Oh, dat is wel super.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat vertelde je toen, vind die medicijnen geen probleem.
BAMquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ValHallen: 5
Knetter: 3
Outpost: 1
Broer: 1
heloef:
Ja inderdaad, maar neem aan dat die medicijnen geen honderden euro's per maand kosten hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is wel super.. Wij hebben een kamer, dat is zeg maar de kneusjeskamer. Daar zitten de katten die speciaal voer en/of medicijnen hebben. Die katten zitten er al zó lang...
Laatst was er iemand voor Garfield, en steeds kwam ze terug. Belt ze op een woensdag dat ze het toch niet doet. Dan denk ik, wtf, bedenk dat eerder.
Draai je nu rock?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ValHallen: 5
Knetter: 3
Outpost: 1
Broer: 1
heloef:
¿quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VH baassssss §??§???§??§§§?§?§?§
Ik dacht dat ik een slechte verliezer wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu is knetter helemaal pissig natuurlijk.
Zie haar ook niet meer in dit topic.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een slechte verliezer was
Nee, dat lijkt mij niet. Zoveel kan het asiel ook niet ophoesten. Ik ga het zaterdag eens voor je navragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar neem aan dat die medicijnen geen honderden euro's per maand kosten he
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoorde ik daar nou kuthoer op de ether?
iets met eten kokenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie haar ook niet meer in dit topic.
Ragequit ftw.
prutsnoer, mijn kabel zat ff verkeerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoorde ik daar nou kuthoer op de ether?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
prutsnoer, mijn kabel zat ff verkeerd ±P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |