Waar baseer je dat op ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
...en ze snakken al weer jaren naar een nieuwe boze meneer.
Waar zie/lees/hoor jij dat ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:37 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik zie/lees/hoor altijd een grote groep Feyenoorders roepen om zo'n type trainer. Type kampbeul. Ik begrijp dat nooit. Zodra het even minder gaat met Feyenoord zien ze spelers ook het liefste gestraft worden en dergelijke.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Een groot deel van de supporters schijnt zich met hard werken, discipline, volks etc. te identificeren.
Onzin, we (als aanhang) snakken naar een trainer er meer uithaalt en dat er meer uit te halen valt moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Verbeek kon vaak niks fout doen vanwege zijn aanpak, en ze snakken al weer jaren naar een nieuwe boze meneer. Stevens heeft behalve die eigenschappen helemaal niks toe te voegen bij Feyenoord, en het is ook niet de trainer die men nu nodig heeft.
Omdat de spelers er als ongeïnspireerde lamzakken bijlopen, en er op het veld al jaren geen sprake is van enige teamgeest/strijdlust.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:37 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik zie/lees/hoor altijd een grote groep Feyenoorders roepen om zo'n type trainer. Type kampbeul. Ik begrijp dat nooit. Zodra het even minder gaat met Feyenoord zien ze spelers ook het liefste gestraft worden en dergelijke.
Dan heb je denk ik een verkeerd beeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Fora, tv, voetbalvelden, kenniskring, werk.
Ik denk inderdaad dat al die Feyenoorders mij willen foppen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een verkeerd beeld.
Nee, Sterker door Strijd is de wapenspreuk van Rotterdam, en gold decennia lang als belangrijkste wapenfeit van Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een verkeerd beeld.
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat al die Feyenoorders mij willen foppen.
I know.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, Sterker door Strijd is de wapenspreuk van Rotterdam, en gold decennia lang als belangrijkste wapenfeit van Feyenoord.
Onze vrienden in Amsterdam moesten het hebben van het mooie en verzorgde voetbal, en wij van onze inzet en strijdlust.
[ afbeelding ]
Dat is in mijn beleving juist wat er een beetje fout zit hier in Rotterdam. Met vechtvoetbal kun je nog de Africa Cup winnen, maar dan houdt het al snel op denk ik.. PSV deed (doet) het met verzorgd voetbal, onze vrienden uit Amsterdam proberen het totaal voetbal altijd aan te houden en Twente doet eigenlijk een beetje van beide. En wat doen we hier? Wij roepen maar dat het al genoeg is als ze alleen een beetje strijd tonen. Wat mij betreft is dat helemaal verkeerd, het is niet voor niets dat PSV nu ook al (veel) meer kampioen is geworden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, Sterker door Strijd is de wapenspreuk van Rotterdam, en gold decennia lang als belangrijkste wapenfeit van Feyenoord.
Onze vrienden in Amsterdam moesten het hebben van het mooie en verzorgde voetbal, en wij van onze inzet en strijdlust.
[ afbeelding ]
Dat zie ik toch anders, bij Feyenoord is strijd wel een vereiste ja, maar dat is nog niet meteen voldoende.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is in mijn beleving juist wat er een beetje fout zit hier in Rotterdam. Met vechtvoetbal kun je nog de Africa Cup winnen, maar dan houdt het al snel op denk ik.. PSV deed (doet) het met verzorgd voetbal, onze vrienden uit Amsterdam proberen het totaal voetbal altijd aan te houden en Twente doet eigenlijk een beetje van beide. En wat doen we hier? Wij roepen maar dat het al genoeg is als ze alleen een beetje strijd tonen. Wat mij betreft is dat helemaal verkeerd, het is niet voor niets dat PSV nu ook al (veel) meer kampioen is geworden.
Nee? Wat zijn dan de 'eisen'?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders, bij Feyenoord is strijd wel een vereiste ja, maar dat is nog niet meteen voldoende.
Er zijn geen precieze eisen, maar strijd is wel een prioriteit. Vrijwel alle (cult)helden van Feyenoord stonden bekend om hun strijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee? Wat zijn dan de 'eisen'?
Editje: Oh, 433 is ook een vereiste (vraag me niet waarom).
Nee, heeft nog een keer of 2 meegedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:58 schreef DonRaja het volgende:
Bij Stevens krijg ik deja vu gevoelens naar de periode met Arie Haan, niet op feiten gestoeld ofzo. Het voelt gewoon niet goed.
Auassar mag weg, toch sneu voor die jongen... Is de 10-0 nu de enige match die hij in het eerste heeft gespeeld?
Zolang men zich daarop blind gaat staren kom je er nooit meer bovenop. Die culthelden waren ook voornamelijk spelers die konden renderen in een lager tempo dan dat er nu gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er zijn geen precieze eisen, maar strijd is wel een prioriteit. Vrijwel alle (cult)helden van Feyenoord stonden bekend om hun strijd.
Strijd, strijd. Laten we nou eens beginnen met een fatsoenlijke inzet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:58 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik zou eerst eens beter gaan proberen te spelen, en dat gaat je niet lukken door de nadruk op strijd te leggen. Strijd gaat samen met willen presteren, daardoor moet je spelers bewuster maken. Beter maken dus. Je ziet niet zomaar verschillende clubs in Nederland en Europa 'opeens' beter en gretig spelen met een fris soort trainer. Dat is de tendens momenteel. Je hebt een bevlogen, innovatieve trainer nodig.
Kuijt, Bosvelt ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zolang men zich daarop blind gaat staren kom je er nooit meer bovenop. Die culthelden waren ook voornamelijk spelers die konden renderen in een lager tempo dan dat er nu gespeeld wordt.
Hee maar jij weet het allemaal zo goed he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zolang men zich daarop blind gaat staren kom je er nooit meer bovenop. Die culthelden waren ook voornamelijk spelers die konden renderen in een lager tempo dan dat er nu gespeeld wordt.
Voorop gesteld, ik ben een Feyenoorder. Maar als ik mocht kiezen heb ik toch liever een Sneijder dan een Bosvelt. Of een Kluivert dan een Dirk Kuyt. Of een Litmanen in plaats van insert cultheld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er zijn geen precieze eisen, maar strijd is wel een prioriteit. Vrijwel alle (cult)helden van Feyenoord stonden bekend om hun strijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |