ow fuck ik heb die van mij nog niet gestuurd volgens mij...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tha_Erik
wat was jouw top 3 ook alweer?
Klopt heb je ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow fuck ik heb die van mij nog niet gestuurd volgens mij...
Sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt heb je ook niet.
ben nu een lijst aan het maken met de fokkers die gestuurd hebben en welk nr..
alleen sommigen hebben dm gedaan of in het topic.. tja dat weet ik dus niet meer
Heb je mijne ontvangen of is die verloren gegaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt heb je ook niet.
ben nu een lijst aan het maken met de fokkers die gestuurd hebben en welk nr..
alleen sommigen hebben dm gedaan of in het topic.. tja dat weet ik dus niet meer
kan m niet vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je mijne ontvangen of is die verloren gegaan?
Ga ze opnieuw PM'en dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan m niet vinden
weet niet welke nrs van jou waren
Moet ik echt met zippy insturen? Want ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan m niet vinden
weet niet welke nrs van jou waren
Heb poison al staan met jouw naam erbijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik echt met zippy insturen? Want ik weet niet hoe dat moet.
Oh, tofquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb poison al staan met jouw naam erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |