abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99660436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

[..]

Wat dan wel?
pi_99660514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

...en ze snakken al weer jaren naar een nieuwe boze meneer.
Waar baseer je dat op ?
pi_99660714
Ik zie/lees/hoor altijd een grote groep Feyenoorders roepen om zo'n type trainer. Type kampbeul. Ik begrijp dat nooit. Zodra het even minder gaat met Feyenoord zien ze spelers ook het liefste gestraft worden en dergelijke.
pi_99660759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:37 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik zie/lees/hoor altijd een grote groep Feyenoorders roepen om zo'n type trainer. Type kampbeul. Ik begrijp dat nooit. Zodra het even minder gaat met Feyenoord zien ze spelers ook het liefste gestraft worden en dergelijke.
Waar zie/lees/hoor jij dat ?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 13:39:02 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99660773
quote:

[..]

Een groot deel van de supporters schijnt zich met hard werken, discipline, volks etc. te identificeren.
Klopt. ^O^

quote:

[..]

Verbeek kon vaak niks fout doen vanwege zijn aanpak, en ze snakken al weer jaren naar een nieuwe boze meneer. Stevens heeft behalve die eigenschappen helemaal niks toe te voegen bij Feyenoord, en het is ook niet de trainer die men nu nodig heeft.
Onzin, we (als aanhang) snakken naar een trainer er meer uithaalt en dat er meer uit te halen valt moge duidelijk zijn.
Een trainer die 'ontploft' wanneer het nodig is, die arm om de schouder legt, een gesprek aangaat met een jongen die niet lekker in z'n vel zit en een grap maakt wanneer het kan.
Je moet bovenal gewoon een trainer hebben die het groepsgevoel aanwakkert, willen strijden voor en met elkaar, die het beste in de spelers zelf naar boven haalt, die de jongens beter maakt en die ervoor zorgt dat dit Feyenoord weer het aanzien waard is.

En het interesseert mij niet of dat Sef Vergoossen is, Foppe de Haan, Gert Jan Verbeek, Louis van Gaal of de trainer van FC Vinkentering uit de hoofdklasse, als het maar een 'match' is die zorgt een prima wisselwerking.
Ik hoef geen trainer te zien die perse radicaal alles anders doet, straftrainingen bij een nederlaag, boetes bij een tegengoal of het inleveren van de wedstrijdpremie na een wanprestatie, ik wil gewoon een trainer voor die groep zijn die ervoor zorgt dat de groep alles doet om het beste te presteren en alles geven, voor zichzelf, hun carriere, voor Feyenoord, voor de trainer en voor de fans.
pi_99660826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:37 schreef DeNummer10 het volgende:
Omdat de spelers er als ongeïnspireerde lamzakken bijlopen, en er op het veld al jaren geen sprake is van enige teamgeest/strijdlust.
Laat dat nou juist ons credo zijn: Geen woorden maar daden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99660928
Ik zou eerst eens beginnen met de jongens beter maken en laten inzien wat strijd is. Het is los zand, en jongens staan al jaren stil bij Feyenoord. Zo kom je er NOOIT meer bovenop, tenzij Ali Baba de club koopt, er miljoen inpompt en je opeens wat goede voetballers gaat kopen. Maar is Feyenoord dan nog Feyenoord?
pi_99660943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Waar zie/lees/hoor jij dat ?
Fora, tv, voetbalvelden, kenniskring, werk.
pi_99660987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:43 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Fora, tv, voetbalvelden, kenniskring, werk.
Dan heb je denk ik een verkeerd beeld.
pi_99661035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat al die Feyenoorders mij willen foppen.
pi_99661096
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee, Sterker door Strijd is de wapenspreuk van Rotterdam, en gold decennia lang als belangrijkste wapenfeit van Feyenoord.
Onze vrienden in Amsterdam moesten het hebben van het mooie en verzorgde voetbal, en wij van onze inzet en strijdlust.

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99661127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:46 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat al die Feyenoorders mij willen foppen.
Zou zomaar kunnen.
pi_99661294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, Sterker door Strijd is de wapenspreuk van Rotterdam, en gold decennia lang als belangrijkste wapenfeit van Feyenoord.
Onze vrienden in Amsterdam moesten het hebben van het mooie en verzorgde voetbal, en wij van onze inzet en strijdlust.

[ afbeelding ]
I know.
pi_99661321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is in mijn beleving juist wat er een beetje fout zit hier in Rotterdam. Met vechtvoetbal kun je nog de Africa Cup winnen, maar dan houdt het al snel op denk ik.. PSV deed (doet) het met verzorgd voetbal, onze vrienden uit Amsterdam proberen het totaal voetbal altijd aan te houden en Twente doet eigenlijk een beetje van beide. En wat doen we hier? Wij roepen maar dat het al genoeg is als ze alleen een beetje strijd tonen. Wat mij betreft is dat helemaal verkeerd, het is niet voor niets dat PSV nu ook al (veel) meer kampioen is geworden.
pi_99661425
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is in mijn beleving juist wat er een beetje fout zit hier in Rotterdam. Met vechtvoetbal kun je nog de Africa Cup winnen, maar dan houdt het al snel op denk ik.. PSV deed (doet) het met verzorgd voetbal, onze vrienden uit Amsterdam proberen het totaal voetbal altijd aan te houden en Twente doet eigenlijk een beetje van beide. En wat doen we hier? Wij roepen maar dat het al genoeg is als ze alleen een beetje strijd tonen. Wat mij betreft is dat helemaal verkeerd, het is niet voor niets dat PSV nu ook al (veel) meer kampioen is geworden.
Dat zie ik toch anders, bij Feyenoord is strijd wel een vereiste ja, maar dat is nog niet meteen voldoende.
pi_99661442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat zie ik toch anders, bij Feyenoord is strijd wel een vereiste ja, maar dat is nog niet meteen voldoende.
Nee? Wat zijn dan de 'eisen'?
Editje: Oh, 433 is ook een vereiste (vraag me niet waarom).

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 13:57:33 ]
pi_99661480
Ik zou eerst eens beter gaan proberen te spelen, en dat gaat je niet lukken door de nadruk op strijd te leggen. Strijd gaat samen met willen presteren, daardoor moet je spelers bewuster maken. Beter maken dus. Je ziet niet zomaar verschillende clubs in Nederland en Europa 'opeens' beter en gretig spelen met een fris soort trainer. Dat is de tendens momenteel. Je hebt een bevlogen, innovatieve trainer nodig.
pi_99661489
Bij Stevens krijg ik deja vu gevoelens naar de periode met Arie Haan, niet op feiten gestoeld ofzo. Het voelt gewoon niet goed.

Auassar mag weg, toch sneu voor die jongen... Is de 10-0 nu de enige match die hij in het eerste heeft gespeeld?
BFF met GGMM
pi_99661519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee? Wat zijn dan de 'eisen'?
Editje: Oh, 433 is ook een vereiste (vraag me niet waarom).
Er zijn geen precieze eisen, maar strijd is wel een prioriteit. Vrijwel alle (cult)helden van Feyenoord stonden bekend om hun strijd.
pi_99661566
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:58 schreef DonRaja het volgende:
Bij Stevens krijg ik deja vu gevoelens naar de periode met Arie Haan, niet op feiten gestoeld ofzo. Het voelt gewoon niet goed.

Auassar mag weg, toch sneu voor die jongen... Is de 10-0 nu de enige match die hij in het eerste heeft gespeeld?
Nee, heeft nog een keer of 2 meegedaan.
pi_99661588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Er zijn geen precieze eisen, maar strijd is wel een prioriteit. Vrijwel alle (cult)helden van Feyenoord stonden bekend om hun strijd.
Zolang men zich daarop blind gaat staren kom je er nooit meer bovenop. Die culthelden waren ook voornamelijk spelers die konden renderen in een lager tempo dan dat er nu gespeeld wordt.
pi_99661641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:58 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik zou eerst eens beter gaan proberen te spelen, en dat gaat je niet lukken door de nadruk op strijd te leggen. Strijd gaat samen met willen presteren, daardoor moet je spelers bewuster maken. Beter maken dus. Je ziet niet zomaar verschillende clubs in Nederland en Europa 'opeens' beter en gretig spelen met een fris soort trainer. Dat is de tendens momenteel. Je hebt een bevlogen, innovatieve trainer nodig.
Strijd, strijd. Laten we nou eens beginnen met een fatsoenlijke inzet?
Als dat niet teveel gevraagd is voor de heren voetbalmiljonairs.

Als je ziet hoe idioot ze soms al aan een wedstrijd beginnen, dan weet een beetje Feyenoordsupporter dat het weer 'zo'n middag' gaat worden.
Groetjes, Ezio.
pi_99661665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:00 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Zolang men zich daarop blind gaat staren kom je er nooit meer bovenop. Die culthelden waren ook voornamelijk spelers die konden renderen in een lager tempo dan dat er nu gespeeld wordt.
Kuijt, Bosvelt ?
Er is gewoon te vaak verkeerd gescout en tegenwoordig worden er nog maar weinig van dat soort figuren geboren.
pi_99661725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:00 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hee maar jij weet het allemaal zo goed he.
Wie moeten ze volgens jou komend seizoen voor die groep gooien dan?
Groetjes, Ezio.
pi_99661747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Voorop gesteld, ik ben een Feyenoorder. Maar als ik mocht kiezen heb ik toch liever een Sneijder dan een Bosvelt. Of een Kluivert dan een Dirk Kuyt. Of een Litmanen in plaats van insert cultheld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')