Kan me voorstellen dat je als Feyenoordsupporter niet op een Van Gaal zit te wachten idd, rare keus.quote:
Je bent ook een zeer matige ploeg als je in de Eredivisie met een negatief doelsaldo eindigt, zoals Feyenoordquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar wel geregeld samenvattingen gezien. Bovendien ben je per definitie een zeer matige ploeg als je het weet te presteren om in een lachwekkende competitie als de JL te eindigen met een negatief doelsaldo.
Was ook een matige prestatie, maar de nummer 10 van de Eredivisie heeft doorgaans maar weinig moeite met de nummer 11 van de JL.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent ook een zeer matige ploeg als je in de Eredivisie met een negatief doelsaldo eindigt, zoals Feyenoord
Jij als keurige burger hebt ze toch wel even op dit onbehoorlijk gedrag aangesproken mag ik hopen ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van FC Dordrecht - Feyenoord. Hele goede eerste helft, matige tweede.
En wat ongelooflijk triest weer dat vuurwerk en het staken. Dat zijn geen supportersDie horen in de cel thuis! Het zijn ook vrijwel allemaal van die 20 jarige mannetjes
Die roepen dan kanker bestuur terwijl ze werkelijk geen idee hebben wat een voetbalorganisatie inhoudt. Ik walg hiervan
Nee maar dit kun je toch niet goed praten? Dit is gewoon triestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij als keurige burger hebt ze toch wel even op dit onbehoorlijk gedrag aangesproken mag ik hopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: laat maar, ik krijg het al niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Ik ben er niet bij geweest dus weet niet wat er precies aan de hand was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar dit kun je toch niet goed praten? Dit is gewoon triest
Ik had echt de hoop dat de ME zou ingrijpen!
Hoe moet hij anders een sigaar roken ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef voice-over het volgende:
Heeft Beenhakker zijn bek nog open gedaan vandaag?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:33:16Karim El Ahmadi:"Hebben eerste helft goed gespeeld,en denk dat ik ook aardig heb gespeeld.Hebben het hier wel is lastiger gehad." #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:34:27El Ahmadi:"Ik heb het de laatste jaren moeilijk gehad,maar ben in mijzelf blijven geloven.Ik ga voor een basisplaats bij #Feyenoord." reageer retweet
Die mannetjes gooiden vuurwerk en rookbommen op het veld waardoor het hele stadion blank stond. En vlak voor tijd deden ze dat nog een keer. Toen riepen ze ook dingen als kanker bestuur e.d. Zouden ze 1+1 kunnen optellen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest dus weet niet wat er precies aan de hand was.
Jij vind het normaal?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend die rookbommen, Morpheus. Gut moet alles tegenwoordig maar volgens de regeltjes? Saaie bedoening zou dat worden zeg.
Je lijkt nog helemaal in shock. Het is ook niet niets wat je allemaal hebt meegemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
En wat ongelooflijk triest weer dat vuurwerk en het staken. Dat zijn geen supportersDie horen in de cel thuis! Het zijn ook vrijwel allemaal van die 20 jarige mannetjes
Die roepen dan kanker bestuur terwijl ze werkelijk geen idee hebben wat een voetbalorganisatie inhoudt. Ik walg hiervan
Niet in shock en wss zitten deze figuren ook niet in de Kuip maar blijkbaar is het hard nodig om ook bij dit soort wedstrijden op vuurwerk te controleren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je lijkt nog helemaal in shock. Het is ook niet niets wat je allemaal hebt meegemaakt natuurlijk.
Ik vind het echt totaal niet boeiend. Wat rookbommen. Goed begin voor de wedstrijd. Beetje de sfeer erin brengen. De rookbommen is overigens niet iets van alleen deze wedstrijd, afgelopen paar oefenwedstrijden ook regelmatig voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij vind het normaal?Wedstrijd gestaakt omdat je niks meer zag, wat is in vredesnaam het nut?
Werden de regels maar eens nageleefd, dan zaten ze in geen enkel stadion meer.
Sfeer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het echt totaal niet boeiend. Wat rookbommen. Goed begin voor de wedstrijd. Beetje de sfeer erin brengen. De rookbommen is overigens niet iets van alleen deze wedstrijd, afgelopen paar oefenwedstrijden ook regelmatig voorbij gekomen.
Snap ook echt je probleem niet.
Ze zouden zomaar in De Kuip kunnen zitten, maar echt boeiend vind ik het niet en ik snap de ophef - 'ze moeten de cel in etc.' - niet zo. Er raakt niemand gewond en de wedstrijd wordt ff stilgelegd. Als dat het ergste is dat dit jaar zal gebeuren rond een wedstrijd van Feyenoord..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet in shock en wss zitten deze figuren ook niet in de Kuip maar blijkbaar is het hard nodig om ook bij dit soort wedstrijden op vuurwerk te controleren.
Er werden ook nog strijkers oid in het vak afgestoken, best gevaarlijk denk ik. En wat ik dan vooral lachwekkend vind is het roepen van "kanker bestuur". Hebben die gasten uberhaupt een ide hoe een organisatiestructuur werkt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar in De Kuip kunnen zitten, maar echt boeiend vind ik het niet en ik snap de ophef - 'ze moeten de cel in etc.' - niet zo. Er raakt niemand gewond en de wedstrijd wordt ff stilgelegd. Als dat het ergste is dat dit jaar zal gebeuren rond een wedstrijd van Feyenoord..
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:58:26Martin van Geel:"Als de KNVB toestemming geeft,kunnen we gelijk aan de slag.We weten wat we nodig hebben,de lijntjes zijn gelegd." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:59:27Van Geel gaat verder: "Dan kan #Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien." reageer retweet
Klinkt goed! Weet iemand wanneer de KNVB uitsluitsel geeft?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:58:26Martin van Geel:"Als de KNVB toestemming geeft,kunnen we gelijk aan de slag.We weten wat we nodig hebben,de lijntjes zijn gelegd." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:59:27Van Geel gaat verder: "Dan kan #Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien." reageer retweet
Van illegaal vuurwerk weet ik niets. Ik baseerde mijn mening op het idee dat er wat rookbommen op het veld zijn gegooid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er werden ook nog strijkers oid in het vak afgestoken, best gevaarlijk denk ik. En wat ik dan vooral lachwekkend vind is het roepen van "kanker bestuur". Hebben die gasten uberhaupt een ide hoe een organisatiestructuur werkt?
Stevige taal.quote:Van Geel: 'Feyenoord kan er snel zomaar anders uit zien'
Martin van Geel beleefde een hectische week bij Feyenoord. In de nieuwe Voetbal International komt de technisch directeur uitgebreid aan het woord over het vertrek van Mario Been, Leroy Fer en de toekomst.
Volgens Van Geel was het afscheid van Been onvermijdelijk na de stemming van de spelers, die in meerderheid het vertrouwen opzegden in de trainer. 'Ze waren niet te vermurwen', zegt de technisch directeur in de nieuwe Voetbal International.
'Signalen naar de trainer toe hadden ze niet direct afgegeven, maar die zou dat wel hebben gevoeld, zeiden ze. Toen restte mij niets anders dan met deze boodschap naar Mario te gaan. Ze waren zó standvastig.'
Van Geel beseft dat de Rotterdamse club de laatste jaren aan aantrekkingskracht heeft ingeboet. 'Na Feyenoord is er normaal gesproken nog maar een stap; het buitenland. Zo was het ooit. Maar op dit moment wilde Georginio Wijnaldum naar PSV en wil Leroy Fer naar FC Twente. Als die situatie over drie jaar nog zo is, heb ik gefaald.'
Van Geel zet zijn vraagtekens bij de handelswijze van FC Twente. 'De interesse van die club moet je eerst in de media lezen. Dan komt er wel een telefoontje en bieden ze twee miljoen euro voor Fer. Hoe kan ik dat serieus nemen? Fer is een speler met potentie die over een paar jaar voor miljoenen zal worden verkocht.'
Feyenoord is door de financiële situatie beperkt in zijn aankoopbeleid. 'We weten wat we nodig hebben, de lijntjes zijn gelegd. Als de KNVB ons toestemming geeft, kunnen we snel zaken gaan doen. Dan kan Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien. Maar tot die tijd: in de huidige selectie van Feyenoord zit al veel kwaliteit.'
Tegen die tijd is hij vast niet verantwoordelijk, omdat hij met vakantie was of zoquote:
Hij heeft bij elke club winst gemaakt met zijn gladde praatjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:07 schreef Absurditeit het volgende:
Altijd mooie babbels van Van Geel en als het anders loopt, heeft hij altijd wel 21 excuses. Ik zou hem vooral kritisch volgen en tot nu toe doet hij het naar behoren denk ik, maar zijn gladde praatjes zijn 0,0 waard. Daar weten ze bij een x-aantal clubs alles van.
Als ik zijn verhalen beoordeel, kijk ik naar het feit dat hij wel erg vaak halve waarheden heeft verteld en vaak zat heeft moeten draaien aan de telefoon of live in een studio of tijdens een interview. Ik kijk daarom alleen nog naar zijn prestaties.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft bij elke club winst gemaakt met zijn gladde praatjes.
Zal best, mij gaat het er meer om wat hij binnen de club presteert, Vlaar, De Vrij hebben verlengd, tevens hebben nog wat jeugdspelers hun contract verlengd en Wijnaldum is voor een prima bedrag verkocht.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als ik zijn verhalen beoordeel, kijk ik naar het feit dat hij wel erg vaak halve waarheden heeft verteld en vaak zat heeft moeten draaien aan de telefoon of live in een studio of tijdens een interview. Ik kijk daarom alleen nog naar zijn prestaties.
Hij heeft wel bepaalde kwaliteiten, maar ook van hem zou ik geen wonderen verwachten.
Dat is ook allemaal prima en misschien is het voorlopig ook niet aan de orde, maar ik heb toch wel het beeld van een glibberig mannetje van hem gekregen de laatste jaren. Op zijn kwaliteiten heb ik opzich niet veel aan te merken en laten we over een jaar eens kijken wat het allemaal heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal best, mij gaat het er meer om wat hij binnen de club presteert, Vlaar, De Vrij hebben verlengd, tevens hebben nog wat jeugdspelers hun contract verlengd en Wijnaldum is voor een prima bedrag verkocht.
Ook is hij duidelijk in de media en durft hij zich hard op te stellen. Dat is waar ik hem nu op kan beoordelen.
Laat hem die stap maar maken, ik zie alweer eenzelfde scenario als met El Ahmadiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |