De eerste keer kan het best lang duren voor je een GPS fix hebt, een paar minuten als je pech hebt. Daarna zal het vrij snel gaan, als ik GPS aanzet heb ik binnen 30 seconden een fix gemiddeld. Ik hoop voor je dat je GPS wel aan hebt staan, dit kan je doen bij de quick settings.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef JDx het volgende:
Ik wilde net runkeeper proberen, maar ik krijg geen GPS signaal, nergens buiten.
Bij mij duurt de GPS fix altijd wel een minuut. Ondanks dat ik hem eerder heb gebruikt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De eerste keer kan het best lang duren voor je een GPS fix hebt, een paar minuten als je pech hebt. Daarna zal het vrij snel gaan, als ik GPS aanzet heb ik binnen 30 seconden een fix gemiddeld. Ik hoop voor je dat je GPS wel aan hebt staan, dit kan je doen bij de quick settings.
Vreemd, maar het kan afhankelijk zijn of er veel gebouwen en bomen om je heen staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Bij mij duurt de GPS fix altijd wel een minuut. Ondanks dat ik hem eerder heb gebruikt.
Gisteren had ik zelfs na 3minuten nog geen fix :s
Jawel, maar volgens mij is het een bug, kijk maar naar de logs. Ik heb het goede topic gelinkt maar als ik in dit topic naar de koppeling kijk zie ik een heel ander topic id.quote:
Niet dat ik weet, ik zag elders ook al mensen klagen. Ik hoop dat HTC met een update hier iets aan gaat doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef bloodysunday het volgende:
Kan je het licht van de buttons onderin (home, etc) nog instellen. Als het een beetje schemerig is gaan ze niet branden en dat is rete irritant.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, even de OP iets uitgebreid, mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik het graag.
Nog niet gedaan, maar ik gok dat ze in de map 'media' komen te staan op je SD-kaart, dan moet je via USB je filmpje wel naar de computer kunnen slepen via de verkenner. Wel op je telefoon even aangeven bij het aansluiten van de USB dat je de harddisk mode wil.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef JDx het volgende:
Hoe zet je eigenlijk filmpjes van je HTC naar de computer?
99,99% kans dat hij S-ON is...quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef robbolo het volgende:
Sinds vrijdag ook in het bezit van een Desire S. Ik heb al eens iets gelezen of S-off en S-on maar ik kom er maar niet achter hoe ik dit kan checken. Kan iemand mij dat hier in simpele bewoording uitleggen?
Edit: Niet meer nodig. Nog geen 2 minuten nadat ik dit vroeg kwam ik dit tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1034253. Mocht je het ook niet weten, check link
Yep, een S-on. Laten we hopen dat HTC inderdaad zo aardig is om dat te doenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als het goed is hoef je niet te tvp'en, daar is juist die reeksenfunctie voor!
[..]
99,99% kans dat hij S-ON is...
HTC zal binnenkort wel met een update komen waarin ze de bootloader vrij gaan geven.
Ik ook niet, er is ruimte voldoende om een berg apps te installeren. Het enige wat wel fijn zou zijn is als ik wat apps kon verwijderen zoals Amazon MP3 en Soundhound.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Yep, een S-on. Laten we hopen dat HTC inderdaad zo aardig is om dat te doenMoet zeggen dat ik nu ook nog niet echt een reden heb gevonden om te rooten.
Ik ook niet, heb er LauncherPro op gezet en ben er helemaal tevreden mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Yep, een S-on. Laten we hopen dat HTC inderdaad zo aardig is om dat te doenMoet zeggen dat ik nu ook nog niet echt een reden heb gevonden om te rooten.
Dropbox!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef JDx het volgende:
Hoe zet je eigenlijk filmpjes van je HTC naar de computer?
Barely There, zoek niet verder, beter wordt het niet. Of je moet zo'n afzichtelijk rubberding willen hebben zoals in het vorige topic, maar daar kan ik beter niet meer over beginnen voordat een bepaalde dame mijn ogen er uit krabt!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Besteld
Wat is trouwens een goed hoesje? Ik wil er eentje die niet mijn scherm bedekt, alleen de achterkant, en dan een screenprotector op het scherm. Ik neig nu naar zo'n Barely There hoesje van Case Mate, maar zijn er nog alternatieven die zich in dezelfde prijsklasse bevinden?
Wat Dubbeldrank zegt. Barely There is denk ik wel de mooiste die het meeste van je toestel laat zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Besteld
Wat is trouwens een goed hoesje? Ik wil er eentje die niet mijn scherm bedekt, alleen de achterkant, en dan een screenprotector op het scherm. Ik neig nu naar zo'n Barely There hoesje van Case Mate, maar zijn er nog alternatieven die zich in dezelfde prijsklasse bevinden?
Thanks, dan zal ik die bestellen als de bestelling van de telefoon zelf is bevestigd.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat Dubbeldrank zegt. Barely There is denk ik wel de mooiste die het meeste van je toestel laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |