Er was geen klik met de Zuid-Amerikanen mede omdat Stevens geen Spaans sprak en die Zuid-Amerikanen een totaal andere beleving hebben van respect/regels enz.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een eerste divisieclubje dusOh excuus ik zat er een jaartje naast poeh poeh. Blijft gedateerd.
[..]
En dan? Dan nog moet je het maar zien te doen. Het ging toch om prestaties? Stevens had ook gewoon kampioen kunnen worden met PSV hoor.
eerste divisieclubjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef inZanity het volgende:
Een eerste divisieclubje dusOh excuus ik zat er een jaartje naast poeh poeh. Blijft gedateerd.
Huub is een gedateerde trainer. Heeft hij zelf ook meerdere malen toegegeven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er was geen klik met de Zuid-Amerikanen mede omdat Stevens geen Spaans sprak en die Zuid-Amerikanen een totaal andere beleving hebben van respect/regels enz.
Ja? Dan heeft ie toch gewoon gefaald?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er was geen klik met de Zuid-Amerikanen mede omdat Stevens geen Spaans sprak en die Zuid-Amerikanen een totaal andere beleving hebben van respect/regels enz.
Eerste divisieclubje ja. Niveau is misschien wat hoger, maar het blijft een eerstedivisieclubje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
eerste divisieclubjeHeb je enig idee hoe hoog dat niveau daar is? Als je in die competitie begint met onze huidige selectie sta je aan het einde van het seizoen echt niet bovenaan hoor.
Klopt. Daarom past hij juist nu zo goed bij de huidige selectie van Feijenoord. Ze zijn niet mondig (zie situatie met Been) en de selectie heeft zelf aangegeven dat de trainingen e.d. te slap waren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
De mentaliteit en mondigheid van spelers in Nederland zinnen hem totaal niet.
De clubleiding heeft gefaald, en de spelers hebben niet minder gefaald dan Stevens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja? Dan heeft ie toch gewoon gefaald?
Een motie van wantrouwen tegen de trainer indienen noem jij niet mondig?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Daarom past hij juist nu zo goed bij de huidige selectie van Feijenoord. Ze zijn niet mondig (zie situatie met Been) en de selectie heeft zelf aangegeven dat de trainingen e.d. te slap waren.
Dan ben je bij Stevens bij het juiste adres.
Anoniem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een motie van wantrouwen tegen de trainer indienen noem jij niet mondig?
Moet je je bril opzetten man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:36 schreef Happel het volgende:
Ik zie nog steeds geen argumenten waaruit zou moeten blijken dat Stevens geen geschikte kandidaat is.
Nee. Dat is juist een teken dat ze opkroppers zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
Een motie van wantrouwen tegen de trainer indienen noem jij niet mondig?
Het is heel moeilijk te zeggen. Je kan niet zeggen dat hij wel geschikt is of niet geschikt is. Ik bedoel, Verbeek was de verlosser, later was Been de verlosser en nu Stevens/Van Gaal/Harm/etc. etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:36 schreef Happel het volgende:
Ik zie nog steeds geen argumenten waaruit zou moeten blijken dat Stevens geen geschikte kandidaat is.
zou absoluut een goeie zijn. Alleen durft hij het aan met zulke blagen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:36 schreef Happel het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja? Dan heeft ie toch gewoon gefaald?
[..]
Stevens is niet meer van deze tijd, ook speltechnisch/tactisch niet meer. Hij gaat Feyenoord geen snars beter maken. Ik zou een frisse trainer nemen, met Van Hanegem als assistent of zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:36 schreef Happel het volgende:
Wel iets wat we nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
Zo'n SturmbahnFührer gaat gegarandeerd tot grote onvrede lijden.
Zijn laatste ploeg in Nederland (Psv) liet hij in ieder geval niet goed voetballen.Laten we wel wezen, aan dit materiaal is op zich weinig eer te behalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel iets wat we nodig hebben.
Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik heb liever Van Gastel als trainer. Zie alleen het probleem niet van een Stevens als trainer. Denk dat hij heeft bewezen resultaten te kunnen behalen. Weet alleen niet in hoeverre hij met jeugd overweg kan.
Stevens is alleen een SturmbahnFührer bij spelers die niet willen. Hij scheid het kaf van het koren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
Zo'n SturmbahnFührer gaat gegarandeerd tot grote onvrede lijden.
Ik zie Stevens en Willen nu niet echt samenwerken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef Toekito het volgende:
De combi JP en Stevens en dan in een vrije rol Willem. Is dat een optie?
Foppe de Haan/V Gastel geen reële optie ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Hamilcar het volgende:
Stevens met desnoods Van Gastel als rechterhand lijkt me een goed plan. Van Hanegem komt toch niet, Van Gaal wil niet en Ronald Koeman moet je niet willen. Dan blijft er toch vrij weinig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |