quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
zippyshare.comquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef SiIk het volgende:
Oeh, dan moet ik ook snel een uitleg over zippy's, ik wil nogsteeds heel graag m'n top3 insturen
Ik ben benieuwd naar je seks-weetjesquote:
wij hebben echt veel van dat soort boekjes hierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je seks-weetjes! Ik heb een bla bla boekje Seks, was echt grappig
.
Omgquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben echt veel van dat soort boekjes hier
over de penis, en de vagina.. een bijtjes en bloemetjes boekje etc etc
we hebben ook een boekje over wc;s over de hele wereld
Een collega van mijn moeder vroeg of ze dat misschien voor haar kon branden omdat ze dat nummer op haar begrafenis wildequote:
Wehehehquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een collega van mijn moeder vroeg of ze dat misschien voor haar kon branden omdat ze dat nummer op haar begrafenis wilde!
Zit op +36 seconden maar met paar fade-outs zal het wel minder worden.quote:
Volgende twee zijn liefdesliedjes sort of.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
Heb je toevallig nog wat meer liefdesliedjes?
14.gifquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgende twee zijn liefdesliedjes sort of.
Komt goed hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit op +36 seconden maar met paar fade-outs zal het wel minder worden.
Ik heb mijn vader eens betrapt toen hij een kanarie zat te masturberenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
50% van de mensen die veel werkt met dieren heeft wel eens een seksuele ervaring met een dier gehad.
Zoon, ben jij het?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader eens betrapt toen hij een kanarie zat te masturberen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
50% van de mensen die veel werkt opgroeit op een boerderij met dieren heeft wel eens een seksuele ervaring met een dier gehad.
Neuk jij ook mieren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader eens betrapt toen hij een kanarie zat te masturberen
Nope.. stond bij niemand op het lijstjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
OH! KNETTER!!! HEB JE OOK HUNGRY EYES VOOR VANAVOND?.
En een groenteboerderij? Lekker een salade neuken.quote:
Oh, jammer. Die is mooiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope.. stond bij niemand op het lijstje
moet straks nog ff kijken hoe ik uitkom met de tijddamzz dat wordt puzzelen
SuperHarregarrequote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef patrick1234 het volgende:
deze dj is echt een baas!!
(wie draait er nu?)
Ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef patrick1234 het volgende:
deze dj is echt een baas!!
(wie draait er nu?)
Of dat dit wat langer doorgaat. Echt heerlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:57 schreef SiIk het volgende:
Ik stel voor dat de metal een half uurtje eerder afloopt, zodat Knetter een half uurtje langer kan krijgen
Kun je zelf voor de dressing zorgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En een groenteboerderij? Lekker een salade neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |