Nou dat valt wel mee, met de 'schoffies' had Foppe altijd mot.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Foppe de Haan/V Gastel geen reële optie ?
Kan natuurlijk met zijn ervaring bij jong Oranje als geen ander met die gasten omgaan.
Je zou toch zeggen dat er wel meer trainers zijn die Nederlands, dan wel de Engelse taal machtig zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Hamilcar het volgende:
Stevens met desnoods Van Gastel als rechterhand lijkt me een goed plan. Van Hanegem komt toch niet, Van Gaal wil niet en Ronald Koeman moet je niet willen. Dan blijft er toch vrij weinig over.
Jep, ik heb nog altijd een beetje hoop dat er een 'verrassing' komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er wel meer trainers zijn die Nederlands, dan wel de Engelse taal machtig zijn hoor.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:17 schreef DeNummer10 het volgende:
Blijft leuk dat Feyenoorders een stijve krijgen van een trainer die lekker boos en stoer kan doen, maar in deze situatie en met deze spelers heeft dat 0,0 effect. Je moet juist iemand hebben die die jongens vertrouwen geeft, verantwoordelijkheid, die jongens beter kan maken. Kun je Stevens meteen doorstrepen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:17 schreef DeNummer10 het volgende:
Blijft leuk dat Feyenoorders een stijve krijgen van een trainer die lekker boos en stoer kan doen, maar in deze situatie en met deze spelers heeft dat 0,0 effect. Je moet juist iemand hebben die die jongens vertrouwen geeft, verantwoordelijkheid, die jongens beter kan maken. Kun je Stevens meteen doorstrepen.
Goede trainer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:17 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou Trond Sollied altijd nog eens aan het werk willen zien bij onze club, echt een vakman met een eigen visie.
Omdraaien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef De_kromme het volgende:
De Kromme als hoofdtrainer met van Gastel als assistent.
Zoals Willem zelf al zei: gewoon ouwehoeren over voetbal en meer niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie Stevens en Willen nu niet echt samenwerken.
Andersom lijkt mij beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef De_kromme het volgende:
De Kromme als hoofdtrainer met van Gastel als assistent.
Het blijven 2 ego's, net als Mario en Willem nooit zou klikken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zoals Willem zelf al zei: gewoon ouwehoeren over voetbal en meer niet.
Dat moet kunnen toch?
Het blijft daarbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:18 schreef DeNummer10 het volgende:
Heb je ook nog een inhoudelijke reactie of blijft het daarbij?
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:24 schreef DeNummer10 het volgende:
Maar jij ziet dus ook liever een kampbeul die die jongens eens goed zegt waar het op staat, wat Het Legioen verwacht.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:24 schreef DeNummer10 het volgende:
Maar jij ziet dus ook liever een kampbeul die die jongens eens goed zegt waar het op staat, wat Het Legioen verwacht, dan een trainer die ook echt zorgt dat die jongens stappen maken zodat Feyenoord in de nabije toekomst misschien eens voor het linkerrijtje kan gaan?
quote:
Een groot deel van de supporters schijnt zich met hard werken, discipline, volks etc. te identificeren. Verbeek kon vaak niks fout doen vanwege zijn aanpak, en ze snakken al weer jaren naar een nieuwe boze meneer. Stevens heeft behalve die eigenschappen helemaal niks toe te voegen bij Feyenoord, en het is ook niet de trainer die men nu nodig heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |