Misschien ben jij daarom wel voor Ajax en ik voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ongelooflijk, dat sadomasochisme van jullie...
Beginnen van achteruit fatsoenlijk op te bouwen. En niet paniekvoetbal met opkomende backs die overal en nergens lopen zoals vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar blijkbaar wel, want scherp zijn noem ik 'bewust' zijn en gretig voetballen. Dan kun je ook meer op balbezit voetballen, en een ploeg scheppen die die bal vervolgens sneller terug heeft. OF je moet gaan counteren, kan ook werken, maar is zonde van je jeugdopleiding waar je specifieke posities op kunt leiden en dat is schaars.
Of 2 spelers die DURVEN te voetballen en bij balverlies heilig overtuigd zijn om dat ding terug te willen winnen samen met de rest. Een Miyachi en Fer zouden daar goed in passen. Zij het dat je beide waarschijnlijk niet meer terug gaat zien. Een goede frisse trainer kan met deze ploeg stapjes maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef Jorwol het volgende:
Eens met DeNummer10. Dat hard werken is leuk, maar met alléén hard werken win je geen wedstrijden, andersom natuurlijk ook, met alleen technisch voetbal win je ook geen wedstrijden. Feyenoord heeft juist een voetballer nodig die het middenveld kan dicteren en de lijnen kan uitzetten.
Mokotjo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Of 2 spelers die DURVEN te voetballen en bij balverlies heilig overtuigd zijn om dat ding terug te willen winnen samen met de rest. Een Miyachi en Fer zouden daar goed in passen. Zij het dat je beide waarschijnlijk niet meer terug gaat zien. Een goede frisse trainer kan met deze ploeg stapjes maken.
Het gaat niet eens zozeer om de stijl van Vlemminckx, des te meer om het absolute gebrek aan kwaliteit. Ik snap niet dat je daar mee in zee zou willen gaan. Dan blijft het jaren lang kankeren als je in het stadion bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien ben jij daarom wel voor Ajax en ik voor Feyenoord.
Ik had het eerder al over het feit dat veel Feyenoorders zo denken hoor.quote:En je hoeft de andere er niet bij te betrekken hoor, het is mijn uitspraak.
Heb jij de afgelopen jaren IETS van inzet gezien? Wat er ook maar op leek?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:20 schreef Jorwol het volgende:
Eens met DeNummer10. Dat hard werken is leuk, maar met alléén hard werken win je geen wedstrijden, andersom natuurlijk ook, met alleen technisch voetbal win je ook geen wedstrijden. Feyenoord heeft juist een voetballer nodig die het middenveld kan dicteren en de lijnen kan uitzetten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Het is echter geen kwestie van óf een harde werker met beperkte kwaliteiten, óf een technisch begaafde voetballer die al bang wordt vanwege de regen.
quote:
Maar dat lijkt bij ons de laatste jaren wel het geval geweest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Het is echter geen kwestie van óf een harde werker met beperkte kwaliteiten, óf een technisch begaafde voetballer die al bang wordt vanwege de regen.
Het is al eerder gezegd, Bosvelt kon wel degelijk voetballen. Hij combineerde strijd met kwaliteit, Bruins zal het met zijn mentaliteit bij geen enkele club goed doen. Ook niet bij de zogenaamde technische ploegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:29 schreef Lastpost het volgende:
Wat dat betreft ben ik ook wel het type supporter van 'Sterker door strijd', hard werken, vuile broek aan het eind, wat bloed van jezelf en je tegenstander op het shirt en een woeste blik op een ruige ongeschoren kop.
Ja nou weten we het wel, Amsterdamse bijgoochem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef DeNummer10 het volgende:
En die spelers lopen er echt wel rond maar nu hebben we de mogelijkheden niet en voorheen konden de scouts ze niet vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar dat lijkt bij ons de laatste jaren wel het geval geweest.
Een type Cambiasso, Van Bommel, Kuyt is natuurlijk het meest ideaal, die strijden voor iedere meter, schuwen het duel niet, altijd inzet en passie en kunnen geweldig voetballen.
Maar dat type voetballer weet Feyenoord niet aan te trekken, maar heeft natuurlijk mijn voorkeur, dat moge duidelijk zijn.
Een combinatie is het mooiste, zoals je had met Bosvelt en Ono.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef Hamilcar het volgende:
Het is echt onzin dat Feyenoord het altijd heeft moeten hebben van vechtvoetbal. Dat de supporters graag inzet en vechtlust zien is wat anders~
Tja, technische bagage is echt wel aanwezig bij jongens als Biseswar, Wijnaldum,Fer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef Hamilcar het volgende:
Het is echt onzin dat Feyenoord het altijd heeft moeten hebben van vechtvoetbal. Dat de supporters graag inzet en vechtlust zien is wat anders~
Dankjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:35 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met jullie verjaardag boys.
Bosvelt was een bikkel maar ook ontzettend goed voetballen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een combinatie is het mooiste, zoals je had met Bosvelt en Ono.
Klopt. Die zie ik het liefst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bosvelt was een bikkel maar ook ontzettend goed voetballen.
Plus multifunctioneel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bosvelt was een bikkel maar ook ontzettend goed voetballen.
Je voelde op dat moment pas echt wat deze prachtige club voor velen betekend.quote:
twitter:markvanrijswijk twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 14:45:19Vrijdag zendt Eredivisie Live de wedstrijd Veendam - Feyenoord live uit! reageer retweet
Nog steeds spijt van dat ik daar niet bij ben geweest. Toch de nadelen van provinciaal zijn.quote:
Idem, ik had helaas geen keus door het werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog steeds spijt van dat ik daar niet bij ben geweest. Toch de nadelen van provinciaal zijn.
Ga jij nou nog welles naar wedstrijden toe?quote:
Supporter zijn als werk/plicht zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Absurditeit het volgende:
Als een collega teveel heeft gezopen op een boerenbruiloft of het was te gezellig bij de hoeren dan meldt hij zich ook gewoon ziek. Dan mogen wij als supporters zeker een paar dagen per jaar skippen als dat voor de club is. Zo moet je het maar zien imo.
Hechte families doorgaans. Op sinterklaasavond komt nog maar 40 procent van de seizoenkaarthouders opdagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je laat nu wel overduidelijk merken dat je uit een Ajax-familie komt.
Hopelijk dit seizoen weer wat vaker, voorheen kon ik het allemaal veel meer combineren met mijn bezigheden maar soms heb je het zelf niet allemaal te bepalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij nou nog welles naar wedstrijden toe?
quote:Club pest speler: geen huis en nachttrainingen
voetbalprimeur
19-7-2007
De Servische voetbalclub Mladost Lucani heeft wel een heel bijzondere manier van omgaan met spelers die hun contract niet willen verlengen. Voetballer Vladimir Radivojevic ondervindt dit aan den lijve.
Radivojevic sloeg onlangs een aanbod van Servische tweededivisionist om zijn aflopende contract te verlengen af, dit tot woede van de clubleiding. Mladost Lucani besloot maatregelen te nemen om de speler onder druk te zetten alsnog in te stemmen met een nieuwe verbintenis. Geen middel wordt daarbij geschuwd.
Mladost Lucani liet Radivojevic uit zijn hotel zetten, daarnaast weigert de kantine hem van eten te voorzien wanneer hij op de club verblijft en moet Radivojevic twee keer daags individueel trainen. Hij wordt om kwart over zeven 's ochtends en kwart voor twaalf 's avonds op het trainingsveld verwacht, deelde trainer Branko Bozovic hem mee.
"Ik kan niet meer slapen. Ik hoop dat ik wakker wordt en dat deze nachtmerrie eindigt", reageert een emotionele Radivojevic. De speler gaat momenteel akkoord met de belachelijke instructies van de club, om zodoende niet beschuldigd te kunnen worden van contractbreuk. De FIFPro neemt het op voor Radivojevic.
"Dit is een nieuw dieptepunt in het misbruiken van de rechten van spelers", zegt Theo van Seggelen, secretaris-generaal van de voetballersvakbond. "In dit geval is het duidelijk dat de pesterijen van de club als doel moeten hebben dat de speler zijn contract verlengt. De methodes die gebruikt worden zijn oneerlijk en in strijd met de Europese wetgeving."
De FIFPro heeft de club inmiddels aangeschreven en geëist dat Mladost Lucani de pesterijen per direct staakt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hechte families doorgaans. Op sinterklaasavond komt nog maar 40 procent van de seizoenkaarthouders opdagen.
Dat je invloed hebt op de club is je ook maar aangepraat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je laat nu wel overduidelijk merken dat je uit een Ajax-familie komt.
En dat Twente dan vervolgens zegt dattie geen prioriteit meer isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ach al die acties tegen Fer heeft hij aan zichzelf te danken met z'n gekanker in de media.
Hij doet echt alsof heel de wereld om hem draait met z'n ge-ik-moet-en-zal-naar-twente.
is allemaal spel..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dat Twente dan vervolgens zegt dattie geen prioriteit meer isoh, wat had ik z'n gezicht maar wat graag willen zien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |