abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99654663
Foppe heeft een baan.
pi_99654907
quote:
Feyenoord wil Auassar en Schenkeveld stallen bij Excelsior

Feyenoord wil Adil Auassar en Bart Schenkeveld stallen bij Excelsior, dat meldt het Algemeen Dagblad. Het tweetal lijkt aankomend seizoen geen basisplaats bij de Stadionclub te krijgen en mogen daarom ergens anders ervaring opdoen.

Auassar werd in de zomer van 2010 overgenomen van VVV-Venlo, maar kwam sindsdien slechts drie keer in actie voor Feyenoord. "Een verhuur of een verkoop, we staan overal voor open. Het is voor alle partijen beter als Adil een andere club vindt", vertelt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad.

Ook Schenkeveld mag een jaar op huurbasis vertrekken. De verdediger stond het afgelopen seizoen aan de kant met een zware knieblessure, maar is daar nu weer van hersteld. Jordy Clasie en Ricky van Haaren zullen niet op huurbasis naar Excelsior vertrekken. Het duo krijgt een kans in de voorbereiding bij Feyenoord.

http://www.soccernews.nl/news/126473O
Schenkeveld zat voor zijn blessure toch al tegen het eerste aan? Of willen ze Indi in het centrum gaan zetten als er iets gebeurt met V & V.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99655110
Of Ramsteijn.
pi_99655659
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 11:00:42 Mikos Gouka (AD): "Willem van Hanegem zal geen telefoontje krijgen, zijn terugkeer naar Feyenoord is zo goed als uitgesloten." reageer retweet
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:01:12 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99655662
Auassar, Fer en El Ahmadi weg en je hebt amper nog middenvelders.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:10:47 #56
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99655937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:23 schreef Paul-89 het volgende:
Foppe heeft een baan.
Als vrijwilliger ja.. :')
pi_99655948
Bondscoach van Tuvalu. _O_
pi_99655963
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:01 schreef Paul-89 het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 11:00:42 Mikos Gouka (AD): "Willem van Hanegem zal geen telefoontje krijgen, zijn terugkeer naar Feyenoord is zo goed als uitgesloten." reageer retweet
Dan blijft er nog maar 1tje over?
pi_99655990
quote:
'Blokland moet komst 'grote naam' als opvolger Been mogelijk maken'

Opeens lijkt geld geen rol meer te spelen bij Feyenoord. Voor de Rotterdammers is alleen het beste goed genoeg in de zoektocht naar de opvolger van Mario Been en dat werd bewezen met het benaderen van Louis van Gaal. Inmiddels zijn er in de nationale media behoorlijk wat namen de revue gepasseerd en daaruit blijkt dat geld geen struikelblok zal vormen.

Feyenoord zal in de zoektocht naar de nieuwe trainer geen rekening houden met het minimale budget, zo weet het Algemeen Dagblad. Volgens het medium zal de gevallen topclub er in eerste instantie alles aan doen om een naam te strikken, om vervolgens te praten over de financiële samenwerking. Bij dit laatste onderdeel is er een grote rol weggelegd voor Pim Blokland.

Blokland en enkele andere investeerders zullen de komst van de nieuwe trainer mogelijk moeten gaan maken. Een behoorlijk aantal namen deden de afgelopen dagen de ronde in Rotterdam. Zo heeft Ronald Koeman inmiddels laten weten Feyenoord een mooie club te vinden, terwijl ook Huub Stevens een nieuwe uitdaging in de club ziet. Van Gaal heeft daarentegen vriendelijk bedankt.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:17:15 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99656069
quote:
Inmiddels zijn er in de nationale media behoorlijk wat namen de revue gepasseerd en daaruit blijkt dat geld geen struikelblok zal vormen.
:D
Was het maar zo makkelijk, praat met m'n vriendin gewoon over een Carribische cruise en dus zal geld wel geen struikelblok vormen. :+
pi_99656116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Dan blijft er nog maar 1tje over?
Stevens met Lokhoff ;(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:20:06 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99656140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Stevens met Lokhoff ;(
Ik zie het probleem niet zo. Al had ik liever Van Gastel met Van Hanegem samen aan het werk gezien.

Benieuwd welke creatieve constructie er nu weer wordt bedacht voor het mogelijk maken van een 'grote' transfer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:20:51 #63
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99656163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Stevens met Lokhoff ;(
Ik mag toch hopen van niet.
pi_99656194
Ik mag toch ook hopen van niet?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:24:54 #65
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_99656259
Volgens mij zei Huub Stevens toch bij Voetbal International aan tafel niet meer te willen trainen in de eredivisie?
pi_99656285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef Einthovuh het volgende:
Volgens mij zei Huub Stevens toch bij Voetbal International aan tafel niet meer te willen trainen in de eredivisie?
Dat zei Adriaanse ook.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:26:08 #67
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_99656295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:25 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat zei Adriaanse ook.
Ja das waar :P Niks zo veranderlijk als het voetbal.
pi_99656327
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo. Al had ik liever Van Gastel met Van Hanegem samen aan het werk gezien.

Benieuwd welke creatieve constructie er nu weer wordt bedacht voor het mogelijk maken van een 'grote' transfer.
Zou belachelijk zijn om voor dit bescheiden materiaal een toptrainer aan te trekken. Maak dan wat euro's vrij voor Ruudje Vormer. Help je de club veel meer mee.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:30:13 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99656397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen van niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik mag toch ook hopen van niet?
Wat zijn jullie bezwaren?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:30:39 #70
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99656407
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zou belachelijk zijn om voor dit bescheiden materiaal een toptrainer aan te trekken. Maak dan wat euro's vrij voor Ruudje Vormer. Help je de club veel meer mee.
Wat een onzin. Vind een (goede) trainer een stuk belangrijker. Wat heb je aan een Vormer als je een trainer voor de groep hebt staan die er niks van kan?
pi_99656506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:30 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat een onzin. Vind een (goede) trainer een stuk belangrijker. Wat heb je aan een Vormer als je een trainer voor de groep hebt staan die er niks van kan?
Van Gastel heeft ook gewoon zijn papiertje hoor. Ik zie liever versterkingen op het veld dan dat er in een dure trainer geīnvesteerd gaat worden.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:36:08 #72
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99656572
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:30 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Eerste wat me te binnen schiet is z'n periode bij PSV. Als je het bij een rustig provincieclubje al niet in de hand kan houden vraag ik me af of het bij een Feyenooord waar altijd wat aan de hand is en waar het momenteel één grote puinhoop is wel lukt. Bovendien dateren z'n successen ook alweer uit de vorige eeuw(met Red Bull kampioen worden lukt iedereen nog wel).
pi_99656721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef inZanity het volgende:

[..]

Eerste wat me te binnen schiet is z'n periode bij PSV. Als je het bij een rustig provincieclubje al niet in de hand kan houden vraag ik me af of het bij een Feyenooord waar altijd wat aan de hand is en waar het momenteel één grote puinhoop is wel lukt. Bovendien dateren z'n successen ook alweer uit de vorige eeuw(met Red Bull kampioen worden lukt iedereen nog wel).
Wie wil jij als trainer ?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:41:05 #74
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99656741
quote:
Volgens Stevens zijn de verschillen tussen het trainen in Nederland en het trainen in Duitsland erg groot. “Allereerst wordt er in Duitsland heel anders gevoetbald als in Nederland, maar dat weet je van tevoren. Ook de manier waarop er getraind wordt is anders. Ik heb zeker elementen van de Nederlandse trainingsvisie meegenomen naar Duitsland. Op een gegeven moment merk je echter dat je hierin niet te ver kan gaan. Er komen gewoon spelers bij je, die aangeven dat zij graag een keer een bosloop willen maken. Daar voelen zij zich namelijk prettig bij, om gewoon even lekker te lopen. In Nederland zal dit nooit gebeuren, hier vinden spelers een bosloop niks aan. Andersom heb ik ook uit Duitsland weer trainingsmethoden meegenomen naar Nederland, waarvan ik denk dat ze goed zijn voor een voetballer. Het is niet voor niets dat een Duitse speler fitter is dan een Nederlandse speler tegen het einde van de wedstrijd. Ook de leeftijd van de spelers is gemiddeld hoger dan in Nederland. Je ziet dat spelers langer door kunnen gaan. Ik geloof dat Matthäus op zijn 39e nog speelde in de Bundesliga. Dat ligt toch aan de manier waarop er in Duitsland getraind wordt. Zij hebben een heel andere trainingsopbouw dan in Nederland. Er is niks mis met de manier waarop er in Nederland getraind wordt, maar met de manier waarop Duitsers werken is ook niks mis. Kijk maar welke prijzen de Duitsers allemaal al gewonnen hebben.”

“De verschillen in de voetbalcultuur heeft alles te maken met de manier waarop spelers worden opgeleid. Ik weet nog goed dat ik een jaar of tien geleden bij Schalke ’04 binnenkwam en ik bij een jeugdtraining ging kijken. Ging de trainer met de spelers lopen in het bos. Ik vraag hem waarom hij dit deed. ‘Deze jongens hebben een zwaar toernooi gehad afgelopen weekend en ze moeten een herstelloop doen.’ Ik snapte niet dat zij op zo’n moment niet lekker wat oefeningen met de bal gingen doen, maar dat kwam niet eens in hun op. Dit is nu allemaal aan het veranderen, maar tien jaar geleden was het nog zo. Nu is het zo dat bij veel grote Duitse clubs de opleiding aan het veranderen is. Zij zijn nu ook meer met de techniek van de jonge spelers bezig. Maar zijn vergeten hun eigen sterke punten niet! Ze houden het loopvermogen en de kracht in de gaten. Dat is namelijk een kwaliteit die Duitsland altijd gehad heeft en dat moeten zij ook vast blijven houden. En van daaruit kan je weer verder bouwen. Ik vind dat wij in Nederland wel eens wat nijgen naar arrogantie binnen ons voetbal, dat moeten wij niet doen. Je moet altijd bereid zijn bij te leren. Als je ons land vergelijkt met Duitsland, dan hebben wij geloof ik niet meer prijzen gewonnen. Er is dus weinig reden om minachtend te doen.”
Compleet andere opvatting en werkwijze als Been wat dat betreft. :+
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:41:58 #75
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99656776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Van Gastel heeft ook gewoon zijn papiertje hoor. Ik zie liever versterkingen op het veld dan dat er in een dure trainer geīnvesteerd gaat worden.
Ik zou het persoonlijk dan ook helemaal niet erg vinden als van Gastel aangesteld word, maar dan enkel omdat ik het gevoel heb dat hij het best nog eens goed kan doen met deze selectie. Echter vind ik het wel belangrijk dat er een goede trainer aangesteld word en als men binnen Feyenoord denkt dat dat een toptrainer moet zijn vind ik prima. Ik heb véél liever dat er geld word uitgegeven aan een goede trainer dan aan een speler.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:45:19 #76
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99656884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wie wil jij als trainer ?
Ik vind het héél lastig eigenlijk. Zo veel geschikte en haalbare trainers zijn er niet te vinden. Al word de vijver al weer een stuk groter als de VvF een afkoopsom kan en wil betalen.
pi_99657008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik zou het persoonlijk dan ook helemaal niet erg vinden als van Gastel aangesteld word, maar dan enkel omdat ik het gevoel heb dat hij het best nog eens goed kan doen met deze selectie. Echter vind ik het wel belangrijk dat er een goede trainer aangesteld word en als men binnen Feyenoord denkt dat dat een toptrainer moet zijn vind ik prima. Ik heb véél liever dat er geld word uitgegeven aan een goede trainer dan aan een speler.
Maar Stevens is geen toptrainer.
Ongetwijfeld wel qua salaris.
Groetjes, Ezio.
pi_99657036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef inZanity het volgende:

Een onervaren trainer aanstellen is gewoon wishful thinking. van Gastel kan beter als assistent beginnen. Ik hoop echt op Stevens, je kunt de mislukte periode bij PSV niet volledig aan hem wijten.Bovendien is het een heel andere club dan Feijenoord en is de kans gewoon groter dat het hier wel lukt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99657074
Ik hoop dat Ronald Koeman het wordt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_99657102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar Stevens is geen toptrainer.
Ongetwijfeld wel qua salaris.
Niet? Wat versta jij dan onder toptrainers? Hiddink, van Gaal en Adriaanse zijn een klasse apart, maar gelijk daaronder hoort ook Stevens thuis.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:53:59 #81
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99657172
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef eight het volgende:

[..]

Bovendien is het een heel andere club dan Feijenoord en is de kans gewoon groter dat het hier wel lukt.
Waar baseer je dit op dan :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef eight het volgende:

[..]

Niet? Wat versta jij dan onder toptrainers? Hiddink, van Gaal en Adriaanse zijn een klasse apart, maar gelijk daaronder hoort ook Stevens thuis.
Stevens is zeker geen toptrainer nee :N
pi_99657193
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:30 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het geld wat geīnvesteerd moet worden in deze man gewoon niet de moeite waard. Sowieso heb ik niet echt een hoge pet van hem op, zeker ook door zijn periode bij PSV. En of die met de jonkies goed overweg kan vraag ik me ook af.

Ik had/heb Van Gaal op het oog als ideale kandidaat, hij kan met deze selectie er iets van maken. Als het echt waar is dat hij geen zin meer heeft in Feyenoord dan kan je het beter intern oplossen, Fer verkopen en Vormer voor terughalen, daar schieten we idd meer mee op.
pi_99657199
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef eight het volgende:

[..]

Koeman om maar iemand te noemen heeft als trainer meer gepresteerd.
Past ook totaal niet bij deze groep, met al die jonge gasten. Krijg je weer dat gezeik over Ipods en Playstations, want dat hadden ze in Huubs glorietijden nog niet.
Groetjes, Ezio.
pi_99657227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Past ook totaal niet bij deze groep, met al die jonge gasten. Krijg je weer dat gezeik over Ipods en Playstations, want dat hadden ze in Huubs glorietijden nog niet.
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
pi_99657289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

nee Koeman past bij een groep jonge talenten..... Die geeft ze eigen verantwoordelijkheid, nou hou je eigen dan maar vast.

dan nog liever Stevens
pi_99657335
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef inZanity het volgende:

[..]

Waar baseer je dit op dan :?
Zijn prestaties uit het verleden. Bij van Gastel is de kans op succes gewoon veel kleiner.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:00:59 #87
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99657409
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Hoe wou jij het bekijken dan? :') Koeman heeft toch ook meer gepresteerd dan Stevens, zeker als je het over de laatste periode van Stevens hebt. Wat ook maar meteen aangeeft dat goede prestaties je niet gelijk een goede trainer maken.
pi_99657457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee Koeman past bij een groep jonge talenten..... Die geeft ze eigen verantwoordelijkheid, nou hou je eigen dan maar vast.

dan nog liever Stevens
Ik vind ook dat ze Koeman niet moeten halen. Ik vergelijk hem alleen met Stevens omdat eight van mening is dat Stevens een toptrainer (of net daaronder) is op basis van hetgeen hij gepresteerd heeft.

Dan zou Koeman dat ook zijn die heeft zelfs meer landskampioenschappen behaalt.

Hoewel Stevens misschien wel goed zou kunnen werken met die jonge apen die we nu hebben lopen. Kan ook averechts werken en na 3 maanden keihard botsen.
Groetjes, Ezio.
pi_99657466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:00 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoe wou jij het bekijken dan? :') Koeman heeft toch ook meer gepresteerd dan Stevens, zeker als je het over de laatste periode van Stevens hebt. Wat ook maar meteen aangeeft dat goede prestaties je niet gelijk een goede trainer maken.
Wat is presteren ? Prijzen pakken ?
Stevens heeft meer met 'moeilijkere' clubs gewerkt dan Koeman.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:03:15 #90
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99657494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef eight het volgende:

[..]

Zijn prestaties uit het verleden.
Zijn geen garantie voor de toekomst. Daar kan PSV over meepraten ;) Bovendien dateren Stevens prestaties alweer uit de vorige eeuw, toen heeft ie eerlijk is eerlijk geweldige prestaties neergezet. Wat heeft Stevens recent nou gespresteerd, buiten een kampioenschapje met Red Bull?
pi_99657557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Red Bull en Psv :')
Groetjes, Ezio.
pi_99657562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zijn geen garantie voor de toekomst. Daar kan PSV over meepraten ;) Bovendien dateren Stevens prestaties alweer uit de vorige eeuw, toen heeft ie eerlijk is eerlijk geweldige prestaties neergezet. Wat heeft Stevens recent nou gespresteerd, buiten een kampioenschapje met Red Bull?
HSV (dat in degradatie nood zat) naar plek 7 gebracht en het jaar erop 4e met HSV geworden.
pi_99657598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Red Bull en Psv :')
Nee Köln, HSV, Herta, Roda.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:05:49 #94
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99657601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zo is het Koeman bijvoorbeeld gelukt wat Stevens niet gelukt is: met PSV kampioen worden. Wat versta jij onder 'moeilijkere' clubs?
pi_99657721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef inZanity het volgende:

Dat klopt niet. Stevens is in seizoen 2004/2005 gepromoveerd met FC Koln.
In het seizoen 2000/2001 en 2001/2002 won hij de DFB pokal.
Dat zijn misschien geen topprijzen maar het zijn dan ook geen topclubs (wel voor NL'se begrippen)
pi_99657727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

HSV (dat in degradatie nood zat) naar plek 7 gebracht en het jaar erop 4e met HSV geworden.
Tja,dat was het seizoen dat die deal met Emirates gesloten werd en hij voor een kleine 40 miljoen aan spelers kon kopen.
Groetjes, Ezio.
pi_99657815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zo is het Koeman bijvoorbeeld gelukt wat Stevens niet gelukt is: met PSV kampioen worden. Wat versta jij onder 'moeilijkere' clubs?
Krom vergelijk. Koeman kwam bij PSV in een gespreid bedje terecht.
pi_99657909
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tja,dat was het seizoen dat die deal met Emirates gesloten werd en hij voor een kleine 40 miljoen aan spelers kon kopen.
Ok, dat wist ik niet. Maar dan nog is het een prima prestatie.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:19:12 #99
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99658014
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef eight het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Stevens is in seizoen 2004/2005 gepromoveerd met FC Koln.
In het seizoen 2000/2001 en 2001/2002 won hij de DFB pokal.
Dat zijn misschien geen topprijzen maar het zijn dan ook geen topclubs (wel voor NL'se begrippen)
Een eerste divisieclubje dus :') Oh excuus ik zat er een jaartje naast poeh poeh. Blijft gedateerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef eight het volgende:

[..]

Krom vergelijk. Koeman kwam bij PSV in een gespreid bedje terecht.
En dan? Dan nog moet je het maar zien te doen. Het ging toch om prestaties? Stevens had ook gewoon kampioen kunnen worden met PSV hoor.
pi_99658071
De discussie over welke trainer het moet worden boeit eigenlijk ook niet.
Verbeek en Been waren vooraf ook goede keuzes. Zelfs bij nieuwe spelersaankopen kun je beter inschatten of het een versterking is dan bij de aanstelling van een nieuwe toptrainer. Een nieuwe trainer krijgt met zoveel factoren te maken dat je pas achteraf weet of het een juiste keuze was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')