Amsterdammer hequote:
Dat weet ik ook niet. Ik kan me voorstellen dat ze tot een compromi zijn gekomen, omdat Been eigenlijk ook geen keus meer had. Hij is niet ontslagen, maar ook niet echt zomaar opgestapt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Dat zijn keus om te vertrekken vaststond is tot daar aan toe. Maar waarom toch een zak geld meegeven als een van je mensen (op eigen initiatief) de benen neemt.
Daags na zijn vertrek direct koppen in de krant als 'Blokland moet komst 'grote naam' als trainer mogelijk maken'.
Waar heb je dat van ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef Keltie het volgende:
geruchten:
als Ryo gehuurd wordt, komt er ook een jeugdige spits mee. Naam vergeten, komt uit Costa Rica.
FC Utrecht heeft aageboden om Cabral te huren als Ryo door Feijenoord gehuurd werd. Daarop heeft Utrecht te horen gekregen dat ze hem mochten kopen (voor een schijntje).
Van Geel schijnt al een rondje langs de velden gedaan te hebbe om tegen iedereen te zeggen hoe de kansen op speeltijd zijn.
Weet niet of het al langsgekomen is en of het waar is..
Tuurlijk niet, er zijn al veel meer dingen gebeurd en bekend geweest, ook bij Van Geel. Been is het echt niet zomaar ineens helemaal zat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik kan me voorstellen dat ze tot een compromi zijn gekomen, omdat Been eigenlijk ook geen keus meer had. Hij is niet ontslagen, maar ook niet echt zomaar opgestapt.
It's a conspiracy !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er zijn al veel meer dingen gebeurd en bekend geweest, ook bij Van Geel. Been is het echt niet zomaar ineens helemaal zat.
Waarom zou Feyenoord Cabral voor een schijntje verkopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef Keltie het volgende:
geruchten:
als Ryo gehuurd wordt, komt er ook een jeugdige spits mee. Naam vergeten, komt uit Costa Rica.
FC Utrecht heeft aageboden om Cabral te huren als Ryo door Feijenoord gehuurd werd. Daarop heeft Utrecht te horen gekregen dat ze hem mochten kopen (voor een schijntje).
Van Geel schijnt al een rondje langs de velden gedaan te hebbe om tegen iedereen te zeggen hoe de kansen op speeltijd zijn.
Weet niet of het al langsgekomen is en of het waar is..
En vooral wat moet Utrecht met Cabral?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord Cabral voor een schijntje verkopen?
Nouja, een buitenspeler moeten we eigenlijk nog wel hebben. Of Cabral in beeld is, weet ik niet, maar die jongen heeft wel potentie iig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En vooral wat moet Utrecht met Cabral?
Vervelend om de waarheid te moeten lezen of waarom reageer je steeds zo?quote:
Was maar een grapje joh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vervelend om de waarheid te moeten lezen of waarom reageer je steeds zo?
Ik heb overigens gewoon internet ter beschikking, dus kan multitasken.
Net een wijf dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vervelend om de waarheid te moeten lezen of waarom reageer je steeds zo?
Ik heb overigens gewoon internet ter beschikking, dus kan multitasken.
Gaat je geen reet aan.quote:
Ik woon niet eens in Noord - Holland en studeer gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Absurditeit het volgende:
En toch kun je beter een Feyenoorder hebben die havenslaaf is, dan een ajacied die software engineer is en in Drachten of Winterswijk woont.
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Absurditeit het volgende:
En toch kun je beter een Feyenoorder hebben die havenslaaf is, dan een ajacied die software engineer is en in Drachten of Winterswijk woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |