Ik vind het héél lastig eigenlijk. Zo veel geschikte en haalbare trainers zijn er niet te vinden. Al word de vijver al weer een stuk groter als de VvF een afkoopsom kan en wil betalen.quote:
Maar Stevens is geen toptrainer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk dan ook helemaal niet erg vinden als van Gastel aangesteld word, maar dan enkel omdat ik het gevoel heb dat hij het best nog eens goed kan doen met deze selectie. Echter vind ik het wel belangrijk dat er een goede trainer aangesteld word en als men binnen Feyenoord denkt dat dat een toptrainer moet zijn vind ik prima. Ik heb véél liever dat er geld word uitgegeven aan een goede trainer dan aan een speler.
Een onervaren trainer aanstellen is gewoon wishful thinking. van Gastel kan beter als assistent beginnen. Ik hoop echt op Stevens, je kunt de mislukte periode bij PSV niet volledig aan hem wijten.Bovendien is het een heel andere club dan Feijenoord en is de kans gewoon groter dat het hier wel lukt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef inZanity het volgende:
Ik zou het persoonlijk dan ook helemaal niet erg vinden als van Gastel aangesteld word, maar dan enkel omdat ik het gevoel heb dat hij het best nog eens goed kan doen met deze selectie. Echter vind ik het wel belangrijk dat er een goede trainer aangesteld word en als men binnen Feyenoord denkt dat dat een toptrainer moet zijn vind ik prima. Ik heb véél liever dat er geld word uitgegeven aan een goede trainer dan aan een speler.
Niet? Wat versta jij dan onder toptrainers? Hiddink, van Gaal en Adriaanse zijn een klasse apart, maar gelijk daaronder hoort ook Stevens thuis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar Stevens is geen toptrainer.
Ongetwijfeld wel qua salaris.
Waar baseer je dit op danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef eight het volgende:
[..]
Bovendien is het een heel andere club dan Feijenoord en is de kans gewoon groter dat het hier wel lukt.
Stevens is zeker geen toptrainer neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef eight het volgende:
[..]
Niet? Wat versta jij dan onder toptrainers? Hiddink, van Gaal en Adriaanse zijn een klasse apart, maar gelijk daaronder hoort ook Stevens thuis.
Ik vind het geld wat geïnvesteerd moet worden in deze man gewoon niet de moeite waard. Sowieso heb ik niet echt een hoge pet van hem op, zeker ook door zijn periode bij PSV. En of die met de jonkies goed overweg kan vraag ik me ook af.quote:
Koeman om maar iemand te noemen heeft als trainer meer gepresteerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef eight het volgende:
[..]
Niet? Wat versta jij dan onder toptrainers? Hiddink, van Gaal en Adriaanse zijn een klasse apart, maar gelijk daaronder hoort ook Stevens thuis.
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koeman om maar iemand te noemen heeft als trainer meer gepresteerd.
Past ook totaal niet bij deze groep, met al die jonge gasten. Krijg je weer dat gezeik over Ipods en Playstations, want dat hadden ze in Huubs glorietijden nog niet.
nee Koeman past bij een groep jonge talenten..... Die geeft ze eigen verantwoordelijkheid, nou hou je eigen dan maar vast.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koeman om maar iemand te noemen heeft als trainer meer gepresteerd.
Past ook totaal niet bij deze groep, met al die jonge gasten. Krijg je weer dat gezeik over Ipods en Playstations, want dat hadden ze in Huubs glorietijden nog niet.
Zijn prestaties uit het verleden. Bij van Gastel is de kans op succes gewoon veel kleiner.quote:
Hoe wou jij het bekijken dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Ik vind ook dat ze Koeman niet moeten halen. Ik vergelijk hem alleen met Stevens omdat eight van mening is dat Stevens een toptrainer (of net daaronder) is op basis van hetgeen hij gepresteerd heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee Koeman past bij een groep jonge talenten..... Die geeft ze eigen verantwoordelijkheid, nou hou je eigen dan maar vast.
dan nog liever Stevens
Wat is presteren ? Prijzen pakken ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe wou jij het bekijken dan?Koeman heeft toch ook meer gepresteerd dan Stevens, zeker als je het over de laatste periode van Stevens hebt. Wat ook maar meteen aangeeft dat goede prestaties je niet gelijk een goede trainer maken.
Zijn geen garantie voor de toekomst. Daar kan PSV over meepratenquote:
Red Bull en Psvquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is presteren ? Prijzen pakken ?
Stevens heeft meer met 'moeilijkere' clubs gewerkt dan Koeman.
HSV (dat in degradatie nood zat) naar plek 7 gebracht en het jaar erop 4e met HSV geworden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn geen garantie voor de toekomst. Daar kan PSV over meepratenBovendien dateren Stevens prestaties alweer uit de vorige eeuw, toen heeft ie eerlijk is eerlijk geweldige prestaties neergezet. Wat heeft Stevens recent nou gespresteerd, buiten een kampioenschapje met Red Bull?
Zo is het Koeman bijvoorbeeld gelukt wat Stevens niet gelukt is: met PSV kampioen worden. Wat versta jij onder 'moeilijkere' clubs?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is presteren ? Prijzen pakken ?
Stevens heeft meer met 'moeilijkere' clubs gewerkt dan Koeman.
Dat klopt niet. Stevens is in seizoen 2004/2005 gepromoveerd met FC Koln.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef inZanity het volgende:
Zijn geen garantie voor de toekomst. Daar kan PSV over meepratenBovendien dateren Stevens prestaties alweer uit de vorige eeuw, toen heeft ie eerlijk is eerlijk geweldige prestaties neergezet. Wat heeft Stevens recent nou gespresteerd, buiten een kampioenschapje met Red Bull?
Tja,dat was het seizoen dat die deal met Emirates gesloten werd en hij voor een kleine 40 miljoen aan spelers kon kopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
HSV (dat in degradatie nood zat) naar plek 7 gebracht en het jaar erop 4e met HSV geworden.
Krom vergelijk. Koeman kwam bij PSV in een gespreid bedje terecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo is het Koeman bijvoorbeeld gelukt wat Stevens niet gelukt is: met PSV kampioen worden. Wat versta jij onder 'moeilijkere' clubs?
Ok, dat wist ik niet. Maar dan nog is het een prima prestatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja,dat was het seizoen dat die deal met Emirates gesloten werd en hij voor een kleine 40 miljoen aan spelers kon kopen.
Een eerste divisieclubje dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef eight het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Stevens is in seizoen 2004/2005 gepromoveerd met FC Koln.
In het seizoen 2000/2001 en 2001/2002 won hij de DFB pokal.
Dat zijn misschien geen topprijzen maar het zijn dan ook geen topclubs (wel voor NL'se begrippen)
En dan? Dan nog moet je het maar zien te doen. Het ging toch om prestaties? Stevens had ook gewoon kampioen kunnen worden met PSV hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef eight het volgende:
[..]
Krom vergelijk. Koeman kwam bij PSV in een gespreid bedje terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |