abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99658077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

Een eerste divisieclubje dus :') Oh excuus ik zat er een jaartje naast poeh poeh. Blijft gedateerd.

[..]

En dan? Dan nog moet je het maar zien te doen. Het ging toch om prestaties? Stevens had ook gewoon kampioen kunnen worden met PSV hoor.
Er was geen klik met de Zuid-Amerikanen mede omdat Stevens geen Spaans sprak en die Zuid-Amerikanen een totaal andere beleving hebben van respect/regels enz.
pi_99658148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef inZanity het volgende:

Een eerste divisieclubje dus :') Oh excuus ik zat er een jaartje naast poeh poeh. Blijft gedateerd.
eerste divisieclubje :? Heb je enig idee hoe hoog dat niveau daar is? Als je in die competitie begint met onze huidige selectie sta je aan het einde van het seizoen echt niet bovenaan hoor.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99658191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Er was geen klik met de Zuid-Amerikanen mede omdat Stevens geen Spaans sprak en die Zuid-Amerikanen een totaal andere beleving hebben van respect/regels enz.
Huub is een gedateerde trainer. Heeft hij zelf ook meerdere malen toegegeven.
De mentaliteit en mondigheid van spelers in Nederland zinnen hem totaal niet.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:27:58 #104
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99658284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja? Dan heeft ie toch gewoon gefaald?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef eight het volgende:

[..]

eerste divisieclubje :? Heb je enig idee hoe hoog dat niveau daar is? Als je in die competitie begint met onze huidige selectie sta je aan het einde van het seizoen echt niet bovenaan hoor.
Eerste divisieclubje ja. Niveau is misschien wat hoger, maar het blijft een eerstedivisieclubje.
pi_99658329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:25 schreef Stokstaart het volgende:

De mentaliteit en mondigheid van spelers in Nederland zinnen hem totaal niet.
Klopt. Daarom past hij juist nu zo goed bij de huidige selectie van Feijenoord. Ze zijn niet mondig (zie situatie met Been) en de selectie heeft zelf aangegeven dat de trainingen e.d. te slap waren.
Dan ben je bij Stevens bij het juiste adres.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99658356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef inZanity het volgende:

[..]

De clubleiding heeft gefaald, en de spelers hebben niet minder gefaald dan Stevens.
pi_99658443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef eight het volgende:

[..]

Klopt. Daarom past hij juist nu zo goed bij de huidige selectie van Feijenoord. Ze zijn niet mondig (zie situatie met Been) en de selectie heeft zelf aangegeven dat de trainingen e.d. te slap waren.
Dan ben je bij Stevens bij het juiste adres.
Een motie van wantrouwen tegen de trainer indienen noem jij niet mondig?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99658528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Anoniem.

Ze hadden niet the guts om het recht in zijn face te zeggen...
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:36:58 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99658570
Ik zie nog steeds geen argumenten waaruit zou moeten blijken dat Stevens geen geschikte kandidaat is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99658601
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:36 schreef Happel het volgende:
Ik zie nog steeds geen argumenten waaruit zou moeten blijken dat Stevens geen geschikte kandidaat is.
Moet je je bril opzetten man.
Groetjes, Ezio.
pi_99658610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:

Nee. Dat is juist een teken dat ze opkroppers zijn.
pi_99658638
quote:
Het is heel moeilijk te zeggen. Je kan niet zeggen dat hij wel geschikt is of niet geschikt is. Ik bedoel, Verbeek was de verlosser, later was Been de verlosser en nu Stevens/Van Gaal/Harm/etc. etc.
Je kan de toekomst niet voorspellen, maar mijn gevoel zegt dat Stevens gewoon geen goede kandidaat is...
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:39:31 #113
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_99658644
quote:
zou absoluut een goeie zijn. Alleen durft hij het aan met zulke blagen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_99658654
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef inZanity het volgende:

[..]

[..]

Nee.
pi_99658688
quote:
Stevens is niet meer van deze tijd, ook speltechnisch/tactisch niet meer. Hij gaat Feyenoord geen snars beter maken. Ik zou een frisse trainer nemen, met Van Hanegem als assistent of zo.
pi_99658743
Van Gastel kent ze al vanuit de jeugd, ook niet onbelangrijk.
Zo'n SturmbahnFührer gaat gegarandeerd tot grote onvrede lijden.
Groetjes, Ezio.
pi_99658855
Van Gastel zie ik ook wel graag, maar dan moet er wel een ervaren iemand bij, bijv. Willem.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:47:55 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99658936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
Wel iets wat we nodig hebben.

Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik heb liever Van Gastel als trainer. Zie alleen het probleem niet van een Stevens als trainer. Denk dat hij heeft bewezen resultaten te kunnen behalen. Weet alleen niet in hoeverre hij met jeugd overweg kan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:58:43 #119
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_99659256
De combi JP en Stevens en dan in een vrije rol Willem. Is dat een optie?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_99659265
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Wel iets wat we nodig hebben.

Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik heb liever Van Gastel als trainer. Zie alleen het probleem niet van een Stevens als trainer. Denk dat hij heeft bewezen resultaten te kunnen behalen. Weet alleen niet in hoeverre hij met jeugd overweg kan.
Zijn laatste ploeg in Nederland (Psv) liet hij in ieder geval niet goed voetballen.Laten we wel wezen, aan dit materiaal is op zich weinig eer te behalen.
Een zeer goede trainer kan er misschien wel net 8e mee worden, een zeer matige wordt 14e.

Laten we nou eerst verder saneren, en straks als we weer enigszins gezond zijn die toptrainer proberen te halen.
Groetjes, Ezio.
pi_99659322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:

Stevens is alleen een SturmbahnFührer bij spelers die niet willen. Hij scheid het kaf van het koren.
pi_99659348
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef Toekito het volgende:
De combi JP en Stevens en dan in een vrije rol Willem. Is dat een optie?
Ik zie Stevens en Willen nu niet echt samenwerken. :{
  dinsdag 19 juli 2011 @ 13:07:17 #123
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99659539
We hebben gewoon iemand nodig die wel traint, praat met z'n spelers, vertrouwen geeft, gezag heeft en die jongens iets leert en uitstraalt dat ie het vak als trainer het mooiste ter wereld vindt.
Zal me verder worst wezen welke naam daar dan wordt ingevuld bij de stippellijntjes.

We hebben de komende jaren ook geen toptrainer nodig, alleen een trainer die van dit team een geheel smeed, het plezier terugbrengt in de groep en ze wat dingen bijleert.
Laten we zo'n trainer van het kaliber Van Gaal/Hiddink eens proberen te halen wanneer die trainers ook spelers kunnen/mogen halen die binnen hun visie passen, nu is het vooral roeien met de riemen die je hebt en ook die trainers kunnen daar geen geweldig presterend team van maken en de huidige jongens hooguit iets beter maken.

Dergelijke toptrainers zijn vaak juist op het tactische vlak heer en meester, maar qua veldtrainingen, analyses etc. laten ze veel over aan assistenten of vallen ze simpelweg terug op methodes die hun waarde al bewezen hebben, dat is verder geen 'rocketscience' natuurlijk, al zullen ze ook op dat vlak beter presteren en het beter zien.
Geef mij maar gewoon een trainer op dit moment die hier past, JP en laat de Koeman's en Stevens' maar elders solliciteren, kosten een boel en zullen aan het einde van de streep echt niet veel beter presteren als een Van Gastel, dat is wel een ander geval wanneer we een beter team zouden hebben en meer konden investeren/doorselecteren op kwaliteit.
pi_99659590
Stevens met desnoods Van Gastel als rechterhand lijkt me een goed plan. Van Hanegem komt toch niet, Van Gaal wil niet en Ronald Koeman moet je niet willen. Dan blijft er toch vrij weinig over.
pi_99659638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Hamilcar het volgende:
Stevens met desnoods Van Gastel als rechterhand lijkt me een goed plan. Van Hanegem komt toch niet, Van Gaal wil niet en Ronald Koeman moet je niet willen. Dan blijft er toch vrij weinig over.
Foppe de Haan/V Gastel geen reële optie ?
Kan natuurlijk met zijn ervaring bij jong Oranje als geen ander met die gasten omgaan.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')