abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105023709
Ja, die bedoelde hij. Daar was ook een Fok!League.
pi_105032816
Inderdaad, je kon zelf een subpool aanmaken. Eén keer in de week invullen en de site hield het netjes bij. Wie heeft de URL?
pi_105034346
http://www.wieisdemolgame.nl/, vond ik in een oud topic.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 5 december 2011 @ 16:13:45 #204
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105212921
FOK! over de WIDM-perspresentatie

en de leader:

en een tvp uit eigenbelang *)
We zullen zien, zei de blinde.
pi_106089907
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat doen we altijd gewoon in een topic, waarbij 1 iemand een Excel-bestand bijhoudt voor de puntentelling ;)
Ik heb dat vorig jaar gedaan, maar ik kom nauwelijks meer op fok en heb er ook geen tijd voor :)

Dus als iemand het voor aankomend seizoen wil overnemen :@

Dit was mijn excel blad :)
WIDM Prono 2011.xlsx
Maar het kan ook anders, zoals Tegan 2 jaar geleden deed met een website bijvoorbeeld.

Groetjes
You dream it, I live it.
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:15:32 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_106102513
Net even de lijst met kandidaten bekeken, ik ken eigenlijk alleen die Marit, en misschien Dio, maar dan zou ik een nummer van hem moeten horen.

(goeie tvp zo???)
pi_106102552
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:16:27 #208
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106102564
Kandidaten worden wel minder elk jaar.
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:17:45 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_106102633
quote:
ha Jordi, jij ook weer van de partij.
Ja, tijdmachine ken ik wel.
Thnx
pi_106102655
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Kandidaten worden wel minder elk jaar.
Minder bekend kun je beter zeggen, wat m.i. een verbetering is.
pi_106102671
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

ha Jordi, jij ook weer van de partij.
Ja, tijdmachine ken ik wel.
Thnx
:W Zeker! We gaan weer op jacht vanaf volgende week :)
pi_106103322
Afgelopen weken nog seizoen 4 teruggekeken, heb weer zin in het nieuwe seizoen. Misschien wat onbekenderen, ik vind het nog wel meevallen t.o.v. de laatste twee jaar, maar het gaat voornamelijk om het spel.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_106136029
Nog iets langer dan een week...

Kan best wel eens een heel leuk seizoen worden nu ik nauwelijks iemand ken... Een beetje nostalgie: WIDM met Onbekende Nederlanders ;)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 28 december 2011 @ 19:55:54 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106136755
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Nostalgist het volgende:

Kan best wel eens een heel leuk seizoen worden nu ik nauwelijks iemand ken... Een beetje nostalgie: WIDM met Onbekende Nederlanders ;)
Dat scheelt, kunnen mensen niet zo tegenvallen in het "echt" ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 december 2011 @ 19:57:58 #215
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106136838
Ik ken er wel enkele..ik ga William Spaay volgende week dinsdag bewonderen als Ramses in Theater.
  woensdag 28 december 2011 @ 23:29:38 #216
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_106147455
Zelf ken ik in totaal 6 kandidaten (en dio alleen vanwege dat liedje van hem).

Ben nog even wat statistieken gaan bekijken van de oude BN´er series en het verbaast me niets dat er geen oudere vrouw bij de groep zit dit keer (alleen een mol heeft de finale weten te halen!).

Verder is Roderick Veelo de enige mannelijke verliezer in al die series en zijn de dames dit keer vrij dicht bij elkaar qua leeftijd (al zijn ze allemaal nog ouder dan Lottie Hellingman, dat meiske met die mooie plusplunten in dat badpak, die alweer bijna 7 jaar geleden deelnam).

Uit de statistieken kun je alleen direct halen dat de kans groot is op een jonge vrouwelijke verliezer (in dit geval dan wel iets ouder).

Zal na de eerste aflevering pas kunnen zeggen wie mijn voorkeur als mol en wie mijn voorkeur als winnaar heeft.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator woensdag 28 december 2011 @ 23:46:06 #217
42184 crew  DaMart
pi_106148461
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Nostalgist het volgende:

Yep... leuk zo'n seizoen met 7 onbekende Nederlanders :D.
pi_106151170
@Sherlock_Holmes, is inderdaad wel opvallend allemaal, dat er dit seizoen in verhouding met eerdere seizoenen iets oudere vrouwen zijn, volgens mij alle vrouwen uit de jaren '70 (dus ouder dan 30). Daar tegenover staat dat Dio wel eens de jongste kandidaat ooit kan zijn (geboren 1988).

@anderen: Volgens mij hebben degenen die onbekende nederlanders willen weinig te klagen, want toen ik naar die intro keek betrapte ik mezelf er inderdaad op dat ik zes of zeven keer hardop zei "Wie is dat?". Toegegeven: er zitten ook weer wat acteurs bij, die professioneel getraind zouden moeten zijn in bijv. liegen.
  donderdag 29 december 2011 @ 00:43:54 #219
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106151289
Welk seizoen vinden jullie het beste ? Was dat met bn-ers of niet ?

[ Bericht 2% gewijzigd door jcdragon op 29-12-2011 00:54:26 ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_106151426
Ik vond het derde seizoen het leukst, mede door de mol en ook door de groep. Werd toen ook heel fanatiek gespeeld.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 29 december 2011 @ 00:54:52 #221
88233 Steve
Still the best.
pi_106151687
Seizoen met George was het best ja. Toffe mol, leuke kandidaten. Eerste seizoen vind ik ook wel wat hebben, omdat die kandidaten totaal niet wisten waar ze aan mee gingen doen. Seizoen 2 had ook leuke kandidaten, maar de mol was wat minder. Seizoen 4 met Elise had ook wel wat, ik vond de mol best oké (al vinden veel mensen die war minder).
Ik vond de eerste seizoenen met bekenden ook nog wel leuk. Seizoen 5 met Yvon was erg leuk, supertoffe kandidaten. Seizoen met Milouska vond ik ook sterk, itt veel andere mensen vond ik Milouska haar rol als mol achter erg knap gespeeld.
Daarna werd het wat minder.

Er zijn overigens ook best leuke buitenlandse seizoenen, alleen die zijn volgens mij niet makkelijk te vind....
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_106151899
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef jcdragon het volgende:
Welk seizoen vinden jullie het beste ? Was dat met bn-ers of niet ?
Gek genoeg vind ik dat een behoorlijk lastige vraag. Heb ik soms ook met tv series, sommige seizoenen zijn duidelijk beter of slechter dan een andere, maar welke is nou de allerbeste.

Mensen zijn geneigd seizoen 3 te zeggen, maar dat berust toch wel erg op nostalgie vermoed ik soms. Ik heb s3 een paar maanden geleden gedownload en bekeken, was erg leuk, maar was niet zonder meer het beste. George was erg goed, maar ook weer niet geniaal, en werd soms in de hand gewerkt door bepaald gedrag in combinatie met naïviteit van bepaalde andere kandidaten.

De afgelopen twee seizoenen vond ik erg leuk, maar waren niet de twee besten. Wat ik wel weet is dat ik seizoenen met bn'ers toch leuker vind dan met minder bekende nl'ers (toegegeven, seizoen 1 & 2 heb ik op de computer staan, maar nog niet volledig bekeken). Seizoen 5 is denk ik mijn favoriet (was vaak absoluut hilarisch met o.a. Marc Marie), maar ook bijvoorbeeld het seizoen in Mexico (met o.a Joris, Dennis en Patrick) vond ik topvermaak. :)
  donderdag 29 december 2011 @ 01:04:55 #223
88233 Steve
Still the best.
pi_106151960
Ik heb de eerste seizoenen nog een paar keer teruggekeken. :).
pi_106152127
De echte die-hards zullen het natuurlijk wel hebben teruggekeken, maar als je vraagt "wat is je favo seizoen?" heb ik soms het gevoel alsof ik ergens een dubbeltje in gooi en dat "seizoen 3" eruit komt. Als je dat gewoon hebt bepaald op basis van herzien vind ik dat natuurlijk prima, maar bij sommige mensen is het echt kuddegedrag, die hebben die serie in 2002 gezien, en daarna nooit meer.

Maar goed, waar maak ik me ook druk om :P
pi_106152373
Ik vond het seizoen met Dick Jol ook écht leuk :) Dat hij niet mee wilde bieden is nog steeds legendarisch.

En verder kon ik ook ongelooflijk lachen om de reacties vorig seizoen in dit topic: mensen die constant Soundosn afkraakten en de bijna collectieve haat tegen Karin, maar ook de Anna in badpak O+
pi_106152427
Mijn favoriete seizoen was het afgelopen seizoen. Maar het ligt er maar helemaal aan hoe fanatiek je erin duikt. Afgelopen seizoen was ik erg fanatiek, vond ik het erg spannend, heb ik de afleveringen tig keer teruggekeken en veel naar hints gezocht. Ook vond ik de montage en de locatie mooi.
Wat de Mol en de molacties betreft was het afgelopen seizoen juist weer minder. Dus het ligt eraan wat je zoekt in een seizoen. Leuke kandidaten? Een onverwachte mol? Spectaculaire opdrachten?
Koel en donker bewaren
pi_106152631
Leuke kandidaten vind ik erg bepalend, maar als het programma staat of valt echt bij een goede mol. Vond de kandidaten vorig jaar niet echt heel geweldig, wel grappig dat Soundos langzaam maar zeker toch wat populairder werd (als ik het me goed herinner! :o ). De omgeving was wel echt fantastisch. Kan aan mijn geheugen liggen maar vorig jaar waren er toch niet echt buitengewoon spectaculaire opdrachten? Wel iets van lopen in een uitgebluste vulkaan (mooie plaatjes), maar de opdracht was geloof ik een kist naar boven sjouwen. Een van mijn favoriete opdrachten is dat ze ooit in zo'n maaiveld waren en achtervolgd werden, super spannend!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vond het seizoen met Dick Jol ook écht leuk :) Dat hij niet mee wilde bieden is nog steeds legendarisch.

En verder kon ik ook ongelooflijk lachen om de reacties vorig seizoen in dit topic: mensen die constant Soundosn afkraakten en de bijna collectieve haat tegen Karin, maar ook de Anna in badpak O+
Dick Jol was ik geweldig inderdaad! _O- Ik herinner me vooral hoe hij ooit boos op een vlot stond te zwaaien :P Wat ik me verder nog herinner van dat seizoen is een scene op het strand waar Renate (die het hele seizoen nauwelijks iets zinnigs aan de pot had bijgedragen) opeens een brainwave heeft en uit het niets zegt "Misschien is het wel 'Geef elkaar de hand!'", ipv geef Karel de hand.
pi_106152724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuke kandidaten vind ik erg bepalend, maar als het programma staat of valt echt bij een goede mol. Vond de kandidaten vorig jaar niet echt heel geweldig, wel grappig dat Soundos langzaam maar zeker toch wat populairder werd (als ik het me goed herinner! :o ). De omgeving was wel echt fantastisch. Kan aan mijn geheugen liggen maar vorig jaar waren er toch niet echt buitengewoon spectaculaire opdrachten? Wel iets van lopen in een uitgebluste vulkaan (mooie plaatjes), maar de opdracht was geloof ik een kist naar boven sjouwen. Een van mijn favoriete opdrachten is dat ze ooit in zo'n maaiveld waren en achtervolgd werden, super spannend!

[..]

Dick Jol was ik geweldig inderdaad! _O- Ik herinner me vooral hoe hij ooit boos op een vlot stond te zwaaien :P Wat ik me verder nog herinner van dat seizoen is
een scene op het strand waar Renate (die het hele seizoen nauwelijks iets zinnigs aan de pot had bijgedragen) opeens een brainwave heeft en uit het niets zegt "Misschien is het wel 'Geef elkaar de hand!'", ipv geef Karel de hand.
Was dat niet met die bizarre golven dat ze bijna verdronken? En Soundos verstond ook gewoon Spaans :D
Spannendste opdrachten zaten in het Japanseizoen, met die opdracht in het verlaten Nederlandse dorp en 's nachts in dat bos O+
pi_106152854
Ik vond het begin van vorig seizoen, met het vuurwerk, echt een vette opening. Plus de mededeling ''jullie zaten in de bus met de Mol'' was natuurlijk retespannend.
Hoewel vorig seizoen niet de leukste kandidaten had, sprak het me om een of andere manier een stuk meer aan dan voorgaande seizoenen. Plus dat de opdrachten eignenlijk heus wel leuk waren, het mijnenveld, de touwbrug over het ravijn, de voorstelling, het rennen van de vulkaan.
Koel en donker bewaren
pi_106152901
Die voorstelling was inderdaad echt _O_
Pepijn en Patrick en Horace verkleedt als vrouw, maar ook Jan en Anna en al die meisjes die gek werden :P
pi_106155884
Ik ben voor het eerst gaan kijken in het seizoen met Yvon Jaspers als mol. En oh wat was het voor mij logisch dat zij de mol was met dat brave image van haar. Het seizoen met Milousca als mol vond ik denk ik het beste, vond ik heel spannend en het nieuws dat Frederique Huydts was overleden voordat het seizoen voorbij was maakte dat het me nog meer bijbleef. Het seizoen waar het afleveringen voor het einde bekend was dat Inge de mol was door de gebaren op de foto's vond ik het meest teleurstellend.
Ik was overigens eind oktober op het landgoed van kasteel Keukenhof en het drong vrij laat tot me door dat dat het kasteel was waar ze voorheen altijd bijelkaar kwamen :@
Don't you love her madly?
  donderdag 29 december 2011 @ 11:19:03 #232
211083 Angelof9
I must go first
pi_106158611
Ik vond het seizoen met Frederique echt heel tof, met name door haar. Omdat je wist hoeveel het voor haar betekende om bijv. die berg op te fietsen. En dat ze toen ook nog won, echt een heel bijzonder seizoen!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_106159313
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
De echte die-hards zullen het natuurlijk wel hebben teruggekeken, maar als je vraagt "wat is je favo seizoen?" heb ik soms het gevoel alsof ik ergens een dubbeltje in gooi en dat "seizoen 3" eruit komt. Als je dat gewoon hebt bepaald op basis van herzien vind ik dat natuurlijk prima, maar bij sommige mensen is het echt kuddegedrag, die hebben die serie in 2002 gezien, en daarna nooit meer.

Maar goed, waar maak ik me ook druk om :P
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De laatste seizoenen heb je toch ook niet teruggekeken mag je daar geen oordeel over vellen? Daarnaast liggen die nog vers in het geheugen, dus ben je eerder geneigd om daar op te stemmen.

Ik vond de seizoenen met onbekendere Nederlanders i.h.a. iets leuker, omdat je toen nog onbevooroordeeld de serie in kan gaan. Bij de bekende Nederlanders heb je al een beeld van ze voor de eerste aflevering. Daarnaast irriteer ik me aan het nepmolgedrag van sommige kandidaten, dat steeds groter wordt. Bij de onbekende Nederlanders gingen ze nog echt voor het geld, dat wordt steeds minder.
Album top 100 2024
  donderdag 29 december 2011 @ 12:10:07 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106160391
Ik denk dat er bij die jonge, relatief onbekende BN'ers ook genoeg zijn die voor het geld gaan, gewoon omdat ze het heel goed kunnen gebruiken cq nodig hebben.
Daarbij zijn er natuurlijk altijd mensen die per definitie voor de winst gaan, ongeacht hoeveel ze al hebben, maar WIDM kun je ook winnen zonder er het maximale aan geld uit te slepen, en op die manier kun je zelfs de verdenking op jou laten vallen, dus voor iemand die z'n schaapjes al op het droge heeft kan het een reden zijn om anders te spelen dan iemand die de touwtjes amper aan elkaar kan knopen.

Achteraf gezien vraag ik me zelfs af of Jon de mol was omdat hij als kandidaat niet hebberig genoeg zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106164748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De laatste seizoenen heb je toch ook niet teruggekeken mag je daar geen oordeel over vellen? Daarnaast liggen die nog vers in het geheugen, dus ben je eerder geneigd om daar op te stemmen.

Ik vond de seizoenen met onbekendere Nederlanders i.h.a. iets leuker, omdat je toen nog onbevooroordeeld de serie in kan gaan. Bij de bekende Nederlanders heb je al een beeld van ze voor de eerste aflevering. Daarnaast irriteer ik me aan het nepmolgedrag van sommige kandidaten, dat steeds groter wordt. Bij de onbekende Nederlanders gingen ze nog echt voor het geld, dat wordt steeds minder.
Ik weet niet helemaal welk punt je wil maken, ik heb de laatste seizoenen in ieder geval wel eens teruggekeken, maar iedereen mag van mij welk oordeel dan ook vellen over welk seizoen het beste is natuurlijk. :) Die latere seizoenen liggen inderdaad nog vers in het geheugen, maar wat ik wilde zeggen over oudere seizoenen is niet dat die slecht zijn, maar dat mensen in het algemeen de neiging hebben dingen nostalgisch en geidealiseerd te herinneren. Ik zeg niet dat dat voor iedereen zo is, maar zo werkt het geheugen ;) Wat ik me herinner uit 2003 is redelijk beperkt, en het beeld wat ik kreeg toen ik dat seizoen laatst terugkeek was toch anders dan ik me herinnerde. Dit allemaal in combinatie met een bepaald kuddegedrag, van mensen die elkaar blijven bevestigen in de kwaliteit van dat seizoen en het daarmee nog beter maken.

Okee, genoeg oude koeien uit de sloot gehaald nu :P Ik verheug me alweer op het nieuwe seizoen :D

En met je tweede punt ben ik het volledig eens, dat de dynamiek van het spel behoorlijk is veranderd, nu geld niet meer de meest belangrijke focus is. Volgens mij is dat 'jezelf-verdacht-maken' niet iets wat typisch voor bn'ers is, dat heeft er gewoon mee te maken met hoe het spel zich ontwikkelt. Als je jezelf verdacht maakt, hoop je dat er iemand is die denkt dat jij het bent, terwijl je het niet bent, en je dus weet dat diegene de test altijd slechter maakt dan jij, waardoor je er (in theorie!) niet uit gaat.
  donderdag 29 december 2011 @ 16:18:02 #236
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_106169523
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het seizoen met Frederique echt heel tof, met name door haar. Omdat je wist hoeveel het voor haar betekende om bijv. die berg op te fietsen. En dat ze toen ook nog won, echt een heel bijzonder seizoen!
Dat blijft bij mij ook altijd erbij...Ergens met gemengde gevoelens omdat Frederique overleed terwijl WIDM nog niet afgelopen was. En ergens prachtig dat zij ook won.
  donderdag 29 december 2011 @ 18:15:57 #237
330914 Sherlock_Holmes
pi_106174215
Ben nog even de discussies nagegaan ten tijde van seizoen 5 en het is wel grappig om te zien hoe iedereen tegenwoordig terugkijkt alsof het zo duidelijk was dat Yvon de mol was (de meeste mensen zaten een week voor de finale nog op Lottie, waaronder forumvriend tong!).
pi_106192369
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben nog even de discussies nagegaan ten tijde van seizoen 5 en het is wel grappig om te zien hoe iedereen tegenwoordig terugkijkt alsof het zo duidelijk was dat Yvon de mol was (de meeste mensen zaten een week voor de finale nog op Lottie, waaronder forumvriend tong!).
Onze vriend tong vond de juiste spelling van de naam Yvon Jaspers ook erg lastig viel mij op. :P
pi_106302183
ik volgde het topic nog helemaal niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_106304062
Weet iemand of er dit jaar ook een prono pool op fok komt zoals vorige jaren het geval was?
pi_106310003
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)

Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66

Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt

Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.

Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paniohitus op 02-01-2012 15:04:24 ]
pi_106310719
Leuk! Ik heb me aangemeld. :)
pi_106311252
Ik heb ook ingevuld :7
pi_106311371
ik doe ook mee!
  maandag 2 januari 2012 @ 15:43:01 #245
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_106313721
Doe ook mee.
pi_106314005
@bakkerbaas en @Vuvuzela, wil graag even een reactie in dit topic van jullie. Puur ter controle... Leuk dat de inschrijvingen snel gaan :)
  maandag 2 januari 2012 @ 15:56:37 #247
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_106314183
Bij deze dan ^O^ Kun je niet beter de fok namen in het overzicht zetten?
pi_106314643
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef vuvuzela het volgende:
Bij deze dan ^O^ Kun je niet beter de fok namen in het overzicht zetten?
Welk overzicht bedoel je?, ow wacht, ja... ik begrijp hem al, zal dat even toevoegen idd.
Het is aangepast, iedereen lid van de fokgroep kan elkaars gebruikersnaam ook zien :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Paniohitus op 02-01-2012 16:37:41 (kleine toevoeging) ]
pi_106314877
Ik zal het ook weer eens gaan volgen, lekker in de stemming gekomen met de DVD van 2001 en nog wat oude afleveringen op internet.
Neil LOVES Carrots!
pi_106315210
En ingeschreven :) ben benieuwd wat ik er van bak :P
Neil LOVES Carrots!
pi_106318469
Begint het as donderdag? :)
  maandag 2 januari 2012 @ 18:04:12 #252
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_106319178
Jep.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_106319553
Niemand die meer een Fok Prono doet?
pi_106321197
Heb er weer erg veel zin in. Ben ook benieuwd hoe Art het als presentator zal gaan doen, was toch wel gewend aan Pieter-Jan.

Ken trouwens maar 4 kandidaten, maar dat maakt opzich niet zoveel uit.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:50:13 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106321269
Van af 5 januari ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 2 januari 2012 @ 19:24:01 #256
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_106322879
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van af 5 januari ?
20.30 uur stipt!
  maandag 2 januari 2012 @ 19:38:24 #257
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_106323581
Had gedroomd dat het nu 6 kandidaten tegen de presentator was en dat er daar ergens een mol moest tussen zitten. Hele concept was veranderd.. nahja, beetje vaag :') Blijft jammer dat Pieter-Jan er niet meer is ;(
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_106327413
Heb gemaakt dat je je gegevens kan wijzigen als voornaam en wachtwoord. Stond nog op het 'todo' lijstje.
  maandag 2 januari 2012 @ 22:52:37 #259
2651 svann
night-hawk
pi_106334018
Art lijkt me een prima presentator.
Hij heeft niet dat formele, maar is wel lekker geheimzinnig ondoorzichtig.

Leuk dat weer begint.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 08:07:03 #260
42184 crew  DaMart
pi_106343815
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Tegan het volgende:
Niemand die meer een Fok Prono doet?
Dat vroeg ik me ook af.

Zou jammer zijn als er dit jaar geen prono is -O-.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 09:05:21 #261
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_106344341
Als we onze wiemol.nl voorspelling ook in een topic zetten kan dat toch als prono dienen?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:30:32 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_106345797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:25 schreef Paniohitus het volgende:
Wat is een prono?
Zie deze post op de vorige pagina.

Heb ook weer zin in een nieuw seizoen WIDM, jammer dat Pieter-Jan er niet meer is.
Hoop dat Art niet te popiejopie gaat doen als presentator.
pi_106346353
Ja zou jammer zijn als er geen Fok prono zou komen.
pi_106352533
ik doe mee:)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:51:58 #266
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_106352664
FOK! is ook weer van de partij! Beaudelaire en ik schrijven net zoals voorgaande jaren weer specials voor de voorpagina van deze website. Beau maakt een afleveringanalyse en ik duik weer in de sinistere wereld van de verdachte Mol-zaken. Alle tips, aanwijzingen en hints kan je hier plaatsen of (en dat is nog mooier) naar mij sturen, zodat ik sneller op de hoogte ben van alles ;) .

Ook de FOK!crew doet dit jaar weer mee, met een flinke waslijst aan deelnemers.

Dames en heren, een goede jacht gewenst ;).
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:53:54 #267
128056 MrManiak
pi_106352781
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
(...)
Ingeschreven :)
Mijn (inte)r(e)views!
pi_106352960
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef dhrsander het volgende:
ik doe mee:)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:05:51 #269
296024 Koenitjuh
Houdt van de Familie Man!
pi_106353351
Ingeschreven
Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
pi_106354135
quote:

Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66

Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt

Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.

Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.
je kan niet meer voor geen afvaller kiezen of wel?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:08:14 #271
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_106356334
Bijna! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_106356442
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef dhrsander het volgende:

[..]

je kan niet meer voor geen afvaller kiezen of wel?
Nee, dat kan niet. Het is uiteraard wel zo dat de punten van de afvallers dan wel anders worden gezien de hoeveelheid deelnemers niet afneemt. Dus qua punten maakt het dan niet veel uit.
pi_106356930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef MrManiak het volgende:
FOK! is ook weer van de partij! Beaudelaire en ik schrijven net zoals voorgaande jaren weer specials voor de voorpagina van deze website. Beau maakt een afleveringanalyse en ik duik weer in de sinistere wereld van de verdachte Mol-zaken. Alle tips, aanwijzingen en hints kan je hier plaatsen of (en dat is nog mooier) naar mij sturen, zodat ik sneller op de hoogte ben van alles ;) .

Ook de FOK!crew doet dit jaar weer mee, met een flinke waslijst aan deelnemers.
Dames en heren, een goede jacht gewenst ;).
Jawohl *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_106358482
Ja weer bijna mol tijd *O*

Ben wel benieuwd naar Art als presentator.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:03:16 #275
128056 MrManiak
pi_106361684
Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm

Zit er een hint in?

(ik word nu al paranoïde :P )
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:06:37 #276
128056 MrManiak
pi_106361827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:03 schreef MrManiak het volgende:
Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm

Zit er een hint in?

(ik word nu al paranoïde :P )
51 - 31 - 11 --- scheelt 20 per stap.

20 gedeeld door 30 is 0,6666, afgerond 1.
Nederland 1.

WHOA!!!
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:21:15 #277
330855 ejiraM
for the greater good
pi_106362367
quote:
Leuk, ik doe mee :7
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 17:32:01 #278
42184 crew  DaMart
pi_106362709
Ik ga trouwens verder waar ik vorig seizoen gebleven ben met mijn verdenking: Art is de mol :Y.
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 17:47:01 #279
42184 crew  DaMart
pi_106363247
En ik heb me ook maar aangemeld voor dat externe pronoding :P.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:47:17 #280
88233 Steve
Still the best.
pi_106363257
Via een andere site ga ik dat toch elke week vergeten (ik had die herinneringspm's altijd wel nodig :')).
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 17:50:39 #281
42184 crew  DaMart
pi_106363380
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:47 schreef Steve het volgende:
Via een andere site ga ik dat toch elke week vergeten (ik had die herinneringspm's altijd wel nodig :')).
Organiseer de FOK!-prono, dan vergeet je het ook niet :P.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:53:32 #282
88233 Steve
Still the best.
pi_106363485
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef DaMart het volgende:
Organiseer de FOK!-prono, dan vergeet je het ook niet :P.
Ik zat daar laatst wel even over te denken, maar geen idee hoe zoiets moet. :').
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 17:57:38 #283
42184 crew  DaMart
pi_106363649
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik zat daar laatst wel even over te denken, maar geen idee hoe zoiets moet. :').
Er zitten hier nog wat ervaringsdeskundigen he :P.

Volgens mij is het vooral een kwestie van voorspelling en punten bijhouden in Excel. Ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar ik heb er de tijd niet echt voor, om dat heel actief bij te houden ;).
pi_106363905
Ja, het is onwijs veel werk. Daarom wil ik het zelf ook niet meer doen :P.

Tijd voor een Fok!subsite zoals de Voetbalmanager :).

Daar wil ik best aan meehelpen :P.
pi_106363960
Je zou screenshots van de puntentelling kunnen plaatsen op de voorpagina van wiemol. Ik zou eventueel een apart scriptje kunnen maken om het compact weer te geven oid.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 18:21:16 #286
2651 svann
night-hawk
pi_106364331
Ingeschreven.
Het bevestigingsmailtje is blijkbaar niet per omgaande.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_106364447
Ik heb me net ook ingeschreven :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_106365571
Alvast 1 minuut van de eerste aflevering:
http://www.widm.nl/media/118-1-minuut-aflevering-1.html
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_106366110
WIDM nu bij RTL Boulevard, Art over oa de oud presentatoren
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_106376150
Geen prono? ;(
  woensdag 4 januari 2012 @ 00:15:43 #292
330914 Sherlock_Holmes
pi_106381025
Zelf sluit ik alvast de volgende kandidaten (voorlopig) uit inzake het zijn van de mol:

- Dio
- Maarten
- Frits
- Marion
- Hadewych

De bovenste vier vanwege het feit dat de mol tot nu toe altijd acteerde en/of presenteerde.

Verder sluit ik Hadewych uit vanwege het zwangerschapverhaal (al geeft ze wel aan dat ze tips heeft gehad van andere moeders tijdens de serie, en ik weet van Marit en Liesbeth dat ze kinderen hebben).

Van de bovenstaande kandidaten verwacht ik dat Maarten een goede kans maakt om te winnen.
pi_106381301
Zwangerschapsverhaal?
  woensdag 4 januari 2012 @ 00:31:32 #294
88233 Steve
Still the best.
pi_106381704
De dag voor vertrek kwam ze erachter dat ze zwanger was.
pi_106385826
Ik zal ook nog wel een overzicht maken van het percentage stemmen op elke deelnemer (zoals het stemgedeelte op wiemol, maar dan openbaar) Kan dan makkelijk op de startpost gebruikt worden oid.
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 09:20:54 #296
42184 crew  DaMart
pi_106386731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf sluit ik alvast de volgende kandidaten (voorlopig) uit inzake het zijn van de mol:

- Dio
- Maarten
- Frits
- Marion
- Hadewych

De bovenste vier vanwege het feit dat de mol tot nu toe altijd acteerde en/of presenteerde.

Verder sluit ik Hadewych uit vanwege het zwangerschapverhaal (al geeft ze wel aan dat ze tips heeft gehad van andere moeders tijdens de serie, en ik weet van Marit en Liesbeth dat ze kinderen hebben).

Van de bovenstaande kandidaten verwacht ik dat Maarten een goede kans maakt om te winnen.
Ik verdenk nu gewoon Marion :Y.

Is schrijfster en heeft dus een ruime fantasie, wat een mol alleen maar kan helpen :Y.
pi_106392268
Zag net een promo voorbij komen, jammer dat dat zo 'snel' is gemaakt (als je begrijpt wat ik bedoel). Heb meer met dat mysterieuze toontje: langzame shots, spannend muziekje... Hoop dat dat in de serie wel weer terugkomt.
Amen.
pi_106393064
Heb er zin in *O*
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:49:55 #300
128056 MrManiak
pi_106396223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

- Dio
- Maarten
- Frits
- Marion
- Hadewych

Ik sluit zelf Marit ook nog uit. Ze stelde (weliswaar gecensureerd) de kandidaten van WIDM 2012 officieel voor in een video op de website, waardoor veel mensen de focus op Marit begonnen te leggen. Als programmamaker wil je juist niet de focus op de Mol leggen, het lijkt me hierdoor stug dat zij de Mol is.
Mijn (inte)r(e)views!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')