Goed einde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
...op dat moment kan hij het niet meer aan en als haar hand over zijn lul heen streelt gaat het fout. Opeens begint Stephan te trillen, hij doet zijn best om het niet uit te gillen en een enorme natte plek vormt zich in zijn broek. "OMG did you just jizzed in your pants?" Stephan kijkt naar haar boze gezicht en weet dat hij het voorgoed verspeeld heeft en zegt trots "yes i deed."
Nou mooi verhaaltje he, nou dat was het.
Wat een faal eindequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
...op dat moment kan hij het niet meer aan en als haar hand over zijn lul heen streelt gaat het fout. Opeens begint Stephan te trillen, hij doet zijn best om het niet uit te gillen en een enorme natte plek vormt zich in zijn broek. "OMG did you just jizzed in your pants?" Stephan kijkt naar haar boze gezicht en weet dat hij het voorgoed verspeeld heeft en zegt trots "yes i deed."
Nou mooi verhaaltje he, nou dat was het.
Gebruik je SAM?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik weet het nu wel
nog 10 minuten volhouden
Zoals Stephan het betaamt.quote:
Ja he, ik had je natuurlijk kunnen laten scoren, maar mwah als ie klaarkomt in zijn broek is het leuker.quote:
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik weet het nu wel
nog 10 minuten volhouden
Och, Knetter heeft zo vaak problemen met de laptop of wat dan ook. Boeiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik weet het nu wel
nog 10 minuten volhouden
Nee, ik ben er wel blij om. Alsof ik Ariana kan scorenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja he, ik had je natuurlijk kunnen laten scoren, maar mwah als ie klaarkomt in zijn broek is het leuker.
WIE WIEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik ben er wel blij om. Alsof ik Ariana kan scoren
En ze is al verdrongen door een iets meer haalbaar meisje
Dit.quote:
Heet ze Die Die? Wat een kut naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |