Kan me voorstellen dat je als Feyenoordsupporter niet op een Van Gaal zit te wachten idd, rare keus.quote:
Je bent ook een zeer matige ploeg als je in de Eredivisie met een negatief doelsaldo eindigt, zoals Feyenoordquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar wel geregeld samenvattingen gezien. Bovendien ben je per definitie een zeer matige ploeg als je het weet te presteren om in een lachwekkende competitie als de JL te eindigen met een negatief doelsaldo.
Was ook een matige prestatie, maar de nummer 10 van de Eredivisie heeft doorgaans maar weinig moeite met de nummer 11 van de JL.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent ook een zeer matige ploeg als je in de Eredivisie met een negatief doelsaldo eindigt, zoals Feyenoord
Jij als keurige burger hebt ze toch wel even op dit onbehoorlijk gedrag aangesproken mag ik hopen ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van FC Dordrecht - Feyenoord. Hele goede eerste helft, matige tweede.
En wat ongelooflijk triest weer dat vuurwerk en het staken. Dat zijn geen supportersDie horen in de cel thuis! Het zijn ook vrijwel allemaal van die 20 jarige mannetjes
Die roepen dan kanker bestuur terwijl ze werkelijk geen idee hebben wat een voetbalorganisatie inhoudt. Ik walg hiervan
Nee maar dit kun je toch niet goed praten? Dit is gewoon triestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij als keurige burger hebt ze toch wel even op dit onbehoorlijk gedrag aangesproken mag ik hopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: laat maar, ik krijg het al niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Ik ben er niet bij geweest dus weet niet wat er precies aan de hand was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar dit kun je toch niet goed praten? Dit is gewoon triest
Ik had echt de hoop dat de ME zou ingrijpen!
Hoe moet hij anders een sigaar roken ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef voice-over het volgende:
Heeft Beenhakker zijn bek nog open gedaan vandaag?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:33:16Karim El Ahmadi:"Hebben eerste helft goed gespeeld,en denk dat ik ook aardig heb gespeeld.Hebben het hier wel is lastiger gehad." #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:34:27El Ahmadi:"Ik heb het de laatste jaren moeilijk gehad,maar ben in mijzelf blijven geloven.Ik ga voor een basisplaats bij #Feyenoord." reageer retweet
Die mannetjes gooiden vuurwerk en rookbommen op het veld waardoor het hele stadion blank stond. En vlak voor tijd deden ze dat nog een keer. Toen riepen ze ook dingen als kanker bestuur e.d. Zouden ze 1+1 kunnen optellen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest dus weet niet wat er precies aan de hand was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |