Ik heb dat vorig jaar gedaan, maar ik kom nauwelijks meer op fok en heb er ook geen tijd voorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doen we altijd gewoon in een topic, waarbij 1 iemand een Excel-bestand bijhoudt voor de puntentelling
Minder bekend kun je beter zeggen, wat m.i. een verbetering is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Kandidaten worden wel minder elk jaar.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
ha Jordi, jij ook weer van de partij.
Ja, tijdmachine ken ik wel.
Thnx
Dat scheelt, kunnen mensen niet zo tegenvallen in het "echt"quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nog iets langer dan een week...
Kan best wel eens een heel leuk seizoen worden nu ik nauwelijks iemand ken... Een beetje nostalgie: WIDM met Onbekende Nederlanders
Yep... leuk zo'n seizoen met 7 onbekende Nederlandersquote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
Nog iets langer dan een week...
Kan best wel eens een heel leuk seizoen worden nu ik nauwelijks iemand ken... Een beetje nostalgie: WIDM met Onbekende Nederlanders
Gek genoeg vind ik dat een behoorlijk lastige vraag. Heb ik soms ook met tv series, sommige seizoenen zijn duidelijk beter of slechter dan een andere, maar welke is nou de allerbeste.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef jcdragon het volgende:
Welk seizoen vinden jullie het beste ? Was dat met bn-ers of niet ?
Dick Jol was ik geweldig inderdaad!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vond het seizoen met Dick Jol ook écht leukDat hij niet mee wilde bieden is nog steeds legendarisch.
En verder kon ik ook ongelooflijk lachen om de reacties vorig seizoen in dit topic: mensen die constant Soundosn afkraakten en de bijna collectieve haat tegen Karin, maar ook de Anna in badpak
Was dat niet met die bizarre golven dat ze bijna verdronken? En Soundos verstond ook gewoon Spaansquote:Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuke kandidaten vind ik erg bepalend, maar als het programma staat of valt echt bij een goede mol. Vond de kandidaten vorig jaar niet echt heel geweldig, wel grappig dat Soundos langzaam maar zeker toch wat populairder werd (als ik het me goed herinner!). De omgeving was wel echt fantastisch. Kan aan mijn geheugen liggen maar vorig jaar waren er toch niet echt buitengewoon spectaculaire opdrachten? Wel iets van lopen in een uitgebluste vulkaan (mooie plaatjes), maar de opdracht was geloof ik een kist naar boven sjouwen. Een van mijn favoriete opdrachten is dat ze ooit in zo'n maaiveld waren en achtervolgd werden, super spannend!
[..]
Dick Jol was ik geweldig inderdaad!Ik herinner me vooral hoe hij ooit boos op een vlot stond te zwaaien
Wat ik me verder nog herinner van dat seizoen is
een scene op het strand waar Renate (die het hele seizoen nauwelijks iets zinnigs aan de pot had bijgedragen) opeens een brainwave heeft en uit het niets zegt "Misschien is het wel 'Geef elkaar de hand!'", ipv geef Karel de hand.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De laatste seizoenen heb je toch ook niet teruggekeken mag je daar geen oordeel over vellen? Daarnaast liggen die nog vers in het geheugen, dus ben je eerder geneigd om daar op te stemmen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
De echte die-hards zullen het natuurlijk wel hebben teruggekeken, maar als je vraagt "wat is je favo seizoen?" heb ik soms het gevoel alsof ik ergens een dubbeltje in gooi en dat "seizoen 3" eruit komt. Als je dat gewoon hebt bepaald op basis van herzien vind ik dat natuurlijk prima, maar bij sommige mensen is het echt kuddegedrag, die hebben die serie in 2002 gezien, en daarna nooit meer.
Maar goed, waar maak ik me ook druk om
Ik weet niet helemaal welk punt je wil maken, ik heb de laatste seizoenen in ieder geval wel eens teruggekeken, maar iedereen mag van mij welk oordeel dan ook vellen over welk seizoen het beste is natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De laatste seizoenen heb je toch ook niet teruggekeken mag je daar geen oordeel over vellen? Daarnaast liggen die nog vers in het geheugen, dus ben je eerder geneigd om daar op te stemmen.
Ik vond de seizoenen met onbekendere Nederlanders i.h.a. iets leuker, omdat je toen nog onbevooroordeeld de serie in kan gaan. Bij de bekende Nederlanders heb je al een beeld van ze voor de eerste aflevering. Daarnaast irriteer ik me aan het nepmolgedrag van sommige kandidaten, dat steeds groter wordt. Bij de onbekende Nederlanders gingen ze nog echt voor het geld, dat wordt steeds minder.
Dat blijft bij mij ook altijd erbij...Ergens met gemengde gevoelens omdat Frederique overleed terwijl WIDM nog niet afgelopen was. En ergens prachtig dat zij ook won.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het seizoen met Frederique echt heel tof, met name door haar. Omdat je wist hoeveel het voor haar betekende om bijv. die berg op te fietsen. En dat ze toen ook nog won, echt een heel bijzonder seizoen!
Onze vriend tong vond de juiste spelling van de naam Yvon Jaspers ook erg lastig viel mij op.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben nog even de discussies nagegaan ten tijde van seizoen 5 en het is wel grappig om te zien hoe iedereen tegenwoordig terugkijkt alsof het zo duidelijk was dat Yvon de mol was (de meeste mensen zaten een week voor de finale nog op Lottie, waaronder forumvriend tong!).
Welk overzicht bedoel je?, ow wacht, ja... ik begrijp hem al, zal dat even toevoegen idd.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef vuvuzela het volgende:
Bij deze danKun je niet beter de fok namen in het overzicht zetten?
Zie deze post op de vorige pagina.quote:
Ingeschrevenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
(...)
je kan niet meer voor geen afvaller kiezen of wel?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66
Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt
Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.
Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.
Nee, dat kan niet. Het is uiteraard wel zo dat de punten van de afvallers dan wel anders worden gezien de hoeveelheid deelnemers niet afneemt. Dus qua punten maakt het dan niet veel uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef dhrsander het volgende:
[..]
je kan niet meer voor geen afvaller kiezen of wel?
Jawohlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef MrManiak het volgende:
FOK! is ook weer van de partij! Beaudelaire en ik schrijven net zoals voorgaande jaren weer specials voor de voorpagina van deze website. Beau maakt een afleveringanalyse en ik duik weer in de sinistere wereld van de verdachte Mol-zaken. Alle tips, aanwijzingen en hints kan je hier plaatsen of (en dat is nog mooier) naar mij sturen, zodat ik sneller op de hoogte ben van alles.
Ook de FOK!crew doet dit jaar weer mee, met een flinke waslijst aan deelnemers.
Dames en heren, een goede jacht gewenst.
51 - 31 - 11 --- scheelt 20 per stap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:03 schreef MrManiak het volgende:
Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1 #widm
Zit er een hint in?
(ik word nu al paranoïde)
Leuk, ik doe meequote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Organiseer de FOK!-prono, dan vergeet je het ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:47 schreef Steve het volgende:
Via een andere site ga ik dat toch elke week vergeten (ik had die herinneringspm's altijd wel nodig).
Ik zat daar laatst wel even over te denken, maar geen idee hoe zoiets moet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef DaMart het volgende:
Organiseer de FOK!-prono, dan vergeet je het ook niet.
Er zitten hier nog wat ervaringsdeskundigen hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst wel even over te denken, maar geen idee hoe zoiets moet..
Ik verdenk nu gewoon Marionquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf sluit ik alvast de volgende kandidaten (voorlopig) uit inzake het zijn van de mol:
- Dio
- Maarten
- Frits
- Marion
- Hadewych
De bovenste vier vanwege het feit dat de mol tot nu toe altijd acteerde en/of presenteerde.
Verder sluit ik Hadewych uit vanwege het zwangerschapverhaal (al geeft ze wel aan dat ze tips heeft gehad van andere moeders tijdens de serie, en ik weet van Marit en Liesbeth dat ze kinderen hebben).
Van de bovenstaande kandidaten verwacht ik dat Maarten een goede kans maakt om te winnen.
Ik sluit zelf Marit ook nog uit. Ze stelde (weliswaar gecensureerd) de kandidaten van WIDM 2012 officieel voor in een video op de website, waardoor veel mensen de focus op Marit begonnen te leggen. Als programmamaker wil je juist niet de focus op de Mol leggen, het lijkt me hierdoor stug dat zij de Mol is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf sluit ik alvast de volgende kandidaten (voorlopig) uit inzake het zijn van de mol:
- Dio
- Maarten
- Frits
- Marion
- Hadewych
De bovenste vier vanwege het feit dat de mol tot nu toe altijd acteerde en/of presenteerde.
Verder sluit ik Hadewych uit vanwege het zwangerschapverhaal (al geeft ze wel aan dat ze tips heeft gehad van andere moeders tijdens de serie, en ik weet van Marit en Liesbeth dat ze kinderen hebben).
Van de bovenstaande kandidaten verwacht ik dat Maarten een goede kans maakt om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |