SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Ligt eraan, een baasje is natuurlijk het mooiste en hij zit er nog steeds. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat ik iemand voor Luna heb, maar hij moet nog wel een poos hier blijven zitten...
Als je snapt wat ik bedoel.
Huilliequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
laatste myth - onwaar
die daarvoor- waar
ik had het gezegd verdomme
bij mij ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het aan mij dat het af en toe hapert?
Nee dat heb ik ook. Ik versta m ook met regelmaat heel slecht en dan mis ik waar ik waar of niet waar op moet zeggen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het aan mij dat het af en toe hapert?
En we mogen dan allemaal naar hun gunshot-marriage!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk het epische gesprek wat Naatje met zijn ouders zou moeten hebben
Oh, dat schiet wel op jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Planning is om volgende week met de slaapkamer te beginnen en dan kan ik er bijna wonen.
En dan wilde ik een keer komen kijken
Oke.. thats that.. ik doe niet meer mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ValHallen: 4
Knetter: 3
Outpost: 1
Broer: 1
heloef:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef:
Met die PI erbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke.. thats that.. ik doe niet meer mee.
toedels
Sintquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef:
ga huilenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke.. thats that.. ik doe niet meer mee.
toedels
Ja maar Luna was het tofste zei je, zag trouwens dat jullie ook leuke honden hadden zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat schiet wel op ja. Maar, naast Luna (die er dan waarschijnlijk nog wel zit) hebben we nog meer heel veel hele toffe katten
.
nee ik ga jou op het rooster veranderen en eten kokenquote:
wat noob ...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij wilden ze de atoombommen gooien omdat de Russen de maan wilden opeisen of zoiets
Weer een klik en stilte.........quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
klik, dj niet te horen... klik, ineens weer welklik weer niet...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een klik en stilte.........![]()
Hey sint zo is t helaas niet leuk....![]()
Ik vind Luna heel tof jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar Luna was het tofste zei je, zag trouwens dat jullie ook leuke honden hadden zitten.
Als ik kom moet je me daar bij weg houden
delen ..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, ze waren toen behoorlijk onwetend en bang. Van twee kanten he. Maan opeisen_!
Ik heb al 3 mythes gemist en er over gepost maar je leest er steeds overheen... Ik hoor nu ook helemaal niets...quote:
Ja dat vertelde je toen, vind die medicijnen geen probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Luna heel tof ja. Maar goed, hij zit al zo lang in het asiel en krijgt medicatie en zo, daarom zit hij er al zo lang en een van de medewerkers vind dat zo sneu. Eigenlijk is het een kat die niemand wil.
Luna krijgt iedere zaterdag een kuiken, gaat ie mee spelen en jagen en zo. Echt tof.
Oh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is niet waar Sint. Ze wilden hun atoomkracht laten zien door de bom zo te gooien dat iedereen 'm kon zien.
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
...ze komt terug en heeft een stuk minder aan dan eerst en staat met twee whisky's in de hand. "Do you like my outfit?" vraagt ze. Stephan's leuter staat al recht omhoog in zijn broek. Haar ogen verlangen naar zijn leuter en ze loopt langzaam naar hem toe. Ze drukt het glas whisky in zijn hand en kijkt hem vol verlangen aan. Stepahan gooit snel zijn glas naar achter. En voor dat ie het weet zit Ariana half op hem... hij kan de spanning bijna niet meer aan. Ze fluistert langzaam in zijn oor "i want you" Stephan wordt rood en de bobbel in zijn broek wordt alleen maar groter...
Neukt Stephan Ariana Grande kapot? Komt er iemand binnen? Of wordt de spanning hem teveel? U leest het in het alles beslissende deel 5!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |