Mooi, maar waarom doet dat er toe?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Noord - Holland en studeer gewoon.
Uiteraard regelt zijn vrouw alles. Daarom heeft hij ook altijd van die beroerde contracten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Willem ? Of fixt vrouwlief Truus dat ?
Straks was ik nog een Amsterdammer, nu opeens een fucking provinciaal uit de Achterhoek of Frieslandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mooi, maar waarom doet dat er toe?
Ik heb nooit gezegd of gelezen dat jij een Amsterdammer zou zijn en al helemaal niet dat jij een ajacied bent. Anyway, ik doelde ook niet op jou.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Straks was ik nog een Amsterdammer, nu opeens een fucking provinciaal uit de Achterhoek of Friesland.
Terminal jongen, we zitten hier niet aan zo'n stinkgracht maar aan De Maas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef DeNummer10 het volgende:
Hebben jullie op de werf ook internet, Stokstaartje?
Hahaha hij heeft al een tijdje een andere vrouw hoor..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Willem ? Of fixt vrouwlief Truus dat ?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef BerryFR het volgende:
Google pakt wereldwijde propaganda aan!
@ | Nieuws | 19-07-2011 | 13:52 | Link
Kon niet uitblijven. Google trekt wereldwijd de propaganda websites down, de sites waar alleen maar leugens en onwaarheden op staan worden beetje bij beetje aangepakt. Volgende stop was logischerwijs Nederland. Diverse websites zijn door Google op de blacklist gezet… waaronder: Feyenoord.nl (HAHAHAHAHA!)
Iedereen die Feyenoord.nl bezoekt en na de splashintro ergens op klikt krijgt vanaf nu tot in de lengte der dagen het volgende venstertje voorgeschoteld. Al hadden ze bij Feyenoord nou gewoon kwalitatief hoge webmasters aangenomen dan was dit nooit gebeurd. Oh en die Salomon, Manager Media en Communicatie mag dit ook op zijn conto schrijven. Amateurs zijn het! AMATEURS!
klik hier
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Die Gerndt die naar Utrecht gaat, is dat die spits die Mario niet goed genoeg vond?
Volgens mij zijn er wel mensen van Feyenoords eens wezen kijken. Not sure.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
Die Gerndt die naar Utrecht gaat, is dat die spits die Mario niet goed genoeg vond?
Mooi, maar Utrecht heeft ook gewoon ruim 3 miljoen mogen betalen, dus was er nooit van gekomen.quote:19-04-2011
Mario Been is bijzonder te spreken over Alexander Gerndt. Feyenoord is druk op zoek naar een nieuwe spits voor het komende voetbalseizoen en zijn daarbij uitgekomen bij de spits van Helsingborg. Afgelopen maandag zat Been zelf op de tribune en hij zag Gerndt de winnende goal maken.
''Hij zou goed bij ons passen,'' vertelt Been in een Zweedse krant. ''Of we hem ook gaan proberen te halen? Dat hebben we nog niet besloten. We zullen zien wat er de komende tijd gaat gebeuren. Het is in ieder geval een interessante speler met veel kwaliteiten. Hij zou goed bij ons passen. En Gerndt scoort daarbij veel. We hebben hem vijf, zes keer aan het werk gezien en weten wat we aan hem hebben.''
Gerndt wil zelf niets zeggen over de mogelijke interesse. "Feyenoord? Dat is een goede club, meer heb ik daar niet over te zeggen." Naar verluidt is niet alleen Feyenoord vanuit Nederland geïnteresseerd. Ook Groningen en Ajax hebben interesse.
Alvast aan het oefenen voor de openingswedstrijd seizoen 2012-2013?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Paul-89 het volgende:
Niet op tv nee, Vrijdag tegen Veendam wel.
Ja no shit, dat zeg ik net. Maar bij Feyenoord ligt dat wat moeilijker...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsja, wel de spits die het nu gaat maken bij Utrecht, let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |