Ok, aangezien jij volgens mij de 2.3-update al hebt, druk eens op dat grafiekje bovenaan dat lijstje met procenten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
50% weergave meestal (scherm staat op 25%)
Android systeem ongeveer 10-15%
En spraakoproepen 15 procent
En dan nog wat kleine dingetjes meestal...
Wauw dat wel vet ja..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok, aangezien jij volgens mij de 2.3-update al hebt, druk eens op dat grafiekje bovenaan dat lijstje met procenten.
Dan krijg je de grafiek wat groter te zien. Kijk eens of de balkjes van 'scherm aan' en 'ingeschakeld' ongeveer gelijk lopen. Mocht 'ingeschakeld' vrijwel onderbroken doorlopen, dan is er iets mis.
Ja, dan kan je het beter morgen bekijken idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wauw dat wel vet ja..![]()
Vandaag is ie gebruikt als tomtom en morgen ook dus zal volgende week eens kijken..
Ja klopt want als ik hem op de wifi heb en ik vergeet hem aan de lader te leggen dan is ie ook maar 10% kwijt ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het beter morgen bekijken idd.
Even ter informatie: Als je scherm uitstaat, gaat de telefoon na een korte tijd in een slaapstand. Hierin verbruikt hij veel minder energie. Er zijn bepaalde apps die zorgen dat de telefoon niet in de slaapstand kan gaan, dan is je batterij heel snel leeg.
Oh, en als je de telefoon de hele dag als TomTom gebruikt hebt, dan heeft het scherm toch ook heel veel aangestaan? Dan is 50% wel heel weinig voor het scherm.
Bijzonder, waar was je geweest dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef Ace1 het volgende:
Op vakantie zijn mijn T en C van de achterkant eraf gevallen.. lijm was helemaal gesmolten door de hitte
Ik zit er trouwens over te twijfelen om die 2.3 update te installeren.. Maar hoe kan ik het beste al mijn smsjes, apps, instellingen etc backuppen?
Lijkt me een hoop gedoe voor een update die schijnbaar niet zoveel voorstelt...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef Ace1 het volgende:
Op vakantie zijn mijn T en C van de achterkant eraf gevallen.. lijm was helemaal gesmolten door de hitte
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Gewoon in mijn broekzak... in Portugal. Heel de lijm was vloeibaar gewordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Bijzonder, waar was je geweest dan?
Ik ben net een week terug uit Egypte en mijn telefoon is nog in orde, terwijl het daar toch minstens 45 graden was iedere dag
Of heb je hem pal in de zon laten liggen oid?
Als je in de volle zon loopt/zit wordt het in je broekzak natuurlijk ook wel warm..quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Gewoon in mijn broekzak... in Portugal. Heel de lijm was vloeibaar geworden
Ik heb ook weleens dat ie opnieuw opstart maar komt door teveel processen denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Vreemd: ik zou gaan hardlopen, zet Cardiotrainer aan, ineens wordt het scherm zwart, start HTC opnieuw op en toen ik CT weer wilde starten, stond 'ie er niet meer op.
Cardiotrainer stond er niet meer op?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Vreemd: ik zou gaan hardlopen, zet Cardiotrainer aan, ineens wordt het scherm zwart, start HTC opnieuw op en toen ik CT weer wilde starten, stond 'ie er niet meer op.
CT heeft het goede voornemen van je om af te vallen opgegeven en zichzelf geuninstalleerd...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Mijn advies? Niet doen. Je gaat er spijt van krijgen. Of wacht, doe het toch. Dan kan ik tegen je zeggen: ik zei het je toch!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef Ace1 het volgende:
Ik zit er trouwens over te twijfelen om die 2.3 update te installeren.. Maar hoe kan ik het beste al mijn smsjes, apps, instellingen etc backuppen?
Lijkt me een hoop gedoe voor een update die schijnbaar niet zoveel voorstelt...
Ik leef nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ervaring met fake htc accu's? Ik wil er eentje van buyincoins kopen, maar ben aan de ene kant sceptisch over ontploffende batterijen...
Die zilveren letters op de achterkant zijn gewoon metalen lettertjes die met lijm vastzitten..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn advies? Niet doen. Je gaat er spijt van krijgen. Of wacht, doe het toch. Dan kan ik tegen je zeggen: ik zei het je toch!!!
Maar die letters T en C die eraf zijn gevallen snap ik ff niet. HTC zijn gegraveerde letters op de achterkant en hoe kan iets wat gegraveerd is eruit vallen? Zitten er in die gegraveerde letters soms stickers met exact dezelfde afmetingen als de graveersel?
Aha, die letters zijn ondertussen zwart bij mij, maar nu ik een stukje schoonmaak, ja idd zilveren letters...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Die zilveren letters op de achterkant zijn gewoon metalen lettertjes die met lijm vastzitten..
begin ik ook steeds meer last van te krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:47 schreef Mr.DD het volgende:
Blegh, moet steeds harder duwen op die volume knop op de zijkant wil ie wat doen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aha, die letters zijn ondertussen zwart bij mij, maar nu ik een stukje schoonmaak, ja idd zilveren letters...
Ooo ik hoop zo dat hij er (uiterlijk) maandag isquote:Device HTC Desire, Serial No. xxx, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Die van mij doet het al niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
begin ik ook steeds meer last van te krijgen.
Hoe groot was je Ext3 partitie? En download Quick System Info eens uit de market, daarmee kun je zien of je Apps2sd wel goed werkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden toen ik ging rooten een gedeelte op mijn sd kaart beschikbaar gesteld om te gebruiken als "intern geheugen" Nu is issie eigenlijk vol terwijl ik nog zo'n 6gb overheb weet iemand hoe ik het groter kan maken?
Ik heb gezocht op Google maar kan het niet meer vinden.![]()
Groetjesss.
Geen idee hoe groot die partitie is precies is in QSI staat dat A2SD storage 457MB is en dat er 425MB vrij is maar dat zou eigenlijk niet kunnen kloppen want als ik een app installeer van ongeveer 10MB dan zal ie aangeven dat het alweer volzit. De melding dat het geheugen vol is is nu weg omdat ik gewoon simpel Flash Player heb verwijderd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe groot was je Ext3 partitie? En download Quick System Info eens uit de market, daarmee kun je zien of je Apps2sd wel goed werkt.
Waterproof? Leg hem eens een uurtje in een bak water, als hij het dan nog doet zou ik hem pas waterproof noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als m'n Desire na vandaag, dagje Loveland, niet kapot is verklaar ik 'm onsterfelijk en waterproof.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 08:19 schreef Klonk het volgende:
Met de hoeveelheden water die hier nu naar beneden komen komt dat ongeveer op hetzelfde neer
Spam?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:43 schreef TimKraai het volgende:
Misschien een handige site voor degene die geen keuze kunnen maken:
Dan moet je root hebben en dat heb ik niet. Wat doet die app beter dan bijv. MyBackup(Pro)?quote:
Ah, okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan moet je root hebben en dat heb ik niet. Wat doet die app beter dan bijv. MyBackup(Pro)?
Tijd om te gaan rooten danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan moet je root hebben en dat heb ik niet. Wat doet die app beter dan bijv. MyBackup(Pro)?
Wordt hij te warm?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Klonk het volgende:
Lekker dan, mijn toestel zet zichzelf sinds een paar dagen elke dag wel een paar keer uit...
Bij mij was het een hardwareprobleemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:08 schreef Klonk het volgende:
niet dat ik weet, las dat meer mensen het hadden en hebben opgelost met een stukje karton tussen de batterij en de backcover omdat de batterij losgaat. kan ik me iets bij voorstellen want het gebeurde bij mij telkens als ie mijn broekzak zat
Meestal wel ja. En de root kan er af gehaald worden, volgens o.a. deze site zou het ook nog best makkelijk moeten zijn. Zelf nooit geprobeerd though.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef Klonk het volgende:
ik duim van niet, zou anders wel klote zijn, heb het toestel pas 2 maanden geleden gekocht....
en gelijk geroot ook, heeft dat effect op de garantie, zo ja, kan ik die root weer ongedaan maken?
In de Desire zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef Crientj het volgende:
Hm. Replacement batterij ontvangen, maar hoe doen jullie dat met opladen?
Apart in zo'n ding of in de desire zelf?
Wacht maar totdat je gaat navigeren en downloaden tegelijk...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef Iemand91 het volgende:
Wat best wel kut is is dat de batterij soms gewoon écht warm wordt (langdurig internetten e.d.)
Zat gisteravond in bed ook nog even te internetten en opladen tegelijk, je hand gaat dan gewoon zeer doen van de hitte.
als je ondertussen ook nog oplaad wordt het helemaal een feest...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je gaat navigeren en downloaden tegelijk...
Ik dacht dat het plastic zou smelten
Geen idee, vraag het hier eens: HTC Desire S #2 We navigeren ons suf!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:07 schreef retorbrapi het volgende:
Hoe snel is een HTC Desire S vergeleken met andere recente toestellen?
Uit eerdere ervaringen uit deze reeks blijkt dat een week tot 2 weken te duren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met de reparatiedienst van HTC en hoe lang je je toestel dan kwijt bent?
Ging bij mij ook vrij rap. En dat was in de zomer dus minder servicemensen. Het was meteen het moederbord dat vervangen werd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef Klonk het volgende:
dan hoop ik dat ik geen andere ervaringen ga krijgen
Ik als HTC liefhebber kan écht niet omgaan met de menustructuur van Samsungquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef Devolution het volgende:
Ik mag gaan verlengen, en ik denk dat ik toch weer een neiuwe telefoon ga halen. Desire begint toch traag te worden de laatste maandjes... Ik twijfel (zoals zovelen) echter nog tussen de HTC Sensation en de Galaxy S II. De meeste eisen die ik heb worden het beste vervuld door de S2, maar die is wel weer erg groot en heeft geen notificatieled.. Hij is (volgens veel reviews) echter wel véél sneller dan de Sensation, en dat vind ik ook erg belangrijk. Binnenkort maar eens een winkel inlopen om ze te vergelijken
Sensation heeft juist een hogere resolutie dan de S2quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:11 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb net als jij een Desire. Mijn vriendin heeft sinds gisteren de S2 en ik ben onder de indruk van het scherm en idd de snelheid van het toestel. Dat ie sneller is komt door oa 2 dingen: Sense is mooi maar heeft een vertragend effect en verder heeft ie ook een veel lagere resolutie. Alles is zo allemachtig groot op de display en eigenlijk zou ik hem ook moeten nemen aangezien mijn ogen ook niet meer zo geweldig goed zijn...
Eens, ik ook niet. Daarbij is het resolutieverhaal inderdaad juist het tegenovergestelde, de HTC heeft een hogere resolutie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik als HTC liefhebber kan écht niet omgaan met de menustructuur van Samsung
Ik had het over samsung, ik geef toe dat mijn zin een beetje lastig geformuleerd is. Dus ff overnieuw, S2 is sneller vanwege lagere resolutie en lichtere schil (touchwiz ipv sense)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sensation heeft juist een hogere resolutie dan de S2
De mijne is op zaterdag opgehaald en de andere week op zaterdag kwam hij al terugquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met de reparatiedienst van HTC en hoe lang je je toestel dan kwijt bent?
Bij mij kwam hij terug met TNT en hij zat gewoon in de brievenbus maar hij is wel met de pakketpost gekomen en zij hebben hem in de brievenbus gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Klonk het volgende:
De mijne is gereparvervangen en ook weer onderweg.
Gaat dat met TNT of komt de koerier weer langs?
Juist! Ik was ook best verbaasd, haha. Maar op dat moment was ik ook blij, omdat ik de dag erna op vakantie zou gaan, haha.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Klonk het volgende:
omgekeerde wereld, een kapot toestel wordt behandeld als een doos eieren en een gerepareerd toestel word in een envelop in de brievenbus gedouwd
Dit proberen:quote:Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef Laurabeest het volgende:
Ik weet niet of dit hier al eerder is voorgekomen/gevraagd (ik kon het in ieder geval niet vinden), maar ik krijg een foutmelding op mijn Desire, meteen bij het opstarten al, waardoor ik mijn telefoon uberhaupt niet kan gebruiken en ook niet bij de instellingen/market etc. kan komen.
Ik krijg zodra ik opstart de melding "the process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again". Toets ik vervolgens "force close", dan krijg ik de melding meteen weer opnieuw. In eerste instantie kon ik mijn telefoon nog wel gewoon uit zetten, maar zelfs dat gaat niet meer op de gebruikelijke manier. Ik heb echt totaal geen verstand van besturingssystemen/applicaties, just a humble user.
Op andere fora heb ik wel vergelijkbare meldingen gevonden over de HTC Hero, maar nog niet echt iets voor de Desire. Het vermoeden daar was dat het iets te maken had met facebook synchronisatie.
Is er iemand bekend met dit probleem en hoe is het op te lossen?
Harde reset lijkt te helpen, maar nu heb ik geen toegang tot het wifi netwerk en ik weet het wachtwoord niet. Mijn vriend (die nu 3 weken op vakantie is in de Himalaya en onbereikbaar) heeft dat allemaal ingesteld en nooit aan me gegevenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dit proberen:
http://www.htc.com/nl/howto.aspx?id=2913&type=1&p_id=312
Als dat niet helpt is het een garantiegeval lijkt me.
Staat het wel aangevinkt bij je instellingenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:47 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Toch vind ik dat vreemd, als je geen wifi hebt zou je toch in principe ook via het mobiele netwerk apps moeten kunnen downloaden, mailaccounts instellen, etc?
Jaja, haha, zoveel verstand heb ik er nog net wel vanquote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Staat het wel aangevinkt bij je instellingen?
Staan de instellingen van je mobiele netwerk goed? Daarvoor moet je even op de site van je provider kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:47 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Harde reset lijkt te helpen, maar nu heb ik geen toegang tot het wifi netwerk en ik weet het wachtwoord niet. Mijn vriend (die nu 3 weken op vakantie is in de Himalaya en onbereikbaar) heeft dat allemaal ingesteld en nooit aan me gegeven. Heerlijk als blijkt dat je zo afhankelijk bent van iemand
.
Toch vind ik dat vreemd, als je geen wifi hebt zou je toch in principe ook via het mobiele netwerk apps moeten kunnen downloaden, mailaccounts instellen, etc?
Ok, nieuwe vraag: hoe krijg ik mijn IMEI nummer eruit? Mijn telfort geeft nog mijn oude toestel aan (hoewel ik de desire via hun heb besteld en ook eigenlijk vrijwel zeker weet dat het een tijdje in mijn telfort heeft gestaan) maar de aangegeven methode op de site (#06#) werkt niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Staan de instellingen van je mobiele netwerk goed? Daarvoor moet je even op de site van je provider kijken.
het is "*#06#", met een * ervoor dusquote:Op donderdag 1 september 2011 14:36 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Ok, nieuwe vraag: hoe krijg ik mijn IMEI nummer eruit? Mijn telfort geeft nog mijn oude toestel aan (hoewel ik de desire via hun heb besteld en ook eigenlijk vrijwel zeker weet dat het een tijdje in mijn telfort heeft gestaan) maar de aangegeven methode op de site (#06#) werkt niet.
Als ze je moederbord vervangen dan krijg je ander imei volgens mij. Ik had hetzelfde (nieuw imei nummer) en had gewoon mijn eigen toestel terug gekregenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Klonk het volgende:
Netjes, binnen een week terug
Volgens papieren heeft ie een nieuw moederbord gekregen maar ik heb een compleet ander imei nummerDus volgens mij hebben ze gewoon een nieuw toestel in een doosje gedaan
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Iemand91 het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat het toestel soms gewoon niet voor te branden is?
Dat dat ding harstikke langzaam is en na een tijdje ineens weer gewoon doet?
Ik heb gewoon nog kleine krasjes aan de voorkantquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Klonk het volgende:
Ik zou het niet weten, ik had tijdens pogingen de accu vast te zetten per ongeluk het stukje stof voor het speakertje eraf gehaald en dat zit er nu weer op. Dus dat is of een op detail gerichte medewerker of een teken dat het een nieuw toestel is
Ja, behoorlijk irritant soms. Je moet in elk geval niet een aantal updates tegelijk gaan downloaden uit de market, dan is er niets meer mee aan te vangen merk ik...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Iemand91 het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat het toestel soms gewoon niet voor te branden is?
Dat dat ding harstikke langzaam is en na een tijdje ineens weer gewoon doet?
Ik krijg dus dezelfde melding met de laatste MIUI rom, heb altijd MIUI gebruikt alleen probeerde net ook even Cyanogenmod 7 maar daar kon moest ik een account registreren om de market in te gaan maar telkens als ik op Ja drukte ging ie terug naar het homescherm.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef Laurabeest het volgende:
Ik weet niet of dit hier al eerder is voorgekomen/gevraagd (ik kon het in ieder geval niet vinden), maar ik krijg een foutmelding op mijn Desire, meteen bij het opstarten al, waardoor ik mijn telefoon uberhaupt niet kan gebruiken en ook niet bij de instellingen/market etc. kan komen.
Ik krijg zodra ik opstart de melding "the process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again". Toets ik vervolgens "force close", dan krijg ik de melding meteen weer opnieuw. In eerste instantie kon ik mijn telefoon nog wel gewoon uit zetten, maar zelfs dat gaat niet meer op de gebruikelijke manier. Ik heb echt totaal geen verstand van besturingssystemen/applicaties, just a humble user.
Op andere fora heb ik wel vergelijkbare meldingen gevonden over de HTC Hero, maar nog niet echt iets voor de Desire. Het vermoeden daar was dat het iets te maken had met facebook synchronisatie.
Is er iemand bekend met dit probleem en hoe is het op te lossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |