Mooi, maar waarom doet dat er toe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Noord - Holland en studeer gewoon.
Uiteraard regelt zijn vrouw alles. Daarom heeft hij ook altijd van die beroerde contracten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Willem ? Of fixt vrouwlief Truus dat ?
Straks was ik nog een Amsterdammer, nu opeens een fucking provinciaal uit de Achterhoek of Frieslandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mooi, maar waarom doet dat er toe?
Ik heb nooit gezegd of gelezen dat jij een Amsterdammer zou zijn en al helemaal niet dat jij een ajacied bent. Anyway, ik doelde ook niet op jou.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Straks was ik nog een Amsterdammer, nu opeens een fucking provinciaal uit de Achterhoek of Friesland.
Terminal jongen, we zitten hier niet aan zo'n stinkgracht maar aan De Maas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef DeNummer10 het volgende:
Hebben jullie op de werf ook internet, Stokstaartje?
Hahaha hij heeft al een tijdje een andere vrouw hoor..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Willem ? Of fixt vrouwlief Truus dat ?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef BerryFR het volgende:
Google pakt wereldwijde propaganda aan!
@ | Nieuws | 19-07-2011 | 13:52 | Link
Kon niet uitblijven. Google trekt wereldwijd de propaganda websites down, de sites waar alleen maar leugens en onwaarheden op staan worden beetje bij beetje aangepakt. Volgende stop was logischerwijs Nederland. Diverse websites zijn door Google op de blacklist gezet… waaronder: Feyenoord.nl (HAHAHAHAHA!)
Iedereen die Feyenoord.nl bezoekt en na de splashintro ergens op klikt krijgt vanaf nu tot in de lengte der dagen het volgende venstertje voorgeschoteld. Al hadden ze bij Feyenoord nou gewoon kwalitatief hoge webmasters aangenomen dan was dit nooit gebeurd. Oh en die Salomon, Manager Media en Communicatie mag dit ook op zijn conto schrijven. Amateurs zijn het! AMATEURS!
klik hier
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Die Gerndt die naar Utrecht gaat, is dat die spits die Mario niet goed genoeg vond?
Volgens mij zijn er wel mensen van Feyenoords eens wezen kijken. Not sure.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Die Gerndt die naar Utrecht gaat, is dat die spits die Mario niet goed genoeg vond?
Mooi, maar Utrecht heeft ook gewoon ruim 3 miljoen mogen betalen, dus was er nooit van gekomen.quote:19-04-2011
Mario Been is bijzonder te spreken over Alexander Gerndt. Feyenoord is druk op zoek naar een nieuwe spits voor het komende voetbalseizoen en zijn daarbij uitgekomen bij de spits van Helsingborg. Afgelopen maandag zat Been zelf op de tribune en hij zag Gerndt de winnende goal maken.
''Hij zou goed bij ons passen,'' vertelt Been in een Zweedse krant. ''Of we hem ook gaan proberen te halen? Dat hebben we nog niet besloten. We zullen zien wat er de komende tijd gaat gebeuren. Het is in ieder geval een interessante speler met veel kwaliteiten. Hij zou goed bij ons passen. En Gerndt scoort daarbij veel. We hebben hem vijf, zes keer aan het werk gezien en weten wat we aan hem hebben.''
Gerndt wil zelf niets zeggen over de mogelijke interesse. "Feyenoord? Dat is een goede club, meer heb ik daar niet over te zeggen." Naar verluidt is niet alleen Feyenoord vanuit Nederland geïnteresseerd. Ook Groningen en Ajax hebben interesse.
Alvast aan het oefenen voor de openingswedstrijd seizoen 2012-2013?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Paul-89 het volgende:
Niet op tv nee, Vrijdag tegen Veendam wel.
Ja no shit, dat zeg ik net. Maar bij Feyenoord ligt dat wat moeilijker...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsja, wel de spits die het nu gaat maken bij Utrecht, let maar op.
Jep, is vast een test of het een combi gaat worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor de openingswedstrijd seizoen 2012-2013?
( geintje jonguh).
Schijnt het nogal goed te hebben gedaan op een of ander toernooi?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef Jorwol het volgende:
Gaat om Joel Campbell, speelt bij Deportivo Saprissa
Klopt, heeft nog amper ervaring in het eerste elftal opgedaan, maar speelt in de Costa Ricaanse jeugdelftallen prima, als je op z'n statistieken af gaat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Schijnt het nogal goed te hebben gedaan op een of ander toernooi?
Opzich zou het voor Feyenoord ideaal zijn als je voor dit seizoen een redelijke spits kunt huren. Helaas is de spitspositie niet de enige plek waar versterking nodig is.
Dat is zo, maar je moet je wel bedenken dat er veelal wedstrijden zijn gespeeld tegen onvoorstelbaar matige voetballanden als Cuba etc. Alle internationals van zo'n landje als Cuba spelen nog gewoon in dat land. Stelt helemaal niets voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, heeft nog amper ervaring in het eerste elftal opgedaan, maar speelt in de Costa Ricaanse jeugdelftallen prima, als je op z'n statistieken af gaat.
Vergelijkbaar met het niveau van de Eredivisiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je moet je wel bedenken dat er veelal wedstrijden zijn gespeeld tegen onvoorstelbaar matige voetballanden als Cuba etc.
Met 10 man zo strijden en ze alle hoeken van het veld laten zienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef Sjapoela het volgende:
Gisteren kwam ik deze tegen, wat een heerlijke wedstrijd was dat, toen begon ik me een beetje bewust te worden van FeyenoordNostalgie
Feyenoord zou het Cubaanse elftal totaal wegspelen. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het niveau van de Eredivisie
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Feyenoord zou het Cubaanse elftal totaal wegspelen. Kun je nagaan.
Hoeveel staat het?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:28 schreef Sportex het volgende:
Ah leuk, EL zendt weer eens PSV - Feyenoord uit
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Megastad FM
http://www.megastadfm.nl/stream.php
Stiekem hoop ik ook op Willem maar ben bang dat de heren bij Feyenoord het niet aandurven. Vind het risico eigenlijk ook wel erg groot dat het niks wordt. Aan de andere kant: slechter dan vorig seizoen kan (bijna) niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef De_kromme het volgende:
De Kromme in de OP.![]()
Kwestie van tijd jongens.
Nouja, Willem moet je erbij halen als man tussen de trainer en de spelers. Dan kan hij zeker van waarde zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik ook op Willem maar ben bang dat de heren bij Feyenoord het niet aandurven. Vind het risico eigenlijk ook wel erg groot dat het niks wordt. Aan de andere kant: slechter dan vorig seizoen kan (bijna) niet.
Inderdaad. Sowieso heeft Van Hanegem volgens mij een hekel aan alle rompslomp eromheen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, Willem moet je erbij halen als man tussen de trainer en de spelers. Dan kan hij zeker van waarde zijn.
Niet teveel verantwoordelijkheden geven en al zeker geen hoofdtrainer maken.
Bij Fc Utrecht was hij nog te lam om de persconferenties te doen na afloop. Dat liet hij liever aan Van Loen die nooit ene fuck had te melden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso heeft Van Hanegem volgens mij een hekel aan alle rompslomp eromheen.
Helaas niet. Alleen te beluisteren via Megastad FM.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Merkie het volgende:
Is het nog ergens op tv of internet te zien?
Het is een eerste 'serieuze' tegenstander. Niet dat ik ze tegen Malaga eenvoudig zie winnen, maar toch. Misschien dat Feyenoord ze omgekocht heeft.quote:
Snap dat toch niet in een tijd waarin elke telefoon een 720p-camera heeft. Zet een paar goedkope camera's neer, laptopje erbij, streamen via internet. Hoeft toch geen drol te kostenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Helaas niet. Alleen te beluisteren via Megastad FM.
Denk dat zelfs dan de clubs geld ervoor willen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap dat toch niet in een tijd waarin elke telefoon een 720p-camera heeft. Zet een paar goedkope camera's neer, laptopje erbij, streamen via internet. Hoeft toch geen drol te kosten. Maarja.
twitter:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 21:23:30#Feyenoord speelt een goede eerst helft, met een belangrijke rol voor Clasie en El Ahmadi op het middenveld. #dorfey reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Merkie het volgende:
Hij strooit met passjes alsof het Sinterclasie is :d;d;D;d:D;d.
Zoals de uitslag doet vermoeden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Tja hoe moet je dat Dordrecht tegenwoordig inschatten.
Een zeer matige ploeg die 100% zeker zou degraderen als ze in De Eredivisie zouden spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Tja hoe moet je dat Dordrecht tegenwoordig inschatten.
Jij ziet ze wekelijks spelen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een zeer matige ploeg die 100% zeker zou degraderen als ze in De Eredivisie zouden spelen.
We worden kampioentwitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 21:22:56#dorfey 0-4 Cisse, #Feyenoord combineert er lustig op los reageer retweet
Uiteraard niet, maar wel geregeld samenvattingen gezien. Bovendien ben je per definitie een zeer matige ploeg als je het weet te presteren om in een lachwekkende competitie als de JL te eindigen met een negatief doelsaldo.quote:
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar wel geregeld samenvattingen gezien. Boven ben je per definitie een zeer matige ploeg als je het weet te presteren als je in een lachwekkende competitie als de JL het weet te presteren om te eindigen met een negatief doelsaldo.
Goeien garpquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef Merkie het volgende:
Hij strooit met passjes alsof het Sinterclasie is :d;d;D;d:D;d.
Jazeker, ze wisselen alle drie gewoon af.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:35 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Heeft Darley al gekeept tijdens de voorbereiding of is die jongen helemaal uit de picture. Ik zag dat Lamprou wel gespeeld heeft.
ut was gewoon rust dus ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
15 minuten inderdaad, inmiddels weer begonnen met de 2e helft.
Van spontaniteit toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef Sportex het volgende:
Nee, in het begin van de wedstrijd. Het gras begon spontaan te roken.
Waar is dat dan op gebaseerd? (Dat hij voor een schijntje weg zou mogen). Lijkt me een idiote zet als dat waar is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Siyara het volgende:
Zou toch wel jammer zijn als Cabral voor een prikkie weggaat
quote:Arsenal-transfer Campbell op losse schroeven
Waar de transfer van Joel Campbell naar Arsenal een kwestie van tijd leek, is de deal plotseling op losse schroeven komen te staan. De jonge spits wil voorlopig nog niet beslissen over zijn toekomst.
Arsenal bereikte al een akkoord met Deportivo Saprissa, de huidige club van Campbell, en de speler zelf. Het talent zou dinsdag medisch gekeurd worden door de Londenaren, maar op het laatste moment liet hij weten andere aanbiedingen gehad te hebben en nog geen beslissing te willen nemen over zijn toekomst.
De vader van Campbell laat weten dat zijn zoon pas na het WK onder-20 zal beslissen. "We hebben besloten dat we nog niks gaan tekenen op dit moment", aldus Campbell senior tegen La Nacional. "We hebben andere aanbiedingen gekregen en bekijken die nu, maar er is nog niets zeker. We gaan pas weer onderhandelen na het WK."
Campbell heeft pas drie officiële wedstrijden achter de rug voor Saprissa, één van de topclubs uit Costa Rica. Toch heeft de aanvaller al de aandacht getrokken van diverse Europese clubs. Met het nationale elftal liet hij zich zien tijdens zowel de Gold Cup als de Copa America.
Kan me voorstellen dat je als Feyenoordsupporter niet op een Van Gaal zit te wachten idd, rare keus.quote:
Je bent ook een zeer matige ploeg als je in de Eredivisie met een negatief doelsaldo eindigt, zoals Feyenoordquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar wel geregeld samenvattingen gezien. Bovendien ben je per definitie een zeer matige ploeg als je het weet te presteren om in een lachwekkende competitie als de JL te eindigen met een negatief doelsaldo.
Was ook een matige prestatie, maar de nummer 10 van de Eredivisie heeft doorgaans maar weinig moeite met de nummer 11 van de JL.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent ook een zeer matige ploeg als je in de Eredivisie met een negatief doelsaldo eindigt, zoals Feyenoord
Jij als keurige burger hebt ze toch wel even op dit onbehoorlijk gedrag aangesproken mag ik hopen ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van FC Dordrecht - Feyenoord. Hele goede eerste helft, matige tweede.
En wat ongelooflijk triest weer dat vuurwerk en het staken. Dat zijn geen supportersDie horen in de cel thuis! Het zijn ook vrijwel allemaal van die 20 jarige mannetjes
Die roepen dan kanker bestuur terwijl ze werkelijk geen idee hebben wat een voetbalorganisatie inhoudt. Ik walg hiervan
Nee maar dit kun je toch niet goed praten? Dit is gewoon triestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij als keurige burger hebt ze toch wel even op dit onbehoorlijk gedrag aangesproken mag ik hopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: laat maar, ik krijg het al niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Ik ben er niet bij geweest dus weet niet wat er precies aan de hand was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar dit kun je toch niet goed praten? Dit is gewoon triest
Ik had echt de hoop dat de ME zou ingrijpen!
Hoe moet hij anders een sigaar roken ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef voice-over het volgende:
Heeft Beenhakker zijn bek nog open gedaan vandaag?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:33:16Karim El Ahmadi:"Hebben eerste helft goed gespeeld,en denk dat ik ook aardig heb gespeeld.Hebben het hier wel is lastiger gehad." #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:34:27El Ahmadi:"Ik heb het de laatste jaren moeilijk gehad,maar ben in mijzelf blijven geloven.Ik ga voor een basisplaats bij #Feyenoord." reageer retweet
Die mannetjes gooiden vuurwerk en rookbommen op het veld waardoor het hele stadion blank stond. En vlak voor tijd deden ze dat nog een keer. Toen riepen ze ook dingen als kanker bestuur e.d. Zouden ze 1+1 kunnen optellen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest dus weet niet wat er precies aan de hand was.
Jij vind het normaal?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend die rookbommen, Morpheus. Gut moet alles tegenwoordig maar volgens de regeltjes? Saaie bedoening zou dat worden zeg.
Je lijkt nog helemaal in shock. Het is ook niet niets wat je allemaal hebt meegemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
En wat ongelooflijk triest weer dat vuurwerk en het staken. Dat zijn geen supportersDie horen in de cel thuis! Het zijn ook vrijwel allemaal van die 20 jarige mannetjes
Die roepen dan kanker bestuur terwijl ze werkelijk geen idee hebben wat een voetbalorganisatie inhoudt. Ik walg hiervan
Niet in shock en wss zitten deze figuren ook niet in de Kuip maar blijkbaar is het hard nodig om ook bij dit soort wedstrijden op vuurwerk te controleren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je lijkt nog helemaal in shock. Het is ook niet niets wat je allemaal hebt meegemaakt natuurlijk.
Ik vind het echt totaal niet boeiend. Wat rookbommen. Goed begin voor de wedstrijd. Beetje de sfeer erin brengen. De rookbommen is overigens niet iets van alleen deze wedstrijd, afgelopen paar oefenwedstrijden ook regelmatig voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij vind het normaal?Wedstrijd gestaakt omdat je niks meer zag, wat is in vredesnaam het nut?
Werden de regels maar eens nageleefd, dan zaten ze in geen enkel stadion meer.
Sfeer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het echt totaal niet boeiend. Wat rookbommen. Goed begin voor de wedstrijd. Beetje de sfeer erin brengen. De rookbommen is overigens niet iets van alleen deze wedstrijd, afgelopen paar oefenwedstrijden ook regelmatig voorbij gekomen.
Snap ook echt je probleem niet.
Ze zouden zomaar in De Kuip kunnen zitten, maar echt boeiend vind ik het niet en ik snap de ophef - 'ze moeten de cel in etc.' - niet zo. Er raakt niemand gewond en de wedstrijd wordt ff stilgelegd. Als dat het ergste is dat dit jaar zal gebeuren rond een wedstrijd van Feyenoord..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet in shock en wss zitten deze figuren ook niet in de Kuip maar blijkbaar is het hard nodig om ook bij dit soort wedstrijden op vuurwerk te controleren.
Er werden ook nog strijkers oid in het vak afgestoken, best gevaarlijk denk ik. En wat ik dan vooral lachwekkend vind is het roepen van "kanker bestuur". Hebben die gasten uberhaupt een ide hoe een organisatiestructuur werkt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar in De Kuip kunnen zitten, maar echt boeiend vind ik het niet en ik snap de ophef - 'ze moeten de cel in etc.' - niet zo. Er raakt niemand gewond en de wedstrijd wordt ff stilgelegd. Als dat het ergste is dat dit jaar zal gebeuren rond een wedstrijd van Feyenoord..
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:58:26Martin van Geel:"Als de KNVB toestemming geeft,kunnen we gelijk aan de slag.We weten wat we nodig hebben,de lijntjes zijn gelegd." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:59:27Van Geel gaat verder: "Dan kan #Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien." reageer retweet
Klinkt goed! Weet iemand wanneer de KNVB uitsluitsel geeft?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:58:26Martin van Geel:"Als de KNVB toestemming geeft,kunnen we gelijk aan de slag.We weten wat we nodig hebben,de lijntjes zijn gelegd." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:59:27Van Geel gaat verder: "Dan kan #Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien." reageer retweet
Van illegaal vuurwerk weet ik niets. Ik baseerde mijn mening op het idee dat er wat rookbommen op het veld zijn gegooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er werden ook nog strijkers oid in het vak afgestoken, best gevaarlijk denk ik. En wat ik dan vooral lachwekkend vind is het roepen van "kanker bestuur". Hebben die gasten uberhaupt een ide hoe een organisatiestructuur werkt?
Stevige taal.quote:Van Geel: 'Feyenoord kan er snel zomaar anders uit zien'
Martin van Geel beleefde een hectische week bij Feyenoord. In de nieuwe Voetbal International komt de technisch directeur uitgebreid aan het woord over het vertrek van Mario Been, Leroy Fer en de toekomst.
Volgens Van Geel was het afscheid van Been onvermijdelijk na de stemming van de spelers, die in meerderheid het vertrouwen opzegden in de trainer. 'Ze waren niet te vermurwen', zegt de technisch directeur in de nieuwe Voetbal International.
'Signalen naar de trainer toe hadden ze niet direct afgegeven, maar die zou dat wel hebben gevoeld, zeiden ze. Toen restte mij niets anders dan met deze boodschap naar Mario te gaan. Ze waren zó standvastig.'
Van Geel beseft dat de Rotterdamse club de laatste jaren aan aantrekkingskracht heeft ingeboet. 'Na Feyenoord is er normaal gesproken nog maar een stap; het buitenland. Zo was het ooit. Maar op dit moment wilde Georginio Wijnaldum naar PSV en wil Leroy Fer naar FC Twente. Als die situatie over drie jaar nog zo is, heb ik gefaald.'
Van Geel zet zijn vraagtekens bij de handelswijze van FC Twente. 'De interesse van die club moet je eerst in de media lezen. Dan komt er wel een telefoontje en bieden ze twee miljoen euro voor Fer. Hoe kan ik dat serieus nemen? Fer is een speler met potentie die over een paar jaar voor miljoenen zal worden verkocht.'
Feyenoord is door de financiële situatie beperkt in zijn aankoopbeleid. 'We weten wat we nodig hebben, de lijntjes zijn gelegd. Als de KNVB ons toestemming geeft, kunnen we snel zaken gaan doen. Dan kan Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien. Maar tot die tijd: in de huidige selectie van Feyenoord zit al veel kwaliteit.'
Tegen die tijd is hij vast niet verantwoordelijk, omdat hij met vakantie was of zoquote:
Hij heeft bij elke club winst gemaakt met zijn gladde praatjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:07 schreef Absurditeit het volgende:
Altijd mooie babbels van Van Geel en als het anders loopt, heeft hij altijd wel 21 excuses. Ik zou hem vooral kritisch volgen en tot nu toe doet hij het naar behoren denk ik, maar zijn gladde praatjes zijn 0,0 waard. Daar weten ze bij een x-aantal clubs alles van.
Als ik zijn verhalen beoordeel, kijk ik naar het feit dat hij wel erg vaak halve waarheden heeft verteld en vaak zat heeft moeten draaien aan de telefoon of live in een studio of tijdens een interview. Ik kijk daarom alleen nog naar zijn prestaties.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft bij elke club winst gemaakt met zijn gladde praatjes.
Zal best, mij gaat het er meer om wat hij binnen de club presteert, Vlaar, De Vrij hebben verlengd, tevens hebben nog wat jeugdspelers hun contract verlengd en Wijnaldum is voor een prima bedrag verkocht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als ik zijn verhalen beoordeel, kijk ik naar het feit dat hij wel erg vaak halve waarheden heeft verteld en vaak zat heeft moeten draaien aan de telefoon of live in een studio of tijdens een interview. Ik kijk daarom alleen nog naar zijn prestaties.
Hij heeft wel bepaalde kwaliteiten, maar ook van hem zou ik geen wonderen verwachten.
Dat is ook allemaal prima en misschien is het voorlopig ook niet aan de orde, maar ik heb toch wel het beeld van een glibberig mannetje van hem gekregen de laatste jaren. Op zijn kwaliteiten heb ik opzich niet veel aan te merken en laten we over een jaar eens kijken wat het allemaal heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal best, mij gaat het er meer om wat hij binnen de club presteert, Vlaar, De Vrij hebben verlengd, tevens hebben nog wat jeugdspelers hun contract verlengd en Wijnaldum is voor een prima bedrag verkocht.
Ook is hij duidelijk in de media en durft hij zich hard op te stellen. Dat is waar ik hem nu op kan beoordelen.
Laat hem die stap maar maken, ik zie alweer eenzelfde scenario als met El Ahmadiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |