Bosvelt was een bikkel maar ook ontzettend goed voetballen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een combinatie is het mooiste, zoals je had met Bosvelt en Ono.
Klopt. Die zie ik het liefst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bosvelt was een bikkel maar ook ontzettend goed voetballen.
Plus multifunctioneel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bosvelt was een bikkel maar ook ontzettend goed voetballen.
Je voelde op dat moment pas echt wat deze prachtige club voor velen betekend.quote:
twitter:markvanrijswijk twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 14:45:19Vrijdag zendt Eredivisie Live de wedstrijd Veendam - Feyenoord live uit! reageer retweet
Nog steeds spijt van dat ik daar niet bij ben geweest. Toch de nadelen van provinciaal zijn.quote:
Idem, ik had helaas geen keus door het werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog steeds spijt van dat ik daar niet bij ben geweest. Toch de nadelen van provinciaal zijn.
Ga jij nou nog welles naar wedstrijden toe?quote:
Supporter zijn als werk/plicht zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Absurditeit het volgende:
Als een collega teveel heeft gezopen op een boerenbruiloft of het was te gezellig bij de hoeren dan meldt hij zich ook gewoon ziek. Dan mogen wij als supporters zeker een paar dagen per jaar skippen als dat voor de club is. Zo moet je het maar zien imo.
Hechte families doorgaans. Op sinterklaasavond komt nog maar 40 procent van de seizoenkaarthouders opdagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je laat nu wel overduidelijk merken dat je uit een Ajax-familie komt.
Hopelijk dit seizoen weer wat vaker, voorheen kon ik het allemaal veel meer combineren met mijn bezigheden maar soms heb je het zelf niet allemaal te bepalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij nou nog welles naar wedstrijden toe?
quote:Club pest speler: geen huis en nachttrainingen
voetbalprimeur
19-7-2007
De Servische voetbalclub Mladost Lucani heeft wel een heel bijzondere manier van omgaan met spelers die hun contract niet willen verlengen. Voetballer Vladimir Radivojevic ondervindt dit aan den lijve.
Radivojevic sloeg onlangs een aanbod van Servische tweededivisionist om zijn aflopende contract te verlengen af, dit tot woede van de clubleiding. Mladost Lucani besloot maatregelen te nemen om de speler onder druk te zetten alsnog in te stemmen met een nieuwe verbintenis. Geen middel wordt daarbij geschuwd.
Mladost Lucani liet Radivojevic uit zijn hotel zetten, daarnaast weigert de kantine hem van eten te voorzien wanneer hij op de club verblijft en moet Radivojevic twee keer daags individueel trainen. Hij wordt om kwart over zeven 's ochtends en kwart voor twaalf 's avonds op het trainingsveld verwacht, deelde trainer Branko Bozovic hem mee.
"Ik kan niet meer slapen. Ik hoop dat ik wakker wordt en dat deze nachtmerrie eindigt", reageert een emotionele Radivojevic. De speler gaat momenteel akkoord met de belachelijke instructies van de club, om zodoende niet beschuldigd te kunnen worden van contractbreuk. De FIFPro neemt het op voor Radivojevic.
"Dit is een nieuw dieptepunt in het misbruiken van de rechten van spelers", zegt Theo van Seggelen, secretaris-generaal van de voetballersvakbond. "In dit geval is het duidelijk dat de pesterijen van de club als doel moeten hebben dat de speler zijn contract verlengt. De methodes die gebruikt worden zijn oneerlijk en in strijd met de Europese wetgeving."
De FIFPro heeft de club inmiddels aangeschreven en geëist dat Mladost Lucani de pesterijen per direct staakt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hechte families doorgaans. Op sinterklaasavond komt nog maar 40 procent van de seizoenkaarthouders opdagen.
Dat je invloed hebt op de club is je ook maar aangepraat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je laat nu wel overduidelijk merken dat je uit een Ajax-familie komt.
En dat Twente dan vervolgens zegt dattie geen prioriteit meer isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ach al die acties tegen Fer heeft hij aan zichzelf te danken met z'n gekanker in de media.
Hij doet echt alsof heel de wereld om hem draait met z'n ge-ik-moet-en-zal-naar-twente.
is allemaal spel..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dat Twente dan vervolgens zegt dattie geen prioriteit meer isoh, wat had ik z'n gezicht maar wat graag willen zien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |