SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Ligt eraan, een baasje is natuurlijk het mooiste en hij zit er nog steeds. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat ik iemand voor Luna heb, maar hij moet nog wel een poos hier blijven zitten...
Als je snapt wat ik bedoel.
Huilliequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
laatste myth - onwaar
die daarvoor- waar
ik had het gezegd verdomme
bij mij ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het aan mij dat het af en toe hapert?
Nee dat heb ik ook. Ik versta m ook met regelmaat heel slecht en dan mis ik waar ik waar of niet waar op moet zeggen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het aan mij dat het af en toe hapert?
En we mogen dan allemaal naar hun gunshot-marriage!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk het epische gesprek wat Naatje met zijn ouders zou moeten hebben
Oh, dat schiet wel op jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Planning is om volgende week met de slaapkamer te beginnen en dan kan ik er bijna wonen.
En dan wilde ik een keer komen kijken
Oke.. thats that.. ik doe niet meer mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ValHallen: 4
Knetter: 3
Outpost: 1
Broer: 1
heloef:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef:
Met die PI erbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke.. thats that.. ik doe niet meer mee.
toedels
Sintquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef:
ga huilenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke.. thats that.. ik doe niet meer mee.
toedels
Ja maar Luna was het tofste zei je, zag trouwens dat jullie ook leuke honden hadden zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat schiet wel op ja. Maar, naast Luna (die er dan waarschijnlijk nog wel zit) hebben we nog meer heel veel hele toffe katten
.
nee ik ga jou op het rooster veranderen en eten kokenquote:
wat noob ...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij wilden ze de atoombommen gooien omdat de Russen de maan wilden opeisen of zoiets
Weer een klik en stilte.........quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
klik, dj niet te horen... klik, ineens weer welklik weer niet...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een klik en stilte.........![]()
Hey sint zo is t helaas niet leuk....![]()
Ik vind Luna heel tof jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar Luna was het tofste zei je, zag trouwens dat jullie ook leuke honden hadden zitten.
Als ik kom moet je me daar bij weg houden
delen ..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, ze waren toen behoorlijk onwetend en bang. Van twee kanten he. Maan opeisen_!
Ik heb al 3 mythes gemist en er over gepost maar je leest er steeds overheen... Ik hoor nu ook helemaal niets...quote:
Ja dat vertelde je toen, vind die medicijnen geen probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Luna heel tof ja. Maar goed, hij zit al zo lang in het asiel en krijgt medicatie en zo, daarom zit hij er al zo lang en een van de medewerkers vind dat zo sneu. Eigenlijk is het een kat die niemand wil.
Luna krijgt iedere zaterdag een kuiken, gaat ie mee spelen en jagen en zo. Echt tof.
Oh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is niet waar Sint. Ze wilden hun atoomkracht laten zien door de bom zo te gooien dat iedereen 'm kon zien.
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
...ze komt terug en heeft een stuk minder aan dan eerst en staat met twee whisky's in de hand. "Do you like my outfit?" vraagt ze. Stephan's leuter staat al recht omhoog in zijn broek. Haar ogen verlangen naar zijn leuter en ze loopt langzaam naar hem toe. Ze drukt het glas whisky in zijn hand en kijkt hem vol verlangen aan. Stepahan gooit snel zijn glas naar achter. En voor dat ie het weet zit Ariana half op hem... hij kan de spanning bijna niet meer aan. Ze fluistert langzaam in zijn oor "i want you" Stephan wordt rood en de bobbel in zijn broek wordt alleen maar groter...
Neukt Stephan Ariana Grande kapot? Komt er iemand binnen? Of wordt de spanning hem teveel? U leest het in het alles beslissende deel 5!
Oh, dat is wel super.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat vertelde je toen, vind die medicijnen geen probleem.
BAMquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ValHallen: 5
heloef:
Ja inderdaad, maar neem aan dat die medicijnen geen honderden euro's per maand kosten hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel super.. Wij hebben een kamer, dat is zeg maar de kneusjeskamer. Daar zitten de katten die speciaal voer en/of medicijnen hebben. Die katten zitten er al zó lang...
Laatst was er iemand voor Garfield, en steeds kwam ze terug. Belt ze op een woensdag dat ze het toch niet doet. Dan denk ik, wtf, bedenk dat eerder.
Draai je nu rock?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ValHallen: 5
heloef:
¿quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VH baassssss §??§???§??§§§?§?§?§
Ik dacht dat ik een slechte verliezer wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu is knetter helemaal pissig natuurlijk.
Zie haar ook niet meer in dit topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een slechte verliezer was
Nee, dat lijkt mij niet. Zoveel kan het asiel ook niet ophoesten. Ik ga het zaterdag eens voor je navragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar neem aan dat die medicijnen geen honderden euro's per maand kosten he
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoorde ik daar nou kuthoer op de ether?
iets met eten kokenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie haar ook niet meer in dit topic.
Ragequit ftw.
prutsnoer, mijn kabel zat ff verkeerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoorde ik daar nou kuthoer op de ether?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
prutsnoer, mijn kabel zat ff verkeerd ±P
Goed einde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
...op dat moment kan hij het niet meer aan en als haar hand over zijn lul heen streelt gaat het fout. Opeens begint Stephan te trillen, hij doet zijn best om het niet uit te gillen en een enorme natte plek vormt zich in zijn broek. "OMG did you just jizzed in your pants?" Stephan kijkt naar haar boze gezicht en weet dat hij het voorgoed verspeeld heeft en zegt trots "yes i deed."
Nou mooi verhaaltje he, nou dat was het.
Wat een faal eindequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
...op dat moment kan hij het niet meer aan en als haar hand over zijn lul heen streelt gaat het fout. Opeens begint Stephan te trillen, hij doet zijn best om het niet uit te gillen en een enorme natte plek vormt zich in zijn broek. "OMG did you just jizzed in your pants?" Stephan kijkt naar haar boze gezicht en weet dat hij het voorgoed verspeeld heeft en zegt trots "yes i deed."
Nou mooi verhaaltje he, nou dat was het.
Gebruik je SAM?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik weet het nu wel
nog 10 minuten volhouden
Zoals Stephan het betaamt.quote:
Ja he, ik had je natuurlijk kunnen laten scoren, maar mwah als ie klaarkomt in zijn broek is het leuker.quote:
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik weet het nu wel
nog 10 minuten volhouden
Och, Knetter heeft zo vaak problemen met de laptop of wat dan ook. Boeiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik weet het nu wel
nog 10 minuten volhouden
Nee, ik ben er wel blij om. Alsof ik Ariana kan scorenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja he, ik had je natuurlijk kunnen laten scoren, maar mwah als ie klaarkomt in zijn broek is het leuker.
WIE WIEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik ben er wel blij om. Alsof ik Ariana kan scoren
En ze is al verdrongen door een iets meer haalbaar meisje
Dit.quote:
Heet ze Die Die? Wat een kut naam.quote:
Wie is lelijk?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te makkelijk.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Weet ik hetquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Inderdaad jouw moeder is lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te makkelijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Kunnen onze moeders samen naar de beauty shop.quote:
Welk genre?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand nog een goeie film die ik nog moet zien?
Martyrsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand nog een goeie film die ik nog moet zien?
Ja dit dus en ze is lief.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder is in ieder geval geen model. Maar ze kookt wel hemels.
Gvd ik wil nu ook lasagne.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom wilde ik hetzelfde zeggen?
Omdat brute filmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom wilde ik hetzelfde zeggen?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had me nog niet goed voorgesteld. ValHallen, topicpedo. Aangenaam.
Alsof dat me tegenhoudtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Sorrie ick ben niet verlieft op jij [ afbeelding ]
Geen scifi, western of actie.quote:
Dat hoor ik hier ook niet gauwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oke, sorry ik liep je te fucken. Je bent te oud.
fquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen scifi, western of actie.
top 10 films =
1. American Beauty (1999)
2. Truman Show, The (1998)
3. Blues Brothers, The (1980)
4. Man on the Moon (1999)
5. American History X (1998)
6. South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999)
7. Boogie Nights (1997)
8. Edtv (1999)
9. Ed Wood (1994)
10. Take the Money and Run (1969)
Rustig uurtje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Luister ook weer mee
net ff wat muziek voor vnaaf voorgeluisterd.
en nu bezig met wie wat ook alweer had gestuurd
dm geschiedenis in.. pm box bij langs
Goeie top 10quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen scifi, western of actie.
top 10 films =
1. American Beauty (1999)
2. Truman Show, The (1998)
3. Blues Brothers, The (1980)
4. Man on the Moon (1999)
5. American History X (1998)
6. South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999)
7. Boogie Nights (1997)
8. Edtv (1999)
9. Ed Wood (1994)
10. Take the Money and Run (1969)
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heerlijk dit
Heb van de week de top 100 lovesongs van de jaren 50 ofzo gedownload... zoo fijn dit
Top!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een hele lading jazz binnengetrokken, Lionel Hampton, roy eldrigde, Fats Navarro.
ga huilen stinkertquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heerlijk dit
Heb van de week de top 100 lovesongs van de jaren 50 ofzo gedownload... zoo fijn dit
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een hele lading jazz binnengetrokken, Lionel Hampton, roy eldrigde, Fats Navarro.
Ga poepen babyquote:
oh sorry ik wist niet dat je jezelf aan het fisten wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga poepen baby.. zie je niet dat ik het druk heb met genieten
gewoonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh sorry ik wist niet dat je jezelf aan het fisten was
whehe jezelf uitwonenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh sorry ik wist niet dat je jezelf aan het fisten was
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga over ongeveer drie kwartier ook luisteren
Ken zijn stem niet.quote:
Haha, nee, heb een zoom H2 hier. Is eigenlijk meer memorecorder maar whatever.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef mr-green het volgende:
of gebruik je ook de mic van Guitar Hero?
Heb je de groetjes gedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga eten
tot later op de avond
Eetsequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga eten
tot later op de avond
ow fuck ik heb die van mij nog niet gestuurd volgens mij...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tha_Erik
wat was jouw top 3 ook alweer?
Klopt heb je ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow fuck ik heb die van mij nog niet gestuurd volgens mij...
Sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt heb je ook niet.
ben nu een lijst aan het maken met de fokkers die gestuurd hebben en welk nr..
alleen sommigen hebben dm gedaan of in het topic.. tja dat weet ik dus niet meer
Heb je mijne ontvangen of is die verloren gegaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt heb je ook niet.
ben nu een lijst aan het maken met de fokkers die gestuurd hebben en welk nr..
alleen sommigen hebben dm gedaan of in het topic.. tja dat weet ik dus niet meer
kan m niet vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je mijne ontvangen of is die verloren gegaan?
Ga ze opnieuw PM'en dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan m niet vinden
weet niet welke nrs van jou waren
Moet ik echt met zippy insturen? Want ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan m niet vinden
weet niet welke nrs van jou waren
Heb poison al staan met jouw naam erbijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik echt met zippy insturen? Want ik weet niet hoe dat moet.
Oh, tofquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb poison al staan met jouw naam erbij
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
zippyshare.comquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef SiIk het volgende:
Oeh, dan moet ik ook snel een uitleg over zippy's, ik wil nogsteeds heel graag m'n top3 insturen
Ik ben benieuwd naar je seks-weetjesquote:
wij hebben echt veel van dat soort boekjes hierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je seks-weetjes! Ik heb een bla bla boekje Seks, was echt grappig
.
Omgquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben echt veel van dat soort boekjes hier
over de penis, en de vagina.. een bijtjes en bloemetjes boekje etc etc
we hebben ook een boekje over wc;s over de hele wereld
Een collega van mijn moeder vroeg of ze dat misschien voor haar kon branden omdat ze dat nummer op haar begrafenis wildequote:
Wehehehquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een collega van mijn moeder vroeg of ze dat misschien voor haar kon branden omdat ze dat nummer op haar begrafenis wilde!
Zit op +36 seconden maar met paar fade-outs zal het wel minder worden.quote:
Volgende twee zijn liefdesliedjes sort of.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
Heb je toevallig nog wat meer liefdesliedjes?
14.gifquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgende twee zijn liefdesliedjes sort of.
Komt goed hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit op +36 seconden maar met paar fade-outs zal het wel minder worden.
Ik heb mijn vader eens betrapt toen hij een kanarie zat te masturberenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
50% van de mensen die veel werkt met dieren heeft wel eens een seksuele ervaring met een dier gehad.
Zoon, ben jij het?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader eens betrapt toen hij een kanarie zat te masturberen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
50% van de mensen die veel werkt opgroeit op een boerderij met dieren heeft wel eens een seksuele ervaring met een dier gehad.
Neuk jij ook mieren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader eens betrapt toen hij een kanarie zat te masturberen
Nope.. stond bij niemand op het lijstjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
OH! KNETTER!!! HEB JE OOK HUNGRY EYES VOOR VANAVOND?.
En een groenteboerderij? Lekker een salade neuken.quote:
Oh, jammer. Die is mooiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope.. stond bij niemand op het lijstje
moet straks nog ff kijken hoe ik uitkom met de tijddamzz dat wordt puzzelen
SuperHarregarrequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef patrick1234 het volgende:
deze dj is echt een baas!!
(wie draait er nu?)
Ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef patrick1234 het volgende:
deze dj is echt een baas!!
(wie draait er nu?)
Of dat dit wat langer doorgaat. Echt heerlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:57 schreef SiIk het volgende:
Ik stel voor dat de metal een half uurtje eerder afloopt, zodat Knetter een half uurtje langer kan krijgen
Kun je zelf voor de dressing zorgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En een groenteboerderij? Lekker een salade neuken.
jaaa soberso dirty dancingquote:
Nicequote:
Dit is Nina.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Is dit het origineel?
Altijd gedacht dat het van Nina Simone was
* SiIk ookquote:
Do you love me is ook wel een sexy nummerquote:
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
Thx voor je heerlijke muziekjens SuperHarregarre!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
Thx voor je heerlijke muziekjens SuperHarregarre!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:03 schreef ValHallen het volgende:
NiN, verantwoordelijk voor 1 van de geilste nummers ooit.
Uhuquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij doelen samen op Closer neem ik aan
Je miste NIN - Physical en Judas Priest - Hell Patrolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:12 schreef MsMessy het volgende:
Zo het eten achter de kiezen en gelijk de eerste tien minuten gemist, crap
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk steeds dat er Nijn staat als jullie het over NiN hebben
Hé je UI heeft een nieuw hoofddeksel!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk steeds dat er Nijn staat als jullie het over NiN hebben
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor MsMessy zometeen weer iets van NIN... het nummer dat iedereen wel waardeert en er neukbewegingen bij maakt
Hé, inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé je UI heeft een nieuw hoofddeksel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |