Stiekem hoop ik ook op Willem maar ben bang dat de heren bij Feyenoord het niet aandurven. Vind het risico eigenlijk ook wel erg groot dat het niks wordt. Aan de andere kant: slechter dan vorig seizoen kan (bijna) niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef De_kromme het volgende:
De Kromme in de OP.![]()
Kwestie van tijd jongens.
Nouja, Willem moet je erbij halen als man tussen de trainer en de spelers. Dan kan hij zeker van waarde zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik ook op Willem maar ben bang dat de heren bij Feyenoord het niet aandurven. Vind het risico eigenlijk ook wel erg groot dat het niks wordt. Aan de andere kant: slechter dan vorig seizoen kan (bijna) niet.
Inderdaad. Sowieso heeft Van Hanegem volgens mij een hekel aan alle rompslomp eromheen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, Willem moet je erbij halen als man tussen de trainer en de spelers. Dan kan hij zeker van waarde zijn.
Niet teveel verantwoordelijkheden geven en al zeker geen hoofdtrainer maken.
Bij Fc Utrecht was hij nog te lam om de persconferenties te doen na afloop. Dat liet hij liever aan Van Loen die nooit ene fuck had te melden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso heeft Van Hanegem volgens mij een hekel aan alle rompslomp eromheen.
Helaas niet. Alleen te beluisteren via Megastad FM.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Merkie het volgende:
Is het nog ergens op tv of internet te zien?
Het is een eerste 'serieuze' tegenstander. Niet dat ik ze tegen Malaga eenvoudig zie winnen, maar toch. Misschien dat Feyenoord ze omgekocht heeft.quote:
Snap dat toch niet in een tijd waarin elke telefoon een 720p-camera heeft. Zet een paar goedkope camera's neer, laptopje erbij, streamen via internet. Hoeft toch geen drol te kostenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Helaas niet. Alleen te beluisteren via Megastad FM.
Denk dat zelfs dan de clubs geld ervoor willen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap dat toch niet in een tijd waarin elke telefoon een 720p-camera heeft. Zet een paar goedkope camera's neer, laptopje erbij, streamen via internet. Hoeft toch geen drol te kosten. Maarja.
twitter:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 21:23:30#Feyenoord speelt een goede eerst helft, met een belangrijke rol voor Clasie en El Ahmadi op het middenveld. #dorfey reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |