Misschien ben jij daarom wel voor Ajax en ik voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ongelooflijk, dat sadomasochisme van jullie...
Beginnen van achteruit fatsoenlijk op te bouwen. En niet paniekvoetbal met opkomende backs die overal en nergens lopen zoals vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar blijkbaar wel, want scherp zijn noem ik 'bewust' zijn en gretig voetballen. Dan kun je ook meer op balbezit voetballen, en een ploeg scheppen die die bal vervolgens sneller terug heeft. OF je moet gaan counteren, kan ook werken, maar is zonde van je jeugdopleiding waar je specifieke posities op kunt leiden en dat is schaars.
Of 2 spelers die DURVEN te voetballen en bij balverlies heilig overtuigd zijn om dat ding terug te willen winnen samen met de rest. Een Miyachi en Fer zouden daar goed in passen. Zij het dat je beide waarschijnlijk niet meer terug gaat zien. Een goede frisse trainer kan met deze ploeg stapjes maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef Jorwol het volgende:
Eens met DeNummer10. Dat hard werken is leuk, maar met alléén hard werken win je geen wedstrijden, andersom natuurlijk ook, met alleen technisch voetbal win je ook geen wedstrijden. Feyenoord heeft juist een voetballer nodig die het middenveld kan dicteren en de lijnen kan uitzetten.
Mokotjo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Of 2 spelers die DURVEN te voetballen en bij balverlies heilig overtuigd zijn om dat ding terug te willen winnen samen met de rest. Een Miyachi en Fer zouden daar goed in passen. Zij het dat je beide waarschijnlijk niet meer terug gaat zien. Een goede frisse trainer kan met deze ploeg stapjes maken.
Het gaat niet eens zozeer om de stijl van Vlemminckx, des te meer om het absolute gebrek aan kwaliteit. Ik snap niet dat je daar mee in zee zou willen gaan. Dan blijft het jaren lang kankeren als je in het stadion bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien ben jij daarom wel voor Ajax en ik voor Feyenoord.
Ik had het eerder al over het feit dat veel Feyenoorders zo denken hoor.quote:En je hoeft de andere er niet bij te betrekken hoor, het is mijn uitspraak.
Heb jij de afgelopen jaren IETS van inzet gezien? Wat er ook maar op leek?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef Jorwol het volgende:
Eens met DeNummer10. Dat hard werken is leuk, maar met alléén hard werken win je geen wedstrijden, andersom natuurlijk ook, met alleen technisch voetbal win je ook geen wedstrijden. Feyenoord heeft juist een voetballer nodig die het middenveld kan dicteren en de lijnen kan uitzetten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Het is echter geen kwestie van óf een harde werker met beperkte kwaliteiten, óf een technisch begaafde voetballer die al bang wordt vanwege de regen.
quote:
Maar dat lijkt bij ons de laatste jaren wel het geval geweest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Het is echter geen kwestie van óf een harde werker met beperkte kwaliteiten, óf een technisch begaafde voetballer die al bang wordt vanwege de regen.
Het is al eerder gezegd, Bosvelt kon wel degelijk voetballen. Hij combineerde strijd met kwaliteit, Bruins zal het met zijn mentaliteit bij geen enkele club goed doen. Ook niet bij de zogenaamde technische ploegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:29 schreef Lastpost het volgende:
Wat dat betreft ben ik ook wel het type supporter van 'Sterker door strijd', hard werken, vuile broek aan het eind, wat bloed van jezelf en je tegenstander op het shirt en een woeste blik op een ruige ongeschoren kop.
Ja nou weten we het wel, Amsterdamse bijgoochem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef DeNummer10 het volgende:
En die spelers lopen er echt wel rond maar nu hebben we de mogelijkheden niet en voorheen konden de scouts ze niet vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dat lijkt bij ons de laatste jaren wel het geval geweest.
Een type Cambiasso, Van Bommel, Kuyt is natuurlijk het meest ideaal, die strijden voor iedere meter, schuwen het duel niet, altijd inzet en passie en kunnen geweldig voetballen.
Maar dat type voetballer weet Feyenoord niet aan te trekken, maar heeft natuurlijk mijn voorkeur, dat moge duidelijk zijn.
Een combinatie is het mooiste, zoals je had met Bosvelt en Ono.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef Hamilcar het volgende:
Het is echt onzin dat Feyenoord het altijd heeft moeten hebben van vechtvoetbal. Dat de supporters graag inzet en vechtlust zien is wat anders~
Tja, technische bagage is echt wel aanwezig bij jongens als Biseswar, Wijnaldum,Fer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef Hamilcar het volgende:
Het is echt onzin dat Feyenoord het altijd heeft moeten hebben van vechtvoetbal. Dat de supporters graag inzet en vechtlust zien is wat anders~
Dankjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:35 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met jullie verjaardag boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |