meer dan andere jaren. Ik ken: Hadewych, Dio, Maarten, Annemarie, William, Marion en Marit. Ik ken dus alleen Liesbeth, Frits en Tim niet. Best wel veel dus, in tegenstelling tot vorig jaar waarin ik bijna niemand kende
Jah vorige 2 jaar was de ontknoping teleurstellend -.- Daar is de mol meer bezig met onverdacht zijn dan te doen wat hij/zij eigenlijk moet doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Nee ze worden niet betaald, maar vrijwel elke BNer doet het omdat hij/zij het leuk vindt en sommigen doen het ook voor de aandacht/naamsbekendheid, dus ze krijgen er iets voor terug waar ze meer aan hebben dan geldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang.quote:Wie is de Mol? wordt vanaf 5 januari 2012 elke donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op Ned.1
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januariquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang.
Door al die promo's, trailer, interviews, televizier-gedoe, heb ik er weer echt zin in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januari
Ik gok dat dat wel gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef jcdragon het volgende:
Maar ze kunnen nog wel later verkassen naar een ander land.
Die trailer is 100% IJslandquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Borizzz het volgende:
Is het al wel zeker dat het IJsland wordt?
Natuurlijk, elke BN-er in een programma ontvangt een "vergoeding". Tis toch hun werk he, met dat achterlijke blije hoofd op TV komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Is dat een beetje leuk, de Pelgrimstocht? Vorig jaar niet gezien.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef megamandy het volgende:
Dit opent weer deuren voor de mensen die zeggen: De presentator is de mol!!!!!Verder vond ik hem wel altijd Peking Express leuk presenteren. Oja en donderdag begint ook weer de Pelgrimstocht?
Ja op zich vond ik het wel leuk, maar het is ook wel een stuk amateuristischer in elkaar gezet. Je moet wel bijbelse verhalen interessant vinden, het blijft de EOquote:Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef BobW het volgende:
Meh, vind het toch jammer. Art is toch inderdaad te jong en niet zo mysterieus als Pieter-Jan meer was. Art lijkt toch meer op een vriend van de kandidaten terwijl afstand daar tussen juist wel leuk was. Ik ben benieuwd, het zal vast wel meevallen.
[..]
Is dat een beetje leuk, de Pelgrimstocht? Vorig jaar niet gezien.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond Karel ook niet zo. Ik houd het op Angela.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ongeacht hoe Art het doet; PJ blijft voor mij toch dé WIDM presentator!
http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=privequote:Art Rooijakkers moet Waar is de Mol presenteren
van onze redactie
AMSTERDAM - Art Rooijakkers is de aangewezen persoon om de komende editie van Waar is de Mol te presenteren. Dit blijkt uit de poll op Privé.nl
Bijna 4000 mensen brachten hun stem uit op de poll op de website. 45% van de bezoekers van privé.nl is van mening dat Art de perfecte keuze is. Bijna 30% heeft geen voorkeur als het om een presentator gaat, want gekeken wordt er toch.
Karel met zijn hoedquote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Karel de Graaf moet gewoon terugkomen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef jcdragon het volgende:
Gaat Art naast, Wie is de Mol, ook nog een nieuw programma presenteren ?
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/10905773/__Art_is_goede_keuze__.html?sn=prive
quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Evenement: WIDM Perspresentatie 2012
quote:het bericht is niet gevonden
Leuk gedaan en tof dat je daar heen mochtquote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Leuk gedaan en tof dat je daar heen mocht
Heb er zin in
Baasquote:Op donderdag 10 november 2011 12:54 schreef .aeon het volgende:
Karel blijft toch altijd mijn held![]()
[ afbeelding ]
Leuk stuk.quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef Beaudelaire het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Beetje jammer dat een voormalig kandidaat nu de presentator is. En een kutkandidaat ook nog eens.
Enfin, ik vond vorige seizoenen toch al niet zo leuk als dat het ooit was, dus er is weinig te verliezen.
Zeker de MolMail gelezenquote:
Grrrr...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de eerste aflevering.
Dat doen we altijd gewoon in een topic, waarbij 1 iemand een Excel-bestand bijhoudt voor de puntentellingquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Waaghals2010 het volgende:
Er was ook een soort Fok!-pool maar kan de site niet meer vinden.
Ja, weet ik, maar dat is hier nooit echt van de grond gekomen toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Tegan het volgende:
Er was ook een website met basically hetzelfde idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |