Geen enkele supporter ziet de club als een verplichting. Alleen een ajacied uit Veendam-Oost die 1 keer per jaar Groningen uitkomt, kan zoiets denken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je invloed hebt op de club is je ook maar aangepraat.Omdat ze het graag willen denken en zeggen de meeste dat. Imo ben je verkeerd bezig als je het ziet als een verplichting of iets als iets dat is aangeboren.
Klopt maar het heeft ook wel te maken met de persoon Fer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef 0013379 het volgende:
Het is wel een nieuwe dieptepunt voor feyenoord dat een sleutelspeler van de eigen kweek naar een nederlandse subtopper wilt.
Eigenlijk was het al een dieptepunt vanaf het moment dat een redelijk getalenteerde 21-jarige als 'sleutelspeler' werd gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef 0013379 het volgende:
Het is wel een nieuwe dieptepunt voor feyenoord dat een sleutelspeler van de eigen kweek naar een nederlandse subtopper wilt.
Kan zeggen wat je wil maar op dit moment is twente qua prestaties gewoon een Nederlandse topclub. Qua historie enzo nog niet natuurlijk. Het is op dit moment gewoon een sportieve verbetering.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:43 schreef 0013379 het volgende:
Dat zijn de rotte appels, denk eens na.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:49 schreef generalbrain het volgende:
het is zo grappig....het legioen denkt en zegt altijd dat feyenoord zo groot is dankzij hen.....het is juist andersom
feyenoord is nu zo klein juist DOOR het legioen...die mannen maken de club kapot.
het trainingsveld bestormen...Nancy..Hoek van Holland enz.enz enz..... geen enkele grote sponsor wil met dit dierlijke gedrag geassocieerd worden...DAT is de reden dat deze club totaal onder zijn potentie staat. als je naar de samenvattingen op tv kijkt lijkt het wel 1 grote wilde dierentuin....en zelf denken ze dat ze de grootste zijn! zand in de ogen....
Heb wel het idee dat hij het meent, en dat de directie echt niets te verwijten valt. De rol van Martin is al een stuk dubieuzer. Ik geloof wel dat hij (al dan niet via Blokland) in het complot zat om Mario te dumpen, en dat de muiterij van de spelers hem best uitkwam.quote:Gudde: "Ik vind het uiterst betreurenswaardig wat er is gebeurd"
Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, heeft nog steeds moeite met het vertrek van trainer Mario Been. De bestuurder van de Rotterdammers laat weten een mooie periode met de oefenmeester te hebben gehad, maar dat de afsluiting daarvan erg teleurstellend is.
"Ik zie het als een zware nederlaag, waar ik nog wel een paar weken mee blijf rondlopen", zei Gudde tegen NUsport. "Ik kan me voorstellen dat Mario de actie van de groep heeft ervaren als een dolksteek in de rug. De ochtend na zijn vertrek heb ik bij het ontbijt tegen de spelers gezegd dat ze te allen tijde éérst naar de trainer hadden moeten stappen. We maken diepdonkerrode dagen door."
Gudde hoopte op de dag van het vertrek van Been de oefenmeester terug te kunnen halen. "Toen ik van Martin hoorde dat Mario zijn koffers had gepakt en was weggereden, heb ik Mario in de auto onderweg naar Ermelo meteen gebeld in de hoop dat er alsnog wat te repareren viel. Helaas bleek dat niet het geval. Hij zat volledig stuk. Ik vind het uiterst betreurenswaardig wat er is gebeurd. Echt erg. Een drama voor Mario. Ik heb twee jaar lang heel prettig met hem samengewerkt."
http://www.soccernews.nl/(...)ig_wat_er_is_gebeurd
Hij heeft Mario wel keurig de helft van zijn salaris meegegeven. Had er ook een principekwestie van kunnen maken, door bijvoorbeeld tegen de spelers te zeggen dat ze het lazarus kunnen krijgen met hun motie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
Gaan we nu Martin alweer verdacht maken ?
Wie zegt dat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef Hamilcar het volgende:
Het is echt onzin dat Feyenoord het altijd heeft moeten hebben van vechtvoetbal. Dat de supporters graag inzet en vechtlust zien is wat anders~
Amsterdammer hequote:
Dat weet ik ook niet. Ik kan me voorstellen dat ze tot een compromi zijn gekomen, omdat Been eigenlijk ook geen keus meer had. Hij is niet ontslagen, maar ook niet echt zomaar opgestapt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
Dat zijn keus om te vertrekken vaststond is tot daar aan toe. Maar waarom toch een zak geld meegeven als een van je mensen (op eigen initiatief) de benen neemt.
Daags na zijn vertrek direct koppen in de krant als 'Blokland moet komst 'grote naam' als trainer mogelijk maken'.
Waar heb je dat van ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef Keltie het volgende:
geruchten:
als Ryo gehuurd wordt, komt er ook een jeugdige spits mee. Naam vergeten, komt uit Costa Rica.
FC Utrecht heeft aageboden om Cabral te huren als Ryo door Feijenoord gehuurd werd. Daarop heeft Utrecht te horen gekregen dat ze hem mochten kopen (voor een schijntje).
Van Geel schijnt al een rondje langs de velden gedaan te hebbe om tegen iedereen te zeggen hoe de kansen op speeltijd zijn.
Weet niet of het al langsgekomen is en of het waar is..
Tuurlijk niet, er zijn al veel meer dingen gebeurd en bekend geweest, ook bij Van Geel. Been is het echt niet zomaar ineens helemaal zat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik kan me voorstellen dat ze tot een compromi zijn gekomen, omdat Been eigenlijk ook geen keus meer had. Hij is niet ontslagen, maar ook niet echt zomaar opgestapt.
It's a conspiracy !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er zijn al veel meer dingen gebeurd en bekend geweest, ook bij Van Geel. Been is het echt niet zomaar ineens helemaal zat.
Waarom zou Feyenoord Cabral voor een schijntje verkopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef Keltie het volgende:
geruchten:
als Ryo gehuurd wordt, komt er ook een jeugdige spits mee. Naam vergeten, komt uit Costa Rica.
FC Utrecht heeft aageboden om Cabral te huren als Ryo door Feijenoord gehuurd werd. Daarop heeft Utrecht te horen gekregen dat ze hem mochten kopen (voor een schijntje).
Van Geel schijnt al een rondje langs de velden gedaan te hebbe om tegen iedereen te zeggen hoe de kansen op speeltijd zijn.
Weet niet of het al langsgekomen is en of het waar is..
En vooral wat moet Utrecht met Cabral?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord Cabral voor een schijntje verkopen?
Nouja, een buitenspeler moeten we eigenlijk nog wel hebben. Of Cabral in beeld is, weet ik niet, maar die jongen heeft wel potentie iig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En vooral wat moet Utrecht met Cabral?
Vervelend om de waarheid te moeten lezen of waarom reageer je steeds zo?quote:
Was maar een grapje joh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vervelend om de waarheid te moeten lezen of waarom reageer je steeds zo?
Ik heb overigens gewoon internet ter beschikking, dus kan multitasken.
Net een wijf dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:17 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vervelend om de waarheid te moeten lezen of waarom reageer je steeds zo?
Ik heb overigens gewoon internet ter beschikking, dus kan multitasken.
Gaat je geen reet aan.quote:
Ik woon niet eens in Noord - Holland en studeer gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Absurditeit het volgende:
En toch kun je beter een Feyenoorder hebben die havenslaaf is, dan een ajacied die software engineer is en in Drachten of Winterswijk woont.
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef Absurditeit het volgende:
En toch kun je beter een Feyenoorder hebben die havenslaaf is, dan een ajacied die software engineer is en in Drachten of Winterswijk woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |